lolquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:15 schreef wonderer het volgende:
-edit: toch maar niet, stom grapje-
Ik ga douchen
De baas beffen natuurlijk!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:14 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wat moet je daarvoor wel niet doen?
Lijkt mijn grap op de jouwe?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:15 schreef wonderer het volgende:
Ik ga douchen
Dokken, prolly..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:14 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wat moet je daarvoor wel niet doen?
Douch'ze!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:15 schreef wonderer het volgende:
Ik ga douchen
Ik denk dezelfde als die van Vanyel, maar dan met een ander lichaamsdeel...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:19 schreef Alicey het volgende:
Ik heb geen flauw idee wat het grapje van wonderer is.
Enlighten me please! Ik ben nl. verder totaal niet nieuwsgierig.
Dat helpt een hoop.quote:
Tja, mijn baas (ik kan er in 2 lijnen 4 bedenken) is nou eenmaal een vrouw.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:21 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik denk dezelfde als die van Vanyel, maar dan met een ander lichaamsdeel...
Jaquote:
wonderer bleef zelfs nog netterquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Tja, mijn baas (ik kan er in 2 lijnen 4 bedenken) is nou eenmaal een vrouw.
Of wat is er minder net aan dan hetgene wonderer in gedachte had (waarvan ik nog steeds niet weet wat het isquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:46 schreef Vanyel het volgende:
Wat is er niet netjes aan beffen?
ik vind het minder erg dan alleen de suggestieve sterretjes die wonderder plaatstequote:
die lopen dan 3 dagen er na met schilfers?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Er zijn mensen die daar best een puinhoop van kunnen maken hoor
Geef eens voorbeelden?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Er zijn mensen die daar best een puinhoop van kunnen maken hoor
Ja, ik wel, maar daar heb ik zelf dan niks aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ergens een puinhoop van maken, da's toch gewoon een uitdrukking?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar hoezo wordt het dan een puinhoop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |