En als je dan morgenochtend wakker wordt ben je eerst in shock omdat je niet weet waar je bent.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:43 schreef Vanyel het volgende:
Tijd voor bed in de nieuw ingerichte slaapkamer (ja hoor, de vrouw had vandaag niks te doen...)
die heb ik ook net nieuw op mn bedje liggen.. er onder nog een fijne molton (matrasbeschermer).. kortom ik lig op een bijna nieuw bedjequote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:30 schreef wonderer het volgende:
Ik vind hoeslakens belangrijker. We hebben een hele fijne, van satijnachtig spul. Voelt heel lekker glad zonder het glibberige van satijn. En mooi donkerrood ook
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou ik dacht het ook niet... maar had toendertijd eens een date.. gewoon elkaar eindelijk eens face to face te leren kennen en ja toen was het meteen raak.... en ow wat was ik blij dat ik toevallig het weekend er voor mn hele kamer had opgeruimd...
* Nizno is nogal erg slordig aangelegd als het om slaapkamers gaat
Ughquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:32 schreef Nizno het volgende:
iemand nog behoefte aan Hollands design?
http://www.wehkamp.nl/slapen/dekbedovertrek/hollands/C05_R0D_RX2/
Het kan maar zo gebeuren, geduld is een schone zaakquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:35 schreef Loekipoeki het volgende:
[..]
hahahah i wish...
gaat nu heel hard wensen.......
Lol, wil je iedereen nachtmerries bezorgen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:32 schreef Nizno het volgende:
iemand nog behoefte aan Hollands design?
http://www.wehkamp.nl/slapen/dekbedovertrek/hollands/C05_R0D_RX2/
ik dacht ik post het even voor mensen die er behoefte aan hebbenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:39 schreef Brittie het volgende:
[..]
Lol, wil je iedereen nachtmerries bezorgen?
Oeh da's lekker in de winterquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:55 schreef wonderer het volgende:
Ik ben trouwens ook heel blij met onze "heated Mattress pad". Die verwarmt het hele matras in plaats van zo'n suf stukje in het midden![]()
succesquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:10 schreef Brittie het volgende:
Nja, een hoop editen nog en een hoop erbij schrijven, maar heb vanavond vooral heel veel gelezen. Dan voelt het of je niks doet...
Werk aan een PhD proposal, alleen het probleem is een beetje dat je dan dus in slechts 2500 woorden je bedoelingen overtuigend op papier moet zetten. Dat is alles wat je hebt om een beurs binnen te slepen, en da's dus best wel pittig
snap er nie zoveel van maar geloof dat je wel succes kunt gebruikenquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:10 schreef Brittie het volgende:
Nja, een hoop editen nog en een hoop erbij schrijven, maar heb vanavond vooral heel veel gelezen. Dan voelt het of je niks doet...
Werk aan een PhD proposal, alleen het probleem is een beetje dat je dan dus in slechts 2500 woorden je bedoelingen overtuigend op papier moet zetten. Dat is alles wat je hebt om een beurs binnen te slepen, en da's dus best wel pittig
Hehe, awesome. Eigenlijk hadden de kussens dan uiers moeten zijnquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:10 schreef Nizno het volgende:
http://www.neck.nl/produkt/produkte.mb1?fh_url=fh_secondid%3D10791400%26fh_lister_pos%3D3%26fh_location%3D%252f%252fnm%252fnl_NL%252fcategories%253c%257bnm_50000000%257d%252fcategories%253c%257bnm_50000000_152288236%257d%252fcategories%253c%257bnm_50000000_152288236_152288319%257d%26fh_eds%3D%25c3%259f%26fh_refview%3Dlister%26fh_view%3Ddetail&welt=wonen
mooie koe
Thanksquote:
Hahaquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
snap er nie zoveel van maar geloof dat je wel succes kunt gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch zichzellef.
Dat was leuker geweest nog dan het nu al isquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:23 schreef Brittie het volgende:
[..]
Hehe, awesome. Eigenlijk hadden de kussens dan uiers moeten zijn
quote:HahaThanks!
Dat is duidelijker... dan veel succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ligt mss alleen niet zo lekker, een kussen met van die uitsteekselsquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat was leuker geweest nog dan het nu al is
kan ook alleen het plaatje zijn... zonder de uitsteekselsquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:32 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ligt mss alleen niet zo lekker, een kussen met van die uitsteeksels
Ojaquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan ook alleen het plaatje zijn... zonder de uitsteeksels
lol aan creatieve ideeën geen gebrek hierquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:40 schreef Brittie het volgende:
[..]
OjaEn dan mss het plaatje van extra zachte stof
Hahaquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
lol aan creatieve ideeën geen gebrek hier
Maar dame.... ik ga slapen... mn koppie wordt wat zwaar enzo....
slaap lekker voor u...
en ook voor alle anderen die nog wakker zijn en gaan slapen ofzo
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |