Ik heb dus precies hetzelfde. Vermakelijk, maar meer ook niet. Ik vermoedde eigenlijk dat ze de gehele film door het 'realisme' door zouden zetten en dat ze dus 'echte' superhelden werden. Maar het verviel gewoon in een kinderachtige superheldenfilm met bijbehorende onrealistische dingen. Anders had het een erg originele film in het genre geworden, nu is het gewoon niks bijzonders. Ik vind het geen aanrader in ieder geval.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik begrijp eerlijk gezegd niet wat er nu zo ontzettend bijzonder is aan deze film. Ik heb hem gisteren gezien en moet zeggen dat ik me er redelijk mee heb vermaakt. Hij was te pruimen, maar kom op zeg... dit is echt geen meesterwerk.
Verhaal is flinterdun. Acteerwerk is ook niet om over naar huis te schrijven. Bovendien valt het allemaal wel mee met die humor. Paar keer moeten lachen, that's it.
De wereld is gek geworden.
Kinderachtig was ie zeker ja. Beetje zo'n high-school film, maar dan met een twist. Humor was eigenlijk ook ver te zoeken, maar goed... dat ben ik wel een beetje gewend van die Hollywood comedy's.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:49 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Ik heb dus precies hetzelfde. Vermakelijk, maar meer ook niet. Ik vermoedde eigenlijk dat ze de gehele film door het 'realisme' door zouden zetten en dat ze dus 'echte' superhelden werden. Maar het verviel gewoon in een kinderachtige superheldenfilm met bijbehorende onrealistische dingen. Anders had het een erg originele film in het genre geworden, nu is het gewoon niks bijzonders. Ik vind het geen aanrader in ieder geval.
ben t ook wel met je eens. hij had veel grappiger moeten zijn maar is t meestal net niet.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik begrijp eerlijk gezegd niet wat er nu zo ontzettend bijzonder is aan deze film. Ik heb hem gisteren gezien en moet zeggen dat ik me er redelijk mee heb vermaakt. Hij was te pruimen, maar kom op zeg... dit is echt geen meesterwerk.
Verhaal is flinterdun. Acteerwerk is ook niet om over naar huis te schrijven. Bovendien valt het allemaal wel mee met die humor. Paar keer moeten lachen, that's it.
Inderdaad. Vond hem wel leuk, een 7tje, maar verder was het niet echt heel erg boeiend ofzo.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat vraag ik me ook af ja.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Inderdaad. Vond hem wel leuk, een 7tje, maar verder was het niet echt heel erg boeiend ofzo.
Waar heeft iedereen zich nou zo om kapot gelachen dan? Want het enige wat ik grappig vond was de opmerking over die bazooka.
Zelfs dat was nog niet eens echt grappig. Als ik deze film een cijfer moet geven, dan kom ik maximaal aan een 6.5 en dat niet gebaseerd op de "humor", maar meer op de actie.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Inderdaad. Vond hem wel leuk, een 7tje, maar verder was het niet echt heel erg boeiend ofzo.
Waar heeft iedereen zich nou zo om kapot gelachen dan? Want het enige wat ik grappig vond was de opmerking over die bazooka.
Avatar.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:39 schreef turance het volgende:
Welke films krijgen (tegenwoordig) dan wel een hoger cijfer?
Black Dynamitequote:Op maandag 17 mei 2010 13:39 schreef turance het volgende:
Welke films krijgen (tegenwoordig) dan wel een hoger cijfer?
Mooi toch, dat ze dat kan klaarspelen. Horen we vast nog veel van in de toekomst.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:26 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Actie scenes zijn wel grappig alleen die hitgirl acteerd net ietsje te volwassen.. het valt op en klopt gewoon niet.
Komt gewoon omdat die film niet goed is.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:13 schreef Knipoogje het volgende:
Bah, wil ik 'm gaan zien in de bios, halen bijna alle gangbare bioscopen (pathe, mustsee) in de randstad 'm uit de roulatie of op een rottijdstip (16.40, 22.40 of doordeweeks 22.00)
Dacht dat ie populairder was en nog wel even zou blijven.
Jup, ze doen het inderdaad vanwege die ene zuurpruim die tussen honderden enthousiaste fans de zaal verlaten.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Komt gewoon omdat die film niet goed is.
Meer omdat de eerste paar weken niet genoeg omzet is gedraaid. Ik zie genoeg films die kwalitatief goed zijn enkel op onmogelijke tijdstippen in de bios verschijnen... Das ook een manier om het downloaden aan te moedigen en winst mis te lopen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Komt gewoon omdat die film niet goed is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |