Je fobo zegt iets anders (tel de hits, tel de hits!).quote:
Het werkt ook nog!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je fobo zegt iets anders (tel de hits, tel de hits!).
Iets op tegenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fijn. Nóg meer treinennerds in m'n FoBo
Ik heb m'n handen al vol aan Duvelquote:
Wàt?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:29 schreef RubenK het volgende:
Nu ook echt explosieven in die trein bij den bosch
Een niet-katholiek, zo lijkt het. Of mag het zo ook al niet meer heten?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vast iemand met een téringhekel aan carnaval.
Heel Den Bosch is ontruimd door een trein vol met moslims en bommen en jij maakt je druk over een CTA in Bilthovenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:44 schreef Crientj het volgende:
Hebben sommige CTA's storing ofzo?
Die op spoor 1 (bhv) doet geen bal meer. ;o Handig dus, als de tijd 12:11 zegt en er tig mensen staan te dringen bij de vertrekstaat of binnen om te vragen wanneer de trein gaat.
Dat van Den Bosch volg ik lekker op twitter.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel Den Bosch is ontruimd door een trein vol met moslims en bommen en jij maakt je druk over een CTA in Bilthoven
Prima timing tochquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:54 schreef Ireyon het volgende:
Ik ga ook eens een dagje niet met die trein, gelijk dit soort fratsen
Zie, het is allemaal jouw schuld! Pak de volgende keer de auto, dan ben ik tenminste op tijd op mijn werk.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:54 schreef Ireyon het volgende:
Ik ga ook eens een dagje niet met die trein, gelijk dit soort fratsen
Kunnen die mensen geen vertrekstaten lezen ofzo?...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:47 schreef Crientj het volgende:
[..]
Dat van Den Bosch volg ik lekker op twitter.
Die CTA irriteert mij alleen vanwege de lui die die tijden niet kent en dus onnodig overal gaat staan vragen/zeuren
Heel veel mensen kunnen geen vertrekstaten lezen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:16 schreef dennistd het volgende:
[..]
Kunnen die mensen geen vertrekstaten lezen ofzo?...
"Tis heel simpel.. Deze kant van de lijn, daar rijden alle treinen naar A, aan de andere kant naar B, Aangezien je geen invloed hebt op wanneer er een trein komt, kun je simpelweg wachten tot er zo'n geel-blauw ding voor komt rijden. LAAT JE VERRASSEN!"quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:47 schreef Crientj het volgende:
[..]
Dat van Den Bosch volg ik lekker op twitter.
Die CTA irriteert mij alleen vanwege de lui die die tijden niet kent en dus onnodig overal gaat staan vragen/zeuren
Das ook niet verplicht en wordt door een conducteur ook niet (voldoende) afgedwongen..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Heel veel mensen kunnen geen vertrekstaten lezen.
Sowieso is het gehalte analfabeten enorm. Ga maar eens in een stiltecoupé zitten en constateer hoe veel mensen het woord "STILTE" niet begijpen.
In dat laatste geval kan ik me nog voorstellen dat ze het bewust niet willen lezen, maar zo'n vertrekstaat zou je juist wel willen lezen.... en zo ingewikkeld zijn die dingen nou ook weer niet...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Heel veel mensen kunnen geen vertrekstaten lezen.
Sowieso is het gehalte analfabeten enorm. Ga maar eens in een stiltecoupé zitten en constateer hoe veel mensen het woord "STILTE" niet begijpen.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:22 schreef Peter het volgende:
[..]
Das ook niet verplicht en wordt door een conducteur ook niet (voldoende) afgedwongen..
quote:Huisregels in Stiltezone
In de stiltezone reist u rustig, zonder dat u uw medereizigers stoort met geluidsoverlast. Fluisteren en naar muziek luisteren is natuurlijk toegestaan, zolang medepassagiers er geen last van hebben. Als iemand wegens te weinig zitplaatsen toch 'gedwongen' met een medereiziger in een stiltezone zit, dient hij vanzelfsprekend hiermee rekening te houden
quote:Overtreden huisregels
In het geval dat iemand zich niet aan de huisregels houdt, zal die reiziger door een NS-medewerker worden aangesproken op zijn of haar gedrag. In het uiterste geval kan dit ertoe leiden dat een proces verbaal wordt opgemaakt. Voor reizigers die weigeren mee te werken en daarmee ook andere reizigers een onaangename reis bezorgen, schakelt NS de Spoorwegpolitie in.
Nee, dat laten ze de reizigers die er last van hebben zelf uitzoeken. Ik wil een gericht EMP-device om op afstand mobiele telefoons definitief uit te schakelen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:23 schreef Peter het volgende:
Als jij van de NS loskrijgt dat er al boetes zijn uitgeschreven voor lawaai maken in de stiltecoupé, dan vind ik dat knap
Een cell-blocker alleen al zou leuk zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, dat laten ze de reizigers die er last van hebben zelf uitzoeken. Ik wil een gericht EMP-device om op afstand mobiele telefoons definitief uit te schakelen.
Top, maar das dus geen bon?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:26 schreef Peterselieman het volgende:
ik heb wel eens meegemaakt dat een lawaaimaker de trein uit is gezet. Was in Hoogeveen, die plaats die zo hamert op een IC-status.
Ik weet dat je een hekel hebt aan VIRM, maar ontploffen is ook weer zonde.quote:
relax...chillquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
kunnen ze niet eens ophouden met dat amechtige gezanik over bommen die er toch niet zijnHalve land weer een halve dag plat om zo'n kutmongool
Ben er goed klaar mee eigenlijk
Neuh, die gast moest een half uur op de volgende trein wachten.quote:
Het is ICRm volgens somdaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:05 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik weet dat je een hekel hebt aan VIRM, maar ontploffen is ook weer zonde.
Als die plofkip nou in een van de V250's had gezeten zou het natuurlijk ineens een stuk interessanter zijn geworden ("doe het, doe het!").
Eigenlijk zou die pseudoterrorist door het Internationaal Strafhof vervolgd moeten worden. Verzwarende omstandigheden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
kunnen ze niet eens ophouden met dat amechtige gezanik over bommen die er toch niet zijnHalve land weer een halve dag plat om zo'n kutmongool
Ben er goed klaar mee eigenlijk
Eigenlijk zou de NMBS tijdelijk onder Europees toezicht geplaatst moeten worden wegens structureel wanbeleid.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:38 schreef James1988 het volgende:
+1 uur... dan ligt het waarschijnlijk óf aan defect materieel (Traxx die niet meer wilde in Brussel), of de verkeersleiding in België heeft er een soepzooi van gemaakt
Ik stel voor om B-Cargo aan Eurotunnel te verkopen (Europorte), Infrabel in DB Netz te laten opgaan en de passagiersdiensten door NS Reizigers of Abellio uit te laten voeren.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou de NMBS tijdelijk onder Europees toezicht geplaatst moeten worden wegens structureel wanbeleid.
Een nieuw hoofdstuk in je sprookjesboek?quote:Op woensdag 10 februari 2010 08:04 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik stel voor om B-Cargo aan Eurotunnel te verkopen (Europorte), Infrabel in DB Netz te laten opgaan en de passagiersdiensten door NS Reizigers of Abellio uit te laten voeren.
drome mag best, zuurpruimquote:Op woensdag 10 februari 2010 08:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Een nieuw hoofdstuk in je sprookjesboek?
Rijden die nog steeds? Ik dacht dat die al een tijdje geleden vervangen waren door Eurosprinters of de zusterserie daarvan.. Of is dit een oudere foto?quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:14 schreef Zug-Chef het volgende:
Daar vindt een lokwissel plaats naar een BR 181, een meersysteemlok.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 08:21 schreef Duvel het volgende:
Een nieuw hoofdstuk in je sprookjesboek?
Ik braak ook weleens wat woordjes op Twitterquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:33 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
Goed plan, ik ben freelance journalist
Rijden nog steeds inderdaadquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:19 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Rijden die nog steeds? Ik dacht dat die al een tijdje geleden vervangen waren door Eurosprinters of de zusterserie daarvan.. Of is dit een oudere foto?
Is dat niet de zelfde knul die een conducteur vorig jaar in elkaar geslagen heeftquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:04 schreef Mathijz het volgende:
Sinds wanneer heeft de NS snuffelstages of iets dergelijks? Zag vandaag een knul van 15 met een geel reflecterend hesje meelopen met een conducteur. Liet ook deuren sluiten etc.
Ik mag het niet hopen. Als dat het geval zou zijn, wordt het ineens wel erg aantrekkelijk om eens een machinist in elkaar te slaanquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:19 schreef Brembo het volgende:
[..]
Is dat niet de zelfde knul die een conducteur vorig jaar in elkaar geslagen heeft.
Ik heb die ergens in '99 of zo op de foto gezet, langs de Moezel. Ik had er toen speciaal op gewacht omdat me toen verteld werd dat het de een van de laatste jaren zou zijn..quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rijden nog steeds inderdaadAls ik ze tegenkom (meestal is dat in Luxemburg) zet ik ze altijd op de foto, je weet nooit wanneer het de laatste kan zijn..
De wat duurt al een dag?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:41 schreef Yreal het volgende:
Dordrecht -> roosendaal duurt al een dag
die verstoring daarzoquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:48 schreef greavy het volgende:
[..]
De wat duurt al een dag?
Het reizen met de trein, de vertraging of wat
Te Amsterdam Zuid.. Volgens mij gaat daar iets niet helemaal goedquote:Tijd Naar Spoor Via Reisdetails
21:02 +108 min. Schiphol 4 Intercity
Jaquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
die verstoring daarzo
Oudebosch en zevenaar... stopt daar nou serieus 1 trein per uur?
Das denk ik de int. trein uit berlijn, die had in apeldoorn ook +89 eerder..quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:54 schreef greavy het volgende:
[..]
Te Amsterdam Zuid.. Volgens mij gaat daar iets niet helemaal goed
bizarquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:57 schreef greavy het volgende:
[..]
Ja![]()
De 5100 komt daar(Roosendaal - Den Haag Centraal)
Normaal zou er 's ochtends en 's middags twee treinen moeten rijden. 's avonds en weekends standaard 1.
Lage Zwaluwe buiten de spits toch 2 naar Dordrecht en 1 naar Roosendaal en 1 naar Breda?quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:15 schreef James1988 het volgende:
Breda-Prinsenbeek en Lage Zwaluwe buiten de spits ook maar 1 trein per uur per richting.
Wolvega, Akkrum en Grou-Jirnsum hebben buiten de spits ook 1 trein per uur per richting.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:17 schreef KapiteinT het volgende:
En alles tussen Sittard en Heerlen en Groningen en Roodeschool.
In de ochtendspits rijdt er nog wel een extra trein op dat trajectquote:Tussen Sneek en Stavoren rijdt altijd maar 1 trien per uur, ook in de spits.
Jorwert tellen we niet mee, omdat daar helemaal niets van een perron te zien isquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Roodeschool en Baflo ook..
De minste bediende stations van NL zijn natuurlijk andere
Leeuwarden Achter de Hoven bijvoorbeeld, Of Rotterdam Stadion. Of, nog minder bediend: Almere Strand. Of Liempde. Of, nòg minder bediend: OLV ter Nood. Of Jorwerd.
Ik denk ook dat die dienstregelingswijziging effect zal hebben op het busnetwerk in Zeeland.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:29 schreef Yreal het volgende:
hokay hokay...
Pruts berichtje. Ik blijf erbij dat het vrij bizar is om 1 trein per uur te hebben op die trajecten. dan wint het OV het helemaal niet van welk ander vervoer dan ook
Oudenbosch en Zevenbergenquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
die verstoring daarzo
Oudebosch en zevenaar... stopt daar nou serieus 1 trein per uur?
Check, ik stond ertussen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:47 schreef Stefanovic83 het volgende:
stoptrein richting amersfoort? het was lekker druk op perron 2 in utrecht zag ik
Volgens mij nietquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
bizarDat moet dan toch wel de minst bediende stations zijn van nl
Het is precies andersomquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:24 schreef greavy het volgende:
Arriva op het traject Leeuwarden - Groningen stopt er in de middag één keer, en Groningen - Leeuwarden in de ochtend twee keer.
Nee, heel flauw, maar volgens @NSHispeed niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:13 schreef JDude het volgende:
Is er iets zinnigs te zeggen over het oplossen van die storing bij Roosendaal?
Ik wil graag zaterdagochtend richting Brussel. Als die omleiding dan nog geldt, kan ik dan in Breda ook opstappen?
Ja, dat kan prima. Staat niet op CTA's, soms niet bij AV, maar je mag er gewoon in gaan zittenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:13 schreef JDude het volgende:
Is er iets zinnigs te zeggen over het oplossen van die storing bij Roosendaal?
Ik wil graag zaterdagochtend richting Brussel. Als die omleiding dan nog geldt, kan ik dan in Breda ook opstappen?
Da's niet zo zeer flauw, hij stopt daar gewoon niet in zo'n geval. Hij rijdt dan non-stop van Den Bosch naar Roosendaal.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:30 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Nee, heel flauw, maar volgens @NSHispeed niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik film het wel ff als jij dat probeert, goed?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:38 schreef Ireyon het volgende:
Ja, dat kan prima. Staat niet op CTA's, soms niet bij AV, maar je mag er gewoon in gaan zitten.
Dat had je gisteren moeten doen, toen ben ik van Ehv-Rsd in Breda op de Benelux overgestapt.. Naar Amsterdam gaat via Den Bosch, naar Brussel gaat via Dordrecht en kopmaken in Bredaquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik film het wel ff als jij dat probeert, goed?
Ze zeggen er alleen niet bij op welke dag dat einde tusen 19 en 21 uur zal zijnquote:Sein- en overwegstoring Roosendaal - Dordrecht
Tussen Roosendaal en Dordrecht moeten reizigers rekening houden met een vertraging van 30 tot 60 minuten.
Door een sein- en overwegstoring rijden er tussen Roosendaal en Lage Zwaluwe geen treinen maar bussen.oorgaande reizigers tussen Dordrecht en Roosendaal en tussen Rotterdam Centraal en Roosendaal kunnen omreizen via Breda.
Prognose:
*einde tussen 19.00 en 21.00 uur.
Zou de stofzuiger dan eerder rijden dan de storing opgelost is?quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zeggen er alleen niet bij op welke dag dat einde tusen 19 en 21 uur zal zijn
Breng ze nou niet op ideeën..quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zou de stofzuiger dan eerder rijden dan de storing opgelost is?
Dat tijdstip blijkt al de hele dag uit iemands duim gezogen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zeggen er alleen niet bij op welke dag dat einde tusen 19 en 21 uur zal zijn
Dat gaat 'm niet worden ben ik bang..quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:38 schreef Yaku het volgende:
Wat zitten die LEKKER zeg. Als de HSL zuid eindelijk rijdt mogen ze van mij deze wel tussen Antwerpen en Roosendaal deze trein inzetten.
Toevallig rode Traxx + roodbruine stuurstand + 2 zuurstokrijtuigen + 2 blauwgele rijtuigen + 2 zuurstokrijtuigen? Die kleurenkermis had ik gisteren getroffenquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:41 schreef James1988 het volgende:
Net stopte een rode Traxx met rijtuigen te Breda, richting Brussel.
Gisteren was het ook raak op datzelfde traject.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zeggen er alleen niet bij op welke dag dat einde tusen 19 en 21 uur zal zijn
Klopt. Schiphol werd vanochtend ook getroffen door een wisselstoring.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:27 schreef Yreal het volgende:
vanochtend planten ze op schiphol de trein naar den haag cs op spoor 1 ipv van 6. Schiphol is niet berekent op 200 mensen die die 3 trappetjes op rennen![]()
Vertel mij wat. 1.5 uur over den haag -> raiquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt. Schiphol werd vanochtend ook getroffen door een wisselstoring.
Dat viel te merken. Ruim 50 minuten staan wachten op een trein naar Utrecht.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt. Schiphol werd vanochtend ook getroffen door een wisselstoring.
Tja, iemand die buiten staat vraagt aan de aannemer: "Wat denk je?"quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:00 schreef Ireyon het volgende:
Oorzaak Tussen Lage Zwaluwe en Roosendaal rijden geen treinen door een sein- en overwegstoring.
Er rijden stopbussen.
Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van 30 - 45 min. De verstoring is naar verwachting rond 23:00 uur verholpen.
Ik snap het echt niet.. Dergelijke prognoses blijken er altijd uren naast te zitten, maar ze blijven het er zo optimistisch bij zetten..
Dat, en het feit dat gestuurd boren door een bestaand kabelbed niet echt een goed idee is natuurlijk. Ik weet niet wat er gebeurd is. Misschien is er een kabel gaan spetteren waardoor het hele bed naar de klote is (dat wil nog weleens gebeuren). Dan hebben ze inderdaad heel wat te vervangen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:35 schreef greavy het volgende:
En er was vandaag ook een storing tussen Hengelo en Zuthpen..
Maar wat ik lees op internet komt het door defecte kabels in de grond..
Duw er nieuwe kabels in door middel van gestuurd boren/persen, en het probleem is opgelost. Je hoeft niet eens de grond open te halen met de kraan.
Edit: O, kut. Dat gestuurd boren gaat misschien niet lukken ivm bevroren grond verteld me pa (die dit werk zelf doet) net.
Door datzelfde kabelbed boren is natuurlijk enorm domquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat, en het feit dat gestuurd boren door een bestaand kabelbed niet echt een goed idee is natuurlijk. Ik weet niet wat er gebeurd is. Misschien is er een kabel gaan spetteren waardoor het hele bed naar de klote is (dat wil nog weleens gebeuren). Dan hebben ze inderdaad heel wat te vervangen.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:53 schreef James1988 het volgende:
Als ze het rond 23.00 verholpen willen hebben mogen ze wel opschieten... nog 7 minuten
11 minuten later inmiddelsquote:De verstoring is naar verwachting rond 23:00 uur verholpen.
Dat doe ik ook niet, ik reageer alleen op greavy. Overigens wordt op somda de eerste trein daar al weer gemeldt, dus NS loopt gewoon achter (dat doen ze anders nooooooooit.....)quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:23 schreef Peter het volgende:
We gaan toch niet elke minuut alle verstoringen hier melden he?Daar is Somda voor...
Mijn idee.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:48 schreef James1988 het volgende:
"Het treinverkeer wordt geleidelijk hervat", rijden er op dit tijdstip nog treinen dan?
@greavy: In je sig staat een fout waar ik me al weken aan erger... "me website", het is "mijn", of afgekort "m'n". "me" gebruik je als je het over jezelf als persoon hebt.
Ik denk dat je de hoeveelheid kabels langs het spoor onderschat. Sowieso worden dat soort kabels (seinwezen e.d.) normaliter niet geboord. Alleen bij vervelende hindernissen als water wil er nog wel een persing gemaakt worden (bij een beweegbare brug). Een gestuurde boring is onwijs prijzig (vraag je pa), en als je een compleet kabelbed vervangt betekent dat ook dat je alle kabels 100% moet testen, niet alleen dat ze elektrisch in orde zijn, maar ook dat je seinwezencircuits 100% functioneren... Maar goed, misschien is dat hier ook wel gebeurd en heeft het daarom zo lang geduurd.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:10 schreef greavy het volgende:
[..]
Door datzelfde kabelbed boren is natuurlijk enorm domDaarvoor boor je ook niet
![]()
Een slimme keus had kunnen zijn, aldus me vader (die dit vaker moet doen), een nieuwe boring maken, daar nieuwe kabels in te leggen. Desnoods vervang je het oude kabelbed, en ben je gelijk van meerdere problemen af.
Om dan gelijk voor later kosten te besparen, alle of een groot deel, afhankelijk van de soorten en aantallen kabels, vervangen.
Bij een kabelbed dat net in rook is opgegaan heeft dat weinig nut natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:37 schreef greavy het volgende:
Het testen is inderdaad zeer veel werk, en daardoor worden vaak eerst de oude kabelbedden niet verwijderd, maar eerst de nieuwen erin gelegd en getest tot hoeverre het mogelijk is met meetapparatuur.
Op dit moment lijken de treinen van/naar Roosendaal zowaar weer normaal te rijden.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:06 schreef Yreal het volgende:
Ik weet er een biertje op dat we deze morgen weer terug zien
Gaan we taalfoutenneuken?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mijn idee.
Ik weet er een biertje op dat we deze morgen weer terug zien
Mja, als je niet meer mag mierenneuken moet je een andere hobby zoeken hequote:
Dit dus, NOS TT 751 erbij. Al die storingsberichten iedere dag.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:23 schreef Peter het volgende:
We gaan toch niet elke minuut alle verstoringen hier melden he?Daar is Somda voor...
Was het geen ICL?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:44 schreef rsmits het volgende:
Ik zag gisteren een ICK op den haag cs staan voor de rit naar Venlo. Ze zijn weer in dienst dus :-)
Ik dacht dat ze waren afgeschreven.
Je bedoelt ICLquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:44 schreef rsmits het volgende:
Ik zag gisteren een ICK op den haag cs staan voor de rit naar Venlo. Ze zijn weer in dienst dus :-)
Ik dacht dat ze waren afgeschreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |