Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
dan had ik het toch goedquote:
en het is geluktquote:
ik ben wel liefquote:
scheelde weinig of je had het toch moeten doenquote:
Ik kien dat altijd hendig sjiek uitquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
scheelde weinig of je had het toch moeten doen
omdat jij niet wildequote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
waarom beginnen hier nou ook al de TT's met "waar" en zo? Beetje stom.
dat blijkt wel weerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kien dat altijd hendig sjiek uit
maar wel een geldigquote:
je lijkt marc welquote:
Nou niet eensquote:
daar sta je ook te wachten op het nieuwe topicquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
het treinentopic staat ook op scherp zowatdus ik stond even geparkeerd
2 topics na mekaar het aan me vragen lijkt me voldoende bewijsquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou niet eenscausaliteit is allerminst aangetoond
jawel hoor, alleen dat duurt nogal. Afsprinten wordt niet zo gewaardeerd daarquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar sta je ook te wachten op het nieuwe topic
BAN !!!!!!quote:
Nou dat wil ik dan weleens van de rechter horenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
2 topics na mekaar het aan me vragen lijkt me voldoende bewijs
hier eigenlijk ook nietquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jawel hoor, alleen dat duurt nogal. Afsprinten wordt niet zo gewaardeerd daar
pas maar op of ik sluit het treinen topic dadelijk ook nogquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat wil ik dan weleens van de rechter horen
De linker kan het je ook vertellenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat wil ik dan weleens van de rechter horen
denk het niet en MPG zegt verder ook niks meerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft friem nog meer te melden dan die domme fipo?
Ja vast welquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pas maar op of ik sluit het treinen topic dadelijk ook nog
whehehehequote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
De linker kan het je ook vertellen
Ja hoor kuttekop ....quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft friem nog meer te melden dan die domme fipo?
Pomtiedomtiedomquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:01 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ja hoor kuttekop ....![]()
maar nu ff nie, wacht maar
kijk maarquote:
dat doe je bij dat andere topicquote:
je wil een spamrecord makenquote:
Welnee, dan gaat het wel _iets_ harder dan dit hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je wil een spamrecord maken
en heb je al iets te meldenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:01 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ja hoor kuttekop ....![]()
maar nu ff nie, wacht maar
ik dus welquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, dan gaat het wel _iets_ harder dan dit hoor![]()
Ben de hele dag nog niet één keer tegen de flood control aan gelopen bijvoorbeeld
Wat goed is, duurt langquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en heb je al iets te melden
Ja maar ik maak het spannendquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en heb je al iets te melden
dat is ook nog niet klaar...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat goed is, duurt langKijk maar naar mijn huis
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 18:07 uur
01. 168 goldfinger1963
02. 166 Dr_Flash
03. 041 friemelaar
04. 033 indahnesia.com
05. 018 marcb1974
06. 014 Marijkezwolle
07. 009 MPG
08. 008 --Tweety--
09. 005 Sjowhan
10. 003 Pheno
11. 003 Fha
12. 002 wel.o.k
13. 001 DaMart
14. 001 Stuart
we merken hetquote:
Nee maar het wordt wel goedquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is ook nog niet klaar...
wanneer is het de planning dat het klaar moet zijn?quote:
Ja mazzel later doei we faxenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou ben ik ff slapen![]()
tot straks
laters friemelquote:
Roep maar wat, waarde heeft het toch niet. "we zien het wel"quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wanneer is het de planning dat het klaar moet zijn?
oh jawel hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:12 schreef friemelaar het volgende:
Waarom zijn er zoveel verschillende topic's over treintjes treinen?![]()
Zoveel kan daar toch niet over gezegd worden
Oh, toch niet. Nog even doorhongeren.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
En daar komen zo te horen mijn ouders alweer thuis
Ben jij stiekum familie van B2quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:24 schreef Fha het volgende:
helluh
Straks anti-kerst diner
Zowaar kan ik op dit moment mijn vloer zienen de tafel
En de roze bank
Wauw, ik zou het bijna jammer gaan vinden dat het overmorgen toch wel weer een puinhoop is
Is dat met allemaal satanische rituelen en zo erbij?quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:32 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ben jij stiekum familie van B2
Heh wat?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:32 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Jah duhquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat met allemaal satanische rituelen en zo erbij?
Oh nu wordt het WEL leuk dusquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:35 schreef Fha het volgende:
Jah duh![]()
Nee dat is met boze neven en een boze nicht omdat ik niet bij het kerst diner was![]()
Tuurlijkquote:
Neuh, ik denk dat ik mijn stamboom nu wel redelijk in zicht heb en daar hoort zij niet bij hahaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Of je stiekum familie bent van Biekske2009
ObesiCat Bolle I Sr.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:37 schreef Fha het volgende:
[..]
TuurlijkMan, Bolle gaat helemaal los straks
5 borden die hij in de gaten moet houden man
![]()
![]()
![]()
Oh die kwam ook bij GF in de club toch?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Of je stiekum familie bent van Biekske2009
And proud of itquote:
Er wordt niet in mijn bord gedokenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:39 schreef Fha het volgende:
[..]
And proud of itHij zit al op de schommel, dan kan hij zo in je bord duiken
Jij komt ook niet toch?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er wordt niet in mijn bord gedoken![]()
Schrok ze friemquote:
dit jaarquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Roep maar wat, waarde heeft het toch niet. "we zien het wel"
blijkbaar dus van welquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:12 schreef friemelaar het volgende:
Waarom zijn er zoveel verschillende topic's over treintjes treinen?![]()
Zoveel kan daar toch niet over gezegd worden
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
En daar komen zo te horen mijn ouders alweer thuis
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, toch niet. Nog even doorhongeren.
quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[..]
Nee wacht dat nummer klopt niet
Fhaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:24 schreef Fha het volgende:
helluh
Straks anti-kerst diner
Zowaar kan ik op dit moment mijn vloer zienen de tafel
En de roze bank
Wauw, ik zou het bijna jammer gaan vinden dat het overmorgen toch wel weer een puinhoop is
jullie hebben ook altijd een puinhoopquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:32 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ze steken de kaarsjes niet aan en zetten de kerstboom op zijn kopquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat met allemaal satanische rituelen en zo erbij?
en dan zijn ze boosquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Jah duh![]()
Nee dat is met boze neven en een boze nicht omdat ik niet bij het kerst diner was![]()
zo iets dacht ik dus ookquote:
voor bolle is het een paradijsquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:37 schreef Fha het volgende:
[..]
TuurlijkMan, Bolle gaat helemaal los straks
5 borden die hij in de gaten moet houden man
![]()
![]()
![]()
je bent vandaag wel echt erg bezigquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering wat een saaie dag eigenlijk. Een beetje als een maloot zitten fokken om het fokken![]()
Naja zo eens per jaar moet het maar ff
die hoort bij friemelquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die kwam ook bij GF in de club toch?
tweetyquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:04 schreef --Tweety-- het volgende:
Ola KSC,
![]()
Ik zie dat onze mega-super-opper-spammer weer flink bezig is! 10 posts achter elkaar van gf!
ik moest mijn slaap terug halenquote:
Hij zou toch eens niet op 1 staanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:04 schreef --Tweety-- het volgende:
Ola KSC,
![]()
Ik zie dat onze mega-super-opper-spammer weer flink bezig is! 10 posts achter elkaar van gf!
Jij moet niks zeggenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent vandaag wel echt erg bezig
alweer niet ?quote:
ik zie hem gewoon zittenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:39 schreef Fha het volgende:
[..]
And proud of itHij zit al op de schommel, dan kan hij zo in je bord duiken
dan zou je wel een heul groot bord hebbenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er wordt niet in mijn bord gedoken![]()
kuukskequote:
dag fhaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:41 schreef Fha het volgende:
Ohw ik moet mijn neefjes van het station gaan halen anders verdwalen ze
Hele fijne avond allemaal! En vast tot morgenwaarbij nu alvast de verontschuldigingen voor mijn intellect van morgen
![]()
daaag laiverds
![]()
![]()
JDquote:
Het was op de reclame.quote:
Ik heb de afstandsbediening nu. Nou ja, we kijken naar BBCquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
gaan ze weer hoorgeen idee wat ze willen zien, maar wel ale 600 zenders langs. Stel je toch voor dat er wat is..
Beetje hetzelfde he. Jij redactie FP ja?quote:
quote:
whehehequote:
je had ook een mandarijn kunnen etenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdomme. Komen ze net van een feestje af waar ze zat te snaperen hadden....
Ik lig hier al sinds 12 uur te verhongeren, en nou moet er eerst nog uitgebreid koffie gedronken worden
Het is een vrouw. Vrouwen op fok hebben twee punten voor.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde he. Jij redactie FP ja?hoe dat??
pienquote:
donderopmanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
whehehe![]()
[..]
je had ook een mandarijn kunnen eten
ik heb daar toch geen last vanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat het er mee te maken heeft dat ik MSN afgesloten heb. ALs je daarna weer MSN wilt starten dan gaat het mis. Tenzij je de hele PC opnieuw opstartHet ene M$ product werkt niet samen met het andere
Schiet weer lekker op
Jij zit dan ook niet op msn.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb daar toch geen last van
heb je ondertussen wel al iets te eten gehadquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
gaan ze weer hoorgeen idee wat ze willen zien, maar wel ale 600 zenders langs. Stel je toch voor dat er wat is..
Geen windows 7 dan zekerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb daar toch geen last van
KLB is even verderopquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:26 schreef Pien85 het volgende:
Bah, ik had echt zin om allemaal leuke dingen te doen het weekend... komt niks van, ben dinsdag aangereden door een auto, been in puin, gisteren door overcompensatie voor mn been een spier in mn rug verrekt, vriendje moest vandaag naar kantoor en ik heb morgen vergadering... Leuk, zo'n weekend
ik moest even zeuren en klagen hoor
Oh, fles en gf willen spammen. Dat lukt ze.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:27 schreef Kuukske het volgende:
Tsjiez! Jullie gaan wel hard.
klopt gewoon nog XPquote:
dat heb ik er ook nog bijquote:
een keertje mag ze toch wel klagen?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
KLB is even verderop![]()
maar wel kut voor je pien
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
KLB is even verderop![]()
maar wel kut voor je pien
Maar gebroken of niet?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:26 schreef Pien85 het volgende:
ben dinsdag aangereden door een auto, been in puin,
tijd voor een anderequote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:25 schreef --Tweety-- het volgende:
LOL mijn laptop kan het snelle posten niet bijhouden.
Inderdaad, ik kom hier nooit om te klagenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:28 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
een keertje mag ze toch wel klagen?
Had ik maar XP op die werkbak. Of kon ik mijn mac maar gebruiken, ook prima. Dat vista wat er nu op staat, zuigt stierenballen.quote:
Voorspoedig herstellende wel, verder?quote:
Enkel verzwikt, scheenbeen groen/blauw/paars/geel/rood, knie gekneusd, schouder bont en blauw en overal spierpijnquote:
T gaat goed vooruit jaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Voorspoedig herstellende wel, verder?
Ik heb laatst zowaar eens betaald voor een losse versie van een besturingssysteem, gewoon om dat ellendige Vista te kunnen inruilen tegen Ramen 7.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:29 schreef Pheno het volgende:
Had ik maar XP op die werkbak. Of kon ik mijn mac maar gebruiken, ook prima. Dat vista wat er nu op staat, zuigt stierenballen.
Vertel,, we moeten GF nl even bezig houden zodat we nog wat tijd hebben om zelf te reageren op de posts. Echt GF heb je pepers gegeten vandaag?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kom hier nooit om te klagenik kom hier de laatste tijd sowieso bijna nooit, maar das een ander verhaal
Hij is bang dat hij onder mij eindigt denk ikquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:30 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Vertel,, we moeten GF nl even bezig houden zodat we nog wat tijd hebben om zelf te reageren op de posts. Echt GF heb je pepers gegeten vandaag?
Oh, tja, ben meer random in andere topics aant posten en aant werken enzo ipv de hele dag in KSC te hangenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:30 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Vertel,, we moeten GF nl even bezig houden zodat we nog wat tijd hebben om zelf te reageren op de posts. Echt GF heb je pepers gegeten vandaag?
Mn laptop moet gewoon ff wennen aan het terug zijn in NL net als ik, ik ben vandaag ook een beetje trager dan normaal. En ja dat durf ik eerlijk toe te geven.quote:
Dat weet ik wel zeker, dus die gaat tot 23:59 sextetten of meer spammenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij is bang dat hij onder mij eindigt denk ik
met spekjesquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb inmiddels de hap alweer op. Boerenkool, net als gisteren
Ik zit te kijken of ik nu langzamerhand naar open source spullen kan gooien van het werk. Dan neem ik voortaan mijn mac mee, want ik ben die troep echt zoooo zat.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb laatst zowaar eens betaald voor een losse versie van een besturingssysteem, gewoon om dat ellendige Vista te kunnen inruilen tegen Ramen 7.
Nu heb ik zin in spekjes, van die blokjes gewoon rauw, zonder te bakkenquote:
dit waren de overblijfeltjes van gisteren hequote:
Met koekjes!quote:
Maar de spekkies waren al op natuurlijkquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dit waren de overblijfeltjes van gisteren he
Staan in mijn koelkast.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in spekjes, van die blokjes gewoon rauw, zonder te bakken
Lol dat doe ik meestal ook, alleen zit ik de laatste tijd ietsiepietsie meer in KSC dan in andere topics, maar ook dat leer ik wel weer af.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, tja, ben meer random in andere topics aant posten en aant werken enzo ipv de hele dag in KSC te hangen
hij wil steeds links op je buro staanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:31 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Mn laptop moet gewoon ff wennen aan het terug zijn in NL net als ik, ik ben vandaag ook een beetje trager dan normaal. En ja dat durf ik eerlijk toe te geven.
goed hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]![]()
Maar inderdaad, kut, maar goed, het gaat wel weer over
Maar hoest met iedereen hier?
Oeh, kom je ze brengen?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Staan in mijn koelkast.
Daarnet pannenkoeken op met bacon. Daar had ik vandaag eens zin in.
Daar heb ik m zelf neergezet, haha, links heeft ie betere verbinding met het internetquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij wil steeds links op je buro staan
Dit:quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:30 schreef Pien85 het volgende:
Maar Fles, zit je nou weer bij je ouders? Tisser aant handje?
Ik zie nu pas dat het over boerenkool ging.quote:
quote:
Niet getankt dus dat red ik nietquote:
Lekker!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:36 schreef JDude het volgende:
Panne(n)koeken. Ook maar weer eens (laten) maken binnenkort ja.
WTF?! Wat heb je gedaan?quote:
Ohquote:
Laten maken dus. Hoofddoekje om Kuukquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:36 schreef JDude het volgende:
De tussen "n" kloptquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:36 schreef JDude het volgende:
echt nietquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij is bang dat hij onder mij eindigt denk ik
Ik maak helemaal geen lekkere pannekoeken.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Laten maken dus. Hoofddoekje om Kuuk
Ik maak ze liever zelf. Wanneer is die housewarming bij JD en kuukske?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laten maken dus. Hoofddoekje om Kuuk
Ik? Niks eigenlijk. Ik stond gewoon in de bus. Bus trekt op, ik glij uit, boemkrak, ambulance, the full shizzle jeweetquote:
Ik heb er een apart pannenkoekenpannetje (geil woord zeg!) voor. Lage rand en zo, daarvoor gingen die dingen altijd naar de klotenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik maak helemaal geen lekkere pannekoeken.
Jezusquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik? Niks eigenlijk. Ik stond gewoon in de bus. Bus trekt op, ik glij uit, boemkrak, ambulance, the full shizzle jeweet
Maar is al tijd geleden hoor. 28 dec gevallen, 30 dec geopereerd, 6 jan ontslagen uit zkh en sindsdien lig ik bij mn ouders in een zkhbed in de kamerEN een beetje oefenen iedere dag met lopen en traplopen en zitten etc
EN dat gaat steeds beter.Maar ik ben er nog lang niet hoor
Bukken en tillen is nog uit den boze voorlopig
dat klinkt niet leukquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Enkel verzwikt, scheenbeen groen/blauw/paars/geel/rood, knie gekneusd, schouder bont en blauw en overal spierpijn
Die was een paar jaar geleden, daar was ik bij zelfsquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik maak ze liever zelf. Wanneer is die housewarming bij JD en kuukske?
Ik was niet uitgenodigd, huisdieren mochten nietquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die was een paar jaar geleden, daar was ik bij zelfs
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JezusBen je lekker mee zeg
Sterkte
Nee, ik heb geen foto's, en ze nu nog maken is niet leuk, de kleurtjes beginnen al n beetje weg te gaanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dank je
![]()
Jij sterkte met je regenboogbeen![]()
![]()
Krijgen we nog wel foto's?
Helpt dat ja? Ik warm die dingen van de eh.. hoe heet het.. Ehh.. uit de koeling van AH? altijd op.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:40 schreef Pheno het volgende:
Ik heb er een apart pannenkoekenpannetje (geil woord zeg!) voor. Lage rand en zo, daarvoor gingen die dingen altijd naar de kloten
braadworstquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat dan weer welEn varkensbraadworst
Dakloptja!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Die was een paar jaar geleden, daar was ik bij zelfs
Pannenkoekenhuisquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Helpt dat ja? Ik warm die dingen van de eh.. hoe heet het.. Ehh.. uit de koeling van AH? altijd op.. Of we rijden naar een pannekoekenhuis.
Nee, ik maak ze met Koopmans uit het pak. Niet die kant en klare gietzooi, die verneuk ik altijdquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Helpt dat ja? Ik warm die dingen van de eh.. hoe heet het.. Ehh.. uit de koeling van AH? altijd op.. Of we rijden naar een pannekoekenhuis.
Dan houden we altijd zoveel over.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:45 schreef Pheno het volgende:
Nee, ik maak ze met Koopmans uit het pak. Niet die kant en klare gietzooi, die verneuk ik altijd
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:30 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
tweetyquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:42 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik ga er weer vandoor, ga eens even proberen online tv te kijken.
Laterzz![]()
Op zaterdag. Bah!quote:
Gauw kleine kuukjes en Jeetjes maken, dan kom je zo spul tekort.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan houden we altijd zoveel over.. Hebben jullie dat niet?
Ik doe alles de helft: dus een half pak (200 gr meel), 1 ei en 450 ml melk. Dan kun je twee keer van het pak gebruik maken. Er komen zo'n 5 pannenkoeken uit als je dat doet. Een heel pak zijn er dus 10, dat is echt teveel.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan houden we altijd zoveel over.. Hebben jullie dat niet?
Serieus, waarom ben ik daar nooit opgekomen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:47 schreef Pheno het volgende:
Ik doe alles de helft: dus een half pak (200 gr meel), 1 ei en 450 ml melk. Dan kun je twee keer van het pak gebruik maken. Er komen zo'n 5 pannenkoeken uit als je dat doet. Een heel pak zijn er dus 10, dat is echt teveel.
echt nietquote:
Geen idee. Maar eenderde wordt lastig, hoe maak je 2/3de ei.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Serieus, waarom ben ik daar nooit opgekomen.
Snel! Verf je haar!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Serieus, waarom ben ik daar nooit opgekomen.
Daar zat ik wel aan te denken ja. Paars leek me wel kickeh. Of zwart.quote:
maar wel op zondag maandag en dinsdag vrijquote:
Hm. Mja. Dan is er wel wat voor te zeggen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar wel op zondag maandag en dinsdag vrij
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar wel op zondag maandag en dinsdag vrij
Kijken hoe anderen batsen, en zelf spammen op fok. It's a hard knock life.quote:
Smurfenblauw is ook vetquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar zat ik wel aan te denken ja. Paars leek me wel kickeh. Of zwart.
Húh? Issie pooier dan? Ofzo?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:52 schreef Pheno het volgende:
Kijken hoe anderen batsen, en zelf spammen op fok. It's a hard knock life.
Bij sommige mensen kan grijs ook mooi staanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar zat ik wel aan te denken ja. Paars leek me wel kickeh. Of zwart.
Dat gaat misschien wat ver. Sjek zijn webzijde even andersquote:
nou je het zegt ik ben mijn pannenkoekpan kwijtquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er een apart pannenkoekenpannetje (geil woord zeg!) voor. Lage rand en zo, daarvoor gingen die dingen altijd naar de kloten
Duik maar op, ik wacht welquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:52 schreef JDude het volgende:
Ergens moet nog een foto zijn van mij met rood haar. En met blauw.
dadelijk staan ze met jouw treintje daarquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:40 schreef Pheno het volgende:
Oh poep, volgende week modelspoorbeurs in de Rijnhal.
Das nou kutquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou je het zegt ik ben mijn pannenkoekpan kwijt![]()
heeft die ^&%$#$^%^&&*## huurder ook al gejat
Ik kocht het via marktplaatsquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou je het zegt ik ben mijn pannenkoekpan kwijt![]()
heeft die ^&%$#$^%^&&*## huurder ook al gejat
Vet kansarmquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dadelijk staan ze met jouw treintje daar
Ik kan nergens op klikken?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat gaat misschien wat ver. Sjek zijn webzijde even anders
Op die beurs (die ook in Houten komt) is er 1 stand die ook wat Japans spul heeft. Maar die heb ik al of hoef ik niet, het zijn 3 boeken (treinen in Japan worden in een soort boek opgeborgen).quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dadelijk staan ze met jouw treintje daar
daaromquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm. Mja. Dan is er wel wat voor te zeggen.
Nee, zelfs niet na het concert van Rammstein in december.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:55 schreef JDude het volgende:
De Rijnhal. Is dat ding nog niet ingestort?
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijken hoe anderen batsen, en zelf spammen op fok. It's a hard knock life.
Is dat niet zon heavy metal band?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, zelfs niet na het concert van Rammstein in december.
Nou ja, ik ga wel even langs, ik moet een zooi ledjes hebben o.a.
ook niet als je op mijn homepage kliktquote:
het zijn meestal dezelfde die op die beursen staanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op die beurs (die ook in Houten komt) is er 1 stand die ook wat Japans spul heeft. Maar die heb ik al of hoef ik niet, het zijn 3 boeken (treinen in Japan worden in een soort boek opgeborgen).
Misschien heeft ie er nu 1 verkocht en zijn het er 2
Allen Shinkansen btw
die gaan straks pas de pan inquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je frikkedelle?
Symquote:
klopt helemaalquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:58 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Is dat niet zon heavy metal band?
Al die knoppies, sorry hoor.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
ook niet als je op mijn homepage klikt
Stel je niet aan. Toffe muziek. Ik heb er genoten.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:58 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Is dat niet zon heavy metal band?
Dan weet ik het weerquote:
ik zal niet verbaasd zijn als ik spullen van mezelf tegne kom op dat soort site'squote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kocht het via marktplaats
Oh nee, gewoon in de winkel
Het scheelt dat ze het voor mij duurdere materiaal toch niet hebben. Dus ik zal niet snel met een treinstel thuis komen, dat scheelt al een aardig bedrag om te pinnen voor zo'n beurs.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
op die modelspoorbeurzen geef je altijd meer geld uit dan je van plan was
Ik heb zo'n beetje alle CD'squote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Toffe muziek. Ik heb er genoten.
Tokio Hotel moeten luisteren op school, damn, wat een strafquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:04 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Dan weet ik het weerhad hoofdpijn gekregen na het horen van een van hun nummers bij Duits. We mochten iets luisteren op Youtube, en we konden kiezen tussen Tokio Hotel (
) en Rammstein. Aan Tokio Hotel heb ik sowieso een teringhekel, dus...
Ik stel me niet aan, en ik zeg ook zeker indirect niet dat ze kut zijn of zo. Heavy Metal is gewoon wat hardere muziek en daar ik krijg daarvan ( zeker als het geluid te hard staat) snel hoofdpijn. Vraag me niet hoe, dat gebeurd gewoon.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Toffe muziek. Ik heb er genoten.
verdammt, ik ook!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb zo'n beetje alle CD's![]()
CD'sLegaal
Gekocht
Je weet wel, met geld en zo, in een winkel
Eh.. Hm. Vervelend.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:07 schreef FFSletop het volgende:
Ik stel me niet aan, en ik zeg ook zeker indirect niet dat ze kut zijn of zo. Heavy Metal is gewoon wat hardere muziek en daar ik krijg daarvan ( zeker als het geluid te hard staat) snel hoofdpijn. Vraag me niet hoe, dat gebeurd gewoon.
Jij begrijpt hetquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tokio Hotel moeten luisteren op school, damn, wat een straf
dat is weer een andere tak van onze branchquote:
dat is met elke beursquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
op die modelspoorbeurzen geef je altijd meer geld uit dan je van plan was
Die koffiereeks is ook geen spatader veranderd.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:10 schreef FFSletop het volgende:
Laatste pagina
begin maar met spammen, gf.
Ik zag het ja!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
dat is weer een andere tak van onze branch![]()
en in die tak ben ik niet werkzaam
Een topic springt op roodquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Die koffiereeks is ook geen spatader veranderd.
Het lijkt Almelo welquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een topic springt op rood
een topic springt op groen
In de KSC is altijd wat te doen
*hap.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:07 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan, en ik zeg ook zeker indirect niet dat ze kut zijn of zo. Heavy Metal is gewoon wat hardere muziek en daar ik krijg daarvan ( zeker als het geluid te hard staat) snel hoofdpijn. Vraag me niet hoe, dat gebeurd gewoon.
Herman Finkers, toch?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het geluid dan niet zo hard zettenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:07 schreef FFSletop het volgende:
[..]
En ik maar met die afstandsbediening in het Gelredome bezig, hielp het niet!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het geluid dan niet zo hard zetten
Minder dicht bij de boxen gaan zitten is denk ik een betere oplossingquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het geluid dan niet zo hard zetten
Ok. Een reeksrijmpje. Ik dacht dat alleen in OUD gebeurde.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:12 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb met je te doen. Echt. Mijn ouders zijn er ook wild op, ik snap het nietquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
jezus
ouders zitten Frost te kijken op de Belg. Ik denk: eens kijken hoe lang het nog duurt. Tot 22:15
Die spatader was ook al een verwijzing naar Herman F., inderdaad.quote:
oei, nou wordt het engquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ok. Een reeksrijmpje. Ik dacht dat alleen in OUD gebeurde.
vandaar mijn rijmpjequote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Die spatader was ook al een verwijzing naar Herman F., inderdaad.
Als hockyer zijnde vind ik dit toch wel redelijk opzienbarendquote:AMSTERDAM - Ex-hockeytopper Fatima Moreira de Melo is uitgegroeid tot de grote sensatie bij het prestigieuze Master Classics of Poker.
Kristoffer Thorsson. FOTO ANP
Bij een van haar eerste toernooien bereikte ze gisteren in het Holland Casino in Amsterdam maar liefst de negende plaats. Hiermee streek ze ruim 30.000 euro op. Fatima was direct na haar uitschakeling tevreden. ,,Natuurlijk ben je er ziek van dat je er uit ligt. Maar voor mijn gevoel heb ik gewonnen. Het is een overwinning op mezelf.''
Een 'bad beat' werd Fatima fataal. De 31-jarige kreeg twee koningen toebedeeld, de op een na hoogste starthand in poker. Haar tegenstander dwong haar vervolgens al haar chips in te zetten. Zijn pokerhand met een aas en een vrouw bleek toch het sterkst, omdat de deler een aas op tafel legde bij het trekken van de verplichte vijf kaarten.
,,Ik voelde gewoon dat die aas ging vallen,'' stelde de Rotterdamse toen ze de tafel verliet. ,,Het is gewoon bad luck waardoor ik er uit lig. Ik heb alles gedaan wat ik kon. Maar dat is poker, het hoort erbij.''
De teleurstelling was volgens Fatima louter vanwege de uitschakeling. Aan het prijzengeld zegt ze geen seconde te hebben gedacht. ,,Bij de medaille op de Olympische Spelen met hockey ging ik ook niet aan het goud 'knagen'. Daar denk je niet aan. Ik speel poker omdat ik het cool vind.''
Echt zenuwachtig was Moreira De Melo niet, zegt ze. ,,Nee joh, ik had niet eens de kans zenuwachtig te zijn. Ik was supergaar, extreem moe.''
Fatima Moreira de Melo stortte zich begin september volledig op een professionele pokercarričre en hing haar hockeystick aan de wilgen. Ze sloot zich aan bij het Team PokerStars Nederland en kreeg intensieve trainingen van ervaren pokerprofs Lex Veldhuis en Ruben Visser. Veldhuis is huisvriend van De Melo en haar partner Raemon Sluiter. Het pokeroptreden was pas het vierde voor De Melo. Eerder speelde ze in Barcelona, Londen en bij het Nederlands Kampioenschap. Bij dat laatste toernooi werd ze twaalfde. ,,Dat had nog een incident kunnen zijn. Nu heb ik me gemanifesteerd. Het is goed te zien dat mijn speelstijl werkt.''
Tennisser Raemon Sluiter liet zich in een spontane bui tijdens de finale nog ontvallen dat hij het liefste naar Fatima toe zou lopen om haar ten huwelijk te vragen. Dat bleek uit trots op haar prestaties. De pokerspeelster moet nog even wachten. ,,Het gaat hartstikke goed tussen ons, maar als er een aanzoek komt dan is Fatima wel de eerste die dat weet.''
Huuu, OUD, daar kom ik niet. En ik heb geen klonenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ok. Een reeksrijmpje. Ik dacht dat alleen in OUD gebeurde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |