Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
graag gedaanquote:
WMz.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom is dit geen geel vogeltje topic?
Ik wist niet hoe je dit topic aan moest maken en of er regels zijn die je moet volgen. vandaar dat GF het gedaan heeft, maar hij laat mij vast wel een keer een topic aanmaken om het te proberen!quote:Op zondag 31 januari 2010 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op zondag 31 januari 2010 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
proberen doen de hondjesquote:Op zondag 31 januari 2010 23:17 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe je dit topic aan moest maken en of er regels zijn die je moet volgen. vandaar dat GF het gedaan heeft, maar hij laat mij vast wel een keer een topic aanmaken om het te proberen!
Regel: degene die de laatste post heeft, maakt een nieuwe.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:17 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe je dit topic aan moest maken en of er regels zijn die je moet volgen. vandaar dat GF het gedaan heeft, maar hij laat mij vast wel een keer een topic aanmaken om het te proberen!
GMTAquote:Op zondag 31 januari 2010 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Regel: degene die de laatste post heeft, maakt een nieuwe.
Nieuwe maken: Klik op "nieuw topic", begin je titel met [KSC #nieuw nummer] (nieuw nummer is eentje hoger dan het volle topic), de rest van de titel verzin je zelf. De OP kopieer je van hier http://wiki.fok.nl/index.php/KoffieSC en plak je in het bericht vak. En dan klik je op invoeren.
Tnx voor de hulp! Volgende keer zal ik het zelf doenquote:Op zondag 31 januari 2010 23:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
GMTA
ik heb d'r net een pm gestuurd hoe ze een topic moet aan maken
dat is wel de bedoelingquote:Op zondag 31 januari 2010 23:29 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Tnx voor de hulp! Volgende keer zal ik het zelf doen
Bij mij worden meerdere plaatjes niet geladen, dacht dat er iets mis wat met mijn laptop.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
er gaat weer iets fout met het schaakbord![]()
tweety is eruit
nou doet hij het weer goedquote:Op zondag 31 januari 2010 23:37 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Bij mij worden meerdere plaatjes niet geladen, dacht dat er iets mis wat met mijn laptop.
Ik zie m nog steeds niet, maar in mijn profiel geeft ie bij mij mn plaatje ook niet weer, er staat alleen maar een wit vak met een kruisjequote:
klopt dat was die van Fubar die heeft gevraagd om hem eruit te halenquote:
slaap ze BXquote:Op zondag 31 januari 2010 23:52 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga slapen, maar ik spam eerst nog even 'mijn' hond Japiegewoon omdat hij gaaf is en een '
' kop heeft
bij mij werkt jouw plaatje gewoonquote:Op zondag 31 januari 2010 23:45 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik zie m nog steeds niet, maar in mijn profiel geeft ie bij mij mn plaatje ook niet weer, er staat alleen maar een wit vak met een kruisje
Oh okey, dan is het gewoon mijn laptop die ewer eens moeilijk doet!quote:Op zondag 31 januari 2010 23:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij mij werkt jouw plaatje gewoon
Nog een paar eruit halen dan? Hebben we weer netjes een regel minder.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt dat was die van Fubar die heeft gevraagd om hem eruit te halen
och mijn pc heeft ook wel eens kurenquote:Op maandag 1 februari 2010 00:01 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Oh okey, dan is het gewoon mijn laptop die ewer eens moeilijk doet!
Trusten BX
en wie zouden er dan uit moeten?quote:Op maandag 1 februari 2010 00:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog een paar eruit halen dan? Hebben we weer netjes een regel minder.
Staan er wel een paar in die hier nooit meer komenquote:Op maandag 1 februari 2010 00:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en wie zouden er dan uit moeten?
we kunnen er dan beter 1 erbij zetten
Zijn dr geen mensen die niet of nauwlijks meer in de KSC komen? Ik ken nl de helft van de mensen die bij de plaatjes horen niet, maar dat kan ook komen doordat ik nieuw ben.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en wie zouden er dan uit moeten?
we kunnen er dan beter 1 erbij zetten
wie dan?quote:Op maandag 1 februari 2010 00:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Staan er wel een paar in die hier nooit meer komen
sommige hebben er ook oude plaatjes in staan.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:09 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Zijn dr geen mensen die niet of nauwlijks meer in de KSC komen? Ik ken nl de helft van de mensen die bij de plaatjes horen niet, maar dat kan ook komen doordat ik nieuw ben.
Ach so, dat kan natuurlijk ook nog, maar om eerlijk te zijn let ik ook niet op andere plaatjes. Soms denk ik wel van hey die is leuk, maar daar houd het meestal wel bij op!quote:Op maandag 1 februari 2010 00:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sommige hebben er ook oude plaatjes in staan.
Sorry om half 7 slaap ik nog, maar weltrusten!quote:Op maandag 1 februari 2010 00:17 schreef DR34M3R het volgende:
tvp alvast voor morgen. Zorgen jullie dat er om half zeven verse koffie staat?
Welterusten
zullen we doenquote:Op maandag 1 februari 2010 00:17 schreef DR34M3R het volgende:
tvp alvast voor morgen. Zorgen jullie dat er om half zeven verse koffie staat?
Welterusten
slaap ze Tweetyquote:
quote:Top 100 van zondag 31 januari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
14. 167 BrandX
70. 067 goldfinger1963
indahquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 31-01-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 058 goldfinger1963
02. 038 Dr_Flash
03. 033 --Tweety--
04. 032 marcb1974
05. 031 friemelaar
06. 025 BrandX
07. 019 Fha
08. 010 Pheno
09. 009 MPG
10. 009 indahnesia.com
11. 003 ScarFace-
12. 002 DaMart
13. 002 Nijns
14. 002 Bengeltje
15. 001 cablegunmaster
Reeks-statistieken!
Ho ho, het is nog vroeg in de middag!quote:Op maandag 1 februari 2010 07:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mogguh
Helaas zit er hier ook niets anders op .....
Navond Indah
MOgguhquote:Op maandag 1 februari 2010 07:40 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie hebben gisteren de meeste bakkies in de vlindertuin gedronken?
[..]
dat deed ik, 2 topics achter elkaar en ik wordt gelijk ninja genoemdquote:Op maandag 1 februari 2010 08:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
1 is voldoende, doe die 2e maar als die 1e dicht is dan.
ninja!quote:Op maandag 1 februari 2010 08:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat deed ik, 2 topics achter elkaar en ik wordt gelijk ninja genoemd
Dat had hij allang gezien. Heeft ie de halve nacht van wakker gelegen:quote:Op maandag 1 februari 2010 09:47 schreef OA het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)nd_in_Belfeld__.html
Klonk
De user?quote:Op maandag 1 februari 2010 09:47 schreef OA het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)nd_in_Belfeld__.html
Klonk
Jaquote:
Met de groetjes aan de onverantwoordelijke buurman.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Bij hem om de hoek heeft vannacht een wietkwekerij in de fik gestaan.
Ah, dus nu ligt 'ie stoned in bed?quote:Op maandag 1 februari 2010 09:52 schreef MPG het volgende:
Ja. Bij hem om de hoek heeft vannacht een wietkwekerij in de fik gestaan.
Dat hoop ik voor hem, anders heeft 'ie er nog niets aanquote:Op maandag 1 februari 2010 09:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah, dus nu ligt 'ie stoned in bed?
quote:Op maandag 1 februari 2010 09:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah, dus nu ligt 'ie stoned in bed?
Whehehe.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:01 schreef BrandX het volgende:
Dat hoop ik voor hem, anders heeft 'ie er nog niets aan
ik werd een half uurtje terug wakker met een soort van sneeuwstorm met minisneeuwvlokjes, maar nu schijnt de zonquote:
Ik kom daar toch nooit... zeker niet nu, met al die carnavalperikelenquote:Op maandag 1 februari 2010 09:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat had hij allang gezien. Heeft ie de halve nacht van wakker gelegen:
Venlo #11 "Zien de daag van Joeks, Van gek doon en Humor!"
Hallo Kuukjequote:
Ugh. Ik ben de sneeuw zķ zat. Gelukkig was het wel te doen op de fietspaden vanmorgen. Maar goed.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:12 schreef BrandX het volgende:
ik werd een half uurtje terug wakker met een soort van sneeuwstorm met minisneeuwvlokjes, maar nu schijnt de zon
overigens blijft niets liggen, het is hier een graad of 2 boven nul. Gelukkig maar want ik moet vanmiddag naar Rotterdam
Haai. Orka.quote:
Hier blijft die troep wel liggen, al vanaf gisteren avondquote:Op maandag 1 februari 2010 10:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik werd een half uurtje terug wakker met een soort van sneeuwstorm met minisneeuwvlokjes, maar nu schijnt de zon
overigens blijft niets liggen, het is hier een graad of 2 boven nul. Gelukkig maar want ik moet vanmiddag naar Rotterdam
Friemquote:
Maandagmorgenziekte. Foei.quote:
zaterdag te veel gedronken en te weinig geslapenquote:
quote:
en daar heb je nou nog last?quote:Op maandag 1 februari 2010 10:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zaterdag te veel gedronken en te weinig geslapen
van het gebrek aan slaap welquote:Op maandag 1 februari 2010 10:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
[..]
en daar heb je nou nog last?
dropshot
LLquote:
friemelquote:
ik wou al zeggen van de dropshot zou je vandaag toch last meer moeten hebben.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
van het gebrek aan slaap wel
nu gaat het weer
Neuh die dropshot heeft me gisteren nog verveeld, maar ik viel in slaap zodra ik ook maar iets horizontaal gingquote:Op maandag 1 februari 2010 10:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wou al zeggen van de dropshot zou je vandaag toch last meer moeten hebben.
het gebrek aan slaap zou wel kunnen
quote:Op maandag 1 februari 2010 10:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Neuh die dropshot heeft me gisteren nog verveeld, maar ik viel in slaap zodra ik ook maar iets horizontaal ging
btw bij ons lag meer als in OH
oost ham....quote:
Dat ding aan het configureren. Duh. Dat komt ervan als je het verrekt om in het weekend te werkenquote:Op maandag 1 februari 2010 10:58 schreef wel.o.k het volgende:
dit weekend een nieuwe printserver ingebruik genomen hier.
raad eens wat ik aan het doen ben.......
LIEVquote:Op maandag 1 februari 2010 11:00 schreef Ladylike het volgende:
Ben aan het "bowlen" met de kleine..
Hij zet lege wc rolletjes op en geeft me de afstandsbediening van zn autotje.
En ik race die rolletjes om
Yeah strikehoor je als ik ze omrijd
en dan krijg ik een high five
nog meer sneeuwquote:
wokquote:
nu heeft ie er genoeg van en ligt te duimen aan mn voetenquote:
Hier valt nog steeds bij 10cm +quote:Op maandag 1 februari 2010 11:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nog meer sneeuw![]()
hier begint het langzaam aan weg te smelten
quote:Op maandag 1 februari 2010 11:00 schreef Ladylike het volgende:
wel te hopen dat je je voeten hebt gewassenquote:Op maandag 1 februari 2010 11:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nu heeft ie er genoeg van en ligt te duimen aan mn voeten
hier dwarrelt wel af en toe iets maar dat is al gesmolten voordat het goed en wel ligtquote:Op maandag 1 februari 2010 11:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hier valt nog steeds bij 10cm +
poets ze LLquote:Op maandag 1 februari 2010 11:07 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga eens iets nuttigs doen en de zuiger gebruiken
en de dweil moet ik eigenlijk ook maar meteen in een emmer met water flikkeren.
wat ben ik toch blij met mn laminaat
Zuigen, kreng!quote:Op maandag 1 februari 2010 11:07 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga eens iets nuttigs doen en de zuiger gebruiken
en de dweil moet ik eigenlijk ook maar meteen in een emmer met water flikkeren.
wat ben ik toch blij met mn laminaat
whehehequote:
Er in zeiken?quote:Op maandag 1 februari 2010 10:58 schreef wel.o.k het volgende:
dit weekend een nieuwe printserver ingebruik genomen hier.
raad eens wat ik aan het doen ben.......
inderdaad, de configuratie recht trekken, pincodes opzoeken en goed zetten enz. goed voorbereidquote:Op maandag 1 februari 2010 10:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ding aan het configureren. Duh. Dat komt ervan als je het verrekt om in het weekend te werken.
quote:
het meeste werkt weer jaquote:
marcquote:
neu, het systeem zelf is wel.o.kquote:
merk er niks vanquote:Op maandag 1 februari 2010 11:15 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, dat is weer een flink onweer.
zolang het niet blijft liggen...quote:
Vet tofquote:Op maandag 1 februari 2010 11:00 schreef Ladylike het volgende:
quote:
Fuck het milieu. Hier met die global warmingquote:Het KNMI stelt maandag dat de gladheid op de wegen de komende week aanhoudt. Dit komt door nieuwe sneeuwbuien de komende dagen en de daarmee gepaard gaande bevriezing van natte weggedeelten.
whehehequote:Op maandag 1 februari 2010 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vet tof![]()
Volgende keer wil hij zelf, en dan met je servies
Welke global warmingquote:Op maandag 1 februari 2010 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Fuck het milieu. Hier met die global warming
ik zal nog eens een jaar GEEN winterbanden gebruikenquote:Op maandag 1 februari 2010 11:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Welke global warming. Het lijkt godverdomme wel een nieuwe kleine ijstijd
.
Ftw All Wheather bandenquote:Op maandag 1 februari 2010 11:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zal nog eens een jaar GEEN winterbanden gebruiken
Mjah, en aan de andere kant zie ik in de loop van de week temperaturen van 8 graden staan.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Fuck het milieu. Hier met die global warming
Da's een hele geruststelling voor de mensen die nu op de A6 staanquote:Op maandag 1 februari 2010 11:38 schreef marcb1974 het volgende:
Mjah, en aan de andere kant zie ik in de loop van de week temperaturen van 8 graden staan.
de kou vind ik nog niet zo erg alleen die rottroep mag wel wegblijven van mijquote:Op maandag 1 februari 2010 11:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, en aan de andere kant zie ik in de loop van de week temperaturen van 8 graden staan.
Eigen schuld, moeten ze maar niet met de auto gaanquote:Op maandag 1 februari 2010 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's een hele geruststelling voor de mensen die nu op de A6 staan![]()
107 Teletekst ma 01 feb
Automobilisten al uren vast op A6
` Op de A6 staan veel mensen vanwege
sneeuw en gladheid al een paar uur
vast.De snelweg is tussen Lelystad en
Emmeloord bij de Ketelbrug in beide
richtingen dicht.Vrachtwagens komen
door de gladheid de brug niet meer op.
Het kan nog wel uren duren voor de weg
weer opengaat.De hulpdiensten zetten
alles op alles om de A6 weer begaanbaar
te maken.De politie waarschuwt dat
mensen bij de Ketelbrug absoluut niet
mogen omkeren.
De ochtendspits van vandaag staat op
nummer 10 in de top tien van drukste
spitsen aller tijden.Op het drukste
moment stond er 571 kilometer file. ***
volgende nieuws weer&verkeer sport
die zijn over 1 week wel thuis.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's een hele geruststelling voor de mensen die nu op de A6 staan![]()
107 Teletekst ma 01 feb
Automobilisten al uren vast op A6
` Op de A6 staan veel mensen vanwege
sneeuw en gladheid al een paar uur
vast.De snelweg is tussen Lelystad en
Emmeloord bij de Ketelbrug in beide
richtingen dicht.Vrachtwagens komen
door de gladheid de brug niet meer op.
Het kan nog wel uren duren voor de weg
weer opengaat.De hulpdiensten zetten
alles op alles om de A6 weer begaanbaar
te maken.De politie waarschuwt dat
mensen bij de Ketelbrug absoluut niet
mogen omkeren.
De ochtendspits van vandaag staat op
nummer 10 in de top tien van drukste
spitsen aller tijden.Op het drukste
moment stond er 571 kilometer file. ***
volgende nieuws weer&verkeer sport
Vrouwen die niet slikkenquote:
De volgende keer zuigen zonder knoeien dus... dat scheelt je het dweilwerkquote:Op maandag 1 februari 2010 12:14 schreef Ladylike het volgende:
zo, gezogen
en gedweild
Nu een chocomel
Een hoge filenotering is nog altijd beter dan een hoge notering in 't "aantal-doden-door-roekeloze-automobilisten-die-denken-dat-ze-de-gladheid-wel-aankunnen-lijst.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:58 schreef Pheno het volgende:
Nederlandse automobilistenBeetje neerslag en hup we hebben weer een top10 notering.
mannen die bier drinkenquote:
zie bovenstaand antwoordquote:Op maandag 1 februari 2010 12:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
De volgende keer zuigen zonder knoeien dus... dat scheelt je het dweilwerk
Hoe zou het nou komen dat 2 users direct hetzelfde denken bij die post van jou?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mannen die bier drinken
[..]
zie bovenstaand antwoord
Ik heb al heel wat gladheid en ijzel meegemaakt. Gewoon normaal rijden helpt al een stuk ipv of te snel, of achterlijk langzaam.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een hoge filenotering is nog altijd beter dan een hoge notering in 't "aantal-doden-door-roekeloze-automobilisten-die-denken-dat-ze-de-gladheid-wel-aankunnen-lijst.
Afstand houden, goed vooruit kijken, aanvoelen wat je wagen doet. Dan is er niks aan het handjequote:Op maandag 1 februari 2010 12:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb al heel wat gladheid en ijzel meegemaakt. Gewoon normaal rijden helpt al een stuk ipv of te snel, of achterlijk langzaam.
In ieder geval weinig. Er kan altijd wat gebeuren, maar wat er elke keer weer op de weg rijdtquote:Op maandag 1 februari 2010 12:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Afstand houden, goed vooruit kijken, aanvoelen wat je wagen doet. Dan is er niks aan het handje.
die 2 users hebben gewoon een dirty mindquote:Op maandag 1 februari 2010 12:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hoe zou het nou komen dat 2 users direct hetzelfde denken bij die post van jou?
Jawel, als ik in een hangmat tussen 2 palmbomen lig, cocktail, uitzicht op een strakblauwe zee inclusief bounty strand.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:39 schreef Kuukske het volgende:
Ochja, het is nooit goed.
ik heb in januari meer bier gedronken dan heel 2009quote:Op maandag 1 februari 2010 12:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mannen die bier drinken
[..]
zie bovenstaand antwoord
hangmatquote:Op maandag 1 februari 2010 12:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jawel, als ik in een hangmat tussen 2 palmbomen lig, cocktail, uitzicht op een strakblauwe zee inclusief bounty strand.
Gij alcoholist.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb in januari meer bier gedronken dan heel 2009![]()
meer dan de afgelopen 10 jaar zelfs
quote:Op maandag 1 februari 2010 12:52 schreef Ladylike het volgende:
ik ga eens kijken of iets leuks te doen is
Idem hierquote:Op maandag 1 februari 2010 13:50 schreef Pheno het volgende:
ZonGeen sneeuw
Hier is de dooi goed ingezet, hopelijk blijft dat zo
quote:
Ze hoeven OA ook niet te mailenquote:Op maandag 1 februari 2010 13:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
printprobleem bijna opgelost voor iedereen, klapt er een san uit![]()
nu kunnen ze o.a. niet meer mailen
dan begint het er een beetje op te lijken ja.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jawel, als ik in een hangmat tussen 2 palmbomen lig, cocktail, uitzicht op een strakblauwe zee inclusief bounty strand.
quote:Op maandag 1 februari 2010 13:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze hoeven OA ook niet te mailen. DIe heeft het druk zat met zijn eigen werk
.
ze houden je goed bezigquote:Op maandag 1 februari 2010 13:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
printprobleem bijna opgelost voor iedereen, klapt er een san uit![]()
nu kunnen ze o.a. niet meer mailen
Gf zoekt nog dweilers.quote:
Ga je maar vast verheugen op operatie ijsspeedway straksquote:
viel vanochtend nogal mee, en het dooit nu aardig.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je maar vast verheugen op operatie ijsspeedway straks
er is wat wit spul gevallen wat blijkbaar genoeg is om in paniek te raken.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:21 schreef Pheno het volgende:
Hier is niets gevallen, waar jullie het allemaal over hebben, geen idee.
Heh bah nee. Al dat zand tussen je tenen.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:44 schreef Pheno het volgende:
Gewoon blijven liggen, heb je nergens last van!quote:Op maandag 1 februari 2010 15:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heh bah nee. Al dat zand tussen je tenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Of jullie hebben een hoge trap, of je bent stiekem op bed gaan liggen tussen door.quote:
Fhaatjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op maandag 1 februari 2010 17:53 schreef friemelaar het volgende:
NAT !![]()
Na die witte troep van vanochtend is het gaan regenen![]()
Zo komen we d'r wel vanaf.ohw ja ik was de sneeuw alweer vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier heeft het vannacht wel een beetje gesneeuwd maar niet zoveel dat we er last van hadden.Op naar de sterren en daar voorbij!
quote:Op maandag 1 februari 2010 18:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Fhaatje![]()
Moet je me netje lenen?Haay friemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee hoor, ik heb ze veilig gevangen in mijn buik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vogeltje![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op maandag 1 februari 2010 18:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Haay friem![]()
Nee hoor, ik heb ze veilig gevangen in mijn buik
FhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vogeltje![]()
.
Wie kennen we niet? Die jongen van de FRS?KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
MPGquote:Op maandag 1 februari 2010 18:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Fha.
Wie kennen we niet? Die jongen van de FRS?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 1 februari 2010 18:34 schreef Fha het volgende:
[..]
MPG![]()
Die ook niet inderdaadMaar ik bedoelde mijn nieuwe vriendjuuuh
![]()
Allemaal leuke jongens overal![]()
![]()
Henryquote:
Gekke flesquote:
quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:09 schreef Fha het volgende:
[..]Heb je nog wat lekker avond eten voor me? Ik heb eigenlijk niet echt honger dus ik ben ook een beetje te lui om iets te maken (en ik heb niks in huis)
Jammerquote:
Ja jij was druk met Henri en toen heb ik het zelf maar opgegeten allemaalquote:
Ik ken geen Henri (in hut echt)quote:Op maandag 1 februari 2010 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja jij was druk met Henri en toen heb ik het zelf maar opgegeten allemaal
Dat moet ook gebeurenquote:Op maandag 1 februari 2010 20:41 schreef --Tweety-- het volgende:
Dit topic loopt ook niet echt hard vol vandaag!
Ik ben er later vanavond wel weer om het topic wat verder vol te kletsen, maar mijn huisgenoot gaat zo eerst ff n uurtje ofzo skypen met haar familie.
Wat heeft datmet jou te maken??quote:Op maandag 1 februari 2010 20:41 schreef --Tweety-- het volgende:
Dit topic loopt ook niet echt hard vol vandaag!
Ik ben er later vanavond wel weer om het topic wat verder vol te kletsen, maar mijn huisgenoot gaat zo eerst ff n uurtje ofzo skypen met haar familie.
Dat ze vast maar 1 pc hebben?quote:
Ja dr was mij verteld dat ik het internet niet hoefde te delen totdat ik naar huis ga, maar na zo`n eerste dag is het wel fijn om ff n uurtje met je familie te kunnen bellen, dus dat doet ze dan maar, en ik kan dan later vanavond weer lekker doen wat ik wil, dus FOKKEN!!!quote:
Nee dr is hier geen pc dus iedere student word geacht om zn eigen laptop mee te nemen,quote:
Nee IT afdeling van het stagebedrijf doet moeilijk,quote:
moest je toen opeens werkenquote:Op maandag 1 februari 2010 21:03 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Nee IT afdeling van het stagebedrijf doet moeilijk,
ze hebben mij ook gewoon weken zonder internet laten zitten.
Nee ze vonden het gewoon niet nodig dat ik s'avonds misschien even contact wou opnemen met mijn familie ofzow, maar gelukkig ga ik komende donderdag weer naar huis, en hoef ik mijn internet maar voor anderhalf uur af te staan, dus red ik me wel!quote:
Dat heeft niks met Starbucks te maken. Dat komt gewoon doordat het koffie wasquote:Op maandag 1 februari 2010 21:19 schreef Diovarus het volgende:
Koffie iemand.
Ojah, heb Starbucks koffie op, maar was niet te zuipen
GF GodFatherquote:Op maandag 1 februari 2010 21:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, sinds GF hier post, staat KSC voor: Keigeile SpamClub!.
GF is wel dé man hier hoor... die heeft wekelijks soppende vrouwen over de vloer. En niet omdat hij een schoonmaakbedrijf runt.quote:
Ahha.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
GF is wel dé man hier hoor... die heeft wekelijks soppende vrouwen over de vloer. En niet omdat hij een schoonmaakbedrijf runt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GoldFinger he, gouden handjes die man.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:27 schreef Diovarus het volgende:
[..]
GF GodFather
Spamclub moet i dan niet in de 18+ voor de SM
van de Golden Showers?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
GoldFinger he, gouden handjes die man.
quote:Op maandag 1 februari 2010 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]![]()
We noemen hem niet voor niets Pimp Daddy.
ah een oude snoepertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet te negatief, jij bent gewoon veel te positief. J&J
Nice..quote:Op maandag 1 februari 2010 21:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Was even vergeten hoe jij denkt.
wie nietquote:
vandaag was ik lekker vrijquote:Op maandag 1 februari 2010 21:44 schreef Diovarus het volgende:
[..]
wie niet
Maar truste
[profiel checked]
ik ga geen gozer kussequote:Op maandag 1 februari 2010 21:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
vandaag was ik lekker vrij
En hoezo profiel check?
daarom moest ik ook profiel checkenquote:
Dat wel jaquote:
oh nee he.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat wel jaNiet eens college, maar ik ben zo'n overgemotiveerd typje wat gewoon dingen af wil hebben
Neuh valt wel meequote:
okay dan is het goedquote:Op maandag 1 februari 2010 21:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Neuh valt wel meeMaar dit zijn gewoon dingen die makkelijk te halen zijn, dus dan wil ik dat ook.
hoiquote:
whehehequote:
GFquote:
BXquote:
wou zien of er weer wat nieuws was, dan refresh je de paginaquote:
ik heb al aan het MPGen geweestquote:Op maandag 1 februari 2010 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
GF.
Ik wil even benadrukken dat er absoluut niet over jou geroddeld is toen je er even niet was... echt niet....
Ben er zo'n 4 jaar uitgeweestquote:
Ik zag je er niet op reageren, dus ik dacht dat je dat niet meer deedquote:Op maandag 1 februari 2010 22:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb al aan het MPGen geweest
ik ga altijd naar MyAt toe, en dan kan ik ondertussen andere actieve topics van mij checken, en zie ik gelijk of iemand in een topic wat ik persee wil volgen heeft gepostquote:Op maandag 1 februari 2010 22:05 schreef Diovarus het volgende:
[..]
wou zien of er weer wat nieuws was, dan refresh je de pagina
het valt me tegen dat dit topic nog niet vol isquote:Op maandag 1 februari 2010 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag je er niet op reageren, dus ik dacht dat je dat niet meer deed.
ohjah die opties bestaat ookquote:Op maandag 1 februari 2010 22:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ga altijd naar MyAt toe, en dan kan ik ondertussen andere actieve topics van mij checken, en zie ik gelijk of iemand in een topic wat ik persee wil volgen heeft gepost
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:07 schreef Diovarus het volgende:
[..]
ohjah die opties bestaat ook
Moet er echt weer even inkomen
die 4 jaar maakt niet uit het gebeurt mij ook regelmatigquote:Op maandag 1 februari 2010 22:05 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Ben er zo'n 4 jaar uitgeweest
Dus foutjes mogen
ja maar jij bent het nietquote:Op maandag 1 februari 2010 22:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Fha
je hebt een nieuwe liefde
welke velden?quote:Op maandag 1 februari 2010 22:08 schreef BrandX het volgende:
en ja ik weet t, ik zou gaan slapen, maar ja, rondje langs de velden en dan krijg je dat
dat weet ik zelf ook welquote:Op maandag 1 februari 2010 22:09 schreef Fha het volgende:
[..]
ja maar jij bent het niet![]()
Fles je bent zelf tuig!
De eeuwige jachtveldenquote:Op maandag 1 februari 2010 22:08 schreef BrandX het volgende:
en ja ik weet t, ik zou gaan slapen, maar ja, rondje langs de velden en dan krijg je dat
had ff geen zin. Wist eigenlijk ook niet meer waarom ik het wou doen enzo.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:08 schreef BrandX het volgende:
[..]hoezo ben je er zo lang uitgeweest dan?
ooh gelukkig een medestanderquote:Op maandag 1 februari 2010 22:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die 4 jaar maakt niet uit het gebeurt mij ook regelmatig
ze is haar testement aan het makenquote:
En dan besluit je terug te komen op Fokquote:Op maandag 1 februari 2010 22:10 schreef Diovarus het volgende:
[..]
had ff geen zin. Wist eigenlijk ook niet meer waarom ik het wou doen enzo.
ff een dipje.
Hij gaf me de 6e ban van mijn carrierequote:Op maandag 1 februari 2010 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij bent echt lang weggeweest he
jah het is best wel erg aan het worden.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:12 schreef Fha het volgende:
[..]
En dan besluit je terug te komen op FokVolgens mij zit je nu echt heel diep dus
![]()
Bijwerking van de anti-depressiva?quote:Op maandag 1 februari 2010 22:12 schreef Fha het volgende:
[..]
En dan besluit je terug te komen op FokVolgens mij zit je nu echt heel diep dus
![]()
whehehequote:Op maandag 1 februari 2010 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bijwerking van de anti-depressiva?
moet ik het toch maar eens liks laten liggenquote:Op maandag 1 februari 2010 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet je ook gewoon dit doenquote:Op maandag 1 februari 2010 22:08 schreef BrandX het volgende:
Niet meer aan likken, inderdaadquote:Op maandag 1 februari 2010 22:13 schreef Diovarus het volgende:
[..]
moet ik het toch maar eens liks laten liggen
Oooh werkt het zo.quote:
maak d'r nou niet wijzerquote:Op maandag 1 februari 2010 22:14 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Moet je ook gewoon dit doen
en dan kruisje rechtsboven
quote:
Niet te hard doen, want anders schiet er een naar binnen en moet je je neus weer zoeken omdat hij verstopt zit.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:15 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Oooh werkt het zo.
Zit ik er de heletijd aan te snuiven
zou je denkenquote:
quote:
nee joh, langs de diverse fora waar ik momenteel (gast)modquote:
misschien vind ik eindelijk die knikkers eensquote:Op maandag 1 februari 2010 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet te hard doen, want anders schiet er een naar binnen en moet je je neus weer zoeken omdat hij verstopt zit.
Dat zat Fles ook te kijkenquote:Op maandag 1 februari 2010 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |