Haha ja daar verbaas ik me ook nog steeds over!quote:Op woensdag 21 april 2010 18:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe ironisch dat er in Amerika ophef is over het taalgebruik van de 11-jarige Hit-Girl maar dat er met geen woord gerept wordt over dat Hit-Girl op obscene wijze tientallen mensen vermoord.
Ik moest wel lachen om de vertaling van sommige scheldwoordenquote:Op woensdag 21 april 2010 18:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe ironisch dat er in Amerika ophef is over het taalgebruik van de 11-jarige Hit-Girl maar dat er met geen woord gerept wordt over dat Hit-Girl op obscene wijze tientallen mensen vermoord, daar hebben ze weer geen probleem mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die mensen denken dan nog dat ie een speciaal pak aanheeft waardoor ie kan vliegen/zweven.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Iemand ook opgevallen in het begin dat de mensen 'jump, jump' staan te roepen wanneer die Armeense 'superheld' van het gebouw wilt springen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is best lang, eigenlijk zou hij in augustus pas op DVD moeten uitkomenquote:Op donderdag 22 april 2010 14:54 schreef xxiessiexx het volgende:
Wanneer komt hij op dvd uit, ik móet hem hebben![]()
Edit: Waaat, pas op 7 oktober volgens bol.com![]()
Idd, ze klappen ookquote:Op woensdag 21 april 2010 21:36 schreef victorinox het volgende:
[..]
Die mensen denken dan nog dat ie een speciaal pak aanheeft waardoor ie kan vliegen/zweven.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:39 schreef Revje1 het volgende:
Wat een vette film zeg. Leuke humor en goede actie!Mika denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het niet meer zo goed
quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:14 schreef Maisnon het volgende:
Vanavond gezien in de biosEn hij was inderdaad tof! Dat ie maar 12+ is
Ik vond die scene grappig, waar die dikke bewaaknegerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net gezien en de lat lag nogal hoog na alles wat ik had gehoord en hij had alles waargemaakt.Briljant, die harde humor. De film was een beetje anders dan de comics en het is vast leuker en verassender voor mensen die de comics níet hadden gelezen. En toch vind ik 'm alsnog geniaal.
Wat ik wel een beetje jammer vond was datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen de film was afgelopen, wilde ik 'm meteen nog een keer zien.
Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.![]()
Ja, alleen zit de soundtrack van de kippenvel stukjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zit er niet tussen![]()
Nee ik bedoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is 'm toch. Of niet?
Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.![]()
jah tijdens die vechtscene, maar na het gevecht wanneerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dat stukkie![]()
![]()
Krijg tranen in mijn ogen.
prodigyquote:Op zondag 25 april 2010 16:44 schreef Peachcore het volgende:
Eerste keer dat hij iemand redt is deze:
Tevens mijn favoriete nummer in de film![]()
![]()
Gisteren gezien, ik vond 'm kick ass![]()
Op een gegeven moment komt volgens mij ook de muziek van 28 days later terug, als ze in dat penthouse van die drugsdealer alles aan gort schieten
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas![]()
Bijna, 't is de scene waarin Big Daddy iedereen in die houtfabriek pwntquote:Op maandag 26 april 2010 11:07 schreef Elegy het volgende:
Gisteren gezien, ik vond 'm kick ass![]()
Op een gegeven moment komt volgens mij ook de muziek van 28 days later terug, als ze in dat penthouse van die drugsdealer alles aan gort schieten
![]()
(staat overigens gewoon legaal op youtube, niet klikken als je nog gaat kijken etc.)![]()
ik verbaas me er wel over dat hij echt onderpresteert in Ameirka ondanks de goede kritieken, word of mouth e.d.[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_![]()
Ohja, die scene idd, ik was abuisquote:Op maandag 26 april 2010 11:32 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Bijna, 't is de scene waarin Big Daddy iedereen in die houtfabriek pwnt![]()
(staat overigens gewoon legaal op youtube, niet klikken als je nog gaat kijken etc.)
![]()
Geweldige scene trouwens
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas![]()
Tja, een groot deel van de doelgroep mag er in amerika niet in, die koopt gewoon een kaartje voor How To Train a Dragon en sneakt vervolgens Kick-Ass inquote:Op maandag 26 april 2010 11:43 schreef MikeyMo het volgende:
ik verbaas me er wel over dat hij echt onderpresteert in Ameirka ondanks de goede kritieken, word of mouth e.d.
Dus staat Dragon vijf weken na release date nog steeds op 1 terwijl Kick gekelderd is naar de vijfde plek in zijn tweede week![]()
![]()
Dan zijn het niet je echte vriendenquote:Op maandag 26 april 2010 16:25 schreef SinofEnvy het volgende:
Ik wil deze film ook wel graag zien! Al m'n vrienden willen helaas niet
Wat Elegy zegt.
En, dan ga je toch alleen? Ruim een kwart van de films die ik in de bios zie ga ik alleen.![]()
Die weten niet wat ze missenquote:Op maandag 26 april 2010 16:25 schreef SinofEnvy het volgende:
Ik wil deze film ook wel graag zien! Al m'n vrienden willen helaas niet![]()
![]()
Alleen in de bios... dan kun je beter wachten tot die via de bekende wegen beschikbaar is :p.quote:Op maandag 26 april 2010 16:30 schreef knnth het volgende:
Wat Elegy zegt.
En, dan ga je toch alleen? Ruim een kwart van de films die ik in de bios zie ga ik alleen.Amen.![]()
Niet mee eens, er zijn zovaak mensen die alleen naar de bioscoop gaan. Het is ook niet zo'n sociale activiteit als in de bar iets drinken ofzo, aangezien je tijdens de film ook niet je kop eraf praat.quote:Op maandag 26 april 2010 17:55 schreef Jivis het volgende:
[..]
Alleen in de bios... dan kun je beter wachten tot die via de bekende wegen beschikbaar is :p.
Deze film is het echt waard om op een grote scherm te zien. Dit is denk ik de enige film die ik nog een keer in de bioscoop wil zien...Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.![]()
Ik vraag me toch af welke opleiding jij doet...quote:Op maandag 26 april 2010 17:50 schreef Captain_Maximum het volgende:
Deze film wil ik zeker nog zien. Ook omdat mijn scriptie over superhelden gaat.
Therapy has taught me that nothing is my fault.![]()
Basisschool groep 7 gok ikquote:Op maandag 26 april 2010 18:52 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af welke opleiding jij doet...
.
Amen.![]()
Hij is foking gaaf.
Dacht eerst dat het een kinder film was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door beetotheizzo op 26-04-2010 19:26:50 ]![]()
Dan ga je gewoon alleenquote:Op maandag 26 april 2010 16:25 schreef SinofEnvy het volgende:
Ik wil deze film ook wel graag zien! Al m'n vrienden willen helaas niet![]()
Ik ga best vaak alleen naar de bios. Bij voorkeur op zondagochtend want dan zijn de voorstellingen goedkoop en zitten er ook geen vervelende lamzakken/rotkoters in de bios. De mensen die er wel zijn, die komen ook alleen voor de film dus dat is prettigquote:Op maandag 26 april 2010 17:55 schreef Jivis het volgende:
[..]
Alleen in de bios... dan kun je beter wachten tot die via de bekende wegen beschikbaar is :p.
Ik ben trouwens benieuwd of er een vervolg op komt, zou het wel erg tof vinden
quote:Op maandag 26 april 2010 19:03 schreef beetotheizzo het volgende:
Hij is foking gaaf.
Dacht eerst dat het een kinder film was.En waar haal je deze info weg? ik bedoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder zou ik het wel erg kick-ass vinden als er een vervolg komt alleen is deze moeilijk te overtreffen denk ik![]()
![]()
Mark Millar is al een tweede reeks stripboeken aan het schrijven. Of die ook verfilmd gaan worden, is natuurlijk nog maar de vraag.
[ Bericht 0% gewijzigd door RSH11 op 27-04-2010 00:00:26 ]![]()
Afgelopen weekend geweest omdat mijn vriendin graag wilde ---> Epische film
Lang geleden dat ik zo heb zitten lachen door een film met zo veel geweld![]()
![]()
Maar..maar...*wijst naar plaats #121 van de imdb top 250 films aller tijden*quote:Op maandag 26 april 2010 18:55 schreef SharQueDo het volgende:
Matige film. Niet echt superslecht, maar zeker niet goed oid.
![]()
Even posten dat het een bazenfilm is met top soundtrack![]()
Ik wil die intro van Kryptonite hebben zoals in de film in dat kantoor![]()
![]()
quote:Op maandag 26 april 2010 20:12 schreef turance het volgende:
[..]
En waar haal je deze info weg? ik bedoelIs dat Nederlands, "waar haal je deze info weg?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder zou ik het wel erg kick-ass vinden als er een vervolg komt alleen is deze moeilijk te overtreffen denk ik
En het staat gewoon op internet dat er een deel 2 komt dodo.![]()
Eh ja dat is Nederlands, "dodo"en ze hebben het over geruchten, nergens staat dat er wel degelijk een vervolg komt. Bovendien is er niks op IMDB te vinden daarover... Slimmerik
![]()
Maar het is overduidelijk een stap maar deel 2, zie ook Spiderman 1 als die Harry het pak van zijn vader vindt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:30 schreef turance het volgende:
Eh ja dat is Nederlands, "dodo"en ze hebben het over geruchten, nergens staat dat er wel degelijk een vervolg komt. Bovendien is er niks op IMDB te vinden daarover... Slimmerik
![]()
Ja precies, dat geef ik ook aan in m'n vorige post, dat het voor de hand liggend is datquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar het is overduidelijk een stap maar deel 2, zie ook Spiderman 1 als die Harry het pak van zijn vader vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in het 2e deel. Verder heb je ook nog veel elementen voor een nieuw deel zoals...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nogmaals, een tweede deel lijkt me erg leuk maar 't word moeilijk het eerste deel te overtreffen.![]()
tweede deel wordt natuurlijk een inhoudeljke flop maar wel een boxofficesucces dus waarom zouden ze het niet doen.![]()
Eeeeh, de eer van de makers???quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:27 schreef knnth het volgende:
tweede deel wordt natuurlijk een inhoudeljke flop maar wel een boxofficesucces dus waarom zouden ze het niet doen.
![]()
Ohja eer is niet te vinden wanneer er (groot) geld verdient kan worden![]()
Pas de trailer gezien.. dag later zat ik in de bios en damn.. hij is gewoon gaaf. Briljante soundtrack ook.![]()
Totaal onverwacht een briljante film! Ik heb zelden zo gelachen in de bios en dat nog wel in combinatie met gruwelijk harde actie.
Inderdaad vreemd dat het in de VS niet zo goed gaat met deze film. Wordt dit een superhero film die het in Europa beter doet dan in de VS? Dat zou dan een unicum zijn, denk ik.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: