Cool!quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:05 schreef sjorti het volgende:
Geloof mij hij is heel, heel erg goed, en dan druk in me nog matig uit! (Heb hem dit weekend in Londen gezien)
Hij is grappiger dan Superbad en The Hangover en de actie kan zeker tippen aan die van The Dark Knight!
Maar wees eerlijk als Variety, Empire, THR en Screen unaniem lovend zijn dan moet er natuurlijk wel iets aan de hand zijn als hij slecht blijkt
Ik kan alleen maar zeggen go and see this!
Laat ze gewoon een red band (bij voorkeur die van Hit-Girl!) trailer zien en ik weet zeker dat ze dan meer dan graag mee willenquote:Op maandag 12 april 2010 14:18 schreef Maisnon het volgende:
Ik dacht dat dit echt een kinderfilm zou zijnmaar als ik zo de reviews en trailers bekijk is het totaal iets anders
Maar hoe ga ik m'n vrienden ooit overtuigen om deze film mee te kijken
quote:Op maandag 12 april 2010 14:18 schreef Maisnon het volgende:
Ik dacht dat dit echt een kinderfilm zou zijn![]()
In Nederland is ie 12 jaar en ouder, zit je met al die rotkinderen in de zaal.quote:Rated R for strong brutal violence throughout, pervasive language, sexual content, nudity and some drug use - some involving children.
Er zit er een bij die zo danig goed kan overtuigen dat de rest automatisch luisterd, en hij baseert zijn wat kijk ik keuze bijna helemaal op reviewsquote:Op maandag 12 april 2010 17:53 schreef sjorti het volgende:
[..]
Laat ze gewoon een red band (bij voorkeur die van Hit-Girl!) trailer zien en ik weet zeker dat ze dan meer dan graag mee willen
Haha dat gaat geen probleem worden dan: tot nu toe alleen nog maar reviews tussen de 4 en 5 sterrenquote:Op maandag 12 april 2010 23:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Er zit er een bij die zo danig goed kan overtuigen dat de rest automatisch luisterd, en hij baseert zijn wat kijk ik keuze bijna helemaal op reviewshaha dus wat dat betreft lukt het wel
Kan nietquote:Op woensdag 14 april 2010 13:21 schreef ThuleWulf het volgende:
Dat is het absoluut niet!
Een van de beste film die ik dit jaar gezien heb. Hit-Girl
Idd, dit leek mij ook niets.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:17 schreef knnth het volgende:
Toch maar gaan dan, had niet zoveel positieve verhalen verwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) en het moment datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., bewust makend dat je naar een film zit te kijken. Deze bijzondere elementen maken het wat mij betreft een geslaagde film.
Helemaal mee eens! Zelf ook al twee keer geweest, en man wat topper zo vroeg in het jaar! Volgende week voor de 3e keerquote:Op zaterdag 17 april 2010 03:27 schreef DJJoris het volgende:
Al twee keer bekeken in de bioscoop nu en ik blijf genieten, verwachtte een spoof film als Scary Movie maar wat ik kreeg was niet alleen het tegendeel maar ook een van de beste films van 2010.
Super gemaakt, veel humor en actie, Hit-Girl en Big Daddy die de show stelen en eigenlijk het vreemdste van de hele film was voor mij de kijkwijzer, 12 jaar en ouder? Er zijn films voor minder geweld en details qua "gore" hoger gekeurd maar geen van allen was overdreven aanwezig, het is echt genieten.
Stripboek jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen een beetje jammer dat dát niet zijn verloofde is. Dat is namelijk Anne-Marie Duff, zijn moeder in Nowhere Boyquote:Op maandag 19 april 2010 22:35 schreef Peachcore het volgende:![]()
![]()
Kan niet wachten om 'm te zien. Comics waren ook zeer vet. En die Britse acteur die Kick-Ass speelt.
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat hij al is verloofd met een vrouw van 42 en hun eerste kindje verwachten.
[ afbeelding ]
Ohgod, van alle foto's die ik vond met Google Imagesquote:Op maandag 19 april 2010 22:48 schreef sjorti het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat dát niet zijn verloofde is. Dat is namelijk Anne-Marie Duff, zijn moeder in Nowhere BoyZijn verloofde is de regisseuse van die film: Sam Taylor Wood:
[ afbeelding ]
koop gewoon voor een paar euro een kaartje en ga in de bios zitten. Deze film is het waard.quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:30 schreef luffyd het volgende:
vanavond kijken of ik een torrent kan vinden
Agreed! Deze film wil je op een groot scherm in een volle zaal zienquote:Op maandag 19 april 2010 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
koop gewoon voor een paar euro een kaartje en ga in de bios zitten. Deze film is het waard.
Hehehe, hetzelfde bij mij. Ook nog commentaar tussendoor, zoals toen bij die witte doktershandschoenen: "Hij gaat pagga slaan".quote:Op dinsdag 20 april 2010 01:09 schreef xzaz het volgende:
Deze film pwnde gewoon zo hard dat er geklapt werd tussen de film door voor verschillende scenes, dmn wat heb ik genoten zeg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:35 schreef Jovatov het volgende:
Whehe ik kon mezelf ook niet inhouden om niet te klappen toenVooral die koppen tussendoor... Echt zo van eeh, WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha ja daar verbaas ik me ook nog steeds over!quote:Op woensdag 21 april 2010 18:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe ironisch dat er in Amerika ophef is over het taalgebruik van de 11-jarige Hit-Girl maar dat er met geen woord gerept wordt over dat Hit-Girl op obscene wijze tientallen mensen vermoord.
Ik moest wel lachen om de vertaling van sommige scheldwoordenquote:Op woensdag 21 april 2010 18:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe ironisch dat er in Amerika ophef is over het taalgebruik van de 11-jarige Hit-Girl maar dat er met geen woord gerept wordt over dat Hit-Girl op obscene wijze tientallen mensen vermoord, daar hebben ze weer geen probleem mee.
Die mensen denken dan nog dat ie een speciaal pak aanheeft waardoor ie kan vliegen/zweven.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Iemand ook opgevallen in het begin dat de mensen 'jump, jump' staan te roepen wanneer die Armeense 'superheld' van het gebouw wilt springen?
dat is best lang, eigenlijk zou hij in augustus pas op DVD moeten uitkomenquote:Op donderdag 22 april 2010 14:54 schreef xxiessiexx het volgende:
Wanneer komt hij op dvd uit, ik móet hem hebben![]()
Edit: Waaat, pas op 7 oktober volgens bol.com![]()
Idd, ze klappen ookquote:Op woensdag 21 april 2010 21:36 schreef victorinox het volgende:
[..]
Die mensen denken dan nog dat ie een speciaal pak aanheeft waardoor ie kan vliegen/zweven.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:39 schreef Revje1 het volgende:
Wat een vette film zeg. Leuke humor en goede actie!Mika denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het niet meer zo goed
quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:14 schreef Maisnon het volgende:
Vanavond gezien in de biosEn hij was inderdaad tof! Dat ie maar 12+ is
Ik vond die scene grappig, waar die dikke bewaaknegerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net gezien en de lat lag nogal hoog na alles wat ik had gehoord en hij had alles waargemaakt.Briljant, die harde humor. De film was een beetje anders dan de comics en het is vast leuker en verassender voor mensen die de comics níet hadden gelezen. En toch vind ik 'm alsnog geniaal.
Wat ik wel een beetje jammer vond was datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen de film was afgelopen, wilde ik 'm meteen nog een keer zien.
Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.![]()
Ja, alleen zit de soundtrack van de kippenvel stukjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zit er niet tussen![]()
Nee ik bedoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: