Hmmja, 't is wel een uitdrukking, maar dat is doorgaans toch ook wel min of meer letterlijk dan een puinhoop.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:00 schreef lezzer het volgende:
Ergens een puinhoop van maken, da's toch gewoon een uitdrukking?
Aw, het was niet mijn bedoeling om je grapje te verzieken!quote:Godsamme, nou is mijn grapje natuurlijk helemaal niet leuk meer.
Als een befferd het goed doet maken stoppels ook niet zoveel uit hoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:00 schreef wonderer het volgende:
Jullie hebben nooit last van stoppels bij de befferd. Da's wel een puik voordeel van lesbo zijn
Bovendien kan zo'n lesbo dan als befferd weer last hebben van stoppels..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:00 schreef wonderer het volgende:
Jullie hebben nooit last van stoppels bij de befferd. Da's wel een puik voordeel van lesbo zijn
Jepquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ergens een puinhoop van maken, da's toch gewoon een uitdrukking?
Een gebefte/beffeling bedoel je dan denk ik?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bovendien kan zo'n lesbo dan als befferd weer last hebben van stoppels..
Oh. Dat verklaart een hoopquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als een befferd het goed doet maken stoppels ook niet zoveel uit hoor.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
uhhquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een gebefte/beffeling bedoel je dan denk ik?
Hoezo, lesbo's scheren zich toch niet?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Alleen die van voor 1975 nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoezo, lesbo's scheren zich toch niet?
Dat had ik allang uitgerekendquote:
Alle hetero's zijn gekquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:12 schreef Alicey het volgende:
foutje van mij dus, was even niet helemaal helder.
Ja en ik zal vast een gekke hetero zijn.![]()
Altijd fijn om geen outcast te zijn hmquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan hoef ik me geen uitzondering te voelen.
Dat heb je weer grotendeels zelf in de hand..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:20 schreef Brittie het volgende:
Altijd fijn om geen outcast te zijn hm
Je voelt je zo, maar bén je het ook echt?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:22 schreef wonderer het volgende:
Ik voel me altijd een outcastIk ben er intussen aan gewend geraakt
oneens.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat heb je weer grotendeels zelf in de hand..
Denk dat het idd meer te maken heeft met je eigen gevoel iddquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
oneens.
Of je je outcast voelt heb je misschien in de hand, maar of je outcast bent vraag ik me af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |