quote:Op zondag 31 januari 2010 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Met deze kennis, wil je nu de vloeren gaan dweilen bij gf?
quote:Op zondag 31 januari 2010 14:51 schreef friemelaar het volgende:
[ afbeelding ]
* Tweets schrikt zich achterover * denk ik
Pheno, BXquote:Op zondag 31 januari 2010 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Mhh, daarnet heb ik mijn eigen vloer maar gedweild, met al diequote:Op zondag 31 januari 2010 15:00 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Pheno, BX![]()
En nee, ik weiger vloeren te dweilen, daar voel ik mij net even iets te goed voor!
Je moet als facilitie manager toch ook onderaan beginnenquote:Op zondag 31 januari 2010 15:00 schreef --Tweety-- het volgende:
En nee, ik weiger vloeren te dweilen, daar voel ik mij net even iets te goed voor!
quote:Op zondag 31 januari 2010 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
dat klopt iddquote:Op zondag 31 januari 2010 14:59 schreef friemelaar het volgende:
De vloeren zijn daar waarschijnlijk schoner na een drukke avond dan in een doorsnee kroeg na een rustig avondje![]()
En nee, 'k heb geen aandelen ofzo .....
friemelquote:Op zondag 31 januari 2010 15:08 schreef friemelaar het volgende:
ff pleitte, ordertje pikken in de workshop
Jahoor, op stage heb ik af en toe ook een hele dag gespendeerd met dingen uitprinten en andere dingen doen voor mijn stagebegeleiders, heb ik ook gewoon gedaan!quote:Op zondag 31 januari 2010 15:07 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je moet als facilitie manager toch ook onderaan beginnen![]()
laters tweetyquote:Op zondag 31 januari 2010 15:12 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Jahoor, op stage heb ik af en toe ook een hele dag gespendeerd met dingen uitprinten en andere dingen doen voor mijn stagebegeleiders, heb ik ook gewoon gedaan!
![]()
Maar ik ga nu ff een spelletje spelen!
![]()
Laterzzz
het is idd heerlijk weer en dat na die rotzooi van gisterquote:Op zondag 31 januari 2010 15:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mhh, daarnet heb ik mijn eigen vloer maar gedweild, met al diesneeuw
die onder je schoenen komt was dat wel weer nodig. Was opgehangen, ramen open gedonderd (lekker zonnetje nu) en bezig met een trackplan. Je moet wat op zo'n zondag
whehehequote:
dat hebben wij nou ookquote:
Je gaat een bot in elkaar klussenquote:Op zondag 31 januari 2010 16:35 schreef friemelaar het volgende:
'k ga eens proberen een zelf lancerend "helpdesk-chat" te programmeren. Just for fun![]()
Kan ik later altijd nog een klant aansmeren
Yep, zoiets dan toch, maar dan meer basic.quote:
En in dat hulpschermpje komt een paperclip met ADHD?quote:Op zondag 31 januari 2010 16:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Yep, zoiets dan toch, maar dan meer basic.![]()
in grote lijnen.....
Bij treuzelen op de site (twijfel wat moet ik doen) wordt er dan een schermpje geopend "wilt u hulp", zoja komt er een chat met de helpdesk tot stand.
Ah, check, ik vat het idee alquote:Op zondag 31 januari 2010 16:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Yep, zoiets dan toch, maar dan meer basic.![]()
in grote lijnen.....
Bij treuzelen op de site (twijfel wat moet ik doen) wordt er dan een schermpje geopend "wilt u hulp", zoja komt er een chat met de helpdesk tot stand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |