Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
graag gedaanquote:
WMz.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom is dit geen geel vogeltje topic?
Ik wist niet hoe je dit topic aan moest maken en of er regels zijn die je moet volgen. vandaar dat GF het gedaan heeft, maar hij laat mij vast wel een keer een topic aanmaken om het te proberen!quote:Op zondag 31 januari 2010 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op zondag 31 januari 2010 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
proberen doen de hondjesquote:Op zondag 31 januari 2010 23:17 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe je dit topic aan moest maken en of er regels zijn die je moet volgen. vandaar dat GF het gedaan heeft, maar hij laat mij vast wel een keer een topic aanmaken om het te proberen!
Regel: degene die de laatste post heeft, maakt een nieuwe.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:17 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe je dit topic aan moest maken en of er regels zijn die je moet volgen. vandaar dat GF het gedaan heeft, maar hij laat mij vast wel een keer een topic aanmaken om het te proberen!
GMTAquote:Op zondag 31 januari 2010 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Regel: degene die de laatste post heeft, maakt een nieuwe.
Nieuwe maken: Klik op "nieuw topic", begin je titel met [KSC #nieuw nummer] (nieuw nummer is eentje hoger dan het volle topic), de rest van de titel verzin je zelf. De OP kopieer je van hier http://wiki.fok.nl/index.php/KoffieSC en plak je in het bericht vak. En dan klik je op invoeren.
Tnx voor de hulp! Volgende keer zal ik het zelf doenquote:Op zondag 31 januari 2010 23:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
GMTA
ik heb d'r net een pm gestuurd hoe ze een topic moet aan maken
dat is wel de bedoelingquote:Op zondag 31 januari 2010 23:29 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Tnx voor de hulp! Volgende keer zal ik het zelf doen
Bij mij worden meerdere plaatjes niet geladen, dacht dat er iets mis wat met mijn laptop.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
er gaat weer iets fout met het schaakbord![]()
tweety is eruit
nou doet hij het weer goedquote:Op zondag 31 januari 2010 23:37 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Bij mij worden meerdere plaatjes niet geladen, dacht dat er iets mis wat met mijn laptop.
Ik zie m nog steeds niet, maar in mijn profiel geeft ie bij mij mn plaatje ook niet weer, er staat alleen maar een wit vak met een kruisjequote:
klopt dat was die van Fubar die heeft gevraagd om hem eruit te halenquote:
slaap ze BXquote:Op zondag 31 januari 2010 23:52 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga slapen, maar ik spam eerst nog even 'mijn' hond Japiegewoon omdat hij gaaf is en een '
' kop heeft
bij mij werkt jouw plaatje gewoonquote:Op zondag 31 januari 2010 23:45 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik zie m nog steeds niet, maar in mijn profiel geeft ie bij mij mn plaatje ook niet weer, er staat alleen maar een wit vak met een kruisje
Oh okey, dan is het gewoon mijn laptop die ewer eens moeilijk doet!quote:Op zondag 31 januari 2010 23:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij mij werkt jouw plaatje gewoon
Nog een paar eruit halen dan? Hebben we weer netjes een regel minder.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt dat was die van Fubar die heeft gevraagd om hem eruit te halen
och mijn pc heeft ook wel eens kurenquote:Op maandag 1 februari 2010 00:01 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Oh okey, dan is het gewoon mijn laptop die ewer eens moeilijk doet!
Trusten BX
en wie zouden er dan uit moeten?quote:Op maandag 1 februari 2010 00:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog een paar eruit halen dan? Hebben we weer netjes een regel minder.
Staan er wel een paar in die hier nooit meer komenquote:Op maandag 1 februari 2010 00:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en wie zouden er dan uit moeten?
we kunnen er dan beter 1 erbij zetten
Zijn dr geen mensen die niet of nauwlijks meer in de KSC komen? Ik ken nl de helft van de mensen die bij de plaatjes horen niet, maar dat kan ook komen doordat ik nieuw ben.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en wie zouden er dan uit moeten?
we kunnen er dan beter 1 erbij zetten
wie dan?quote:Op maandag 1 februari 2010 00:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Staan er wel een paar in die hier nooit meer komen
sommige hebben er ook oude plaatjes in staan.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:09 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Zijn dr geen mensen die niet of nauwlijks meer in de KSC komen? Ik ken nl de helft van de mensen die bij de plaatjes horen niet, maar dat kan ook komen doordat ik nieuw ben.
Ach so, dat kan natuurlijk ook nog, maar om eerlijk te zijn let ik ook niet op andere plaatjes. Soms denk ik wel van hey die is leuk, maar daar houd het meestal wel bij op!quote:Op maandag 1 februari 2010 00:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sommige hebben er ook oude plaatjes in staan.
Sorry om half 7 slaap ik nog, maar weltrusten!quote:Op maandag 1 februari 2010 00:17 schreef DR34M3R het volgende:
tvp alvast voor morgen. Zorgen jullie dat er om half zeven verse koffie staat?
Welterusten
zullen we doenquote:Op maandag 1 februari 2010 00:17 schreef DR34M3R het volgende:
tvp alvast voor morgen. Zorgen jullie dat er om half zeven verse koffie staat?
Welterusten
slaap ze Tweetyquote:
quote:Top 100 van zondag 31 januari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
14. 167 BrandX
70. 067 goldfinger1963
indahquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 31-01-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 058 goldfinger1963
02. 038 Dr_Flash
03. 033 --Tweety--
04. 032 marcb1974
05. 031 friemelaar
06. 025 BrandX
07. 019 Fha
08. 010 Pheno
09. 009 MPG
10. 009 indahnesia.com
11. 003 ScarFace-
12. 002 DaMart
13. 002 Nijns
14. 002 Bengeltje
15. 001 cablegunmaster
Reeks-statistieken!
Ho ho, het is nog vroeg in de middag!quote:Op maandag 1 februari 2010 07:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mogguh
Helaas zit er hier ook niets anders op .....
Navond Indah
MOgguhquote:Op maandag 1 februari 2010 07:40 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie hebben gisteren de meeste bakkies in de vlindertuin gedronken?
[..]
dat deed ik, 2 topics achter elkaar en ik wordt gelijk ninja genoemdquote:Op maandag 1 februari 2010 08:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
1 is voldoende, doe die 2e maar als die 1e dicht is dan.
ninja!quote:Op maandag 1 februari 2010 08:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat deed ik, 2 topics achter elkaar en ik wordt gelijk ninja genoemd
Dat had hij allang gezien. Heeft ie de halve nacht van wakker gelegen:quote:Op maandag 1 februari 2010 09:47 schreef OA het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)nd_in_Belfeld__.html
Klonk
De user?quote:Op maandag 1 februari 2010 09:47 schreef OA het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)nd_in_Belfeld__.html
Klonk
Jaquote:
Met de groetjes aan de onverantwoordelijke buurman.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Bij hem om de hoek heeft vannacht een wietkwekerij in de fik gestaan.
Ah, dus nu ligt 'ie stoned in bed?quote:Op maandag 1 februari 2010 09:52 schreef MPG het volgende:
Ja. Bij hem om de hoek heeft vannacht een wietkwekerij in de fik gestaan.
Dat hoop ik voor hem, anders heeft 'ie er nog niets aanquote:Op maandag 1 februari 2010 09:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah, dus nu ligt 'ie stoned in bed?
quote:Op maandag 1 februari 2010 09:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah, dus nu ligt 'ie stoned in bed?
Whehehe.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:01 schreef BrandX het volgende:
Dat hoop ik voor hem, anders heeft 'ie er nog niets aan
ik werd een half uurtje terug wakker met een soort van sneeuwstorm met minisneeuwvlokjes, maar nu schijnt de zonquote:
Ik kom daar toch nooit... zeker niet nu, met al die carnavalperikelenquote:Op maandag 1 februari 2010 09:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat had hij allang gezien. Heeft ie de halve nacht van wakker gelegen:
Venlo #11 "Zien de daag van Joeks, Van gek doon en Humor!"
Hallo Kuukjequote:
Ugh. Ik ben de sneeuw zó zat. Gelukkig was het wel te doen op de fietspaden vanmorgen. Maar goed.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:12 schreef BrandX het volgende:
ik werd een half uurtje terug wakker met een soort van sneeuwstorm met minisneeuwvlokjes, maar nu schijnt de zon
overigens blijft niets liggen, het is hier een graad of 2 boven nul. Gelukkig maar want ik moet vanmiddag naar Rotterdam
Haai. Orka.quote:
Hier blijft die troep wel liggen, al vanaf gisteren avondquote:Op maandag 1 februari 2010 10:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik werd een half uurtje terug wakker met een soort van sneeuwstorm met minisneeuwvlokjes, maar nu schijnt de zon
overigens blijft niets liggen, het is hier een graad of 2 boven nul. Gelukkig maar want ik moet vanmiddag naar Rotterdam
Friemquote:
Maandagmorgenziekte. Foei.quote:
zaterdag te veel gedronken en te weinig geslapenquote:
quote:
en daar heb je nou nog last?quote:Op maandag 1 februari 2010 10:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zaterdag te veel gedronken en te weinig geslapen
van het gebrek aan slaap welquote:Op maandag 1 februari 2010 10:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
[..]
en daar heb je nou nog last?
dropshot
LLquote:
friemelquote:
ik wou al zeggen van de dropshot zou je vandaag toch last meer moeten hebben.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
van het gebrek aan slaap wel
nu gaat het weer
Neuh die dropshot heeft me gisteren nog verveeld, maar ik viel in slaap zodra ik ook maar iets horizontaal gingquote:Op maandag 1 februari 2010 10:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wou al zeggen van de dropshot zou je vandaag toch last meer moeten hebben.
het gebrek aan slaap zou wel kunnen
quote:Op maandag 1 februari 2010 10:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Neuh die dropshot heeft me gisteren nog verveeld, maar ik viel in slaap zodra ik ook maar iets horizontaal ging
btw bij ons lag meer als in OH
oost ham....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |