Moet wel mee te werken zijn voor de helpdesk, dus meerdere chatsessies tegelijk voor 1 operator...quote:Op zondag 31 januari 2010 16:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, check, ik vat het idee al. Leuk idee wel
.
Gewoon gf inhuren, die chat voor 8!quote:Op zondag 31 januari 2010 16:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Moet wel mee te werken zijn voor de helpdesk, dus meerdere chatsessies tegelijk voor 1 operator...![]()
terwijl de bezoekers daar natuurlijk niets van merken want die krijgen "unieke" aandacht van de helpdeskmedewerker.
't moet wel zinnig zijn héquote:
In de vorm van een soort office-assistant?quote:Op zondag 31 januari 2010 16:35 schreef friemelaar het volgende:
'k ga eens proberen een zelf lancerend "helpdesk-chat" te programmeren. Just for fun![]()
Kan ik later altijd nog een klant aansmeren
Ik zoek al een tijdje een goede serie weer om te kijken.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:18 schreef Pheno het volgende:
OMG. Lost gaat weer zo tof worden. Daarnet de eerste aflevering van dit seizoen gezien. De poep.
Best een korte carrierequote:
Je loopt maar vijf seizoenen achter. Geen zes gaan kijken als je de vorige vijf niet kent. Maar hell, het is de beste serie die ik tot nu toe ooit gezien heb. De tijd meer dan waardig.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:21 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik zoek al een tijdje een goede serie weer om te kijken.
Ik ga de trailer van Lost opzoeken
Ik heb nog nooit wat van lost gezien, heb dr wel reclames van gezien, maar het trok me niet zo.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je loopt maar vijf seizoenen achter. Geen zes gaan kijken als je de vorige vijf niet kent. Maar hell, het is de beste serie die ik tot nu toe ooit gezien heb. De tijd meer dan waardig.
Gewoon een moeizaam begin, niet alles is perfect op deez' aardkleaudtquote:Op zondag 31 januari 2010 18:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Best een korte carriere![]()
![]()
Haaaay stationsnaambordjesschietervoorbeeld![]()
Meer aankoop assistent, zoals in een winkel....quote:Op zondag 31 januari 2010 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In de vorm van een soort office-assistant?
Je hebt vertrouwen in mijquote:Op zondag 31 januari 2010 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon een moeizaam begin, niet alles is perfect op deez' aardkleaudt![]()
Komt wel goed met je
Je bent zo'n beetje de enige die ik nog vertrouw in Deventerquote:
Ik voel me vereerdquote:Op zondag 31 januari 2010 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent zo'n beetje de enige die ik nog vertrouw in Deventer![]()
Ik ben wel kieskeurig hoor.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je loopt maar vijf seizoenen achter. Geen zes gaan kijken als je de vorige vijf niet kent. Maar hell, het is de beste serie die ik tot nu toe ooit gezien heb. De tijd meer dan waardig.
24 eerste seizoen was tofquote:Op zondag 31 januari 2010 18:46 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik ben wel kieskeurig hoor.
24 Bijvoorbeeld vond ik niks aan wat ik ervan gezien heb.
Wat ik wel goed vind ; prisonbreak, the sopranos, jericho
24 vond ik ook niets. Lost is het enige wat ik de laatste 6 jaar heb gevolgd. Nu het eerste uur gezien van de eerste aflevering van seizoen 6 op de premiere. Die komt dinsdag op Amerikaanse tv en dan zijn het twee uur, waarom alleen het eerste uur getoond is bij de premiere weet ik niet.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:46 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik ben wel kieskeurig hoor.
24 Bijvoorbeeld vond ik niks aan wat ik ervan gezien heb.
Wat ik wel goed vind ; prisonbreak, the sopranos, jericho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |