Dat ding aan het configureren. Duh. Dat komt ervan als je het verrekt om in het weekend te werkenquote:Op maandag 1 februari 2010 10:58 schreef wel.o.k het volgende:
dit weekend een nieuwe printserver ingebruik genomen hier.
raad eens wat ik aan het doen ben.......
LIEVquote:Op maandag 1 februari 2010 11:00 schreef Ladylike het volgende:
Ben aan het "bowlen" met de kleine..
Hij zet lege wc rolletjes op en geeft me de afstandsbediening van zn autotje.
En ik race die rolletjes om
Yeah strikehoor je als ik ze omrijd
en dan krijg ik een high five
nog meer sneeuwquote:
wokquote:
nu heeft ie er genoeg van en ligt te duimen aan mn voetenquote:
Hier valt nog steeds bij 10cm +quote:Op maandag 1 februari 2010 11:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nog meer sneeuw![]()
hier begint het langzaam aan weg te smelten
quote:Op maandag 1 februari 2010 11:00 schreef Ladylike het volgende:
wel te hopen dat je je voeten hebt gewassenquote:Op maandag 1 februari 2010 11:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nu heeft ie er genoeg van en ligt te duimen aan mn voeten
hier dwarrelt wel af en toe iets maar dat is al gesmolten voordat het goed en wel ligtquote:Op maandag 1 februari 2010 11:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hier valt nog steeds bij 10cm +
poets ze LLquote:Op maandag 1 februari 2010 11:07 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga eens iets nuttigs doen en de zuiger gebruiken
en de dweil moet ik eigenlijk ook maar meteen in een emmer met water flikkeren.
wat ben ik toch blij met mn laminaat
Zuigen, kreng!quote:Op maandag 1 februari 2010 11:07 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga eens iets nuttigs doen en de zuiger gebruiken
en de dweil moet ik eigenlijk ook maar meteen in een emmer met water flikkeren.
wat ben ik toch blij met mn laminaat
whehehequote:
Er in zeiken?quote:Op maandag 1 februari 2010 10:58 schreef wel.o.k het volgende:
dit weekend een nieuwe printserver ingebruik genomen hier.
raad eens wat ik aan het doen ben.......
inderdaad, de configuratie recht trekken, pincodes opzoeken en goed zetten enz. goed voorbereidquote:Op maandag 1 februari 2010 10:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ding aan het configureren. Duh. Dat komt ervan als je het verrekt om in het weekend te werken.
quote:
het meeste werkt weer jaquote:
marcquote:
neu, het systeem zelf is wel.o.kquote:
merk er niks vanquote:Op maandag 1 februari 2010 11:15 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, dat is weer een flink onweer.
zolang het niet blijft liggen...quote:
Vet tofquote:Op maandag 1 februari 2010 11:00 schreef Ladylike het volgende:
quote:
Fuck het milieu. Hier met die global warmingquote:Het KNMI stelt maandag dat de gladheid op de wegen de komende week aanhoudt. Dit komt door nieuwe sneeuwbuien de komende dagen en de daarmee gepaard gaande bevriezing van natte weggedeelten.
whehehequote:Op maandag 1 februari 2010 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vet tof![]()
Volgende keer wil hij zelf, en dan met je servies
Welke global warmingquote:Op maandag 1 februari 2010 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Fuck het milieu. Hier met die global warming
ik zal nog eens een jaar GEEN winterbanden gebruikenquote:Op maandag 1 februari 2010 11:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Welke global warming. Het lijkt godverdomme wel een nieuwe kleine ijstijd
.
Ftw All Wheather bandenquote:Op maandag 1 februari 2010 11:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zal nog eens een jaar GEEN winterbanden gebruiken
Mjah, en aan de andere kant zie ik in de loop van de week temperaturen van 8 graden staan.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Fuck het milieu. Hier met die global warming
Da's een hele geruststelling voor de mensen die nu op de A6 staanquote:Op maandag 1 februari 2010 11:38 schreef marcb1974 het volgende:
Mjah, en aan de andere kant zie ik in de loop van de week temperaturen van 8 graden staan.
de kou vind ik nog niet zo erg alleen die rottroep mag wel wegblijven van mijquote:Op maandag 1 februari 2010 11:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, en aan de andere kant zie ik in de loop van de week temperaturen van 8 graden staan.
Eigen schuld, moeten ze maar niet met de auto gaanquote:Op maandag 1 februari 2010 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's een hele geruststelling voor de mensen die nu op de A6 staan![]()
107 Teletekst ma 01 feb
Automobilisten al uren vast op A6
` Op de A6 staan veel mensen vanwege
sneeuw en gladheid al een paar uur
vast.De snelweg is tussen Lelystad en
Emmeloord bij de Ketelbrug in beide
richtingen dicht.Vrachtwagens komen
door de gladheid de brug niet meer op.
Het kan nog wel uren duren voor de weg
weer opengaat.De hulpdiensten zetten
alles op alles om de A6 weer begaanbaar
te maken.De politie waarschuwt dat
mensen bij de Ketelbrug absoluut niet
mogen omkeren.
De ochtendspits van vandaag staat op
nummer 10 in de top tien van drukste
spitsen aller tijden.Op het drukste
moment stond er 571 kilometer file. ***
volgende nieuws weer&verkeer sport
die zijn over 1 week wel thuis.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's een hele geruststelling voor de mensen die nu op de A6 staan![]()
107 Teletekst ma 01 feb
Automobilisten al uren vast op A6
` Op de A6 staan veel mensen vanwege
sneeuw en gladheid al een paar uur
vast.De snelweg is tussen Lelystad en
Emmeloord bij de Ketelbrug in beide
richtingen dicht.Vrachtwagens komen
door de gladheid de brug niet meer op.
Het kan nog wel uren duren voor de weg
weer opengaat.De hulpdiensten zetten
alles op alles om de A6 weer begaanbaar
te maken.De politie waarschuwt dat
mensen bij de Ketelbrug absoluut niet
mogen omkeren.
De ochtendspits van vandaag staat op
nummer 10 in de top tien van drukste
spitsen aller tijden.Op het drukste
moment stond er 571 kilometer file. ***
volgende nieuws weer&verkeer sport
Vrouwen die niet slikkenquote:
De volgende keer zuigen zonder knoeien dus... dat scheelt je het dweilwerkquote:Op maandag 1 februari 2010 12:14 schreef Ladylike het volgende:
zo, gezogen
en gedweild
Nu een chocomel
Een hoge filenotering is nog altijd beter dan een hoge notering in 't "aantal-doden-door-roekeloze-automobilisten-die-denken-dat-ze-de-gladheid-wel-aankunnen-lijst.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:58 schreef Pheno het volgende:
Nederlandse automobilistenBeetje neerslag en hup we hebben weer een top10 notering.
mannen die bier drinkenquote:
zie bovenstaand antwoordquote:Op maandag 1 februari 2010 12:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
De volgende keer zuigen zonder knoeien dus... dat scheelt je het dweilwerk
Hoe zou het nou komen dat 2 users direct hetzelfde denken bij die post van jou?quote:Op maandag 1 februari 2010 12:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mannen die bier drinken
[..]
zie bovenstaand antwoord
Ik heb al heel wat gladheid en ijzel meegemaakt. Gewoon normaal rijden helpt al een stuk ipv of te snel, of achterlijk langzaam.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een hoge filenotering is nog altijd beter dan een hoge notering in 't "aantal-doden-door-roekeloze-automobilisten-die-denken-dat-ze-de-gladheid-wel-aankunnen-lijst.
Afstand houden, goed vooruit kijken, aanvoelen wat je wagen doet. Dan is er niks aan het handjequote:Op maandag 1 februari 2010 12:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb al heel wat gladheid en ijzel meegemaakt. Gewoon normaal rijden helpt al een stuk ipv of te snel, of achterlijk langzaam.
In ieder geval weinig. Er kan altijd wat gebeuren, maar wat er elke keer weer op de weg rijdtquote:Op maandag 1 februari 2010 12:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Afstand houden, goed vooruit kijken, aanvoelen wat je wagen doet. Dan is er niks aan het handje.
die 2 users hebben gewoon een dirty mindquote:Op maandag 1 februari 2010 12:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hoe zou het nou komen dat 2 users direct hetzelfde denken bij die post van jou?
Jawel, als ik in een hangmat tussen 2 palmbomen lig, cocktail, uitzicht op een strakblauwe zee inclusief bounty strand.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:39 schreef Kuukske het volgende:
Ochja, het is nooit goed.
ik heb in januari meer bier gedronken dan heel 2009quote:Op maandag 1 februari 2010 12:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mannen die bier drinken
[..]
zie bovenstaand antwoord
hangmatquote:Op maandag 1 februari 2010 12:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jawel, als ik in een hangmat tussen 2 palmbomen lig, cocktail, uitzicht op een strakblauwe zee inclusief bounty strand.
Gij alcoholist.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb in januari meer bier gedronken dan heel 2009![]()
meer dan de afgelopen 10 jaar zelfs
quote:Op maandag 1 februari 2010 12:52 schreef Ladylike het volgende:
ik ga eens kijken of iets leuks te doen is
Idem hierquote:Op maandag 1 februari 2010 13:50 schreef Pheno het volgende:
ZonGeen sneeuw
Hier is de dooi goed ingezet, hopelijk blijft dat zo
quote:
Ze hoeven OA ook niet te mailenquote:Op maandag 1 februari 2010 13:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
printprobleem bijna opgelost voor iedereen, klapt er een san uit![]()
nu kunnen ze o.a. niet meer mailen
dan begint het er een beetje op te lijken ja.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jawel, als ik in een hangmat tussen 2 palmbomen lig, cocktail, uitzicht op een strakblauwe zee inclusief bounty strand.
quote:Op maandag 1 februari 2010 13:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze hoeven OA ook niet te mailen. DIe heeft het druk zat met zijn eigen werk
.
ze houden je goed bezigquote:Op maandag 1 februari 2010 13:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
printprobleem bijna opgelost voor iedereen, klapt er een san uit![]()
nu kunnen ze o.a. niet meer mailen
Gf zoekt nog dweilers.quote:
Ga je maar vast verheugen op operatie ijsspeedway straksquote:
viel vanochtend nogal mee, en het dooit nu aardig.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je maar vast verheugen op operatie ijsspeedway straks
er is wat wit spul gevallen wat blijkbaar genoeg is om in paniek te raken.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:21 schreef Pheno het volgende:
Hier is niets gevallen, waar jullie het allemaal over hebben, geen idee.
Heh bah nee. Al dat zand tussen je tenen.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:44 schreef Pheno het volgende:
Gewoon blijven liggen, heb je nergens last van!quote:Op maandag 1 februari 2010 15:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heh bah nee. Al dat zand tussen je tenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Of jullie hebben een hoge trap, of je bent stiekem op bed gaan liggen tussen door.quote:
Fhaatjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op maandag 1 februari 2010 17:53 schreef friemelaar het volgende:
NAT !![]()
Na die witte troep van vanochtend is het gaan regenen![]()
Zo komen we d'r wel vanaf.ohw ja ik was de sneeuw alweer vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier heeft het vannacht wel een beetje gesneeuwd maar niet zoveel dat we er last van hadden.Op naar de sterren en daar voorbij!
quote:Op maandag 1 februari 2010 18:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Fhaatje![]()
Moet je me netje lenen?Haay friemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee hoor, ik heb ze veilig gevangen in mijn buik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vogeltje![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op maandag 1 februari 2010 18:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Haay friem![]()
Nee hoor, ik heb ze veilig gevangen in mijn buik
FhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vogeltje![]()
.
Wie kennen we niet? Die jongen van de FRS?KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
MPGquote:Op maandag 1 februari 2010 18:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Fha.
Wie kennen we niet? Die jongen van de FRS?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 1 februari 2010 18:34 schreef Fha het volgende:
[..]
MPG![]()
Die ook niet inderdaadMaar ik bedoelde mijn nieuwe vriendjuuuh
![]()
Allemaal leuke jongens overal![]()
![]()
Henryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |