Gekke flesquote:
quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:09 schreef Fha het volgende:
[..]Heb je nog wat lekker avond eten voor me? Ik heb eigenlijk niet echt honger dus ik ben ook een beetje te lui om iets te maken (en ik heb niks in huis)
Jammerquote:
Ja jij was druk met Henri en toen heb ik het zelf maar opgegeten allemaalquote:
Ik ken geen Henri (in hut echt)quote:Op maandag 1 februari 2010 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja jij was druk met Henri en toen heb ik het zelf maar opgegeten allemaal
Dat moet ook gebeurenquote:Op maandag 1 februari 2010 20:41 schreef --Tweety-- het volgende:
Dit topic loopt ook niet echt hard vol vandaag!
Ik ben er later vanavond wel weer om het topic wat verder vol te kletsen, maar mijn huisgenoot gaat zo eerst ff n uurtje ofzo skypen met haar familie.
Wat heeft datmet jou te maken??quote:Op maandag 1 februari 2010 20:41 schreef --Tweety-- het volgende:
Dit topic loopt ook niet echt hard vol vandaag!
Ik ben er later vanavond wel weer om het topic wat verder vol te kletsen, maar mijn huisgenoot gaat zo eerst ff n uurtje ofzo skypen met haar familie.
Dat ze vast maar 1 pc hebben?quote:
Ja dr was mij verteld dat ik het internet niet hoefde te delen totdat ik naar huis ga, maar na zo`n eerste dag is het wel fijn om ff n uurtje met je familie te kunnen bellen, dus dat doet ze dan maar, en ik kan dan later vanavond weer lekker doen wat ik wil, dus FOKKEN!!!quote:
Nee dr is hier geen pc dus iedere student word geacht om zn eigen laptop mee te nemen,quote:
Nee IT afdeling van het stagebedrijf doet moeilijk,quote:
moest je toen opeens werkenquote:Op maandag 1 februari 2010 21:03 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Nee IT afdeling van het stagebedrijf doet moeilijk,
ze hebben mij ook gewoon weken zonder internet laten zitten.
Nee ze vonden het gewoon niet nodig dat ik s'avonds misschien even contact wou opnemen met mijn familie ofzow, maar gelukkig ga ik komende donderdag weer naar huis, en hoef ik mijn internet maar voor anderhalf uur af te staan, dus red ik me wel!quote:
Dat heeft niks met Starbucks te maken. Dat komt gewoon doordat het koffie wasquote:Op maandag 1 februari 2010 21:19 schreef Diovarus het volgende:
Koffie iemand.
Ojah, heb Starbucks koffie op, maar was niet te zuipen
GF GodFatherquote:Op maandag 1 februari 2010 21:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, sinds GF hier post, staat KSC voor: Keigeile SpamClub!.
GF is wel dé man hier hoor... die heeft wekelijks soppende vrouwen over de vloer. En niet omdat hij een schoonmaakbedrijf runt.quote:
Ahha.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
GF is wel dé man hier hoor... die heeft wekelijks soppende vrouwen over de vloer. En niet omdat hij een schoonmaakbedrijf runt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GoldFinger he, gouden handjes die man.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:27 schreef Diovarus het volgende:
[..]
GF GodFather
Spamclub moet i dan niet in de 18+ voor de SM
van de Golden Showers?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
GoldFinger he, gouden handjes die man.
quote:Op maandag 1 februari 2010 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]![]()
We noemen hem niet voor niets Pimp Daddy.
ah een oude snoepertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet te negatief, jij bent gewoon veel te positief. J&J
Nice..quote:Op maandag 1 februari 2010 21:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Was even vergeten hoe jij denkt.
wie nietquote:
vandaag was ik lekker vrijquote:Op maandag 1 februari 2010 21:44 schreef Diovarus het volgende:
[..]
wie niet
Maar truste
[profiel checked]
ik ga geen gozer kussequote:Op maandag 1 februari 2010 21:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
vandaag was ik lekker vrij
En hoezo profiel check?
daarom moest ik ook profiel checkenquote:
Dat wel jaquote:
oh nee he.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat wel jaNiet eens college, maar ik ben zo'n overgemotiveerd typje wat gewoon dingen af wil hebben
Neuh valt wel meequote:
okay dan is het goedquote:Op maandag 1 februari 2010 21:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Neuh valt wel meeMaar dit zijn gewoon dingen die makkelijk te halen zijn, dus dan wil ik dat ook.
hoiquote:
whehehequote:
GFquote:
BXquote:
wou zien of er weer wat nieuws was, dan refresh je de paginaquote:
ik heb al aan het MPGen geweestquote:Op maandag 1 februari 2010 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
GF.
Ik wil even benadrukken dat er absoluut niet over jou geroddeld is toen je er even niet was... echt niet....
Ben er zo'n 4 jaar uitgeweestquote:
Ik zag je er niet op reageren, dus ik dacht dat je dat niet meer deedquote:Op maandag 1 februari 2010 22:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb al aan het MPGen geweest
ik ga altijd naar MyAt toe, en dan kan ik ondertussen andere actieve topics van mij checken, en zie ik gelijk of iemand in een topic wat ik persee wil volgen heeft gepostquote:Op maandag 1 februari 2010 22:05 schreef Diovarus het volgende:
[..]
wou zien of er weer wat nieuws was, dan refresh je de pagina
het valt me tegen dat dit topic nog niet vol isquote:Op maandag 1 februari 2010 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag je er niet op reageren, dus ik dacht dat je dat niet meer deed.
ohjah die opties bestaat ookquote:Op maandag 1 februari 2010 22:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ga altijd naar MyAt toe, en dan kan ik ondertussen andere actieve topics van mij checken, en zie ik gelijk of iemand in een topic wat ik persee wil volgen heeft gepost
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:07 schreef Diovarus het volgende:
[..]
ohjah die opties bestaat ook
Moet er echt weer even inkomen
die 4 jaar maakt niet uit het gebeurt mij ook regelmatigquote:Op maandag 1 februari 2010 22:05 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Ben er zo'n 4 jaar uitgeweest
Dus foutjes mogen
ja maar jij bent het nietquote:Op maandag 1 februari 2010 22:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Fha
je hebt een nieuwe liefde
welke velden?quote:Op maandag 1 februari 2010 22:08 schreef BrandX het volgende:
en ja ik weet t, ik zou gaan slapen, maar ja, rondje langs de velden en dan krijg je dat
dat weet ik zelf ook welquote:Op maandag 1 februari 2010 22:09 schreef Fha het volgende:
[..]
ja maar jij bent het niet![]()
Fles je bent zelf tuig!
De eeuwige jachtveldenquote:Op maandag 1 februari 2010 22:08 schreef BrandX het volgende:
en ja ik weet t, ik zou gaan slapen, maar ja, rondje langs de velden en dan krijg je dat
had ff geen zin. Wist eigenlijk ook niet meer waarom ik het wou doen enzo.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:08 schreef BrandX het volgende:
[..]hoezo ben je er zo lang uitgeweest dan?
ooh gelukkig een medestanderquote:Op maandag 1 februari 2010 22:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die 4 jaar maakt niet uit het gebeurt mij ook regelmatig
ze is haar testement aan het makenquote:
En dan besluit je terug te komen op Fokquote:Op maandag 1 februari 2010 22:10 schreef Diovarus het volgende:
[..]
had ff geen zin. Wist eigenlijk ook niet meer waarom ik het wou doen enzo.
ff een dipje.
Hij gaf me de 6e ban van mijn carrierequote:Op maandag 1 februari 2010 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij bent echt lang weggeweest he
jah het is best wel erg aan het worden.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:12 schreef Fha het volgende:
[..]
En dan besluit je terug te komen op FokVolgens mij zit je nu echt heel diep dus
![]()
Bijwerking van de anti-depressiva?quote:Op maandag 1 februari 2010 22:12 schreef Fha het volgende:
[..]
En dan besluit je terug te komen op FokVolgens mij zit je nu echt heel diep dus
![]()
whehehequote:Op maandag 1 februari 2010 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bijwerking van de anti-depressiva?
moet ik het toch maar eens liks laten liggenquote:Op maandag 1 februari 2010 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet je ook gewoon dit doenquote:Op maandag 1 februari 2010 22:08 schreef BrandX het volgende:
Niet meer aan likken, inderdaadquote:Op maandag 1 februari 2010 22:13 schreef Diovarus het volgende:
[..]
moet ik het toch maar eens liks laten liggen
Oooh werkt het zo.quote:
maak d'r nou niet wijzerquote:Op maandag 1 februari 2010 22:14 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Moet je ook gewoon dit doen
en dan kruisje rechtsboven
quote:
Niet te hard doen, want anders schiet er een naar binnen en moet je je neus weer zoeken omdat hij verstopt zit.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:15 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Oooh werkt het zo.
Zit ik er de heletijd aan te snuiven
zou je denkenquote:
quote:
nee joh, langs de diverse fora waar ik momenteel (gast)modquote:
misschien vind ik eindelijk die knikkers eensquote:Op maandag 1 februari 2010 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet te hard doen, want anders schiet er een naar binnen en moet je je neus weer zoeken omdat hij verstopt zit.
Dat zat Fles ook te kijkenquote:Op maandag 1 februari 2010 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |