Gekke flesquote:
quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:09 schreef Fha het volgende:
[..]Heb je nog wat lekker avond eten voor me? Ik heb eigenlijk niet echt honger dus ik ben ook een beetje te lui om iets te maken (en ik heb niks in huis)
Jammerquote:
Ja jij was druk met Henri en toen heb ik het zelf maar opgegeten allemaalquote:
Ik ken geen Henri (in hut echt)quote:Op maandag 1 februari 2010 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja jij was druk met Henri en toen heb ik het zelf maar opgegeten allemaal
Dat moet ook gebeurenquote:Op maandag 1 februari 2010 20:41 schreef --Tweety-- het volgende:
Dit topic loopt ook niet echt hard vol vandaag!
Ik ben er later vanavond wel weer om het topic wat verder vol te kletsen, maar mijn huisgenoot gaat zo eerst ff n uurtje ofzo skypen met haar familie.
Wat heeft datmet jou te maken??quote:Op maandag 1 februari 2010 20:41 schreef --Tweety-- het volgende:
Dit topic loopt ook niet echt hard vol vandaag!
Ik ben er later vanavond wel weer om het topic wat verder vol te kletsen, maar mijn huisgenoot gaat zo eerst ff n uurtje ofzo skypen met haar familie.
Dat ze vast maar 1 pc hebben?quote:
Ja dr was mij verteld dat ik het internet niet hoefde te delen totdat ik naar huis ga, maar na zo`n eerste dag is het wel fijn om ff n uurtje met je familie te kunnen bellen, dus dat doet ze dan maar, en ik kan dan later vanavond weer lekker doen wat ik wil, dus FOKKEN!!!quote:
Nee dr is hier geen pc dus iedere student word geacht om zn eigen laptop mee te nemen,quote:
Nee IT afdeling van het stagebedrijf doet moeilijk,quote:
moest je toen opeens werkenquote:Op maandag 1 februari 2010 21:03 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Nee IT afdeling van het stagebedrijf doet moeilijk,
ze hebben mij ook gewoon weken zonder internet laten zitten.
Nee ze vonden het gewoon niet nodig dat ik s'avonds misschien even contact wou opnemen met mijn familie ofzow, maar gelukkig ga ik komende donderdag weer naar huis, en hoef ik mijn internet maar voor anderhalf uur af te staan, dus red ik me wel!quote:
Dat heeft niks met Starbucks te maken. Dat komt gewoon doordat het koffie wasquote:Op maandag 1 februari 2010 21:19 schreef Diovarus het volgende:
Koffie iemand.
Ojah, heb Starbucks koffie op, maar was niet te zuipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |