301.... OP telt mee, dus 300 reactiesquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:29 schreef Loekipoeki het volgende:
na hoeveel berichten moet dan een nieuwe geopend worden?
Nog 23 te gaanquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
301.... OP telt mee, dus 300 reacties
Hahaha countdown naar een historisch moment in de Lesbeauseriequote:
Lol, gezellig tochquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:52 schreef Vanyel het volgende:
Vind dat ze veel te snel gaan tegenwoordig!
Dit viel trouwens mee. Ik had vooral last van de wekker, die stond opeens een stuk verder weg, dus moest meer inspanning leveren en het lawaai langer aanhoren. Daar hebben we natuurlijk meteen iets aan gedaanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:31 schreef Blue-eyes het volgende:
En als je dan morgenochtend wakker wordt ben je eerst in shock omdat je niet weet waar je bent.
Of nog erger, als je 's-nachts wakker wordt om te piesen (of whatever) dan heb je best kans dat je slaapdronken tegen de muur of een kast aanloopt
Ik zei toch dat het leuk voor je zou zijn....gewoon wat meer naar me luisterenquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:02 schreef Loekipoeki het volgende:
ik zit op t werk dus kan ieder moment weer weg moeten. wel leuk om er net voor dit moment bij te zijn gekomen. hahaha
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:08 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het leuk voor je zou zijn....gewoon wat meer naar me luisteren![]()
Oh en werk zeik laat dit topic verder maar met rust
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:10 schreef lezzer het volgende:
* lezzer gaat een OP klussen voor #250..
Niet te snel dames...
Vooral niet het topic net op de valreep doodslaan he!quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:10 schreef lezzer het volgende:
Niet te snel dames...
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:12 schreef Loekipoeki het volgende:
[..]
Hey Taschke, ik zie je vanavond sexy hetero dinnetje van me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |