SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Goh...ook alquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ha, dat zei mijn ex ook toen we nog wat hadden!
Dupje!quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:11 schreef Sander het volgende:
Whehehe, geniale tietenfipo!
Ik heb trouwens een nieuw overhemd gekocht. Zag ik dit in de hals staan:
[ link | afbeelding ]
in je wat? ah, nevermind, die is te makkelijkquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dadelijk een slaappil erin en dan maar hopen dat mijn teen morgen niet klopt als een dolle!
in je wie bedoel je uiteraardquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
in je wat? ah, nevermind, die is te makkelijk
In mezelf. Ik vraag me af of ik dat wel kan combineren, pijnstillers en slaappillen. Zeg het eens of dat kan Dr. Zwijn?quote:
Check for interactions at http://www.iguard.orgquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In mezelf. Ik vraag me af of ik dat wel kan combineren, pijnstillers en slaappillen. Zeg het eens of dat kan Dr. Zwijn?
Allereerst is het van belang te weten welke medicijnen natuurlijkquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In mezelf. Ik vraag me af of ik dat wel kan combineren, pijnstillers en slaappillen. Zeg het eens of dat kan Dr. Zwijn?
En daar moet je zó vroeg voor op?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:02 schreef Swine het volgende:
Slapen! Om 6 uur opstaan morgenvroeg, eerste pillen moeten geslikt worden
Sign-up!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:07 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Check for interactions at http://www.iguard.org![]()
Ik vind het een leuke site maarum ik zou aannemen dat het wel kan als het niet expliciet in de bijsluiter kan dat het niet kan.quote:
Welke apotheker? Gewoon uit de voorraad hier natuurlijk! Zolpidem en Transtec.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:08 schreef Swine het volgende:
[..]
Allereerst is het van belang te weten welke medicijnen natuurlijk
Maar heeft de apotheker niets gezegd over de werking icm de pillen die je al slikt?
Ik gok dat het elkaar wel wat versterkt ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Welke apotheker? Gewoon uit de voorraad hier natuurlijk! Zolpidem en Transtec.
Dat is nu toch te laat, want de laatste heb ik in pleistervorm. Ik probeer gewoon zonder slaapmiddel te slapen dan maar.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:16 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik gok dat het elkaar wel wat versterkt ja.
Maar ik zou het wel doen als je niet een hoge dosering van beiden neemt denk ik.
Transtec versterkt de sederende werking van Zolpidem zoals ik het beetje begrijp. Er staat ook dat er een contra-indicatie is met sederende middelen. Het vertraagt namelijk allebei de ademhaling (de kans op ademhalingsdepressie wordt in ieder geval groter).quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Welke apotheker? Gewoon uit de voorraad hier natuurlijk! Zolpidem en Transtec.
Dat lijkt me ook wel de betere oplossing als ik zelf zou moeten kiezen..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is nu toch te laat, want de laatste heb ik in pleistervorm. Ik probeer gewoon zonder slaapmiddel te slapen dan maar.
Ik probeer het gewoon zonder slaapmiddel. Ik ga dat allemaal niet combineren en proberen voor een nachtje goed slapen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:19 schreef Swine het volgende:
[..]
Transtec versterkt de sederende werking van Zolpidem zoals ik het beetje begrijp. Er staat ook dat er een contra-indicatie is met sederende middelen. Het vertraagt namelijk allebei de ademhaling (de kans op ademhalingsdepressie wordt in ieder geval groter).
Maar uitspraken erover doen kan ik niet. Weet echt veel te weinig daarvoor.
Succes, ik ga ook een poging doen. Tot morgenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik probeer het gewoon zonder slaapmiddel. Ik ga dat allemaal niet combineren en proberen voor een nachtje goed slapen.
VGT, das balenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:11 schreef Swine het volgende:
Ja, 7 uur op de afdeling. Moet wat eerder omdat je na de pillen en het ontbijt uur moet wachten. Dan zou ik om 9 uur klaar zijn, maar ook te laat komen voor de voortgangstoets...
Zo idioot vroeg is zes uur toch niet?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:09 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
En daar moet je zó vroeg voor op?
Ik denk dat ik in het afgelopen half jaar ongeveer 3x om 6 uur uit bed ben gegaan..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo idioot vroeg is zes uur toch niet?.
Ik ga ook maar eens naar m'n nest. Morgen laatste stagedag van deze week.
ik had het wel gedaanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ga het maar gewoon proberen. Dan slaap ik maar door het eerste college heen! Wat een late post trouwens voor jou doen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 01:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik had het wel gedaan...daarmee bedoel ik dus dat ik het ooit heb gedaan.....die 2 dingen gecombineerd...medicijnen
quote:Op woensdag 10 februari 2010 05:40 schreef royjn het volgende:
Morguh, zo weer een dagje zonder i-net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |