dat deed ik, 2 topics achter elkaar en ik wordt gelijk ninja genoemdquote:Op maandag 1 februari 2010 08:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
1 is voldoende, doe die 2e maar als die 1e dicht is dan.
ninja!quote:Op maandag 1 februari 2010 08:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat deed ik, 2 topics achter elkaar en ik wordt gelijk ninja genoemd
Dat had hij allang gezien. Heeft ie de halve nacht van wakker gelegen:quote:Op maandag 1 februari 2010 09:47 schreef OA het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)nd_in_Belfeld__.html
Klonk
De user?quote:Op maandag 1 februari 2010 09:47 schreef OA het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)nd_in_Belfeld__.html
Klonk
Jaquote:
Met de groetjes aan de onverantwoordelijke buurman.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Bij hem om de hoek heeft vannacht een wietkwekerij in de fik gestaan.
Ah, dus nu ligt 'ie stoned in bed?quote:Op maandag 1 februari 2010 09:52 schreef MPG het volgende:
Ja. Bij hem om de hoek heeft vannacht een wietkwekerij in de fik gestaan.
Dat hoop ik voor hem, anders heeft 'ie er nog niets aanquote:Op maandag 1 februari 2010 09:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah, dus nu ligt 'ie stoned in bed?
quote:Op maandag 1 februari 2010 09:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah, dus nu ligt 'ie stoned in bed?
Whehehe.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:01 schreef BrandX het volgende:
Dat hoop ik voor hem, anders heeft 'ie er nog niets aan
ik werd een half uurtje terug wakker met een soort van sneeuwstorm met minisneeuwvlokjes, maar nu schijnt de zonquote:
Ik kom daar toch nooit... zeker niet nu, met al die carnavalperikelenquote:Op maandag 1 februari 2010 09:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat had hij allang gezien. Heeft ie de halve nacht van wakker gelegen:
Venlo #11 "Zien de daag van Joeks, Van gek doon en Humor!"
Hallo Kuukjequote:
Ugh. Ik ben de sneeuw zó zat. Gelukkig was het wel te doen op de fietspaden vanmorgen. Maar goed.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:12 schreef BrandX het volgende:
ik werd een half uurtje terug wakker met een soort van sneeuwstorm met minisneeuwvlokjes, maar nu schijnt de zon
overigens blijft niets liggen, het is hier een graad of 2 boven nul. Gelukkig maar want ik moet vanmiddag naar Rotterdam
Haai. Orka.quote:
Hier blijft die troep wel liggen, al vanaf gisteren avondquote:Op maandag 1 februari 2010 10:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik werd een half uurtje terug wakker met een soort van sneeuwstorm met minisneeuwvlokjes, maar nu schijnt de zon
overigens blijft niets liggen, het is hier een graad of 2 boven nul. Gelukkig maar want ik moet vanmiddag naar Rotterdam
Friemquote:
Maandagmorgenziekte. Foei.quote:
zaterdag te veel gedronken en te weinig geslapenquote:
quote:
en daar heb je nou nog last?quote:Op maandag 1 februari 2010 10:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zaterdag te veel gedronken en te weinig geslapen
van het gebrek aan slaap welquote:Op maandag 1 februari 2010 10:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
[..]
en daar heb je nou nog last?
dropshot
LLquote:
friemelquote:
ik wou al zeggen van de dropshot zou je vandaag toch last meer moeten hebben.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
van het gebrek aan slaap wel
nu gaat het weer
Neuh die dropshot heeft me gisteren nog verveeld, maar ik viel in slaap zodra ik ook maar iets horizontaal gingquote:Op maandag 1 februari 2010 10:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wou al zeggen van de dropshot zou je vandaag toch last meer moeten hebben.
het gebrek aan slaap zou wel kunnen
quote:Op maandag 1 februari 2010 10:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Neuh die dropshot heeft me gisteren nog verveeld, maar ik viel in slaap zodra ik ook maar iets horizontaal ging
btw bij ons lag meer als in OH
oost ham....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |