ik vind een dekbed wel zo lekker... en in de zomer alleen het overtrek...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:58 schreef wonderer het volgende:
Hey AveyEn Nizno
Wij zijn weer van de dekbedovertrekken af. Gewone comforters. Het dekbed dat we hebben gebruiken we al extra dekentje.
quote:
wehkamp.nl.... maar die leveren vast niet in de USquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:09 schreef wonderer het volgende:
Ik ook, maar die dingen zijn hier echt keimoeilijk te vinden.
Awwwquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:11 schreef Avey het volgende:
Kutregen... eindelijk weer een beetje droog
hier is het nu nog droog... en ik heb geen hout hier bij de hand dus dat zal binnen 10 min wel regen worden nu ik dit zegquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:11 schreef Avey het volgende:
Kutregen... eindelijk weer een beetje droog
neuj das me te glad... daar heb ik nog wel 2 kussenslopen van.. wit... maar als dekbed zijn ze voor mij niet geschikt.. glijden de hele nacht van mn bed af...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:14 schreef Brittie het volgende:
[..]
Awww![]()
En leuke overtrekken zijn datSatijn?
quote:Mozaique Dekbedovertrek
Aan beide zijden te gebruiken overtrek met een dubbele, doorlopende instopstrook. Van 100% hoogwaardig katoen. Inclusief 2 slopen (60x70 cm) met platte volant. Ook geschikt voor XL-maten.
ik kijk meestal als ik weer zin heb in nieuwe dekbedovertrekken even op wehkamp otto of dat soort sites of ze een aanbieding hebben... aangezien ik Lits-jumeaux dekbedden heb (winter en zomer) ben ik natuurlijk altijd de hoofdprijs kwijt als ik buiten de aanbiedingen om bestel...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:18 schreef Loekipoeki het volgende:
Ik heb nu nog geen leuk dekbedovertrek, alleen een nuttige, want had nog geen geld voor een nieuwe.
Kweenie, de dichtsbijzijnde zit drie uur verderop, ben er nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:11 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ikea?Of heb je die niet in de buurt? Of hebben de Amerikanen dat soort dingen niet in hun Ikeas?
Hahaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj das me te glad... daar heb ik nog wel 2 kussenslopen van.. wit... maar als dekbed zijn ze voor mij niet geschikt.. glijden de hele nacht van mn bed af...
[..]
Hmmm bij de Hema hebben ze vaak ook wel leuke voor weinigquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:18 schreef Loekipoeki het volgende:
Ik heb nu nog geen leuk dekbedovertrek, alleen een nuttige, want had nog geen geld voor een nieuwe.
Hm kan ik me voorstellen als je er 3 uur voor moet rijdenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kweenie, de dichtsbijzijnde zit drie uur verderop, ben er nog nooit geweest.
Heh, dat hebben wij ook regelmatig... Maar jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:21 schreef wonderer het volgende:
Maar goed, we hebben er dus wel een paar, maar we gebruiken ze nooit, want het dekbed wil nooit netjes erin blijven zitten
Hihi, denk je dat die bedpartner erop zou letten?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:23 schreef Loekipoeki het volgende:
Zodra er een leuke bedpartner in zicht komt ga ik er wel naar uitkijken hahahhahaha![]()
Ik had er thuis nooit last van, maar dat was eenpersoons, misschien dat dat nog verschil maaktquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:23 schreef Brittie het volgende:
[..]
Heh, dat hebben wij ook regelmatig... Maar ja.
O crap, de kat is gearriveerd nét terwijl ik een bakje kwark wil eten. Dat wordt weer vechten.
Das helemaal waar. he he he, maar t gaat om t idee en de ochtend erna valt t misschien wel opquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:24 schreef Brittie het volgende:
[..]
Hihi, denk je dat die bedpartner erop zou letten?Die heeft vast betere dingen om naar te kijken dan
mijn katten komen niet boven dus dat scheelt... wel lekker zacht maar ik houd niet van elke ochtend mn dekbed van de vloer zoekenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:20 schreef Brittie het volgende:
[..]
Hahaja dat is wel het nadeel, maar het is zo heerlijk zacht!
Mijn kat heeft alleen de neiging haar nageltjes in het overtrek te zetten dus ik heb het er niet vaak opliggen
ligt er wel aan welke maat..... ik heb er zelf gewerkt en vond dat er voor Lits-jumeaux weinig leuke waren voor een zacht prijsje....quote:[..]
Hmmm bij de Hema hebben ze vaak ook wel leuke voor weinig
hahaha die dingen heb ik dus op voorhand geregeld... stel je voor dat er onverwacht iemand opduiktquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:23 schreef Loekipoeki het volgende:
Zodra er een leuke bedpartner in zicht komt ga ik er wel naar uitkijken hahahhahaha![]()
ruzie-sequote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:23 schreef Brittie het volgende:
[..]
Heh, dat hebben wij ook regelmatig... Maar ja.
O crap, de kat is gearriveerd nét terwijl ik een bakje kwark wil eten. Dat wordt weer vechten.
Ik heb 2 1persoonsdekbedden (jep, ik ben zo'n vieze dekbedjatter, vandaar), en zelfs daarbij krijg ik het nog voor elkaarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had er thuis nooit last van, maar dat was eenpersoons, misschien dat dat nog verschil maaktIk vind het maar irritant
Gewoon weer subtiel de aandacht van het dekbed afleiden?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:25 schreef Loekipoeki het volgende:
[..]
Das helemaal waar. he he he, maar t gaat om t idee en de ochtend erna valt t misschien wel op
ik heb er bij katoen nooit last van.... gelukkigquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had er thuis nooit last van, maar dat was eenpersoons, misschien dat dat nog verschil maaktIk vind het maar irritant
Hmmmm geloof ik in mijn geval bijna niet, maar ja je kan gelijk hebben hahahaquote:hahaha die dingen heb ik dus op voorhand geregeld... stel je voor dat er onverwacht iemand opduikt
Ik heb helaas maar 1 kamer, wel een 'boven' (want hoogslaper), maar ja, daar klimt ze gewoon inquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn katten komen niet boven dus dat scheelt... wel lekker zacht maar ik houd niet van elke ochtend mn dekbed van de vloer zoeken
[..]
ruzie-se
nou ik dacht het ook niet... maar had toendertijd eens een date.. gewoon elkaar eindelijk eens face to face te leren kennen en ja toen was het meteen raak.... en ow wat was ik blij dat ik toevallig het weekend er voor mn hele kamer had opgeruimd...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:27 schreef Loekipoeki het volgende:
[..]
Hmmmm geloof ik in mijn geval bijna niet, maar ja je kan gelijk hebben hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |