klopt gewoon nog XPquote:
dat heb ik er ook nog bijquote:
een keertje mag ze toch wel klagen?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
KLB is even verderop![]()
maar wel kut voor je pien
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
KLB is even verderop![]()
maar wel kut voor je pien
Maar gebroken of niet?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:26 schreef Pien85 het volgende:
ben dinsdag aangereden door een auto, been in puin,
tijd voor een anderequote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:25 schreef --Tweety-- het volgende:
LOL mijn laptop kan het snelle posten niet bijhouden.
Inderdaad, ik kom hier nooit om te klagenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:28 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
een keertje mag ze toch wel klagen?
Had ik maar XP op die werkbak. Of kon ik mijn mac maar gebruiken, ook prima. Dat vista wat er nu op staat, zuigt stierenballen.quote:
Enkel verzwikt, scheenbeen groen/blauw/paars/geel/rood, knie gekneusd, schouder bont en blauw en overal spierpijnquote:
T gaat goed vooruit jaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Voorspoedig herstellende wel, verder?
Ik heb laatst zowaar eens betaald voor een losse versie van een besturingssysteem, gewoon om dat ellendige Vista te kunnen inruilen tegen Ramen 7.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:29 schreef Pheno het volgende:
Had ik maar XP op die werkbak. Of kon ik mijn mac maar gebruiken, ook prima. Dat vista wat er nu op staat, zuigt stierenballen.
Vertel,, we moeten GF nl even bezig houden zodat we nog wat tijd hebben om zelf te reageren op de posts. Echt GF heb je pepers gegeten vandaag?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kom hier nooit om te klagenik kom hier de laatste tijd sowieso bijna nooit, maar das een ander verhaal
Hij is bang dat hij onder mij eindigt denk ikquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:30 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Vertel,, we moeten GF nl even bezig houden zodat we nog wat tijd hebben om zelf te reageren op de posts. Echt GF heb je pepers gegeten vandaag?
Oh, tja, ben meer random in andere topics aant posten en aant werken enzo ipv de hele dag in KSC te hangenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:30 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Vertel,, we moeten GF nl even bezig houden zodat we nog wat tijd hebben om zelf te reageren op de posts. Echt GF heb je pepers gegeten vandaag?
Mn laptop moet gewoon ff wennen aan het terug zijn in NL net als ik, ik ben vandaag ook een beetje trager dan normaal. En ja dat durf ik eerlijk toe te geven.quote:
Dat weet ik wel zeker, dus die gaat tot 23:59 sextetten of meer spammenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij is bang dat hij onder mij eindigt denk ik
met spekjesquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb inmiddels de hap alweer op. Boerenkool, net als gisteren
Ik zit te kijken of ik nu langzamerhand naar open source spullen kan gooien van het werk. Dan neem ik voortaan mijn mac mee, want ik ben die troep echt zoooo zat.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb laatst zowaar eens betaald voor een losse versie van een besturingssysteem, gewoon om dat ellendige Vista te kunnen inruilen tegen Ramen 7.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |