Da's jammer, want die is écht de moeite hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:03 schreef Vanyel het volgende:
maar das toch veel minder leuk! Mrs lezzer kennen we niet.
Ik krijg nu ineens Bette Porter visioenenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wat voor een powerdyke ben jij eigenlijk?![]()
Ja ik ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:09 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ik krijg nu ineens Bette Porter visioenen
Vanyel rocking a powersuit terwijl ze op Fok zit. Hihiquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja ik ook.![]()
Ik vind Vanyel heel aantrekkelijk vanwege haar avatar
Kom haar eens voorstellenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:04 schreef lezzer het volgende:
Da's jammer, want die is écht de moeite hoor
yepquote:Heb jij een chauffeur?
Het lijkt meer dan het is. Dit is een tijdelijke oplossing voor mijn vervoersprobleem. Daarna ga ik gewoon weer met de trein.quote:Wat voor een powerdyke ben jij eigenlijk?![]()
Dat begrijp ik best hoorquote:Ik vind Vanyel heel aantrekkelijk vanwege haar avatar
Spot on!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:09 schreef Brittie het volgende:
Ik krijg nu ineens Bette Porter visioenen
Ja, ze is niet zo van profileren op het internetquote:
Je carpoolt?quote:yep
[..]
Het lijkt meer dan het is. Dit is een tijdelijke oplossing voor mijn vervoersprobleem. Daarna ga ik gewoon weer met de trein.
Nee maar ja, als Vanyel een Bette blijkt te zijn, OMG hoe moeten we verder?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:55 schreef Brittie het volgende:
[..]
Echte Bette Porters carpoolen toch niet!![]()
Dan moeten we meteen een meet organiseren!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee maar ja, als Vanyel een Bette blijkt te zijn, OMG hoe moeten we verder?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:57 schreef Brittie het volgende:
[..]
Dan moeten we meteen een meet organiseren!![]()
Ik heb een chauffeur. Zoeen in pak die ongeveer op de afgesproken tijd de auto voorrijdt en als je dan nog niet klaar bent zegt: neem de tijd, ik ben er iig.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:53 schreef lezzer het volgende:
Je carpoolt?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:03 schreef wonderer het volgende:
*seksleven uit de doeken doe via PB*
Ja, voor mijn nieuwe boekquote:
Mits leukquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zijn niet-lesbeaus zoals bi-vrouwen en hetero-mannen daarbij overigens ook welkom?
Wat moet je daarvoor wel niet doen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:07 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb een chauffeur. Zoeen in pak die ongeveer op de afgesproken tijd de auto voorrijdt en als je dan nog niet klaar bent zegt: neem de tijd, ik ben er iig.
Een chauffeur dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |