Niet. Hoaxquote:
Je fobo zegt iets anders (tel de hits, tel de hits!).quote:
Het werkt ook nog!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je fobo zegt iets anders (tel de hits, tel de hits!).
Iets op tegenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fijn. Nķg meer treinennerds in m'n FoBo
Ik heb m'n handen al vol aan Duvelquote:
Wāt?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:29 schreef RubenK het volgende:
Nu ook echt explosieven in die trein bij den bosch
Een niet-katholiek, zo lijkt het. Of mag het zo ook al niet meer heten?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vast iemand met een téringhekel aan carnaval.
Heel Den Bosch is ontruimd door een trein vol met moslims en bommen en jij maakt je druk over een CTA in Bilthovenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:44 schreef Crientj het volgende:
Hebben sommige CTA's storing ofzo?
Die op spoor 1 (bhv) doet geen bal meer. ;o Handig dus, als de tijd 12:11 zegt en er tig mensen staan te dringen bij de vertrekstaat of binnen om te vragen wanneer de trein gaat.
Dat van Den Bosch volg ik lekker op twitter.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel Den Bosch is ontruimd door een trein vol met moslims en bommen en jij maakt je druk over een CTA in Bilthoven
Prima timing tochquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:54 schreef Ireyon het volgende:
Ik ga ook eens een dagje niet met die trein, gelijk dit soort fratsen
Zie, het is allemaal jouw schuld! Pak de volgende keer de auto, dan ben ik tenminste op tijd op mijn werk.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:54 schreef Ireyon het volgende:
Ik ga ook eens een dagje niet met die trein, gelijk dit soort fratsen
Kunnen die mensen geen vertrekstaten lezen ofzo?...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:47 schreef Crientj het volgende:
[..]
Dat van Den Bosch volg ik lekker op twitter.
Die CTA irriteert mij alleen vanwege de lui die die tijden niet kent en dus onnodig overal gaat staan vragen/zeuren
Heel veel mensen kunnen geen vertrekstaten lezen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:16 schreef dennistd het volgende:
[..]
Kunnen die mensen geen vertrekstaten lezen ofzo?...
"Tis heel simpel.. Deze kant van de lijn, daar rijden alle treinen naar A, aan de andere kant naar B, Aangezien je geen invloed hebt op wanneer er een trein komt, kun je simpelweg wachten tot er zo'n geel-blauw ding voor komt rijden. LAAT JE VERRASSEN!"quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:47 schreef Crientj het volgende:
[..]
Dat van Den Bosch volg ik lekker op twitter.
Die CTA irriteert mij alleen vanwege de lui die die tijden niet kent en dus onnodig overal gaat staan vragen/zeuren
Das ook niet verplicht en wordt door een conducteur ook niet (voldoende) afgedwongen..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Heel veel mensen kunnen geen vertrekstaten lezen.
Sowieso is het gehalte analfabeten enorm. Ga maar eens in een stiltecoupé zitten en constateer hoe veel mensen het woord "STILTE" niet begijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |