Dan is Lost helemaal niets voor je, dat blijft maar malen, vragen oproepen etc.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom wel? Ik kijk ook nooit films. Of zelden iig. Na afloop van een film ben ik altijd nog een half uur niet aanspreekbaar omdat ik over die film aan het malen ben. Heel onplezierig. Ik bepaal graag zelf waar ik aan denk namelijk.
We gaan wel een keer samen barbapappa kijkenquote:Op zondag 31 januari 2010 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom wel? Ik kijk ook nooit films. Of zelden iig. Na afloop van een film ben ik altijd nog een half uur niet aanspreekbaar omdat ik over die film aan het malen ben. Heel onplezierig. Ik bepaal graag zelf waar ik aan denk namelijk.
Ohw ja in dat geval zou ik ook geen films en series kijken,quote:Op zondag 31 januari 2010 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is dus precies de reden waarom ik heel veel films en series kijk hahaquote:Op zondag 31 januari 2010 19:12 schreef --Tweety-- het volgende:
Ohw ja in dat geval zou ik ook geen films en series kijken,
ik kijk ze juist omdat ik niet kan stoppen met nadenken over andere dingen zoals school en werk dus is het voor mij een mooi moment om me even in iets anders te verdiepen.![]()
Ik heb alleen wel eens dat ik zo in een film gezogen word (net als gister met frost/nixon) dat ik na de film soms even 5 minuten bezig ben om weer in de realiteit te komen. Maar ik kijk eigenlijk elke week wel 1 of 2 films.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is dus precies de reden waarom ik heel veel films en series kijk hahaEven ontsnappen inderdaad
heel herkenbaarquote:Op zondag 31 januari 2010 19:18 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik heb alleen wel eens dat ik zo in een film gezogen word (net als gister met frost/nixon) dat ik na de film soms even 5 minuten bezig ben om weer in de realiteit te komen. Maar ik kijk eigenlijk elke week wel 1 of 2 films.
Ah mooi, dank jequote:Op zondag 31 januari 2010 19:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan is Lost helemaal niets voor je, dat blijft maar malen, vragen oproepen etc.
Je mag het ook wel deze kant opschuiven hoorquote:Op zondag 31 januari 2010 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
NouHet was VEEL te veel, dus morgen eet ik de rest op. EN het is sowieso veel te laat om te gaan eten. Maar goed, ik heb t hier niet voor t kiezen
aardappel met ui en wortel en rode kool en hertenstoofvlees. En dat allemaal nogeens dusquote:Op zondag 31 januari 2010 20:54 schreef Fha het volgende:
Je mag het ook wel deze kant opschuiven hoorWat wassut?
Ik wil t vlees en de rode kool wel over nemenquote:Op zondag 31 januari 2010 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
aardappel met ui en wortel en rode kool en hertenstoofvlees. En dat allemaal nogeens dus
quote:
Fhaquote:
klinkt niet slecht flesquote:Op zondag 31 januari 2010 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
aardappel met ui en wortel en rode kool en hertenstoofvlees. En dat allemaal nogeens dus
quote:
Gewoon omdat vlinders enzoquote:
Jeeej samenquote:
ahquote:Op zondag 31 januari 2010 22:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Gewoon omdat vlinders enzo![]()
[..]
Jeeej samen![]()
jij hebt ook al last van vlinders enzoquote:
Je bent nog steeds jarigquote:
Aardbeiquote:Op zondag 31 januari 2010 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kies maar
doe mij de vruchten maarquote:Op zondag 31 januari 2010 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kies maar
Bengelquote:
Ja, sorry, ben een beetje vrolijk vandaag!quote:Op zondag 31 januari 2010 22:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij hebt ook al last van vlinders enzo
omdat je donderdag terug naar huis gaatquote:Op zondag 31 januari 2010 22:37 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja, sorry, ben een beetje vrolijk vandaag!
Dat is wel het laatste waar je sorry voor moet zeggenquote:Op zondag 31 januari 2010 22:37 schreef --Tweety-- het volgende:
Ja, sorry, ben een beetje vrolijk vandaag!
voor vrolijk te zijn hoef je idd geen sorry te zeggenquote:Op zondag 31 januari 2010 22:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is wel het laatste waar je sorry voor moet zeggen![]()
super weekendquote:
trusten Fhaquote:
Ja dat, en vandaag gewoon een relaxte dag gehad. Beetje mn huisgenoot leren kennen, en gewoon relaxen in huis.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
omdat je donderdag terug naar huis gaat
komt je huisgenoot ook uit nederland?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:53 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja dat, en vandaag gewoon een relaxte dag gehad. Beetje mn huisgenoot leren kennen, en gewoon relaxen in huis.
quote:Op zondag 31 januari 2010 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
T is een kwestie van geduld, voor ........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |