Ik kan nergens op klikken?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat gaat misschien wat ver. Sjek zijn webzijde even anders
Op die beurs (die ook in Houten komt) is er 1 stand die ook wat Japans spul heeft. Maar die heb ik al of hoef ik niet, het zijn 3 boeken (treinen in Japan worden in een soort boek opgeborgen).quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dadelijk staan ze met jouw treintje daar
daaromquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm. Mja. Dan is er wel wat voor te zeggen.
Nee, zelfs niet na het concert van Rammstein in december.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:55 schreef JDude het volgende:
De Rijnhal. Is dat ding nog niet ingestort?
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijken hoe anderen batsen, en zelf spammen op fok. It's a hard knock life.
Is dat niet zon heavy metal band?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, zelfs niet na het concert van Rammstein in december.
Nou ja, ik ga wel even langs, ik moet een zooi ledjes hebben o.a.
ook niet als je op mijn homepage kliktquote:
het zijn meestal dezelfde die op die beursen staanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op die beurs (die ook in Houten komt) is er 1 stand die ook wat Japans spul heeft. Maar die heb ik al of hoef ik niet, het zijn 3 boeken (treinen in Japan worden in een soort boek opgeborgen).
Misschien heeft ie er nu 1 verkocht en zijn het er 2
Allen Shinkansen btw
die gaan straks pas de pan inquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je frikkedelle?
Symquote:
klopt helemaalquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:58 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Is dat niet zon heavy metal band?
Al die knoppies, sorry hoor.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
ook niet als je op mijn homepage klikt
Stel je niet aan. Toffe muziek. Ik heb er genoten.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:58 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Is dat niet zon heavy metal band?
Dan weet ik het weerquote:
ik zal niet verbaasd zijn als ik spullen van mezelf tegne kom op dat soort site'squote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kocht het via marktplaats
Oh nee, gewoon in de winkel
Het scheelt dat ze het voor mij duurdere materiaal toch niet hebben. Dus ik zal niet snel met een treinstel thuis komen, dat scheelt al een aardig bedrag om te pinnen voor zo'n beurs.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
op die modelspoorbeurzen geef je altijd meer geld uit dan je van plan was
Ik heb zo'n beetje alle CD'squote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Toffe muziek. Ik heb er genoten.
Tokio Hotel moeten luisteren op school, damn, wat een strafquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:04 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Dan weet ik het weerhad hoofdpijn gekregen na het horen van een van hun nummers bij Duits. We mochten iets luisteren op Youtube, en we konden kiezen tussen Tokio Hotel (
) en Rammstein. Aan Tokio Hotel heb ik sowieso een teringhekel, dus...
Ik stel me niet aan, en ik zeg ook zeker indirect niet dat ze kut zijn of zo. Heavy Metal is gewoon wat hardere muziek en daar ik krijg daarvan ( zeker als het geluid te hard staat) snel hoofdpijn. Vraag me niet hoe, dat gebeurd gewoon.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Toffe muziek. Ik heb er genoten.
verdammt, ik ook!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb zo'n beetje alle CD's![]()
CD'sLegaal
Gekocht
Je weet wel, met geld en zo, in een winkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |