Cool!quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:05 schreef sjorti het volgende:
Geloof mij hij is heel, heel erg goed, en dan druk in me nog matig uit! (Heb hem dit weekend in Londen gezien)
Hij is grappiger dan Superbad en The Hangover en de actie kan zeker tippen aan die van The Dark Knight!
Maar wees eerlijk als Variety, Empire, THR en Screen unaniem lovend zijn dan moet er natuurlijk wel iets aan de hand zijn als hij slecht blijkt
Ik kan alleen maar zeggen go and see this!
Laat ze gewoon een red band (bij voorkeur die van Hit-Girl!) trailer zien en ik weet zeker dat ze dan meer dan graag mee willenquote:Op maandag 12 april 2010 14:18 schreef Maisnon het volgende:
Ik dacht dat dit echt een kinderfilm zou zijnmaar als ik zo de reviews en trailers bekijk is het totaal iets anders
Maar hoe ga ik m'n vrienden ooit overtuigen om deze film mee te kijken
quote:Op maandag 12 april 2010 14:18 schreef Maisnon het volgende:
Ik dacht dat dit echt een kinderfilm zou zijn![]()
In Nederland is ie 12 jaar en ouder, zit je met al die rotkinderen in de zaal.quote:Rated R for strong brutal violence throughout, pervasive language, sexual content, nudity and some drug use - some involving children.
Er zit er een bij die zo danig goed kan overtuigen dat de rest automatisch luisterd, en hij baseert zijn wat kijk ik keuze bijna helemaal op reviewsquote:Op maandag 12 april 2010 17:53 schreef sjorti het volgende:
[..]
Laat ze gewoon een red band (bij voorkeur die van Hit-Girl!) trailer zien en ik weet zeker dat ze dan meer dan graag mee willen
Haha dat gaat geen probleem worden dan: tot nu toe alleen nog maar reviews tussen de 4 en 5 sterrenquote:Op maandag 12 april 2010 23:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Er zit er een bij die zo danig goed kan overtuigen dat de rest automatisch luisterd, en hij baseert zijn wat kijk ik keuze bijna helemaal op reviewshaha dus wat dat betreft lukt het wel
Kan nietquote:Op woensdag 14 april 2010 13:21 schreef ThuleWulf het volgende:
Dat is het absoluut niet!
Een van de beste film die ik dit jaar gezien heb. Hit-Girl
Idd, dit leek mij ook niets.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:17 schreef knnth het volgende:
Toch maar gaan dan, had niet zoveel positieve verhalen verwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) en het moment datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., bewust makend dat je naar een film zit te kijken. Deze bijzondere elementen maken het wat mij betreft een geslaagde film.
Helemaal mee eens! Zelf ook al twee keer geweest, en man wat topper zo vroeg in het jaar! Volgende week voor de 3e keerquote:Op zaterdag 17 april 2010 03:27 schreef DJJoris het volgende:
Al twee keer bekeken in de bioscoop nu en ik blijf genieten, verwachtte een spoof film als Scary Movie maar wat ik kreeg was niet alleen het tegendeel maar ook een van de beste films van 2010.
Super gemaakt, veel humor en actie, Hit-Girl en Big Daddy die de show stelen en eigenlijk het vreemdste van de hele film was voor mij de kijkwijzer, 12 jaar en ouder? Er zijn films voor minder geweld en details qua "gore" hoger gekeurd maar geen van allen was overdreven aanwezig, het is echt genieten.
Stripboek jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen een beetje jammer dat dát niet zijn verloofde is. Dat is namelijk Anne-Marie Duff, zijn moeder in Nowhere Boyquote:Op maandag 19 april 2010 22:35 schreef Peachcore het volgende:![]()
![]()
Kan niet wachten om 'm te zien. Comics waren ook zeer vet. En die Britse acteur die Kick-Ass speelt.
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat hij al is verloofd met een vrouw van 42 en hun eerste kindje verwachten.
[ afbeelding ]
Ohgod, van alle foto's die ik vond met Google Imagesquote:Op maandag 19 april 2010 22:48 schreef sjorti het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat dát niet zijn verloofde is. Dat is namelijk Anne-Marie Duff, zijn moeder in Nowhere BoyZijn verloofde is de regisseuse van die film: Sam Taylor Wood:
[ afbeelding ]
koop gewoon voor een paar euro een kaartje en ga in de bios zitten. Deze film is het waard.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:30 schreef luffyd het volgende:
vanavond kijken of ik een torrent kan vinden
Agreed! Deze film wil je op een groot scherm in een volle zaal zienquote:Op maandag 19 april 2010 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
koop gewoon voor een paar euro een kaartje en ga in de bios zitten. Deze film is het waard.
Hehehe, hetzelfde bij mij. Ook nog commentaar tussendoor, zoals toen bij die witte doktershandschoenen: "Hij gaat pagga slaan".quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:09 schreef xzaz het volgende:
Deze film pwnde gewoon zo hard dat er geklapt werd tussen de film door voor verschillende scenes, dmn wat heb ik genoten zeg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:35 schreef Jovatov het volgende:
Whehe ik kon mezelf ook niet inhouden om niet te klappen toenVooral die koppen tussendoor... Echt zo van eeh, WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha ja daar verbaas ik me ook nog steeds over!quote:Op woensdag 21 april 2010 18:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe ironisch dat er in Amerika ophef is over het taalgebruik van de 11-jarige Hit-Girl maar dat er met geen woord gerept wordt over dat Hit-Girl op obscene wijze tientallen mensen vermoord.
Ik moest wel lachen om de vertaling van sommige scheldwoordenquote:Op woensdag 21 april 2010 18:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe ironisch dat er in Amerika ophef is over het taalgebruik van de 11-jarige Hit-Girl maar dat er met geen woord gerept wordt over dat Hit-Girl op obscene wijze tientallen mensen vermoord, daar hebben ze weer geen probleem mee.
Die mensen denken dan nog dat ie een speciaal pak aanheeft waardoor ie kan vliegen/zweven.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Iemand ook opgevallen in het begin dat de mensen 'jump, jump' staan te roepen wanneer die Armeense 'superheld' van het gebouw wilt springen?
dat is best lang, eigenlijk zou hij in augustus pas op DVD moeten uitkomenquote:Op donderdag 22 april 2010 14:54 schreef xxiessiexx het volgende:
Wanneer komt hij op dvd uit, ik móet hem hebben![]()
Edit: Waaat, pas op 7 oktober volgens bol.com![]()
Idd, ze klappen ookquote:Op woensdag 21 april 2010 21:36 schreef victorinox het volgende:
[..]
Die mensen denken dan nog dat ie een speciaal pak aanheeft waardoor ie kan vliegen/zweven.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:39 schreef Revje1 het volgende:
Wat een vette film zeg. Leuke humor en goede actie!Mika denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het niet meer zo goed
quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:14 schreef Maisnon het volgende:
Vanavond gezien in de biosEn hij was inderdaad tof! Dat ie maar 12+ is
Ik vond die scene grappig, waar die dikke bewaaknegerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net gezien en de lat lag nogal hoog na alles wat ik had gehoord en hij had alles waargemaakt.Briljant, die harde humor. De film was een beetje anders dan de comics en het is vast leuker en verassender voor mensen die de comics níet hadden gelezen. En toch vind ik 'm alsnog geniaal.
Wat ik wel een beetje jammer vond was datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen de film was afgelopen, wilde ik 'm meteen nog een keer zien.
Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.![]()
Ja, alleen zit de soundtrack van de kippenvel stukjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zit er niet tussen![]()
Nee ik bedoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is 'm toch. Of niet?
Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.![]()
jah tijdens die vechtscene, maar na het gevecht wanneerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dat stukkie![]()
![]()
Krijg tranen in mijn ogen.
prodigyquote:Op zondag 25 april 2010 16:44 schreef Peachcore het volgende:
Eerste keer dat hij iemand redt is deze:
Tevens mijn favoriete nummer in de film![]()
![]()
Gisteren gezien, ik vond 'm kick ass![]()
Op een gegeven moment komt volgens mij ook de muziek van 28 days later terug, als ze in dat penthouse van die drugsdealer alles aan gort schieten
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas![]()
Bijna, 't is de scene waarin Big Daddy iedereen in die houtfabriek pwntquote:Op maandag 26 april 2010 11:07 schreef Elegy het volgende:
Gisteren gezien, ik vond 'm kick ass![]()
Op een gegeven moment komt volgens mij ook de muziek van 28 days later terug, als ze in dat penthouse van die drugsdealer alles aan gort schieten
![]()
(staat overigens gewoon legaal op youtube, niet klikken als je nog gaat kijken etc.)![]()
ik verbaas me er wel over dat hij echt onderpresteert in Ameirka ondanks de goede kritieken, word of mouth e.d.[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_![]()
Ohja, die scene idd, ik was abuisquote:Op maandag 26 april 2010 11:32 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Bijna, 't is de scene waarin Big Daddy iedereen in die houtfabriek pwnt![]()
(staat overigens gewoon legaal op youtube, niet klikken als je nog gaat kijken etc.)
![]()
Geweldige scene trouwens
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas![]()
Tja, een groot deel van de doelgroep mag er in amerika niet in, die koopt gewoon een kaartje voor How To Train a Dragon en sneakt vervolgens Kick-Ass inquote:Op maandag 26 april 2010 11:43 schreef MikeyMo het volgende:
ik verbaas me er wel over dat hij echt onderpresteert in Ameirka ondanks de goede kritieken, word of mouth e.d.
Dus staat Dragon vijf weken na release date nog steeds op 1 terwijl Kick gekelderd is naar de vijfde plek in zijn tweede week![]()
![]()
Dan zijn het niet je echte vriendenquote:Op maandag 26 april 2010 16:25 schreef SinofEnvy het volgende:
Ik wil deze film ook wel graag zien! Al m'n vrienden willen helaas niet
Wat Elegy zegt.
En, dan ga je toch alleen? Ruim een kwart van de films die ik in de bios zie ga ik alleen.![]()
Die weten niet wat ze missenquote:Op maandag 26 april 2010 16:25 schreef SinofEnvy het volgende:
Ik wil deze film ook wel graag zien! Al m'n vrienden willen helaas niet![]()
![]()
Alleen in de bios... dan kun je beter wachten tot die via de bekende wegen beschikbaar is :p.quote:Op maandag 26 april 2010 16:30 schreef knnth het volgende:
Wat Elegy zegt.
En, dan ga je toch alleen? Ruim een kwart van de films die ik in de bios zie ga ik alleen.Amen.![]()
Niet mee eens, er zijn zovaak mensen die alleen naar de bioscoop gaan. Het is ook niet zo'n sociale activiteit als in de bar iets drinken ofzo, aangezien je tijdens de film ook niet je kop eraf praat.quote:Op maandag 26 april 2010 17:55 schreef Jivis het volgende:
[..]
Alleen in de bios... dan kun je beter wachten tot die via de bekende wegen beschikbaar is :p.
Deze film is het echt waard om op een grote scherm te zien. Dit is denk ik de enige film die ik nog een keer in de bioscoop wil zien...Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.![]()
Ik vraag me toch af welke opleiding jij doet...quote:Op maandag 26 april 2010 17:50 schreef Captain_Maximum het volgende:
Deze film wil ik zeker nog zien. Ook omdat mijn scriptie over superhelden gaat.
Therapy has taught me that nothing is my fault.![]()
Basisschool groep 7 gok ikquote:Op maandag 26 april 2010 18:52 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af welke opleiding jij doet...
.
Amen.![]()
Hij is foking gaaf.
Dacht eerst dat het een kinder film was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door beetotheizzo op 26-04-2010 19:26:50 ]![]()
Dan ga je gewoon alleenquote:Op maandag 26 april 2010 16:25 schreef SinofEnvy het volgende:
Ik wil deze film ook wel graag zien! Al m'n vrienden willen helaas niet![]()
Ik ga best vaak alleen naar de bios. Bij voorkeur op zondagochtend want dan zijn de voorstellingen goedkoop en zitten er ook geen vervelende lamzakken/rotkoters in de bios. De mensen die er wel zijn, die komen ook alleen voor de film dus dat is prettigquote:Op maandag 26 april 2010 17:55 schreef Jivis het volgende:
[..]
Alleen in de bios... dan kun je beter wachten tot die via de bekende wegen beschikbaar is :p.
Ik ben trouwens benieuwd of er een vervolg op komt, zou het wel erg tof vinden
quote:Op maandag 26 april 2010 19:03 schreef beetotheizzo het volgende:
Hij is foking gaaf.
Dacht eerst dat het een kinder film was.En waar haal je deze info weg? ik bedoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder zou ik het wel erg kick-ass vinden als er een vervolg komt alleen is deze moeilijk te overtreffen denk ik![]()
![]()
Mark Millar is al een tweede reeks stripboeken aan het schrijven. Of die ook verfilmd gaan worden, is natuurlijk nog maar de vraag.
[ Bericht 0% gewijzigd door RSH11 op 27-04-2010 00:00:26 ]![]()
Afgelopen weekend geweest omdat mijn vriendin graag wilde ---> Epische film
Lang geleden dat ik zo heb zitten lachen door een film met zo veel geweld![]()
![]()
Maar..maar...*wijst naar plaats #121 van de imdb top 250 films aller tijden*quote:Op maandag 26 april 2010 18:55 schreef SharQueDo het volgende:
Matige film. Niet echt superslecht, maar zeker niet goed oid.
![]()
Even posten dat het een bazenfilm is met top soundtrack![]()
Ik wil die intro van Kryptonite hebben zoals in de film in dat kantoor![]()
![]()
quote:Op maandag 26 april 2010 20:12 schreef turance het volgende:
[..]
En waar haal je deze info weg? ik bedoelIs dat Nederlands, "waar haal je deze info weg?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder zou ik het wel erg kick-ass vinden als er een vervolg komt alleen is deze moeilijk te overtreffen denk ik
En het staat gewoon op internet dat er een deel 2 komt dodo.![]()
Eh ja dat is Nederlands, "dodo"en ze hebben het over geruchten, nergens staat dat er wel degelijk een vervolg komt. Bovendien is er niks op IMDB te vinden daarover... Slimmerik
![]()
Maar het is overduidelijk een stap maar deel 2, zie ook Spiderman 1 als die Harry het pak van zijn vader vindt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:30 schreef turance het volgende:
Eh ja dat is Nederlands, "dodo"en ze hebben het over geruchten, nergens staat dat er wel degelijk een vervolg komt. Bovendien is er niks op IMDB te vinden daarover... Slimmerik
![]()
Ja precies, dat geef ik ook aan in m'n vorige post, dat het voor de hand liggend is datquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar het is overduidelijk een stap maar deel 2, zie ook Spiderman 1 als die Harry het pak van zijn vader vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in het 2e deel. Verder heb je ook nog veel elementen voor een nieuw deel zoals...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nogmaals, een tweede deel lijkt me erg leuk maar 't word moeilijk het eerste deel te overtreffen.![]()
tweede deel wordt natuurlijk een inhoudeljke flop maar wel een boxofficesucces dus waarom zouden ze het niet doen.![]()
Eeeeh, de eer van de makers???quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:27 schreef knnth het volgende:
tweede deel wordt natuurlijk een inhoudeljke flop maar wel een boxofficesucces dus waarom zouden ze het niet doen.
![]()
Ohja eer is niet te vinden wanneer er (groot) geld verdient kan worden![]()
Pas de trailer gezien.. dag later zat ik in de bios en damn.. hij is gewoon gaaf. Briljante soundtrack ook.![]()
Totaal onverwacht een briljante film! Ik heb zelden zo gelachen in de bios en dat nog wel in combinatie met gruwelijk harde actie.
Inderdaad vreemd dat het in de VS niet zo goed gaat met deze film. Wordt dit een superhero film die het in Europa beter doet dan in de VS? Dat zou dan een unicum zijn, denk ik.![]()
Ik noemde het na het kijken een mix tussen Kill Bill, Spider-Man, The Matrix en American Pie...quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Leuke film! De soundtrack is superEcht een goede mix van Kill Bill, Superbad en Spiderman.
![]()
The Matrix? Hoe zie je die link?quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:47 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik noemde het na het kijken een mix tussen Kill Bill, Spider-Man, The Matrix en American Pie...![]()
Met name de scene in de usericon van xxiessiexx (daar riep ik al "Matrix!", bij het eerste shot van de boekenkasten)quote:
En ook de scene met de kapotgeschoten ruiten.![]()
Ik had die matrix deja vu ook al, maar ook toen ze het gebouw binnenkwam.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:11 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Met name de scene in de usericon van xxiessiexx (daar riep ik al "Matrix!", bij het eerste shot van de boekenkasten)
En ook de scene met de kapotgeschoten ruiten.ff wachten nog![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:05 schreef turance het volgende:
[..]
Ja precies, dat geef ik ook aan in m'n vorige post, dat het voor de hand liggend is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in het 2e deel. Verder heb je ook nog veel elementen voor een nieuw deel zoals...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nogmaals, een tweede deel lijkt me erg leuk maar 't word moeilijk het eerste deel te overtreffen.
Wikipedia:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:59 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Wikipedia:Het interview met IGN is ook wel het kijken waard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal dan wel dialect zijn, het klinkt voor geen meterquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:30 schreef turance het volgende:
![]()
En als je blindelings op IMDB vertrouwd wordt je niet snel wijzer super slimmerik![]()
![]()
Die soundtrack van Mika trouwens
Gisteren in de bios gezien.
Heeft mijn verwachtingen overtroffen![]()
En dat gebeurd niet vaakWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Gisteren gezien:
Kick-Ass
Wie heeft er nou nooit zelf een superheld willen zijn? De nerdy loner Dave Lizewski wil dat ook en voegt de daad bij het woord. Hij schaft zich een "superhelden pak" aan en gaat aan de slag als de nieuwe superheld Kick-Ass. Al snel groeit hij uit tot een nieuw fenomeen maar nog sneller wordt z`n nieuwe bezigheid `m te veel.
Vaak worden we door trailers op het verkeerde been gezet. Gelukkig is dat hier niet `t geval. We krijgen hier precies dat voorgeschoteld wat de trailer ons beloofd: een leuke, originele kijk op het superhelden wereldje. De film neemt zich zelf nooit serieus en neemt (met respect) andere superhelden als Batman en Spider-Man op de hak. Naast dat de film doorspekt is met goede humor ziet het geheel er ook erg mooi uit. De vecht scenes met Hit Girl zijn genieten geblazen, al zijn die scenes wel af te raden voor epileptici. Ook de flashback waarin de geschiedenis van Big Daddy wordt verteld is geweldig gedaan. Het is eigenlijk trouwens sowieso Hit Girl`s film. De pas 13-jarige Chloe Moretz steelt de show in iedere scene waar ze in voor komt. Een geweldige rol.
Een echte aanrader dus voor liefhebbers van zowel superhelden- en actie- als comedies.
8,5/10How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
Nou ik werd wel op het verkeerde been gezet door de trailer. Na het zien van de eerste trailer dacht ik dat het een parodie was op superhelden, maar werd onverwacht verrast door het goede verhaal en de spanning. Verder vind ik ook dat de show gesteeld word door Hit-Girl.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:09
Kick-Ass
Wie heeft er nou nooit zelf een superheld willen zijn? De nerdy loner Dave Lizewski wil dat ook en voegt de daad bij het woord. Hij schaft zich een "superhelden pak" aan en gaat aan de slag als de nieuwe superheld Kick-Ass. Al snel groeit hij uit tot een nieuw fenomeen maar nog sneller wordt z`n nieuwe bezigheid `m te veel.
Vaak worden we door trailers op het verkeerde been gezet. Gelukkig is dat hier niet `t geval. We krijgen hier precies dat voorgeschoteld wat de trailer ons beloofd: een leuke, originele kijk op het superhelden wereldje. De film neemt zich zelf nooit serieus en neemt (met respect) andere superhelden als Batman en Spider-Man op de hak. Naast dat de film doorspekt is met goede humor ziet het geheel er ook erg mooi uit. De vecht scenes met Hit Girl zijn genieten geblazen, al zijn die scenes wel af te raden voor epileptici. Ook de flashback waarin de geschiedenis van Big Daddy wordt verteld is geweldig gedaan. Het is eigenlijk trouwens sowieso Hit Girl`s film. De pas 13-jarige Chloe Moretz steelt de show in iedere scene waar ze in voor komt. Een geweldige rol.
Een echte aanrader dus voor liefhebbers van zowel superhelden- en actie- als comedies.
8,5/10
![]()
Same here, dacht bij het zien van de trailer dat ze er een kinderfilm van hadden gemaakt. Ik had mijn twijfels toen ik 'm ging kijken en hij overtrof al mijn verwachtingen.
Moet m nog steeds eens gaan zien in de bios.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Mwa niet echt een kinderfilm, maar meer zo'n Scary Movie, Epic Movie of Meet the Spartans film, zoiets. Maar zo is het het leukst he, wanneer je naar de bios gaat zonder verwachtingen en dan verrast word door een top film!quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:12 schreef Peachcore het volgende:
Same here, dacht bij het zien van de trailer dat ze er een kinderfilm van hadden gemaakt. Ik had mijn twijfels toen ik 'm ging kijken en hij overtrof al mijn verwachtingen.
![]()
![]()
Ga je schamenquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:16 schreef turance het volgende:
[..]
Mwa niet echt een kinderfilm, maar meer zo'n Scary Movie, Epic Movie of Meet the Spartans film
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Echt hoor.quote:Ik denk dat je dat wel meteen ziet in de trailer...
Ik dacht eerst hetzelfde na het zien van de trailer (i.m.o. geeft de trailer een heel verkeerd beeld weer van de film). Ik dacht, WTF is dit een soort van persiflage film of inderdaad een SUPERHERO MOVIE achtig iets.
Mijn verwachtingen waren ten tijden van de trailer dus ook laag. Dan lees je IMDb review, Fok! topic's en meer erover waar iedereen lovende comments geeft en denk je, hmm misschien is deze film toch goed...
Na een aantal weken van dat soort positieve reviews waren mijn verwachtingen dan ook weer zeer hoog (iets was meestal resulteert in een tegenvallende ervaring).
Niet bij kick-ass. Wat een geweldige film, wat een goed verhaal, geweldige komedie en geweldige actie, Een stuk beter dan alle superhero film van de afgelopen jaren (denk aan Spider-man, Dark Knight, etc)
Wel vond ik jammer dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Cijfer: 8,8<hr>![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:55 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik dacht eerst hetzelfde na het zien van de trailer (i.m.o. geeft de trailer een heel verkeerd beeld weer van de film). Ik dacht, WTF is dit een soort van persiflage film of inderdaad een SUPERHERO MOVIE achtig iets.
Mijn verwachtingen waren ten tijden van de trailer dus ook laag. Dan lees je IMDb review, Fok! topic's en meer erover waar iedereen lovende comments geeft en denk je, hmm misschien is deze film toch goed...
Na een aantal weken van dat soort positieve reviews waren mijn verwachtingen dan ook weer zeer hoog (iets was meestal resulteert in een tegenvallende ervaring).
Niet bij kick-ass. Wat een geweldige film, wat een goed verhaal, geweldige komedie en geweldige actie, Een stuk beter dan alle superhero film van de afgelopen jaren (denk aan Spider-man, Dark Knight, etc)
Wel vond ik jammer dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Cijfer: 8,8
Het vreemde is nog wel dat ik dacht dat het de schuld was van de producenten, omdat het te immoralistisch was wat betreft Big Daddy en Hit-Girl. Alleen staat deze film los van alle grote studio's, dus het is een beetje vreemd. Het is allemaal geromantiseerd en niet realistisch, terwijl de filmmakers juist claimen dat wel te zijn. Het is zo tegenstrijdig... Ik vraag me af wat Mark Millar hiervan vindt.Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.![]()
Waarom is het niet realistisch? Je bedoelt dat het niet helemaal recht loopt met de verhaallijn van de comic en dat het daardoor geromantiseerd is? Maar daardoor is het toch niet minder realistisch?![]()
Ach, Wanted was ook niet echt lekker verfilmbaar in zijn comic-vorm, en vind deze ingrepen dramatisch beter passen dan het origineel (want je sympatie vliegt dan alle kanten in als je als kijker een dergelijke ontknoping zou geven, het lijkt alsof Mark Millar gewoon wil shocken met alles wat er te vinden is, waardoor de eindes van zijn strips IMO ook gewoon tamelijk beroerd zijn.)I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Mark Millar schreef juist in Kick-Ass dat wat op papier werkt niet per definitie werkt op het witte doek (over de Spider-Man films). Daarnaast vind Mark Millar het volgens mij allemaal wel goed, omdat deze film een leuke inkomstenbron voor hem is.
Ik denk dat de film wel beter geschikt is voor het grote publiek dan de comic.
Wel jammer dat het woord "tunk" niet werd gebruikt in de film
ETA:http://www.comicbookresources.com/?page=article&id=26112quote:KICK-ASS 2: BALLS TO THE WALL
Mark Millar is known to add some hyperbole to his hype. Christopher Mintz-Plasse weighed in on the mention of the sequel going into production in 2011. Posting to his Twitter page, he wrote, "Don't believe what you are hearing about Kick-Ass 2 guys. It is not confirmed, but I will love to do it when the time is right!"
[ Bericht 37% gewijzigd door RSH11 op 06-05-2010 18:02:53 ]![]()
Nerd in de friendszone die het meisje kreeg was te optimistisch en geeft alle nerds die de film hebben gezien hoop. Oké, dat kan nog wel. Maar de heldhaftige ex-cop die de dood van zijn vrouw wil wreken? Gestoorde fanboy die een spannend leven wilde was juist zo realistisch. He's an asshole.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:53 schreef turance het volgende:
Waarom is het niet realistisch? Je bedoelt dat het niet helemaal recht loopt met de verhaallijn van de comic en dat het daardoor geromantiseerd is? Maar daardoor is het toch niet minder realistisch?Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.![]()
Zit je nou werkelijk te klagen over de realistische gehalte in Kick-Ass, volgens mij heb je dan niet helemaal begrepen waar de film over gaat, het is een comic-book verfilming.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:20 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Nerd in de friendszone die het meisje kreeg was te optimistisch en geeft alle nerds die de film hebben gezien hoop. Oké, dat kan nog wel. Maar de heldhaftige ex-cop die de dood van zijn vrouw wil wreken? Gestoorde fanboy die een spannend leven wilde was juist zo realistisch. He's an asshole.
Bij Batman ga je toch ook niet klagen dat het belachelijk is dat in een man in een vleermuizenpak zo makkelijk elke slechterik een pak slaag geeft.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Gast, volgens mij heb jij dan niet helemaal begrepen waar de comics om draait. Daar willen ze juist de 'echte wereld' laten zien en nemen helden als Batman op de hak. De verfilming is een geromantiseerde versie van de film, dat bedoelde ik.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:26 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zit je nou werkelijk te klagen over de realistische gehalte in Kick-Ass, volgens mij heb je dan niet helemaal begrepen waar de film over gaat, het is een comic-book verfilming.
Bij Batman ga je toch ook niet klagen dat het belachelijk is dat in een man in een vleermuizenpak zo makkelijk elke slechterik een pak slaag geeft.Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.![]()
www.amazon.comquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:33 schreef Dawnbreaker het volgende:
Zijn die strips ergens online te krijgen?
Maar das vast niet wat je bedoelt...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik vond uit de trailer toch heel duidelijk naar voor komen dat het niet om een parodie ging...quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:12 schreef turance het volgende:
[..]
Nou ik werd wel op het verkeerde been gezet door de trailer. Na het zien van de eerste trailer dacht ik dat het een parodie was op superhelden, maar werd onverwacht verrast door het goede verhaal en de spanning. Verder vind ik ook dat de show gesteeld word door Hit-Girl.
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Na klachten is de leeftijdskeuring (imo terecht) omhoog gegaan naar 16+
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History![]()
Grootste onzin was er is.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:07 schreef victorinox het volgende:
Ik ben op gegroeid met horror, griezel en moord en doodslag films.
Ik als kind van 4 jaar wist heel goed hoe ik vhs moet gebruiken .
En iets later op leeftijd toen ik klok kon kijken stelde ik de vhs zelf in.
Nam de engste films op.
Zelf toen mijn moeder er achter kwam liet ze het maar gaan .
Was een vrolijke jonge die vol lol naar die films aan het kijken was
Maar ben later geen moordenaar verkrachter of anderen gekke dingen gaan doen in mijn leven .Wil je mijn boot zien PTA / Mijn boot en de aanpassing die worden gedaan.![]()
Ouders mogen van mij dan ook zelf (in zekere mate) beslissen wat hun kinderen zien, maar dan wel thuis op t.v.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:18 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Grootste onzin was er is.
Ik ben op gegroeid met horror, griezel en moord en doodslag films.
Ik als kind van 4 jaar wist heel goed hoe ik vhs moet gebruiken .
En iets later op leeftijd toen ik klok kon kijken stelde ik de vhs zelf in.
Nam de engste films op.
Zelf toen mijn moeder er achter kwam liet ze het maar gaan .
Was een vrolijke jonge die vol lol naar die films aan het kijken was
Maar ben later geen moordenaar verkrachter of anderen gekke dingen gaan doen in mijn leven .
In de bioscoop moet de 16+ gewoon gehandhaafd blijven. (Hoewel dat tegenwoordig eigenlijk al 14+ is geworden). Dan zit ik tenminste niet met al dat klein grut in de bioscoop dat allemaal ligt te kutten.The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History![]()
Vind ik wel terecht, het is wel erg expliciet. 14/15 jarigen kunnen dit ook wel aan, maar 12 vind ik nog wel jong.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:07 schreef victorinox het volgende:
![]()
Absolute onzinquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:07 schreef victorinox het volgende:
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ik ga ook wel eens alleen naar de bioscoop - de eerste keer is dat voor jezelf misschien een beetje raar, maar let ermaar eens op als je een keer naar de bioscoop gaat - er zitten altijd wel mensen die alleen gaan.quote:Op maandag 26 april 2010 18:33 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Niet mee eens, er zijn zovaak mensen die alleen naar de bioscoop gaan. Het is ook niet zo'n sociale activiteit als in de bar iets drinken ofzo, aangezien je tijdens de film ook niet je kop eraf praat.
Deze film is het echt waard om op een grote scherm te zien. Dit is denk ik de enige film die ik nog een keer in de bioscoop wil zien...
Ik heb er zelf geen problemen mee, je kletst tijdens de film toch niet zoveel.
Enige nadeel is de pauze als jedie hebt, en ik hou er van om na een film even na te praten, maar dat doe ik dan maar via FOK![]()
![]()
ik ga bijna altijd alleen. neem meestal een boekje of een mp3-speler mee voor de wachtmomenten (pak regelmatig 2 films op 1 dag) of de pauzes (al zijn die er niet in Pathé). Heb er totaal geen problemen mee en heb ook niet het idee dat anderen er raar naar kijken. Lekker naar een film waar ik op dat moment zin in heb en achteraf napraten op 1 of ander forum ofzoquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:54 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ik ga ook wel eens alleen naar de bioscoop - de eerste keer is dat voor jezelf misschien een beetje raar, maar let ermaar eens op als je een keer naar de bioscoop gaat - er zitten altijd wel mensen die alleen gaan.
Ik heb er zelf geen problemen mee, je kletst tijdens de film toch niet zoveel.
Enige nadeel is de pauze als jedie hebt, en ik hou er van om na een film even na te praten, maar dat doe ik dan maar via FOK
heerlijk!
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded![]()
Holy shit wat een gave film.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!![]()
Eindelijk gezien jong?quote:
Gisteren in de thuisbioscoop.quote:
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!![]()
Man, haal toch gewoon eens een pathepasquote:
En dan voor elke film naar een of andere pauperbioscoop moeten in een andere stad?quote:Op zondag 9 mei 2010 22:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Man, haal toch gewoon eens een pathepas
Neuh, ik ga af en toe naar het kijkhuis, de rest zie ik in huis wel, ook een groot scherm en goedkoper bier.
Ga hem met Hemelvaart ook maar eens kijken thuisTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Mja, elf-jarig meisje dat een heel leger aan criminelen afknalt is dan net weer iets minder realistisch.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:20 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Nerd in de friendszone die het meisje kreeg was te optimistisch en geeft alle nerds die de film hebben gezien hoop. Oké, dat kan nog wel. Maar de heldhaftige ex-cop die de dood van zijn vrouw wil wreken? Gestoorde fanboy die een spannend leven wilde was juist zo realistisch. He's an asshole.![]()
Wel een heerlijke brute film zeg, binnenkort maar eens in de bios kijken.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Studentquote:Op zondag 9 mei 2010 22:42 schreef BOKA het volgende:
[..]
En dan voor elke film naar een of andere pauperbioscoop moeten in een andere stad?
Neuh, ik ga af en toe naar het kijkhuis, de rest zie ik in huis wel, ook een groot scherm en goedkoper bier.
(Pathe zit binnenkort nagenoeg overal BTW)I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Oh ik heb hem gister eindelijk gezien!Die film kickt-ass
Toch grappig om Aaron Johnson eerst in een hele serieuse film te spelen als John Lennon, en daarna ineens zo'n rol als dit.
Afgehakte benen etc had ik er alleen niet bij verwacht maar echt awesome![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond hem erg vermakelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muziek was ook erg goed
[ Bericht 0% gewijzigd door frank010 op 11-05-2010 12:07:38 ]Illuminated, Subtle & Aware![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:30 schreef frank010 het volgende:
Ik vond hem erg vermakelijk@ spoiler: Dat idee had ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muziek was ook erg goed
![]()
Superfilm! Ga van het weekend nog een keer denk ik, alleen al vanwege de soundtrack.
Wat was die geniaal zeg, kreeg er gewoon kippenvel van![]()
![]()
Of niet, ik heb em al!!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:19 schreef Symer het volgende:
Superfilm! Ga van het weekend nog een keer denk ik, alleen al vanwege de soundtrack.
Wat was die geniaal zeg, kreeg er gewoon kippenvel van
![]()
![]()
![]()
'Ergens iets weg halen' is idd dialect. Komt uit het oosten weg.quote:Op donderdag 29 april 2010 01:12 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Zal dan wel dialect zijn, het klinkt voor geen meter![]()
Klinkt vrij beroerd ja![]()
![]()
in t Noorden wordt het ook gebruik. Ben zelf een een Gelderse import-Grunneger en ik had er nooit van gehoord voor ik hier kwam wonenquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:36 schreef Symer het volgende:
[..]
'Ergens iets weg halen' is idd dialect. Komt uit het oosten weg.
Klinkt vrij beroerd ja
ontopic: nog steeds de vetste film vh jaar imho.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded![]()
Kick-Ass OWNT!!
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
net gezien, best leuke film alleen ik vond m echt nauwelijks grappig. 2x moeten lachen en dat was t wel. dacht dat t veel meer een komedie was.![]()
Gister gezien
Kapot gelachen, wat een gave film.
Soort mix van puber high school movie en Kill Bill. En wat een vette actie scenes, dat meisje is echt the bomb
Mooiste citaten:
"Add to Shopping Cart"
"A bazooka? Okay..."
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,![]()
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:04 schreef Peachcore het volgende:
Nu nog de volledige versie zien te vinden.
![]()
![]()
Coole film. Wist eigenlijk niet wat te verwachten.Met kinderen dacht ik; zal wel een softie film zijn..
Nou nadat Hit-girl in beeld kwam sloeg de film totaal om..![]()
![]()
Gister avond gekeken en vond hem erg vermakelijk totaal niet wat ik ervan verwachtte en daardoor ook zo leuk!If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Ik begrijp eerlijk gezegd niet wat er nu zo ontzettend bijzonder is aan deze film. Ik heb hem gisteren gezien en moet zeggen dat ik me er redelijk mee heb vermaakt. Hij was te pruimen, maar kom op zeg... dit is echt geen meesterwerk.
Verhaal is flinterdun. Acteerwerk is ook niet om over naar huis te schrijven. Bovendien valt het allemaal wel mee met die humor. Paar keer moeten lachen, that's it.
De wereld is gek geworden.![]()
![]()
Achja, dat kan zomaar he. De hele wereld vond The Hangover fantastisch terwijl ik nog steeds dagelijks spijt heb van die verspilde twee uur van mijn leven. Ik kan me voorstellen dat andere mensen dat bij Kick-Ass hebben.![]()
Ik heb dus precies hetzelfde. Vermakelijk, maar meer ook niet. Ik vermoedde eigenlijk dat ze de gehele film door het 'realisme' door zouden zetten en dat ze dus 'echte' superhelden werden. Maar het verviel gewoon in een kinderachtige superheldenfilm met bijbehorende onrealistische dingen. Anders had het een erg originele film in het genre geworden, nu is het gewoon niks bijzonders. Ik vind het geen aanrader in ieder geval.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik begrijp eerlijk gezegd niet wat er nu zo ontzettend bijzonder is aan deze film. Ik heb hem gisteren gezien en moet zeggen dat ik me er redelijk mee heb vermaakt. Hij was te pruimen, maar kom op zeg... dit is echt geen meesterwerk.
Verhaal is flinterdun. Acteerwerk is ook niet om over naar huis te schrijven. Bovendien valt het allemaal wel mee met die humor. Paar keer moeten lachen, that's it.
De wereld is gek geworden.
Ik heb geen signature.![]()
Kinderachtig was ie zeker ja. Beetje zo'n high-school film, maar dan met een twist. Humor was eigenlijk ook ver te zoeken, maar goed... dat ben ik wel een beetje gewend van die Hollywood comedy's.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:49 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Ik heb dus precies hetzelfde. Vermakelijk, maar meer ook niet. Ik vermoedde eigenlijk dat ze de gehele film door het 'realisme' door zouden zetten en dat ze dus 'echte' superhelden werden. Maar het verviel gewoon in een kinderachtige superheldenfilm met bijbehorende onrealistische dingen. Anders had het een erg originele film in het genre geworden, nu is het gewoon niks bijzonders. Ik vind het geen aanrader in ieder geval.
Nee... zwaar overrated deze film.![]()
ben t ook wel met je eens. hij had veel grappiger moeten zijn maar is t meestal net niet.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
![]()
Inderdaad. Vond hem wel leuk, een 7tje, maar verder was het niet echt heel erg boeiend ofzo.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waar heeft iedereen zich nou zo om kapot gelachen dan? Want het enige wat ik grappig vond was de opmerking over die bazooka.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2010 12:46:28 ]![]()
Dat vraag ik me ook af ja.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Inderdaad. Vond hem wel leuk, een 7tje, maar verder was het niet echt heel erg boeiend ofzo.
Waar heeft iedereen zich nou zo om kapot gelachen dan? Want het enige wat ik grappig vond was de opmerking over die bazooka.
Maar dat had ik ook bij Pirates of the Caribean. De hele zaal lachte zich kapot om suffe grapjes die je mijlenver zag aankomen.. Bah, ben ik allergisch voor.Ik heb geen signature.![]()
Zelfs dat was nog niet eens echt grappig. Als ik deze film een cijfer moet geven, dan kom ik maximaal aan een 6.5 en dat niet gebaseerd op de "humor", maar meer op de actie.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Inderdaad. Vond hem wel leuk, een 7tje, maar verder was het niet echt heel erg boeiend ofzo.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2010 13:07:50 ]![]()
Erg gave film!
Hit-Girl![]()
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...![]()
Avatar.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:39 schreef turance het volgende:
Welke films krijgen (tegenwoordig) dan wel een hoger cijfer?
![]()
![]()
Black Dynamitequote:Op maandag 17 mei 2010 13:39 schreef turance het volgende:
Welke films krijgen (tegenwoordig) dan wel een hoger cijfer?
![]()
Film is niet slecht maar idd ook geen top film.
Typisch highschool opzet.
"nerd is stiekem held, conclusie : neukt het mooiste meisje van de school voor de film voorbij is"
Actie scenes zijn wel grappig alleen die hitgirl acteerd net ietsje te volwassen.. het valt op en klopt gewoon niet.![]()
Mooi toch, dat ze dat kan klaarspelen. Horen we vast nog veel van in de toekomst.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:26 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Actie scenes zijn wel grappig alleen die hitgirl acteerd net ietsje te volwassen.. het valt op en klopt gewoon niet.
En het past goed bij de rol van Hit-Girl, ze heeft immers haar jeugd min of meer overgeslagen.![]()
Bah, wil ik 'm gaan zien in de bios, halen bijna alle gangbare bioscopen (pathe, mustsee) in de randstad 'm uit de roulatie of op een rottijdstip (16.40, 22.40 of doordeweeks 22.00)
Dacht dat ie populairder was en nog wel even zou blijven.beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Dan maar thuis gekeken
Paar ijzersterke momenten, paar flauwigheden, mager verhaaltje, goede actie en inderdaad, waanzinnige soundtrack (zeker die aan het eind). Heb me prima vermaakt!beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Komt gewoon omdat die film niet goed is.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:13 schreef Knipoogje het volgende:
Bah, wil ik 'm gaan zien in de bios, halen bijna alle gangbare bioscopen (pathe, mustsee) in de randstad 'm uit de roulatie of op een rottijdstip (16.40, 22.40 of doordeweeks 22.00)
Dacht dat ie populairder was en nog wel even zou blijven.
![]()
Jup, ze doen het inderdaad vanwege die ene zuurpruim die tussen honderden enthousiaste fans de zaal verlaten.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Komt gewoon omdat die film niet goed is.
![]()
Meer omdat de eerste paar weken niet genoeg omzet is gedraaid. Ik zie genoeg films die kwalitatief goed zijn enkel op onmogelijke tijdstippen in de bios verschijnen... Das ook een manier om het downloaden aan te moedigen en winst mis te lopen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Komt gewoon omdat die film niet goed is.
Vind het jammer dat Big Daddy dood is, in de warenhuis was hij geweldig. En ook hoe hij aan het roepen was toen hij in brand werd gestoken...
Had In het begin geen interesse in de film, maar na lovende kritieken had ik wel interesse. Alleen niet echt de tijd voor gehad om naar de bios te gaan, gisteren dan maar gedownload. Ik vond em geweldig![]()
![]()
Scene in het pakhuis was bijna een toffere Batman dan die van Nolan, geweldig IMO.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Leuke film, geen topper. Heb idd geen haha, hihi momenten gehad die ik bijvoorbeeld wel had toen Dude, where's my car uitkwam en films zoals Scary Movie.
Vond die chick wel lekker
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
Het muziek dat er werd gespeeld toen dat Hit-Girl naar "Kryptonite" was geswitcht, weet iemand van wie en wat?
edit:
Gevonden
Geweldige muziek, nu alleen deze versie als mp3 nog kunnen vinden ergens
[ Bericht 38% gewijzigd door ASSpirine op 23-05-2010 23:00:24 ]![]()
Dude...quote:Op zondag 23 mei 2010 22:46 schreef ASSpirine het volgende:
Het muziekI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Waarschijnlijk (hopelijk!) wilde hij het muziekSTUK tikkenquote:
beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Don't count on it.quote:Op maandag 24 mei 2010 01:57 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk (hopelijk!) wilde hij het muziekSTUK tikken
Achja, kheb nu eenmaal last met het gebruiken van de correcte lidwoorden. Ben ik wel bewust van hoor, maak van tijd tot tijd nog wel eens wat foutjes hierin...quote:![]()
![]()
Op een of andere manier had ik toch een beetje een probleem met het geweld in de film.....
Niet alleen de scenes met Hit-Girl![]()
Begrijp wat je bedoelt ja, vond het vaak toch iets te heftig. Misschien omdat de scenes in tegenstelling tot veel andere scenes op een vrij serieuze manier werden gebracht, zoals het moment waarop Big daddy in die hal iedereen om zeep helpt. Maargoed, ik heb dan ook een vrij gevoelige zielquote:Op maandag 24 mei 2010 16:08 schreef Sarabi het volgende:
Op een of andere manier had ik toch een beetje een probleem met het geweld in de film.....
Niet alleen de scenes met Hit-Girl
.
![]()
En dan films als Kill Bill en Sin City leuk vinden. Ik vat 'm niet.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Begrijp wat je bedoelt ja, vond het vaak toch iets te heftig. Misschien omdat de scenes in tegenstelling tot veel andere scenes op een vrij serieuze manier werden gebracht, zoals het moment waarop Big daddy in die hal iedereen om zeep helpt. Maargoed, ik heb dan ook een vrij gevoelige ziel.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.![]()
Ja preciesquote:Op maandag 24 mei 2010 16:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Begrijp wat je bedoelt ja, vond het vaak toch iets te heftig. Misschien omdat de scenes in tegenstelling tot veel andere scenes op een vrij serieuze manier werden gebracht, zoals het moment waarop Big daddy in die hal iedereen om zeep helpt. Maargoed, ik heb dan ook een vrij gevoelige ziel.
![]()
Voor fans van niet al te serieuze superheldenfilms en die niet-Amerikaanse films trekken, kan ik van harte deze films aanbevelen:
Ik moest ook gelijk aan Zebraman (die ik 4 x gezien heb, waarvan 2 x in de bios) denken toen ik Kick-Ass zag.
![]()
Tja, ik kan best tegen geweld, als het niet te realistisch gebracht wordt. In Kill Bill is het natuurlijk duidelijk over-de-top en de stripverhaalachtige vormgeving van Sin City maakt het ook veel minder reeel.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En dan films als Kill Bill en Sin City leuk vinden. Ik vat 'm niet.
![]()
Die film heb ik ook wel eens gezienquote:Op maandag 24 mei 2010 18:00 schreef Witchfynder het volgende:
Voor fans van niet al te serieuze superheldenfilms en die niet-Amerikaanse films trekken, kan ik van harte deze films aanbevelen:
[ afbeelding ]
Ik moest ook gelijk aan Zebraman (die ik 4 x gezien heb, waarvan 2 x in de bios) denken toen ik Kick-Ass zag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verder wel grappig, maar naast het gegeven dat beide films over superhelden gaat vind ik het verder niet vergelijkbaar. En naar mijn mening is Kick-Ass toch serieuzer dan Zebraman![]()
Net gezien. Nieuw binnen in mijn top 5 allertijden. Wat een geniale film is dat zeg!
Bij die scene dat Big Daddy aan Hit Girl vraagt wat ze voor haar verjaardag wil vloog de koffie letterlijk over mijn toetsenbord van het lachen.![]()
Maar ook de rest van de film zat super in elkaar!![]()
![]()
Ik heb hem ook gekeken en het is echt een goede film. Ik dacht vooraf dat het een beetje in de richting van superbad enz ging. Dus ik moest wel even wennen aan het geweld van Hit Girl. Maar daarna was het echt een top film.![]()
You always knock me for a loop!quote:Op maandag 31 mei 2010 22:31 schreef Ludootje het volgende:
Net gezien. Nieuw binnen in mijn top 5 allertijden. Wat een geniale film is dat zeg!
Bij die scene dat Big Daddy aan Hit Girl vraagt wat ze voor haar verjaardag wil vloog de koffie letterlijk over mijn toetsenbord van het lachen.![]()
Maar ook de rest van de film zat super in elkaar![b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_![]()
Ik vond 'm geweldig, tot nu toe meest vermakelijke film van 2010 imo.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight![]()
Precies, maar ook met name dat stukje daar voor als Mindy zegt: I'm just fucking with you Daddy! Look, I'd love a Benchmade model 42 butterfly knife.quote:
Dat verwachtte ik dus echt niet van een meisje van 11.![]()
![]()
dat stukje is al 100000x op tv langsgekomen in de trailer.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Precies, maar ook met name dat stukje daar voor als Mindy zegt: I'm just fucking with you Daddy! Look, I'd love a Benchmade model 42 butterfly knife.
Dat verwachtte ik dus echt niet van een meisje van 11.
verrassing was allang weg![]()
![]()
Ik wil hem in HDquote:Op zondag 13 juni 2010 17:19 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
In augustus pas geloof ik.
Ik ga hem straks voor de derde keer even kijken
![]()
![]()
Vorige week gekeken en erg teleurgesteld. Niet dat het een slechte film was maar ik vond hem erg middelmatig, iets wat ik niet verwachtte als ik al die positieve verhalen heb gehoord. Kijkt lekker weg verder.
6/10Conscience do cost.![]()
Ik vond 'm wel leuk en tot nu toe de beste van het jaar, desalniettemin was het wel maar een mager achtje en had ik wel meer verwacht. Misschien wordt Scott Pilgrim vs. the World beter.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Kracht van deze film is dat ie onverwacht is, als je alles weet en/of hoge verwachtingen hebt valt ie idd tegen.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:18 schreef jimjim1983 het volgende:
hij is gewoon niet echt grappig, terwijl ie net doet alsof ie dat wel is. verder is ie wel leuk.
![]()
Ok, welk pervers figuur geilde stiekem op een gegeven moment ook wel een klein beetje op dat 13 jarige meisje?![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 05:12 schreef MarcoMR het volgende:
Ok, welk pervers figuur geilde stiekem op een gegeven moment ook wel een klein beetje op dat 13 jarige meisje?
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Pedo Bear![]()
Ik vond het een geweldige film. Die scene dat Hit-Girl allemaal die gozers aant lollerpwnen was deed me denken aan mijn all time favoriete film, Kill Bill
Xbox Live GT: x R E 4 P E R![]()
Wie niet? Vuilbekkend, one of the guys, maar toch cute. (niet dat ik erop moet fappen, maar ze is wel adorable in die rol)quote:Op donderdag 15 juli 2010 05:12 schreef MarcoMR het volgende:
Ok, welk pervers figuur geilde stiekem op een gegeven moment ook wel een klein beetje op dat 13 jarige meisje?
[ afbeelding ]
Net nogmaals gekeken.. nog steeds kippenvel! Vooral door die geweldige soundtrack, na zo'n film heb ik ook graag een soundtrack in mijn leven. Kan niet wachten op de Blu-Ray uitgave in oktober!![]()
Dit meen je ook gewoon he?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:32 schreef Miriampje het volgende:
Net nogmaals gekeken.. nog steeds kippenvel! Vooral door die geweldige soundtrack, na zo'n film heb ik ook graag een soundtrack in mijn leven. Kan niet wachten op de Blu-Ray uitgave in oktober!![]()
De cd van de film is trouwens ook een dikke aanrader
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Ik vond hem echt een van de beste films die ik ooit heb gezien.. beetje over the top soms (bijv. dat ze op iedereen afrent en niet wordt geraakt) maar ik vond het de perfecte mix van actie, spanning, verhaal, humor en moraal. Heb het woensdag voor de tweede keer gezien en binnenkort misschien nog een keer (morgen vliegtuig 3,5 uur).
![]()
Ik ben nu op de helft, tot nu toe best leuk!dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
http://spinoff.comicbookr(...)explains-kick-ass-2/quote:I like the idea of doing that with an eleven year old girl.![]()
![]()
Hij was echt tof!
De trailer vond ik helemaal niet zo leuk eigenlijk, toch maar gekeken en hij was echt tof!dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: