Anders ik welquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
vanmorgen op de verkeerde plek gefietst....
de winkels waren nog niet openquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:10 schreef fratsman het volgende:
Overvallers worden creatiever! 2 supermarkten vlak bij elkaar, en zij kiezen ervoor om een pinautomaat op te blazen!![]()
![]()
quote:Overvallers supermarkt aangehouden in Cuijk
Twee inwoners van Baarlo en Panningen zijn vrijdagmorgen in Cuijk op heterdaad betrapt toen ze een supermarkt wilden overvallen. De Brabantse politie sluit niet uit dat het om de daders van de reeks supermarktovervallen in Noord-Limburg gaat. De politie kwam hen op het spoor dankzij een oplettende medewerker van de Cuijkse supermarkt. Die had eerder al verdachte personen gezien.
Bij hun aanhouding hadden de verdachten bivakmutsen, traangas en een luchtdrukpistool bij zich.
Nu we weer eens een fatsoenlijke winter hebben gehad, vraag ik me af of dat ook met de zomer gaat gebeuren! Dus gewoon WARM! in plaats van dat smerige broeierige weer wat we hier normaal hebben.quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 09:58 schreef Ruder het volgende:
Ik wil zo'n monabakje op mijn hoofd doen en een foute blouse d'r bij aan trekken
en als iemand er wat van zegt, zeg ik: Het is feest!
quote:In Belfeld heeft maandagmorgen even na twee uur een grote brand gewoed in een tussenwoning aan de Irenelaan. Daarbij zijn geen gewonden gevallen. De bewoners van het pand waren niet aanwezig. Bewoners van een aantal naastgelegen panden zijn geëvacueerd omdat er sprake was van rookontwikkeling. De brandweer trof in de woning een hennepkwekerij aan.
De politie stelt een nader onderzoek in. Over de schade en de oorzaak is nog niets bekend. Maar de brandweer beschouwt het pand als verloren. Om vier uur was de brand onder controle.
Ik hoorde het op 3fm jaquote:Op maandag 1 februari 2010 07:59 schreef Klonk het volgende:
Dit heeft me vannacht wakker gehouden, eerst sirenes daarna het gevoel qua geur in een open haard te liggen, had iets dieper moeten inhaleren, was het nog wel leuk geworden![]()
[..]
en het rare is, in een straal van pak em beet 200 meter om dat huis, is eind vorig jaar ook al een hennepkwekerij ontdekt en een roofoverval op een huis geweest, en het is nog niet eens de slechtste buurt van Belfeldquote:Op maandag 1 februari 2010 13:52 schreef Tyler-Girl het volgende:
stelletje criminele daar in Belfeld
Leedvermaak +1quote:
Jajaja, wrijf het er nog maar eens in hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:46 schreef Klonk het volgende:
en toch ben ik op de fiets nog niet gevallen en heb zowel gisteren als vandaag 20 km gefietst, kortom jullie zijn prutsers![]()
Whehequote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:49 schreef Klonk het volgende:
met liefde
maar ik ga mijn ATB komende zomer maar eens opknappen en voorzien van een setje spike banden, want het is soms best glibberen geblazen
Jaozeker. Ald-crewlid van sjport waas ut toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:20 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Und...kint geej mich nog?
Compu waas kapot.
en dan ben je zolang offlinequote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:20 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Und...kint geej mich nog?
Compu waas kapot.
Op ut memint wal wier good, hè. Haaj dr laang oetgelaege zoë.:Dquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.
[..]
Jaozeker. Ald-crewlid van sjport waas ut toch?![]()
Wie is ut dermei?
Ben ik al. Dat scheelt, hè.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
en dan ben je zolang offline
ik zou gek worden
Gelökkig maarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:19 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Op ut memint wal wier good, hè. Haaj dr laang oetgelaege zoë.:D
Weej gaon dink ik waal weer nao de parade. Es we teminste polsbendjes kinne regele.quote:Hmm. Weam is heej trouwes van plan mit de Boetezitting ien Venlo te blieven?
't wuurd mich eeders joar minder leuk
Ik kon er niks aan doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |