Ik moet om 7.15u in de auto zitten.......quote:Op maandag 1 februari 2010 20:38 schreef Seven. het volgende:
Ik mag het ook niet al te laat maken van mezelf, om 10.00 gaat de wekker al.
Hihi, ik wou dat die van mij om 10:00 gingquote:Op maandag 1 februari 2010 20:38 schreef Seven. het volgende:
Ik mag het ook niet al te laat maken van mezelf, om 10.00 gaat de wekker al.
Ik heb het gevoel dat ik alweer bijna moet beginnen met werken. Zin om lang te slapen.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:56 schreef Loekipoeki het volgende:
Woehoeee lekker klaar met werken.. net even gegeten, maar gaat iedereen nu al naar bed???
lijkt me een leuke film!quote:Op maandag 1 februari 2010 20:48 schreef Avey het volgende:
http://www.bloomingtonthemovie.com/trailer.htm
Komt binnenkort uit, lijkt me wel een interessante film
ik zat inderdaad in vorig topic ook te kijken wat er niet klopte... je poppetje of je woordenquote:Op maandag 1 februari 2010 20:59 schreef Loekipoeki het volgende:
Ik blijk een mannenpopje te hebben voor mijn naam zegt een vriendin me net.... vreemd ik heb niets ingesteld... ff changen
je geslachtsverandering is weer geslaagd.quote:
Ging het altijd maar zo makkelijkquote:Op maandag 1 februari 2010 21:14 schreef Nizno het volgende:
je geslachtsverandering is weer geslaagd.
quote:Op maandag 1 februari 2010 21:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ging het altijd maar zo makkelijk
Aan de andere kant, juist het langzame proces helpt om erin te "groeien"...quote:
neem een A4 papier en print daarop een leuk koppie van een vrouw uit.... Plak deze op het hoofd van Jan.... slaap je beter vanquote:Op maandag 1 februari 2010 22:10 schreef lezzer het volgende:
Dat filmpjes/lied over die posters van Jan Smit![]()
![]()
Ik zat er dus vanaf mijn bureau op kantoor de hele dag op uit te kijken
* lezzer gaat naar bed, want de wekker gaat om 5.23u...
Ja enig, een leuke vrouw met een bobbel in haar roze boxer!quote:Op maandag 1 februari 2010 22:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
neem een A4 papier en print daarop een leuk koppie van een vrouw uit.... Plak deze op het hoofd van Jan.... slaap je beter van
Ja leuk daar kun je wat meequote:Op maandag 1 februari 2010 22:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja enig, een leuke vrouw met een bobbel in haar roze boxer!
Sinds juni echt, maar verder eigenlijk mijn hele leven al.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:52 schreef Vanyel het volgende:
Hoe lang ben je dan al met dat proces bezig?
een tok?quote:Op maandag 1 februari 2010 22:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja enig, een leuke vrouw met een bobbel in haar roze boxer!
lol... succes met je spoedcursus duits!quote:Op maandag 1 februari 2010 22:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
misschien komt over 2 wkn duits meisje naar mij toe
dankquote:Op maandag 1 februari 2010 22:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
lol... succes met je spoedcursus duits!
Gewoon Engels toch?quote:Op maandag 1 februari 2010 22:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dank
moet zeggen dat het me steeds beter afgaat (het lezen dan, schrijven is en blijft een vak apart)
dat dus... ze verstaat het wel een beetje maar kan het niet echt schrijven enzoquote:
Ik heb een duitse vriendin en daar spreek ik Engels mee. Eigenlijk ken ik alleen maar Duitsers die Engels sprekenquote:
ik zie er natuurlijk een hoop op schiphol en vraag me altijd af hoe ze gaan overleven in amerikaquote:Op maandag 1 februari 2010 23:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb een duitse vriendin en daar spreek ik Engels mee. Eigenlijk ken ik alleen maar Duitsers die Engels spreken
terwijl dat voor ons normaalste zaak in de wereld isquote:Op maandag 1 februari 2010 23:09 schreef wonderer het volgende:
Ik krijg steeds het compliment dat ze zo onder de indruk zijn dat ik twee talen spreek
Precies. Maar goed, zelfs de mexicaans immigranten vertikken het om Engels te leren dus zo gek is het niet dat ze het apart vindenquote:Op maandag 1 februari 2010 23:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
terwijl dat voor ons normaalste zaak in de wereld is
Mama Nanniequote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:47 schreef NanKing het volgende:
oh hai, hier had ik nog geen tuhvuhpuh
Druk op werkquote:
hier.... of nee... Ik ben hier.. de rest weet ik niet...quote:
Hey, it's the magic fingerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:46 schreef Vanyel het volgende:
Misselijk in de ochtend.. een van de eerste dingen waar ik aan denk. Niet direct bij jou moet ik dan wel toegeven.
Mrs Lezzer heeft magische vingers... Lijkt mij als Lezzer zwanger zou zijnquote:
Da's jammer, want die is écht de moeite hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:03 schreef Vanyel het volgende:
maar das toch veel minder leuk! Mrs lezzer kennen we niet.
Ik krijg nu ineens Bette Porter visioenenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wat voor een powerdyke ben jij eigenlijk?![]()
Ja ik ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:09 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ik krijg nu ineens Bette Porter visioenen
Vanyel rocking a powersuit terwijl ze op Fok zit. Hihiquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja ik ook.![]()
Ik vind Vanyel heel aantrekkelijk vanwege haar avatar
Kom haar eens voorstellenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:04 schreef lezzer het volgende:
Da's jammer, want die is écht de moeite hoor
yepquote:Heb jij een chauffeur?
Het lijkt meer dan het is. Dit is een tijdelijke oplossing voor mijn vervoersprobleem. Daarna ga ik gewoon weer met de trein.quote:Wat voor een powerdyke ben jij eigenlijk?![]()
Dat begrijp ik best hoorquote:Ik vind Vanyel heel aantrekkelijk vanwege haar avatar
Spot on!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:09 schreef Brittie het volgende:
Ik krijg nu ineens Bette Porter visioenen
Ja, ze is niet zo van profileren op het internetquote:
Je carpoolt?quote:yep
[..]
Het lijkt meer dan het is. Dit is een tijdelijke oplossing voor mijn vervoersprobleem. Daarna ga ik gewoon weer met de trein.
Nee maar ja, als Vanyel een Bette blijkt te zijn, OMG hoe moeten we verder?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:55 schreef Brittie het volgende:
[..]
Echte Bette Porters carpoolen toch niet!![]()
Dan moeten we meteen een meet organiseren!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee maar ja, als Vanyel een Bette blijkt te zijn, OMG hoe moeten we verder?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:57 schreef Brittie het volgende:
[..]
Dan moeten we meteen een meet organiseren!![]()
Ik heb een chauffeur. Zoeen in pak die ongeveer op de afgesproken tijd de auto voorrijdt en als je dan nog niet klaar bent zegt: neem de tijd, ik ben er iig.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:53 schreef lezzer het volgende:
Je carpoolt?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:03 schreef wonderer het volgende:
*seksleven uit de doeken doe via PB*
Ja, voor mijn nieuwe boekquote:
Mits leukquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zijn niet-lesbeaus zoals bi-vrouwen en hetero-mannen daarbij overigens ook welkom?
Wat moet je daarvoor wel niet doen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:07 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb een chauffeur. Zoeen in pak die ongeveer op de afgesproken tijd de auto voorrijdt en als je dan nog niet klaar bent zegt: neem de tijd, ik ben er iig.
Een chauffeur dus.
lolquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:15 schreef wonderer het volgende:
-edit: toch maar niet, stom grapje-
Ik ga douchen
De baas beffen natuurlijk!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:14 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wat moet je daarvoor wel niet doen?
Lijkt mijn grap op de jouwe?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:15 schreef wonderer het volgende:
Ik ga douchen
Dokken, prolly..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:14 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wat moet je daarvoor wel niet doen?
Douch'ze!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:15 schreef wonderer het volgende:
Ik ga douchen
Ik denk dezelfde als die van Vanyel, maar dan met een ander lichaamsdeel...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:19 schreef Alicey het volgende:
Ik heb geen flauw idee wat het grapje van wonderer is.
Enlighten me please! Ik ben nl. verder totaal niet nieuwsgierig.
Dat helpt een hoop.quote:
Tja, mijn baas (ik kan er in 2 lijnen 4 bedenken) is nou eenmaal een vrouw.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:21 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik denk dezelfde als die van Vanyel, maar dan met een ander lichaamsdeel...
Jaquote:
wonderer bleef zelfs nog netterquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Tja, mijn baas (ik kan er in 2 lijnen 4 bedenken) is nou eenmaal een vrouw.
Of wat is er minder net aan dan hetgene wonderer in gedachte had (waarvan ik nog steeds niet weet wat het isquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:46 schreef Vanyel het volgende:
Wat is er niet netjes aan beffen?
ik vind het minder erg dan alleen de suggestieve sterretjes die wonderder plaatstequote:
die lopen dan 3 dagen er na met schilfers?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Er zijn mensen die daar best een puinhoop van kunnen maken hoor
Geef eens voorbeelden?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Er zijn mensen die daar best een puinhoop van kunnen maken hoor
Ja, ik wel, maar daar heb ik zelf dan niks aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ergens een puinhoop van maken, da's toch gewoon een uitdrukking?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar hoezo wordt het dan een puinhoop?
Hmmja, 't is wel een uitdrukking, maar dat is doorgaans toch ook wel min of meer letterlijk dan een puinhoop.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:00 schreef lezzer het volgende:
Ergens een puinhoop van maken, da's toch gewoon een uitdrukking?
Aw, het was niet mijn bedoeling om je grapje te verzieken!quote:Godsamme, nou is mijn grapje natuurlijk helemaal niet leuk meer.
Als een befferd het goed doet maken stoppels ook niet zoveel uit hoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:00 schreef wonderer het volgende:
Jullie hebben nooit last van stoppels bij de befferd. Da's wel een puik voordeel van lesbo zijn
Bovendien kan zo'n lesbo dan als befferd weer last hebben van stoppels..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:00 schreef wonderer het volgende:
Jullie hebben nooit last van stoppels bij de befferd. Da's wel een puik voordeel van lesbo zijn
Jepquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ergens een puinhoop van maken, da's toch gewoon een uitdrukking?
Een gebefte/beffeling bedoel je dan denk ik?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bovendien kan zo'n lesbo dan als befferd weer last hebben van stoppels..
Oh. Dat verklaart een hoopquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als een befferd het goed doet maken stoppels ook niet zoveel uit hoor.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
uhhquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een gebefte/beffeling bedoel je dan denk ik?
Hoezo, lesbo's scheren zich toch niet?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Alleen die van voor 1975 nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoezo, lesbo's scheren zich toch niet?
Dat had ik allang uitgerekendquote:
Alle hetero's zijn gekquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:12 schreef Alicey het volgende:
foutje van mij dus, was even niet helemaal helder.
Ja en ik zal vast een gekke hetero zijn.![]()
Altijd fijn om geen outcast te zijn hmquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan hoef ik me geen uitzondering te voelen.
Dat heb je weer grotendeels zelf in de hand..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:20 schreef Brittie het volgende:
Altijd fijn om geen outcast te zijn hm
Je voelt je zo, maar bén je het ook echt?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:22 schreef wonderer het volgende:
Ik voel me altijd een outcastIk ben er intussen aan gewend geraakt
oneens.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat heb je weer grotendeels zelf in de hand..
Denk dat het idd meer te maken heeft met je eigen gevoel iddquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
oneens.
Of je je outcast voelt heb je misschien in de hand, maar of je outcast bent vraag ik me af.
Misschien is dat het ook meer, of je je een outcast voelt. Om te kunnen bepalen wat waar is, zouden we eerst moeten definiëren wat een outcast nu eigenlijk is. Hoe zie jij een outcast? Ik zie een outcast als iemand die nergens aansluiting bij vindt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:23 schreef Vanyel het volgende:
oneens.
Of je je outcast voelt heb je misschien in de hand, maar of je outcast bent vraag ik me af.
Ja. Ik heb nog geen groep gevonden waar ik niet een of andere uitzondering ben.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je voelt je zo, maar bén je het ook echt?
Wat voor groepen moet ik dan aan denken? En naar welke criteria kijk je dan? Als ik naar mezelf kijk, kan ik mezelf ook in elke groep wel als uitzondering zijn. Het ligt er echter maar aan welke criteria ik hanteer. Als ik kijk naar wat de groep definiëert, kan ik vaak toch wel weer meer gemeenschappelijke dingen vinden dan afwijkende dingen..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:25 schreef wonderer het volgende:
Ja. Ik heb nog geen groep gevonden waar ik niet een of andere uitzondering ben.
Ik denk dat ik een outcast meer zie als iemand die nergens aansluiting bij kan vinden. Denk niet dat het feit dat je een uitzondering bent hoeft te betekenen dat je geen aansluiting kan vindenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja. Ik heb nog geen groep gevonden waar ik niet een of andere uitzondering ben.
Dat heb ik zelf ook wel. Afhankelijk van hoe ik in mijn vel zit voel ik dan hetgene wat me bindt of hetgene wat dat juist niet doet.. Een outcast heb ik me echter al flinke tijd niet meer gevoeld, maar misschien is dat ook een stukje zelfkennis. Als je echt gaat kijken denk ik dat niemand volledig in een profiel past. Daar gaat het ook echter vaak niet om, het gaat er om dat je bijv. voor 90% er in past.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:31 schreef wonderer het volgende:
Ja, die definitie van outcast past niet helemaal, die is wat te sterk. Maar toch heb ik het gevoel dat ik in elke groep net iets buiten de cirkel sta, zeg maar. Wat niet zegt dat ik er niet bijhoor, ik ben me er alleen van bewust dat ik net niet in het "profiel" pas.
Aan wat voor soort ervaringen denk je nu? En in hoeverre denk je dat je kunt ontdekken of iemand diezelfde ervaringen heeft, of dat iemand aan jou kan ontdekken dat je dezelfde ervaringen hebt en op basis daarvan er over gaat praten?quote:En misschien heeft iedereen dat wel. Het is alleen voor mij... nou ja. Ik zou wel eens iemand tegen willen komen die op een bepaald vlak WEL dezelfde ervaringen heeft.
Ik denk dat meer mensen dat hebben inderdaad, ikzelf in ieder geval wel, best regelmatigquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:31 schreef wonderer het volgende:
Ja, die definitie van outcast past niet helemaal, die is wat te sterk. Maar toch heb ik het gevoel dat ik in elke groep net iets buiten de cirkel sta, zeg maar. Wat niet zegt dat ik er niet bijhoor, ik ben me er alleen van bewust dat ik net niet in het "profiel" pas. En misschien heeft iedereen dat wel. Het is alleen voor mij... nou ja. Ik zou wel eens iemand tegen willen komen die op een bepaald vlak WEL dezelfde ervaringen heeft.
Ook dat is nog iets wat je je heel terecht kunt afvragen..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:35 schreef lezzer het volgende:
Wil je wel in de cirkel?
Even mezelf quoten. Ik bedoelde hier niet dat wonderer geen outcast is, dat kan ik helemaal niet beoordelen. Ik bedoelde meer in het algemeen dat je niet in de hand hebt of je outcast bent.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:23 schreef Vanyel het volgende:
oneens.
Als je dat zo stellig beweert, vraag ik me wel af wat je definitie van een outcast is.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Even mezelf quoten. Ik bedoelde hier niet dat wonderer geen outcast is, dat kan ik helemaal niet beoordelen. Ik bedoelde meer in het algemeen dat je niet in de hand hebt of je outcast bent.
Ik heb het niet over outcast in de gehele maatschappij, maar binnen bepaalde groepen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je dat zo stellig beweert, vraag ik me wel af wat je definitie van een outcast is.
Is dat iets wat uiteindelijk zo gegroeid is, of heb je het gevoel dat je er moeite voor hebt moeten doen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:43 schreef Vanyel het volgende:
Actueler mee in het gesprek.
Ik paste altijd prima in een aantal cirkels. Ik was wel een beetje anders, maar hoorde er daardoor niet minder bij. Ik ben zelf meestal ook geneigd een beetje anderszijn neer te zetten, maar dat werd nooit zoveel dat ik niet meer onderdeel kon zijn van de groep.
Best comfi eigenlijk.
*nieuwgierig* welke cirkel is dat?quote:Nu heb ik denk ik wel een cirkel waar ik zelfs niet dat beetje anders heb.
Ok, dat is inderdaad iets heel anders...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:45 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb het niet over outcast in de gehele maatschappij, maar binnen bepaalde groepen.
Voor mij is het iemand die buiten de groep valt. Daar heb je niet altijd zelf invloed op.
Het erbij horen ging redelijk vanzelf. Het net niet helemaal hetzelfde hoeven zijn zit gewoon in mijn karakter.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is dat iets wat uiteindelijk zo gegroeid is, of heb je het gevoel dat je er moeite voor hebt moeten doen?
subsetje van de pottenscenequote:[..]
*nieuwgierig* welke cirkel is dat?
Je zou dus kunnen stellen dat je er wellicht ook "echt" bij hoort?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:49 schreef Vanyel het volgende:
Het erbij horen ging redelijk vanzelf. Het net niet helemaal hetzelfde hoeven zijn zit gewoon in mijn karakter.
mkay.quote:subsetje van de pottenscene
Welterustenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:56 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat zo slapen. truste allemaal!![]()
Dat zei ik ook!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je zou dus kunnen stellen dat je er wellicht ook "echt" bij hoort?
Ik niet hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:04 schreef Loekipoeki het volgende:
Haaaaai.... net klaar met werken en gaat al iedereen naar bed!!.... n
....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch zichzellef.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:06 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Je hebt nog minstens 2 uur gezelschap hier
. Móet echt nog iets op papier krijgen vandaag
Hahaha weet je zeker dat je ik je niet teveel afleid???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hahahah
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:08 schreef Loekipoeki het volgende:
[..]
Hahaha weet je zeker dat je ik je niet teveel afleid???![]()
hahahah
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:18 schreef wonderer het volgende:
Vooral als je op zoek bent naar jezelf is het wel fijn om in ieder geval EEN iemand te vinden die hetzelfde voelt als jij
Lijkt me heel moeilijkquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die heb je echt nog helemaal nergens gevonden?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die heb je echt nog helemaal nergens gevonden?
Yeah, dat had ik er een beetje uitgehaaldquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:18 schreef wonderer het volgende:
Volgens mij snapte Brittie al waar ik heenwilde, maar ik bedoelde met name het cirkeltje van seksueel gelijkgestemden. Ik hoor niet bij de hetero's want ik ben geen vrouw die op mannen valt, ik hoor niet bij de homo's omdat ik geen pik heb. Veruit de meeste transmannen zijn hetero dus daar vind ik ook met moeite iemand die "gelijk is". Vooral als je op zoek bent naar jezelf is het wel fijn om in ieder geval EEN iemand te vinden die hetzelfde voelt als jij
Haha, dat 't niet academisch is maakt niet uit, het gaat meer om het vakgebiedquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:18 schreef Loekipoeki het volgende:
tjsa... ik heb heao...., maar niet academisch idd
Yeah. Iemand die een beetje in het spectrum rondhangt in plaats van aan het uiterste. Bischierig maar dan qua seksequote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:27 schreef Vanyel het volgende:
Wat stel ik me voor bij een genderqueer? Is dat iemand die zich niet met man of vrouw identificeert?
Lijkt me verwarrend voor de persoon zelf eigenlijk, ik had t al moeilijk genoeg met de twijfel hetero/bi/lesbischquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah. Iemand die een beetje in het spectrum rondhangt in plaats van aan het uiterste. Bischierig maar dan qua sekse
't Is niet helemaal sluitend, er zijn altijd weer uitzonderingen en shit, maar over het algemeen wil een transgender/ transseksueel van het ene geslacht naar het andere geslacht, terwijl genderqueer toch meer ertussenin blijft hangen. Of zich niet duidelijk als (maar) een geslacht presenteert.
Yep. Maar wat is de lol van het leven als het allemaal makkelijk is, huh?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:42 schreef Loekipoeki het volgende:
[..]
Lijkt me verwarrend voor de persoon zelf eigenlijk, ik had t al moeilijk genoeg met de twijfel hetero/bi/lesbisch
Trustequote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:43 schreef Vanyel het volgende:
Tijd voor bed in de nieuw ingerichte slaapkamer (ja hoor, de vrouw had vandaag niks te doen...)
quote:
slaap lekker damequote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:43 schreef Vanyel het volgende:
Tijd voor bed in de nieuw ingerichte slaapkamer (ja hoor, de vrouw had vandaag niks te doen...)
Truste!!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:43 schreef Vanyel het volgende:
Ikea?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:09 schreef wonderer het volgende:
Ik ook, maar die dingen zijn hier echt keimoeilijk te vinden.
ik vind een dekbed wel zo lekker... en in de zomer alleen het overtrek...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:58 schreef wonderer het volgende:
Hey AveyEn Nizno
Wij zijn weer van de dekbedovertrekken af. Gewone comforters. Het dekbed dat we hebben gebruiken we al extra dekentje.
quote:
wehkamp.nl.... maar die leveren vast niet in de USquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:09 schreef wonderer het volgende:
Ik ook, maar die dingen zijn hier echt keimoeilijk te vinden.
Awwwquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:11 schreef Avey het volgende:
Kutregen... eindelijk weer een beetje droog
hier is het nu nog droog... en ik heb geen hout hier bij de hand dus dat zal binnen 10 min wel regen worden nu ik dit zegquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:11 schreef Avey het volgende:
Kutregen... eindelijk weer een beetje droog
neuj das me te glad... daar heb ik nog wel 2 kussenslopen van.. wit... maar als dekbed zijn ze voor mij niet geschikt.. glijden de hele nacht van mn bed af...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:14 schreef Brittie het volgende:
[..]
Awww![]()
En leuke overtrekken zijn datSatijn?
quote:Mozaique Dekbedovertrek
Aan beide zijden te gebruiken overtrek met een dubbele, doorlopende instopstrook. Van 100% hoogwaardig katoen. Inclusief 2 slopen (60x70 cm) met platte volant. Ook geschikt voor XL-maten.
ik kijk meestal als ik weer zin heb in nieuwe dekbedovertrekken even op wehkamp otto of dat soort sites of ze een aanbieding hebben... aangezien ik Lits-jumeaux dekbedden heb (winter en zomer) ben ik natuurlijk altijd de hoofdprijs kwijt als ik buiten de aanbiedingen om bestel...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:18 schreef Loekipoeki het volgende:
Ik heb nu nog geen leuk dekbedovertrek, alleen een nuttige, want had nog geen geld voor een nieuwe.
Kweenie, de dichtsbijzijnde zit drie uur verderop, ben er nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:11 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ikea?Of heb je die niet in de buurt? Of hebben de Amerikanen dat soort dingen niet in hun Ikeas?
Hahaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj das me te glad... daar heb ik nog wel 2 kussenslopen van.. wit... maar als dekbed zijn ze voor mij niet geschikt.. glijden de hele nacht van mn bed af...
[..]
Hmmm bij de Hema hebben ze vaak ook wel leuke voor weinigquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:18 schreef Loekipoeki het volgende:
Ik heb nu nog geen leuk dekbedovertrek, alleen een nuttige, want had nog geen geld voor een nieuwe.
Hm kan ik me voorstellen als je er 3 uur voor moet rijdenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kweenie, de dichtsbijzijnde zit drie uur verderop, ben er nog nooit geweest.
Heh, dat hebben wij ook regelmatig... Maar jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:21 schreef wonderer het volgende:
Maar goed, we hebben er dus wel een paar, maar we gebruiken ze nooit, want het dekbed wil nooit netjes erin blijven zitten
Hihi, denk je dat die bedpartner erop zou letten?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:23 schreef Loekipoeki het volgende:
Zodra er een leuke bedpartner in zicht komt ga ik er wel naar uitkijken hahahhahaha![]()
Ik had er thuis nooit last van, maar dat was eenpersoons, misschien dat dat nog verschil maaktquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:23 schreef Brittie het volgende:
[..]
Heh, dat hebben wij ook regelmatig... Maar ja.
O crap, de kat is gearriveerd nét terwijl ik een bakje kwark wil eten. Dat wordt weer vechten.
Das helemaal waar. he he he, maar t gaat om t idee en de ochtend erna valt t misschien wel opquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:24 schreef Brittie het volgende:
[..]
Hihi, denk je dat die bedpartner erop zou letten?Die heeft vast betere dingen om naar te kijken dan
mijn katten komen niet boven dus dat scheelt... wel lekker zacht maar ik houd niet van elke ochtend mn dekbed van de vloer zoekenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:20 schreef Brittie het volgende:
[..]
Hahaja dat is wel het nadeel, maar het is zo heerlijk zacht!
Mijn kat heeft alleen de neiging haar nageltjes in het overtrek te zetten dus ik heb het er niet vaak opliggen
ligt er wel aan welke maat..... ik heb er zelf gewerkt en vond dat er voor Lits-jumeaux weinig leuke waren voor een zacht prijsje....quote:[..]
Hmmm bij de Hema hebben ze vaak ook wel leuke voor weinig
hahaha die dingen heb ik dus op voorhand geregeld... stel je voor dat er onverwacht iemand opduiktquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:23 schreef Loekipoeki het volgende:
Zodra er een leuke bedpartner in zicht komt ga ik er wel naar uitkijken hahahhahaha![]()
ruzie-sequote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:23 schreef Brittie het volgende:
[..]
Heh, dat hebben wij ook regelmatig... Maar ja.
O crap, de kat is gearriveerd nét terwijl ik een bakje kwark wil eten. Dat wordt weer vechten.
Ik heb 2 1persoonsdekbedden (jep, ik ben zo'n vieze dekbedjatter, vandaar), en zelfs daarbij krijg ik het nog voor elkaarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had er thuis nooit last van, maar dat was eenpersoons, misschien dat dat nog verschil maaktIk vind het maar irritant
Gewoon weer subtiel de aandacht van het dekbed afleiden?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:25 schreef Loekipoeki het volgende:
[..]
Das helemaal waar. he he he, maar t gaat om t idee en de ochtend erna valt t misschien wel op
ik heb er bij katoen nooit last van.... gelukkigquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had er thuis nooit last van, maar dat was eenpersoons, misschien dat dat nog verschil maaktIk vind het maar irritant
Hmmmm geloof ik in mijn geval bijna niet, maar ja je kan gelijk hebben hahahaquote:hahaha die dingen heb ik dus op voorhand geregeld... stel je voor dat er onverwacht iemand opduikt
Ik heb helaas maar 1 kamer, wel een 'boven' (want hoogslaper), maar ja, daar klimt ze gewoon inquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn katten komen niet boven dus dat scheelt... wel lekker zacht maar ik houd niet van elke ochtend mn dekbed van de vloer zoeken
[..]
ruzie-se
nou ik dacht het ook niet... maar had toendertijd eens een date.. gewoon elkaar eindelijk eens face to face te leren kennen en ja toen was het meteen raak.... en ow wat was ik blij dat ik toevallig het weekend er voor mn hele kamer had opgeruimd...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:27 schreef Loekipoeki het volgende:
[..]
Hmmmm geloof ik in mijn geval bijna niet, maar ja je kan gelijk hebben hahaha
En als je dan morgenochtend wakker wordt ben je eerst in shock omdat je niet weet waar je bent.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:43 schreef Vanyel het volgende:
die heb ik ook net nieuw op mn bedje liggen.. er onder nog een fijne molton (matrasbeschermer).. kortom ik lig op een bijna nieuw bedjequote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:30 schreef wonderer het volgende:
Ik vind hoeslakens belangrijker. We hebben een hele fijne, van satijnachtig spul. Voelt heel lekker glad zonder het glibberige van satijn. En mooi donkerrood ook
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou ik dacht het ook niet... maar had toendertijd eens een date.. gewoon elkaar eindelijk eens face to face te leren kennen en ja toen was het meteen raak.... en ow wat was ik blij dat ik toevallig het weekend er voor mn hele kamer had opgeruimd...
* Nizno is nogal erg slordig aangelegd als het om slaapkamers gaat
Ughquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:32 schreef Nizno het volgende:
iemand nog behoefte aan Hollands design?
http://www.wehkamp.nl/slapen/dekbedovertrek/hollands/C05_R0D_RX2/
Het kan maar zo gebeuren, geduld is een schone zaakquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:35 schreef Loekipoeki het volgende:
[..]
hahahah i wish...
gaat nu heel hard wensen.......
Lol, wil je iedereen nachtmerries bezorgen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:32 schreef Nizno het volgende:
iemand nog behoefte aan Hollands design?
http://www.wehkamp.nl/slapen/dekbedovertrek/hollands/C05_R0D_RX2/
ik dacht ik post het even voor mensen die er behoefte aan hebbenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:39 schreef Brittie het volgende:
[..]
Lol, wil je iedereen nachtmerries bezorgen?
Oeh da's lekker in de winterquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:55 schreef wonderer het volgende:
Ik ben trouwens ook heel blij met onze "heated Mattress pad". Die verwarmt het hele matras in plaats van zo'n suf stukje in het midden![]()
succesquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:10 schreef Brittie het volgende:
Nja, een hoop editen nog en een hoop erbij schrijven, maar heb vanavond vooral heel veel gelezen. Dan voelt het of je niks doet...
Werk aan een PhD proposal, alleen het probleem is een beetje dat je dan dus in slechts 2500 woorden je bedoelingen overtuigend op papier moet zetten. Dat is alles wat je hebt om een beurs binnen te slepen, en da's dus best wel pittig
snap er nie zoveel van maar geloof dat je wel succes kunt gebruikenquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:10 schreef Brittie het volgende:
Nja, een hoop editen nog en een hoop erbij schrijven, maar heb vanavond vooral heel veel gelezen. Dan voelt het of je niks doet...
Werk aan een PhD proposal, alleen het probleem is een beetje dat je dan dus in slechts 2500 woorden je bedoelingen overtuigend op papier moet zetten. Dat is alles wat je hebt om een beurs binnen te slepen, en da's dus best wel pittig
Hehe, awesome. Eigenlijk hadden de kussens dan uiers moeten zijnquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:10 schreef Nizno het volgende:
http://www.neck.nl/produkt/produkte.mb1?fh_url=fh_secondid%3D10791400%26fh_lister_pos%3D3%26fh_location%3D%252f%252fnm%252fnl_NL%252fcategories%253c%257bnm_50000000%257d%252fcategories%253c%257bnm_50000000_152288236%257d%252fcategories%253c%257bnm_50000000_152288236_152288319%257d%26fh_eds%3D%25c3%259f%26fh_refview%3Dlister%26fh_view%3Ddetail&welt=wonen
mooie koe
Thanksquote:
Hahaquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
snap er nie zoveel van maar geloof dat je wel succes kunt gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch zichzellef.
Dat was leuker geweest nog dan het nu al isquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:23 schreef Brittie het volgende:
[..]
Hehe, awesome. Eigenlijk hadden de kussens dan uiers moeten zijn
quote:HahaThanks!
Dat is duidelijker... dan veel succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ligt mss alleen niet zo lekker, een kussen met van die uitsteekselsquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat was leuker geweest nog dan het nu al is
kan ook alleen het plaatje zijn... zonder de uitsteekselsquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:32 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ligt mss alleen niet zo lekker, een kussen met van die uitsteeksels
Ojaquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan ook alleen het plaatje zijn... zonder de uitsteeksels
lol aan creatieve ideeën geen gebrek hierquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:40 schreef Brittie het volgende:
[..]
OjaEn dan mss het plaatje van extra zachte stof
Hahaquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
lol aan creatieve ideeën geen gebrek hier
Maar dame.... ik ga slapen... mn koppie wordt wat zwaar enzo....
slaap lekker voor u...
en ook voor alle anderen die nog wakker zijn en gaan slapen ofzo
![]()
![]()
Het moeilijke is misschien dat andere homo's op een ander punt in het proces staan. Dat is uiteindelijk echter wel weer een tijdelijk iets. Wanneer je verder op de rit bent zul je steeds meer aansluiting vinden bij transhomo's die "klaar" zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:18 schreef wonderer het volgende:
Volgens mij snapte Brittie al waar ik heenwilde, maar ik bedoelde met name het cirkeltje van seksueel gelijkgestemden. Ik hoor niet bij de hetero's want ik ben geen vrouw die op mannen valt, ik hoor niet bij de homo's omdat ik geen pik heb. Veruit de meeste transmannen zijn hetero dus daar vind ik ook met moeite iemand die "gelijk is". Vooral als je op zoek bent naar jezelf is het wel fijn om in ieder geval EEN iemand te vinden die hetzelfde voelt als jij
Yea, dat is een beetje het probleem - je moet héél veel informatie in heel weinig woorden proppenquote:Op woensdag 3 februari 2010 02:00 schreef wonderer het volgende:
Dat was lekker.
En Brittie, 2500 woorden valt toch wel mee? Of is zo'n proposal erg lastig om bondig te formuleren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:28 schreef lezzer het volgende:
Ik zit in een topic met allemaal nare mensen die allemaal lelijk zitten te doen tegen elkaar.
Pfff... dat ze het maar uitzoeken hoor...Da's nie echt gezellig op de vroege ochtendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mogge Kz![]()
Je weet toch zichzellef.
Kom je wel regelmatig hetero's tegen die in het verkeerde lichaam zitten of bedoel je het in het algemeen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 08:50 schreef lezzer het volgende:
2. ik met Wonderer voor het eerst een homo ben tegengekomen die in het verkeerde lichaam zat.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:28 schreef lezzer het volgende:
Ik zit in een topic met allemaal nare mensen die allemaal lelijk zitten te doen tegen elkaar.
Pfff... dat ze het maar uitzoeken hoor...Dat soort topics trekt helaas altijd nare mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, vaker dan homo's.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kom je wel regelmatig hetero's tegen die in het verkeerde lichaam zitten of bedoel je het in het algemeen?
Dat heb ik een beetje gehad, dat ik op Fok echt over de emmer ging van iets.quote:Verder gewoon naar terugdoen!
Ik kan stiekempjes nog steeds wel een beetje over de emmer gaan van mensen die écht dom en dichtgetikt zijn. Niet als het zo overdreven is als bij Bansheeboy, maar meer de subtiele domheid. Zeker als die gecombineerd wordt met een ongezonde dosis narcisme en eigengeilerigheid.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:43 schreef lezzer het volgende:
Dat heb ik een beetje gehad, dat ik op Fok echt over de emmer ging van iets.
Ik ook hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik kan stiekempjes nog steeds wel een beetje over de emmer gaan van mensen die écht dom en dichtgetikt zijn. Niet als het zo overdreven is als bij Bansheeboy, maar meer de subtiele domheid. Zeker als die gecombineerd wordt met een ongezonde dosis narcisme en eigengeilerigheid.
Het ligt er een beetje aan hoe ik in mijn vel zit. Meestal reageer ik niet op te simpele zielen met een te grote bek, maar soms kan ik het toch ook niet laten.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:33 schreef lezzer het volgende:
Ik ook hoor.
Maar ik liet me er eerder echt in meeslepen.
Dat ik er niet meer van sliep en zo.
Heb ik veel meegemaakt in TRU. Waar ik dus niet meer post.
Ik niet hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:06 schreef Vanyel het volgende:
Is er trouwens iemand die heel graag #250 wil openen? Dan moeten we daar straks natuurlijk wel rekening mee houden
jij toch?quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:06 schreef Vanyel het volgende:
Is er trouwens iemand die heel graag #250 wil openen? Dan moeten we daar straks natuurlijk wel rekening mee houden
Eigenlijk moet het Nan King zijn, die opende deel 1.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:06 schreef Vanyel het volgende:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
Eigenlijk moet het Nan King zijn, die opende deel 1.
En anders wil ik het wel doen.ik heb een berichtje bij Nan in dr fobo gedumpt.... wie weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
301.... OP telt mee, dus 300 reactiesquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:29 schreef Loekipoeki het volgende:
na hoeveel berichten moet dan een nieuwe geopend worden?
Nog 23 te gaanquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
301.... OP telt mee, dus 300 reacties
Hahaha countdown naar een historisch moment in de Lesbeauseriequote:
Lol, gezellig tochquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:52 schreef Vanyel het volgende:
Vind dat ze veel te snel gaan tegenwoordig!
Dit viel trouwens mee. Ik had vooral last van de wekker, die stond opeens een stuk verder weg, dus moest meer inspanning leveren en het lawaai langer aanhoren. Daar hebben we natuurlijk meteen iets aan gedaanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:31 schreef Blue-eyes het volgende:
En als je dan morgenochtend wakker wordt ben je eerst in shock omdat je niet weet waar je bent.
Of nog erger, als je 's-nachts wakker wordt om te piesen (of whatever) dan heb je best kans dat je slaapdronken tegen de muur of een kast aanloopt
Ik zei toch dat het leuk voor je zou zijn....gewoon wat meer naar me luisterenquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:02 schreef Loekipoeki het volgende:
ik zit op t werk dus kan ieder moment weer weg moeten. wel leuk om er net voor dit moment bij te zijn gekomen. hahaha
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:08 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het leuk voor je zou zijn....gewoon wat meer naar me luisteren![]()
Oh en werk zeik laat dit topic verder maar met rust
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:10 schreef lezzer het volgende:
* lezzer gaat een OP klussen voor #250..
Niet te snel dames...
Vooral niet het topic net op de valreep doodslaan he!quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:10 schreef lezzer het volgende:
Niet te snel dames...
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:12 schreef Loekipoeki het volgende:
[..]
Hey Taschke, ik zie je vanavond sexy hetero dinnetje van me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |