Klopt jaquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij en SH zijn collegae toch?
En jullie kennen Merel van?quote:
Je bent soms net mijn moedertjequote:Op donderdag 11 februari 2010 11:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan kan je mooi leren nog voor je examen
hoi. ok. hf!quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:53 schreef Dupje het volgende:
HoiBeetje piano spelen, straks weer sinds lange tijd pianoles, jeej
je weet pas of je het gemist had als je was geblevenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:08 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Missen zegt eigenlijk dat je iets graag had willen hebben/graag bij had willen zijn tochIn dat geval heb ik het niet gemist, was hard toe aan een avondje niets doen en op tijd slapen
Kijk maar eensquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[datum: ntb] Nijmegen meet voor de 15e keer!
Ik ben ze niet anders gewend!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nijmegenmeets zijn vast ook leuk zonder drank
ja hoorquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nijmegenmeets zijn vast ook leuk zonder drank
vet kut gister, zaal stond alleen maar vol op t moment dat ze omriepen ''gratis bier bij de lange bar''quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:01 schreef Swine het volgende:
[..]
Hoe was het gister?
Wat zijn vandaag je plannen?
Wat ben je toch een lief homootje ook hè!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:31 schreef swarmahoer het volgende:
ga je mee naar arnhem de bijenkorf? (hebben die koopavond eigelijk) ik wil n badjas, maar hier hebben ze echt pauper dingen
Twee badjassen toch?quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vet kut gister, zaal stond alleen maar vol op t moment dat ze omriepen ''gratis bier bij de lange bar''
dalijk met Y ff de stad in en eten nog geen plannen, vanavond ook nog niet behalve werken
ga je mee naar arnhem de bijenkorf? (hebben die koopavond eigelijk) ik wil n badjas, maar hier hebben ze echt pauper dingen
Swarmi kan er best twee gebruiken! Eentje voor thuis en eentje voor in de gay-sauna!quote:
Nee man, eentje voor zichzelf, en eentje voor de chickiesquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Swarmi kan er best twee gebruiken! Eentje voor thuis en eentje voor in de gay-sauna!
Das ook wel een goedequote:Op donderdag 11 februari 2010 14:38 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nee man, eentje voor zichzelf, en eentje voor de chickies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |