Niet. Hoaxquote:
Je fobo zegt iets anders (tel de hits, tel de hits!).quote:
Het werkt ook nog!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je fobo zegt iets anders (tel de hits, tel de hits!).
Iets op tegenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fijn. Nóg meer treinennerds in m'n FoBo
Ik heb m'n handen al vol aan Duvelquote:
Wàt?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:29 schreef RubenK het volgende:
Nu ook echt explosieven in die trein bij den bosch
Een niet-katholiek, zo lijkt het. Of mag het zo ook al niet meer heten?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vast iemand met een téringhekel aan carnaval.
Heel Den Bosch is ontruimd door een trein vol met moslims en bommen en jij maakt je druk over een CTA in Bilthovenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:44 schreef Crientj het volgende:
Hebben sommige CTA's storing ofzo?
Die op spoor 1 (bhv) doet geen bal meer. ;o Handig dus, als de tijd 12:11 zegt en er tig mensen staan te dringen bij de vertrekstaat of binnen om te vragen wanneer de trein gaat.
Dat van Den Bosch volg ik lekker op twitter.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel Den Bosch is ontruimd door een trein vol met moslims en bommen en jij maakt je druk over een CTA in Bilthoven
Prima timing tochquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:54 schreef Ireyon het volgende:
Ik ga ook eens een dagje niet met die trein, gelijk dit soort fratsen
Zie, het is allemaal jouw schuld! Pak de volgende keer de auto, dan ben ik tenminste op tijd op mijn werk.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:54 schreef Ireyon het volgende:
Ik ga ook eens een dagje niet met die trein, gelijk dit soort fratsen
Kunnen die mensen geen vertrekstaten lezen ofzo?...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:47 schreef Crientj het volgende:
[..]
Dat van Den Bosch volg ik lekker op twitter.
Die CTA irriteert mij alleen vanwege de lui die die tijden niet kent en dus onnodig overal gaat staan vragen/zeuren
Heel veel mensen kunnen geen vertrekstaten lezen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:16 schreef dennistd het volgende:
[..]
Kunnen die mensen geen vertrekstaten lezen ofzo?...
"Tis heel simpel.. Deze kant van de lijn, daar rijden alle treinen naar A, aan de andere kant naar B, Aangezien je geen invloed hebt op wanneer er een trein komt, kun je simpelweg wachten tot er zo'n geel-blauw ding voor komt rijden. LAAT JE VERRASSEN!"quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:47 schreef Crientj het volgende:
[..]
Dat van Den Bosch volg ik lekker op twitter.
Die CTA irriteert mij alleen vanwege de lui die die tijden niet kent en dus onnodig overal gaat staan vragen/zeuren
Das ook niet verplicht en wordt door een conducteur ook niet (voldoende) afgedwongen..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Heel veel mensen kunnen geen vertrekstaten lezen.
Sowieso is het gehalte analfabeten enorm. Ga maar eens in een stiltecoupé zitten en constateer hoe veel mensen het woord "STILTE" niet begijpen.
In dat laatste geval kan ik me nog voorstellen dat ze het bewust niet willen lezen, maar zo'n vertrekstaat zou je juist wel willen lezen.... en zo ingewikkeld zijn die dingen nou ook weer niet...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Heel veel mensen kunnen geen vertrekstaten lezen.
Sowieso is het gehalte analfabeten enorm. Ga maar eens in een stiltecoupé zitten en constateer hoe veel mensen het woord "STILTE" niet begijpen.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:22 schreef Peter het volgende:
[..]
Das ook niet verplicht en wordt door een conducteur ook niet (voldoende) afgedwongen..
quote:Huisregels in Stiltezone
In de stiltezone reist u rustig, zonder dat u uw medereizigers stoort met geluidsoverlast. Fluisteren en naar muziek luisteren is natuurlijk toegestaan, zolang medepassagiers er geen last van hebben. Als iemand wegens te weinig zitplaatsen toch 'gedwongen' met een medereiziger in een stiltezone zit, dient hij vanzelfsprekend hiermee rekening te houden
quote:Overtreden huisregels
In het geval dat iemand zich niet aan de huisregels houdt, zal die reiziger door een NS-medewerker worden aangesproken op zijn of haar gedrag. In het uiterste geval kan dit ertoe leiden dat een proces verbaal wordt opgemaakt. Voor reizigers die weigeren mee te werken en daarmee ook andere reizigers een onaangename reis bezorgen, schakelt NS de Spoorwegpolitie in.
Nee, dat laten ze de reizigers die er last van hebben zelf uitzoeken. Ik wil een gericht EMP-device om op afstand mobiele telefoons definitief uit te schakelen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:23 schreef Peter het volgende:
Als jij van de NS loskrijgt dat er al boetes zijn uitgeschreven voor lawaai maken in de stiltecoupé, dan vind ik dat knap
Een cell-blocker alleen al zou leuk zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, dat laten ze de reizigers die er last van hebben zelf uitzoeken. Ik wil een gericht EMP-device om op afstand mobiele telefoons definitief uit te schakelen.
Top, maar das dus geen bon?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:26 schreef Peterselieman het volgende:
ik heb wel eens meegemaakt dat een lawaaimaker de trein uit is gezet. Was in Hoogeveen, die plaats die zo hamert op een IC-status.
Ik weet dat je een hekel hebt aan VIRM, maar ontploffen is ook weer zonde.quote:
relax...chillquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
kunnen ze niet eens ophouden met dat amechtige gezanik over bommen die er toch niet zijnHalve land weer een halve dag plat om zo'n kutmongool
Ben er goed klaar mee eigenlijk
Neuh, die gast moest een half uur op de volgende trein wachten.quote:
Het is ICRm volgens somdaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:05 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik weet dat je een hekel hebt aan VIRM, maar ontploffen is ook weer zonde.
Als die plofkip nou in een van de V250's had gezeten zou het natuurlijk ineens een stuk interessanter zijn geworden ("doe het, doe het!").
Eigenlijk zou die pseudoterrorist door het Internationaal Strafhof vervolgd moeten worden. Verzwarende omstandigheden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
kunnen ze niet eens ophouden met dat amechtige gezanik over bommen die er toch niet zijnHalve land weer een halve dag plat om zo'n kutmongool
Ben er goed klaar mee eigenlijk
Eigenlijk zou de NMBS tijdelijk onder Europees toezicht geplaatst moeten worden wegens structureel wanbeleid.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:38 schreef James1988 het volgende:
+1 uur... dan ligt het waarschijnlijk óf aan defect materieel (Traxx die niet meer wilde in Brussel), of de verkeersleiding in België heeft er een soepzooi van gemaakt
Ik stel voor om B-Cargo aan Eurotunnel te verkopen (Europorte), Infrabel in DB Netz te laten opgaan en de passagiersdiensten door NS Reizigers of Abellio uit te laten voeren.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou de NMBS tijdelijk onder Europees toezicht geplaatst moeten worden wegens structureel wanbeleid.
Een nieuw hoofdstuk in je sprookjesboek?quote:Op woensdag 10 februari 2010 08:04 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik stel voor om B-Cargo aan Eurotunnel te verkopen (Europorte), Infrabel in DB Netz te laten opgaan en de passagiersdiensten door NS Reizigers of Abellio uit te laten voeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |