quote:Op zondag 31 januari 2010 14:28 schreef friemelaar het volgende:
Kan iemand mij , als leek, uitleggen wat het leuke is aan Twitter![]()
Daar zit je toch alleen tegen jezelf aan te lullen, of heb ik het verkeerd
quote:
Daar heb je toch personeel voorquote:Op zondag 31 januari 2010 14:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
ik heb helemaal geen zin om de zaak te gaan opruimen
Neem iemand in dienst om voor je op te ruimen?quote:Op zondag 31 januari 2010 14:33 schreef goldfinger1963 het volgende:![]()
ik heb helemaal geen zin om de zaak te gaan opruimen
Klopt jaquote:Op zondag 31 januari 2010 14:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
mij overslaan he![]()
jij zwaait ook alleen maar als ze tieten hebben
Twitter is je reinste onzin. Alleen nu even handig, maar als ik zo weer kan lopen kap ik er natuurlijk weer meequote:Op zondag 31 januari 2010 14:28 schreef friemelaar het volgende:
Kan iemand mij , als leek, uitleggen wat het leuke is aan Twitter![]()
Daar zit je toch alleen tegen jezelf aan te lullen, of heb ik het verkeerd
het was gister echt laat geworden en de vloeren dweilen doe ik altijd de dag eropquote:
weinig animo die op zondag wil komen poetsenquote:Op zondag 31 januari 2010 14:35 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Neem iemand in dienst om voor je op te ruimen?
GF heeft manboobs. En nou zwaaien met je donderquote:
whehehehequote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 14:39 schreef MPG het volgende:
[..]
GF heeft manboobs. En nou zwaaien met je donder.
Dan huur je mensen in die het op zaterdag aan het eind van de dag doen?quote:Op zondag 31 januari 2010 14:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het was gister echt laat geworden en de vloeren dweilen doe ik altijd de dag erop![]()
[..]
weinig animo die op zondag wil komen poetsen
Duidelijk, 'k dacht al zoiets.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het was gister echt laat geworden en de vloeren dweilen doe ik altijd de dag erop![]()
[..]
weinig animo die op zondag wil komen poetsen
schat wij zijn tot minimaal 4 uur s'morgens openquote:Op zondag 31 januari 2010 14:41 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Dan huur je mensen in die het op zaterdag aan het eind van de dag doen?
Das hetzelfdequote:Op zondag 31 januari 2010 14:41 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Dan huur je mensen in die het op zaterdag aan het eind van de dag doen?
verstandige beslissingquote:Op zondag 31 januari 2010 14:42 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Duidelijk, 'k dacht al zoiets.
Wij zijn beide sn**verkouden, dus.....
Waren graag erbij geweest
Wat voor bedrijf heb je ook alweer?quote:Op zondag 31 januari 2010 14:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
schat wij zijn tot minimaal 4 uur s'morgens open
horeca/entertainment zaakquote:Op zondag 31 januari 2010 14:44 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Wat voor bedrijf heb je ook alweer?
Volgens mij heb ik dat een tijd geleden ook al gevraagd, maar was het weer vergeten, (sorry)quote:Op zondag 31 januari 2010 14:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
horeca/entertainment zaak
kijk maar op mijn homepage (nsfw)![]()
quote:
Met deze kennis, wil je nu de vloeren gaan dweilen bij gf?quote:Op zondag 31 januari 2010 14:54 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat een tijd geleden ook al gevraagd, maar was het weer vergeten, (sorry)
quote:Op zondag 31 januari 2010 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Met deze kennis, wil je nu de vloeren gaan dweilen bij gf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |