ik zie hem gewoon zittenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:39 schreef Fha het volgende:
[..]
And proud of itHij zit al op de schommel, dan kan hij zo in je bord duiken
dan zou je wel een heul groot bord hebbenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er wordt niet in mijn bord gedoken![]()
kuukskequote:
dag fhaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:41 schreef Fha het volgende:
Ohw ik moet mijn neefjes van het station gaan halen anders verdwalen ze
Hele fijne avond allemaal! En vast tot morgenwaarbij nu alvast de verontschuldigingen voor mijn intellect van morgen
![]()
daaag laiverds
![]()
![]()
JDquote:
Het was op de reclame.quote:
Ik heb de afstandsbediening nu. Nou ja, we kijken naar BBCquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
gaan ze weer hoorgeen idee wat ze willen zien, maar wel ale 600 zenders langs. Stel je toch voor dat er wat is..
Beetje hetzelfde he. Jij redactie FP ja?quote:
quote:
whehehequote:
je had ook een mandarijn kunnen etenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdomme. Komen ze net van een feestje af waar ze zat te snaperen hadden....
Ik lig hier al sinds 12 uur te verhongeren, en nou moet er eerst nog uitgebreid koffie gedronken worden
Het is een vrouw. Vrouwen op fok hebben twee punten voor.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde he. Jij redactie FP ja?hoe dat??
pienquote:
donderopmanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
whehehe![]()
[..]
je had ook een mandarijn kunnen eten
ik heb daar toch geen last vanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat het er mee te maken heeft dat ik MSN afgesloten heb. ALs je daarna weer MSN wilt starten dan gaat het mis. Tenzij je de hele PC opnieuw opstartHet ene M$ product werkt niet samen met het andere
Schiet weer lekker op
Jij zit dan ook niet op msn.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb daar toch geen last van
heb je ondertussen wel al iets te eten gehadquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
gaan ze weer hoorgeen idee wat ze willen zien, maar wel ale 600 zenders langs. Stel je toch voor dat er wat is..
Geen windows 7 dan zekerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb daar toch geen last van
KLB is even verderopquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:26 schreef Pien85 het volgende:
Bah, ik had echt zin om allemaal leuke dingen te doen het weekend... komt niks van, ben dinsdag aangereden door een auto, been in puin, gisteren door overcompensatie voor mn been een spier in mn rug verrekt, vriendje moest vandaag naar kantoor en ik heb morgen vergadering... Leuk, zo'n weekend
ik moest even zeuren en klagen hoor
Oh, fles en gf willen spammen. Dat lukt ze.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:27 schreef Kuukske het volgende:
Tsjiez! Jullie gaan wel hard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |