Nu heb ik zin in spekjes, van die blokjes gewoon rauw, zonder te bakkenquote:
dit waren de overblijfeltjes van gisteren hequote:
Met koekjes!quote:
Maar de spekkies waren al op natuurlijkquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dit waren de overblijfeltjes van gisteren he
Staan in mijn koelkast.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in spekjes, van die blokjes gewoon rauw, zonder te bakken
Lol dat doe ik meestal ook, alleen zit ik de laatste tijd ietsiepietsie meer in KSC dan in andere topics, maar ook dat leer ik wel weer af.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, tja, ben meer random in andere topics aant posten en aant werken enzo ipv de hele dag in KSC te hangen
hij wil steeds links op je buro staanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:31 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Mn laptop moet gewoon ff wennen aan het terug zijn in NL net als ik, ik ben vandaag ook een beetje trager dan normaal. En ja dat durf ik eerlijk toe te geven.
goed hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]![]()
Maar inderdaad, kut, maar goed, het gaat wel weer over
Maar hoest met iedereen hier?
Oeh, kom je ze brengen?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Staan in mijn koelkast.
Daarnet pannenkoeken op met bacon. Daar had ik vandaag eens zin in.
Daar heb ik m zelf neergezet, haha, links heeft ie betere verbinding met het internetquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij wil steeds links op je buro staan
Dit:quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:30 schreef Pien85 het volgende:
Maar Fles, zit je nou weer bij je ouders? Tisser aant handje?
Ik zie nu pas dat het over boerenkool ging.quote:
quote:
Niet getankt dus dat red ik nietquote:
Lekker!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:36 schreef JDude het volgende:
Panne(n)koeken. Ook maar weer eens (laten) maken binnenkort ja.
WTF?! Wat heb je gedaan?quote:
Ohquote:
Laten maken dus. Hoofddoekje om Kuukquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:36 schreef JDude het volgende:
De tussen "n" kloptquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:36 schreef JDude het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |