Serieus, waarom ben ik daar nooit opgekomen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:47 schreef Pheno het volgende:
Ik doe alles de helft: dus een half pak (200 gr meel), 1 ei en 450 ml melk. Dan kun je twee keer van het pak gebruik maken. Er komen zo'n 5 pannenkoeken uit als je dat doet. Een heel pak zijn er dus 10, dat is echt teveel.
echt nietquote:
Geen idee. Maar eenderde wordt lastig, hoe maak je 2/3de ei.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Serieus, waarom ben ik daar nooit opgekomen.
Snel! Verf je haar!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Serieus, waarom ben ik daar nooit opgekomen.
Daar zat ik wel aan te denken ja. Paars leek me wel kickeh. Of zwart.quote:
maar wel op zondag maandag en dinsdag vrijquote:
Hm. Mja. Dan is er wel wat voor te zeggen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar wel op zondag maandag en dinsdag vrij
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar wel op zondag maandag en dinsdag vrij
Kijken hoe anderen batsen, en zelf spammen op fok. It's a hard knock life.quote:
Smurfenblauw is ook vetquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar zat ik wel aan te denken ja. Paars leek me wel kickeh. Of zwart.
Húh? Issie pooier dan? Ofzo?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:52 schreef Pheno het volgende:
Kijken hoe anderen batsen, en zelf spammen op fok. It's a hard knock life.
Bij sommige mensen kan grijs ook mooi staanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar zat ik wel aan te denken ja. Paars leek me wel kickeh. Of zwart.
Dat gaat misschien wat ver. Sjek zijn webzijde even andersquote:
nou je het zegt ik ben mijn pannenkoekpan kwijtquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er een apart pannenkoekenpannetje (geil woord zeg!) voor. Lage rand en zo, daarvoor gingen die dingen altijd naar de kloten
Duik maar op, ik wacht welquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:52 schreef JDude het volgende:
Ergens moet nog een foto zijn van mij met rood haar. En met blauw.
dadelijk staan ze met jouw treintje daarquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:40 schreef Pheno het volgende:
Oh poep, volgende week modelspoorbeurs in de Rijnhal.
Das nou kutquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou je het zegt ik ben mijn pannenkoekpan kwijt![]()
heeft die ^&%$#$^%^&&*## huurder ook al gejat
Ik kocht het via marktplaatsquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou je het zegt ik ben mijn pannenkoekpan kwijt![]()
heeft die ^&%$#$^%^&&*## huurder ook al gejat
Vet kansarmquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dadelijk staan ze met jouw treintje daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |