Het moeilijke is misschien dat andere homo's op een ander punt in het proces staan. Dat is uiteindelijk echter wel weer een tijdelijk iets. Wanneer je verder op de rit bent zul je steeds meer aansluiting vinden bij transhomo's die "klaar" zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:18 schreef wonderer het volgende:
Volgens mij snapte Brittie al waar ik heenwilde, maar ik bedoelde met name het cirkeltje van seksueel gelijkgestemden. Ik hoor niet bij de hetero's want ik ben geen vrouw die op mannen valt, ik hoor niet bij de homo's omdat ik geen pik heb. Veruit de meeste transmannen zijn hetero dus daar vind ik ook met moeite iemand die "gelijk is". Vooral als je op zoek bent naar jezelf is het wel fijn om in ieder geval EEN iemand te vinden die hetzelfde voelt als jij
Yea, dat is een beetje het probleem - je moet héél veel informatie in heel weinig woorden proppenquote:Op woensdag 3 februari 2010 02:00 schreef wonderer het volgende:
Dat was lekker.
En Brittie, 2500 woorden valt toch wel mee? Of is zo'n proposal erg lastig om bondig te formuleren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:28 schreef lezzer het volgende:
Ik zit in een topic met allemaal nare mensen die allemaal lelijk zitten te doen tegen elkaar.
Pfff... dat ze het maar uitzoeken hoor...Da's nie echt gezellig op de vroege ochtendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mogge Kz![]()
Je weet toch zichzellef.
Kom je wel regelmatig hetero's tegen die in het verkeerde lichaam zitten of bedoel je het in het algemeen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 08:50 schreef lezzer het volgende:
2. ik met Wonderer voor het eerst een homo ben tegengekomen die in het verkeerde lichaam zat.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:28 schreef lezzer het volgende:
Ik zit in een topic met allemaal nare mensen die allemaal lelijk zitten te doen tegen elkaar.
Pfff... dat ze het maar uitzoeken hoor...Dat soort topics trekt helaas altijd nare mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, vaker dan homo's.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kom je wel regelmatig hetero's tegen die in het verkeerde lichaam zitten of bedoel je het in het algemeen?
Dat heb ik een beetje gehad, dat ik op Fok echt over de emmer ging van iets.quote:Verder gewoon naar terugdoen!
Ik kan stiekempjes nog steeds wel een beetje over de emmer gaan van mensen die écht dom en dichtgetikt zijn. Niet als het zo overdreven is als bij Bansheeboy, maar meer de subtiele domheid. Zeker als die gecombineerd wordt met een ongezonde dosis narcisme en eigengeilerigheid.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:43 schreef lezzer het volgende:
Dat heb ik een beetje gehad, dat ik op Fok echt over de emmer ging van iets.
Ik ook hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik kan stiekempjes nog steeds wel een beetje over de emmer gaan van mensen die écht dom en dichtgetikt zijn. Niet als het zo overdreven is als bij Bansheeboy, maar meer de subtiele domheid. Zeker als die gecombineerd wordt met een ongezonde dosis narcisme en eigengeilerigheid.
Het ligt er een beetje aan hoe ik in mijn vel zit. Meestal reageer ik niet op te simpele zielen met een te grote bek, maar soms kan ik het toch ook niet laten.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:33 schreef lezzer het volgende:
Ik ook hoor.
Maar ik liet me er eerder echt in meeslepen.
Dat ik er niet meer van sliep en zo.
Heb ik veel meegemaakt in TRU. Waar ik dus niet meer post.
Ik niet hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:06 schreef Vanyel het volgende:
Is er trouwens iemand die heel graag #250 wil openen? Dan moeten we daar straks natuurlijk wel rekening mee houden
jij toch?quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:06 schreef Vanyel het volgende:
Is er trouwens iemand die heel graag #250 wil openen? Dan moeten we daar straks natuurlijk wel rekening mee houden
Eigenlijk moet het Nan King zijn, die opende deel 1.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:06 schreef Vanyel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
Eigenlijk moet het Nan King zijn, die opende deel 1.
En anders wil ik het wel doen.ik heb een berichtje bij Nan in dr fobo gedumpt.... wie weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
301.... OP telt mee, dus 300 reactiesquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:29 schreef Loekipoeki het volgende:
na hoeveel berichten moet dan een nieuwe geopend worden?
Nog 23 te gaanquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
301.... OP telt mee, dus 300 reacties
Hahaha countdown naar een historisch moment in de Lesbeauseriequote:
Lol, gezellig tochquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:52 schreef Vanyel het volgende:
Vind dat ze veel te snel gaan tegenwoordig!
Dit viel trouwens mee. Ik had vooral last van de wekker, die stond opeens een stuk verder weg, dus moest meer inspanning leveren en het lawaai langer aanhoren. Daar hebben we natuurlijk meteen iets aan gedaanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:31 schreef Blue-eyes het volgende:
En als je dan morgenochtend wakker wordt ben je eerst in shock omdat je niet weet waar je bent.
Of nog erger, als je 's-nachts wakker wordt om te piesen (of whatever) dan heb je best kans dat je slaapdronken tegen de muur of een kast aanloopt
Ik zei toch dat het leuk voor je zou zijn....gewoon wat meer naar me luisterenquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:02 schreef Loekipoeki het volgende:
ik zit op t werk dus kan ieder moment weer weg moeten. wel leuk om er net voor dit moment bij te zijn gekomen. hahaha
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:08 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het leuk voor je zou zijn....gewoon wat meer naar me luisteren![]()
Oh en werk zeik laat dit topic verder maar met rust
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:10 schreef lezzer het volgende:
* lezzer gaat een OP klussen voor #250..
Niet te snel dames...
Vooral niet het topic net op de valreep doodslaan he!quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:10 schreef lezzer het volgende:
Niet te snel dames...
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:12 schreef Loekipoeki het volgende:
[..]
Hey Taschke, ik zie je vanavond sexy hetero dinnetje van me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |