Ik moet om 7.15u in de auto zitten.......quote:Op maandag 1 februari 2010 20:38 schreef Seven. het volgende:
Ik mag het ook niet al te laat maken van mezelf, om 10.00 gaat de wekker al.
Hihi, ik wou dat die van mij om 10:00 gingquote:Op maandag 1 februari 2010 20:38 schreef Seven. het volgende:
Ik mag het ook niet al te laat maken van mezelf, om 10.00 gaat de wekker al.
Ik heb het gevoel dat ik alweer bijna moet beginnen met werken. Zin om lang te slapen.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:56 schreef Loekipoeki het volgende:
Woehoeee lekker klaar met werken.. net even gegeten, maar gaat iedereen nu al naar bed???
lijkt me een leuke film!quote:Op maandag 1 februari 2010 20:48 schreef Avey het volgende:
http://www.bloomingtonthemovie.com/trailer.htm
Komt binnenkort uit, lijkt me wel een interessante film
ik zat inderdaad in vorig topic ook te kijken wat er niet klopte... je poppetje of je woordenquote:Op maandag 1 februari 2010 20:59 schreef Loekipoeki het volgende:
Ik blijk een mannenpopje te hebben voor mijn naam zegt een vriendin me net.... vreemd ik heb niets ingesteld... ff changen
je geslachtsverandering is weer geslaagd.quote:
Ging het altijd maar zo makkelijkquote:Op maandag 1 februari 2010 21:14 schreef Nizno het volgende:
je geslachtsverandering is weer geslaagd.
quote:Op maandag 1 februari 2010 21:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ging het altijd maar zo makkelijk
Aan de andere kant, juist het langzame proces helpt om erin te "groeien"...quote:
neem een A4 papier en print daarop een leuk koppie van een vrouw uit.... Plak deze op het hoofd van Jan.... slaap je beter vanquote:Op maandag 1 februari 2010 22:10 schreef lezzer het volgende:
Dat filmpjes/lied over die posters van Jan Smit![]()
![]()
Ik zat er dus vanaf mijn bureau op kantoor de hele dag op uit te kijken
* lezzer gaat naar bed, want de wekker gaat om 5.23u...
Ja enig, een leuke vrouw met een bobbel in haar roze boxer!quote:Op maandag 1 februari 2010 22:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
neem een A4 papier en print daarop een leuk koppie van een vrouw uit.... Plak deze op het hoofd van Jan.... slaap je beter van
Ja leuk daar kun je wat meequote:Op maandag 1 februari 2010 22:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja enig, een leuke vrouw met een bobbel in haar roze boxer!
Sinds juni echt, maar verder eigenlijk mijn hele leven al.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:52 schreef Vanyel het volgende:
Hoe lang ben je dan al met dat proces bezig?
een tok?quote:Op maandag 1 februari 2010 22:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja enig, een leuke vrouw met een bobbel in haar roze boxer!
lol... succes met je spoedcursus duits!quote:Op maandag 1 februari 2010 22:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
misschien komt over 2 wkn duits meisje naar mij toe
dankquote:Op maandag 1 februari 2010 22:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
lol... succes met je spoedcursus duits!
Gewoon Engels toch?quote:Op maandag 1 februari 2010 22:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dank
moet zeggen dat het me steeds beter afgaat (het lezen dan, schrijven is en blijft een vak apart)
dat dus... ze verstaat het wel een beetje maar kan het niet echt schrijven enzoquote:
Ik heb een duitse vriendin en daar spreek ik Engels mee. Eigenlijk ken ik alleen maar Duitsers die Engels sprekenquote:
ik zie er natuurlijk een hoop op schiphol en vraag me altijd af hoe ze gaan overleven in amerikaquote:Op maandag 1 februari 2010 23:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb een duitse vriendin en daar spreek ik Engels mee. Eigenlijk ken ik alleen maar Duitsers die Engels spreken
terwijl dat voor ons normaalste zaak in de wereld isquote:Op maandag 1 februari 2010 23:09 schreef wonderer het volgende:
Ik krijg steeds het compliment dat ze zo onder de indruk zijn dat ik twee talen spreek
Precies. Maar goed, zelfs de mexicaans immigranten vertikken het om Engels te leren dus zo gek is het niet dat ze het apart vindenquote:Op maandag 1 februari 2010 23:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
terwijl dat voor ons normaalste zaak in de wereld is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |