je bent vandaag wel echt erg bezigquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering wat een saaie dag eigenlijk. Een beetje als een maloot zitten fokken om het fokken![]()
Naja zo eens per jaar moet het maar ff
die hoort bij friemelquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die kwam ook bij GF in de club toch?
tweetyquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:04 schreef --Tweety-- het volgende:
Ola KSC,
![]()
Ik zie dat onze mega-super-opper-spammer weer flink bezig is! 10 posts achter elkaar van gf!
ik moest mijn slaap terug halenquote:
Hij zou toch eens niet op 1 staanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:04 schreef --Tweety-- het volgende:
Ola KSC,
![]()
Ik zie dat onze mega-super-opper-spammer weer flink bezig is! 10 posts achter elkaar van gf!
Jij moet niks zeggenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent vandaag wel echt erg bezig
alweer niet ?quote:
ik zie hem gewoon zittenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:39 schreef Fha het volgende:
[..]
And proud of itHij zit al op de schommel, dan kan hij zo in je bord duiken
dan zou je wel een heul groot bord hebbenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er wordt niet in mijn bord gedoken![]()
kuukskequote:
dag fhaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:41 schreef Fha het volgende:
Ohw ik moet mijn neefjes van het station gaan halen anders verdwalen ze
Hele fijne avond allemaal! En vast tot morgenwaarbij nu alvast de verontschuldigingen voor mijn intellect van morgen
![]()
daaag laiverds
![]()
![]()
JDquote:
Het was op de reclame.quote:
Ik heb de afstandsbediening nu. Nou ja, we kijken naar BBCquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
gaan ze weer hoorgeen idee wat ze willen zien, maar wel ale 600 zenders langs. Stel je toch voor dat er wat is..
Beetje hetzelfde he. Jij redactie FP ja?quote:
quote:
whehehequote:
je had ook een mandarijn kunnen etenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdomme. Komen ze net van een feestje af waar ze zat te snaperen hadden....
Ik lig hier al sinds 12 uur te verhongeren, en nou moet er eerst nog uitgebreid koffie gedronken worden
Het is een vrouw. Vrouwen op fok hebben twee punten voor.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde he. Jij redactie FP ja?hoe dat??
pienquote:
donderopmanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
whehehe![]()
[..]
je had ook een mandarijn kunnen eten
ik heb daar toch geen last vanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat het er mee te maken heeft dat ik MSN afgesloten heb. ALs je daarna weer MSN wilt starten dan gaat het mis. Tenzij je de hele PC opnieuw opstartHet ene M$ product werkt niet samen met het andere
Schiet weer lekker op
Jij zit dan ook niet op msn.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb daar toch geen last van
heb je ondertussen wel al iets te eten gehadquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
gaan ze weer hoorgeen idee wat ze willen zien, maar wel ale 600 zenders langs. Stel je toch voor dat er wat is..
Geen windows 7 dan zekerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb daar toch geen last van
KLB is even verderopquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:26 schreef Pien85 het volgende:
Bah, ik had echt zin om allemaal leuke dingen te doen het weekend... komt niks van, ben dinsdag aangereden door een auto, been in puin, gisteren door overcompensatie voor mn been een spier in mn rug verrekt, vriendje moest vandaag naar kantoor en ik heb morgen vergadering... Leuk, zo'n weekend
ik moest even zeuren en klagen hoor
Oh, fles en gf willen spammen. Dat lukt ze.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:27 schreef Kuukske het volgende:
Tsjiez! Jullie gaan wel hard.
klopt gewoon nog XPquote:
dat heb ik er ook nog bijquote:
een keertje mag ze toch wel klagen?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
KLB is even verderop![]()
maar wel kut voor je pien
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
KLB is even verderop![]()
maar wel kut voor je pien
Maar gebroken of niet?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:26 schreef Pien85 het volgende:
ben dinsdag aangereden door een auto, been in puin,
tijd voor een anderequote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:25 schreef --Tweety-- het volgende:
LOL mijn laptop kan het snelle posten niet bijhouden.
Inderdaad, ik kom hier nooit om te klagenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:28 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
een keertje mag ze toch wel klagen?
Had ik maar XP op die werkbak. Of kon ik mijn mac maar gebruiken, ook prima. Dat vista wat er nu op staat, zuigt stierenballen.quote:
Voorspoedig herstellende wel, verder?quote:
Enkel verzwikt, scheenbeen groen/blauw/paars/geel/rood, knie gekneusd, schouder bont en blauw en overal spierpijnquote:
T gaat goed vooruit jaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Voorspoedig herstellende wel, verder?
Ik heb laatst zowaar eens betaald voor een losse versie van een besturingssysteem, gewoon om dat ellendige Vista te kunnen inruilen tegen Ramen 7.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:29 schreef Pheno het volgende:
Had ik maar XP op die werkbak. Of kon ik mijn mac maar gebruiken, ook prima. Dat vista wat er nu op staat, zuigt stierenballen.
Vertel,, we moeten GF nl even bezig houden zodat we nog wat tijd hebben om zelf te reageren op de posts. Echt GF heb je pepers gegeten vandaag?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kom hier nooit om te klagenik kom hier de laatste tijd sowieso bijna nooit, maar das een ander verhaal
Hij is bang dat hij onder mij eindigt denk ikquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:30 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Vertel,, we moeten GF nl even bezig houden zodat we nog wat tijd hebben om zelf te reageren op de posts. Echt GF heb je pepers gegeten vandaag?
Oh, tja, ben meer random in andere topics aant posten en aant werken enzo ipv de hele dag in KSC te hangenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:30 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Vertel,, we moeten GF nl even bezig houden zodat we nog wat tijd hebben om zelf te reageren op de posts. Echt GF heb je pepers gegeten vandaag?
Mn laptop moet gewoon ff wennen aan het terug zijn in NL net als ik, ik ben vandaag ook een beetje trager dan normaal. En ja dat durf ik eerlijk toe te geven.quote:
Dat weet ik wel zeker, dus die gaat tot 23:59 sextetten of meer spammenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij is bang dat hij onder mij eindigt denk ik
met spekjesquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb inmiddels de hap alweer op. Boerenkool, net als gisteren
Ik zit te kijken of ik nu langzamerhand naar open source spullen kan gooien van het werk. Dan neem ik voortaan mijn mac mee, want ik ben die troep echt zoooo zat.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb laatst zowaar eens betaald voor een losse versie van een besturingssysteem, gewoon om dat ellendige Vista te kunnen inruilen tegen Ramen 7.
Nu heb ik zin in spekjes, van die blokjes gewoon rauw, zonder te bakkenquote:
dit waren de overblijfeltjes van gisteren hequote:
Met koekjes!quote:
Maar de spekkies waren al op natuurlijkquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dit waren de overblijfeltjes van gisteren he
Staan in mijn koelkast.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in spekjes, van die blokjes gewoon rauw, zonder te bakken
Lol dat doe ik meestal ook, alleen zit ik de laatste tijd ietsiepietsie meer in KSC dan in andere topics, maar ook dat leer ik wel weer af.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, tja, ben meer random in andere topics aant posten en aant werken enzo ipv de hele dag in KSC te hangen
hij wil steeds links op je buro staanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:31 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Mn laptop moet gewoon ff wennen aan het terug zijn in NL net als ik, ik ben vandaag ook een beetje trager dan normaal. En ja dat durf ik eerlijk toe te geven.
goed hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]![]()
Maar inderdaad, kut, maar goed, het gaat wel weer over
Maar hoest met iedereen hier?
Oeh, kom je ze brengen?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Staan in mijn koelkast.
Daarnet pannenkoeken op met bacon. Daar had ik vandaag eens zin in.
Daar heb ik m zelf neergezet, haha, links heeft ie betere verbinding met het internetquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij wil steeds links op je buro staan
Dit:quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:30 schreef Pien85 het volgende:
Maar Fles, zit je nou weer bij je ouders? Tisser aant handje?
Ik zie nu pas dat het over boerenkool ging.quote:
quote:
Niet getankt dus dat red ik nietquote:
Lekker!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:36 schreef JDude het volgende:
Panne(n)koeken. Ook maar weer eens (laten) maken binnenkort ja.
WTF?! Wat heb je gedaan?quote:
Ohquote:
Laten maken dus. Hoofddoekje om Kuukquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:36 schreef JDude het volgende:
De tussen "n" kloptquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:36 schreef JDude het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |