quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:18 schreef wonderer het volgende:
Vooral als je op zoek bent naar jezelf is het wel fijn om in ieder geval EEN iemand te vinden die hetzelfde voelt als jij
Lijkt me heel moeilijkquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die heb je echt nog helemaal nergens gevonden?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die heb je echt nog helemaal nergens gevonden?
Yeah, dat had ik er een beetje uitgehaaldquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:18 schreef wonderer het volgende:
Volgens mij snapte Brittie al waar ik heenwilde, maar ik bedoelde met name het cirkeltje van seksueel gelijkgestemden. Ik hoor niet bij de hetero's want ik ben geen vrouw die op mannen valt, ik hoor niet bij de homo's omdat ik geen pik heb. Veruit de meeste transmannen zijn hetero dus daar vind ik ook met moeite iemand die "gelijk is". Vooral als je op zoek bent naar jezelf is het wel fijn om in ieder geval EEN iemand te vinden die hetzelfde voelt als jij
Haha, dat 't niet academisch is maakt niet uit, het gaat meer om het vakgebiedquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:18 schreef Loekipoeki het volgende:
tjsa... ik heb heao...., maar niet academisch idd
Yeah. Iemand die een beetje in het spectrum rondhangt in plaats van aan het uiterste. Bischierig maar dan qua seksequote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:27 schreef Vanyel het volgende:
Wat stel ik me voor bij een genderqueer? Is dat iemand die zich niet met man of vrouw identificeert?
Lijkt me verwarrend voor de persoon zelf eigenlijk, ik had t al moeilijk genoeg met de twijfel hetero/bi/lesbischquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah. Iemand die een beetje in het spectrum rondhangt in plaats van aan het uiterste. Bischierig maar dan qua sekse
't Is niet helemaal sluitend, er zijn altijd weer uitzonderingen en shit, maar over het algemeen wil een transgender/ transseksueel van het ene geslacht naar het andere geslacht, terwijl genderqueer toch meer ertussenin blijft hangen. Of zich niet duidelijk als (maar) een geslacht presenteert.
Yep. Maar wat is de lol van het leven als het allemaal makkelijk is, huh?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:42 schreef Loekipoeki het volgende:
[..]
Lijkt me verwarrend voor de persoon zelf eigenlijk, ik had t al moeilijk genoeg met de twijfel hetero/bi/lesbisch
Trustequote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:43 schreef Vanyel het volgende:
Tijd voor bed in de nieuw ingerichte slaapkamer (ja hoor, de vrouw had vandaag niks te doen...)
quote:
slaap lekker damequote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:43 schreef Vanyel het volgende:
Tijd voor bed in de nieuw ingerichte slaapkamer (ja hoor, de vrouw had vandaag niks te doen...)
Truste!!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:43 schreef Vanyel het volgende:
Ikea?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:09 schreef wonderer het volgende:
Ik ook, maar die dingen zijn hier echt keimoeilijk te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |