echt nietquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij is bang dat hij onder mij eindigt denk ik
Ik maak helemaal geen lekkere pannekoeken.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Laten maken dus. Hoofddoekje om Kuuk
Ik maak ze liever zelf. Wanneer is die housewarming bij JD en kuukske?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laten maken dus. Hoofddoekje om Kuuk
Ik? Niks eigenlijk. Ik stond gewoon in de bus. Bus trekt op, ik glij uit, boemkrak, ambulance, the full shizzle jeweetquote:
Ik heb er een apart pannenkoekenpannetje (geil woord zeg!) voor. Lage rand en zo, daarvoor gingen die dingen altijd naar de klotenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik maak helemaal geen lekkere pannekoeken.
Jezusquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik? Niks eigenlijk. Ik stond gewoon in de bus. Bus trekt op, ik glij uit, boemkrak, ambulance, the full shizzle jeweet
Maar is al tijd geleden hoor. 28 dec gevallen, 30 dec geopereerd, 6 jan ontslagen uit zkh en sindsdien lig ik bij mn ouders in een zkhbed in de kamerEN een beetje oefenen iedere dag met lopen en traplopen en zitten etc
EN dat gaat steeds beter.Maar ik ben er nog lang niet hoor
Bukken en tillen is nog uit den boze voorlopig
dat klinkt niet leukquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Enkel verzwikt, scheenbeen groen/blauw/paars/geel/rood, knie gekneusd, schouder bont en blauw en overal spierpijn
Die was een paar jaar geleden, daar was ik bij zelfsquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik maak ze liever zelf. Wanneer is die housewarming bij JD en kuukske?
Ik was niet uitgenodigd, huisdieren mochten nietquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die was een paar jaar geleden, daar was ik bij zelfs
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JezusBen je lekker mee zeg
Sterkte
Nee, ik heb geen foto's, en ze nu nog maken is niet leuk, de kleurtjes beginnen al n beetje weg te gaanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dank je
![]()
Jij sterkte met je regenboogbeen![]()
![]()
Krijgen we nog wel foto's?
Helpt dat ja? Ik warm die dingen van de eh.. hoe heet het.. Ehh.. uit de koeling van AH? altijd op.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:40 schreef Pheno het volgende:
Ik heb er een apart pannenkoekenpannetje (geil woord zeg!) voor. Lage rand en zo, daarvoor gingen die dingen altijd naar de kloten
braadworstquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat dan weer welEn varkensbraadworst
Dakloptja!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Die was een paar jaar geleden, daar was ik bij zelfs
Pannenkoekenhuisquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Helpt dat ja? Ik warm die dingen van de eh.. hoe heet het.. Ehh.. uit de koeling van AH? altijd op.. Of we rijden naar een pannekoekenhuis.
Nee, ik maak ze met Koopmans uit het pak. Niet die kant en klare gietzooi, die verneuk ik altijdquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Helpt dat ja? Ik warm die dingen van de eh.. hoe heet het.. Ehh.. uit de koeling van AH? altijd op.. Of we rijden naar een pannekoekenhuis.
Dan houden we altijd zoveel over.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:45 schreef Pheno het volgende:
Nee, ik maak ze met Koopmans uit het pak. Niet die kant en klare gietzooi, die verneuk ik altijd
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:30 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Vertel,, we moeten GF nl even bezig houden zodat we nog wat tijd hebben om zelf te reageren op de posts. Echt GF heb je pepers gegeten vandaag?
tweetyquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:42 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik ga er weer vandoor, ga eens even proberen online tv te kijken.
Laterzz![]()
Op zaterdag. Bah!quote:
Gauw kleine kuukjes en Jeetjes maken, dan kom je zo spul tekort.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan houden we altijd zoveel over.. Hebben jullie dat niet?
Ik doe alles de helft: dus een half pak (200 gr meel), 1 ei en 450 ml melk. Dan kun je twee keer van het pak gebruik maken. Er komen zo'n 5 pannenkoeken uit als je dat doet. Een heel pak zijn er dus 10, dat is echt teveel.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan houden we altijd zoveel over.. Hebben jullie dat niet?
Serieus, waarom ben ik daar nooit opgekomen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:47 schreef Pheno het volgende:
Ik doe alles de helft: dus een half pak (200 gr meel), 1 ei en 450 ml melk. Dan kun je twee keer van het pak gebruik maken. Er komen zo'n 5 pannenkoeken uit als je dat doet. Een heel pak zijn er dus 10, dat is echt teveel.
echt nietquote:
Geen idee. Maar eenderde wordt lastig, hoe maak je 2/3de ei.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Serieus, waarom ben ik daar nooit opgekomen.
Snel! Verf je haar!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Serieus, waarom ben ik daar nooit opgekomen.
Daar zat ik wel aan te denken ja. Paars leek me wel kickeh. Of zwart.quote:
maar wel op zondag maandag en dinsdag vrijquote:
Hm. Mja. Dan is er wel wat voor te zeggen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar wel op zondag maandag en dinsdag vrij
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar wel op zondag maandag en dinsdag vrij
Kijken hoe anderen batsen, en zelf spammen op fok. It's a hard knock life.quote:
Smurfenblauw is ook vetquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar zat ik wel aan te denken ja. Paars leek me wel kickeh. Of zwart.
Húh? Issie pooier dan? Ofzo?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:52 schreef Pheno het volgende:
Kijken hoe anderen batsen, en zelf spammen op fok. It's a hard knock life.
Bij sommige mensen kan grijs ook mooi staanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar zat ik wel aan te denken ja. Paars leek me wel kickeh. Of zwart.
Dat gaat misschien wat ver. Sjek zijn webzijde even andersquote:
nou je het zegt ik ben mijn pannenkoekpan kwijtquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er een apart pannenkoekenpannetje (geil woord zeg!) voor. Lage rand en zo, daarvoor gingen die dingen altijd naar de kloten
Duik maar op, ik wacht welquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:52 schreef JDude het volgende:
Ergens moet nog een foto zijn van mij met rood haar. En met blauw.
dadelijk staan ze met jouw treintje daarquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:40 schreef Pheno het volgende:
Oh poep, volgende week modelspoorbeurs in de Rijnhal.
Das nou kutquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou je het zegt ik ben mijn pannenkoekpan kwijt![]()
heeft die ^&%$#$^%^&&*## huurder ook al gejat
Ik kocht het via marktplaatsquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou je het zegt ik ben mijn pannenkoekpan kwijt![]()
heeft die ^&%$#$^%^&&*## huurder ook al gejat
Vet kansarmquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dadelijk staan ze met jouw treintje daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |