Cool!quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:05 schreef sjorti het volgende:
Geloof mij hij is heel, heel erg goed, en dan druk in me nog matig uit! (Heb hem dit weekend in Londen gezien)
Hij is grappiger dan Superbad en The Hangover en de actie kan zeker tippen aan die van The Dark Knight!
Maar wees eerlijk als Variety, Empire, THR en Screen unaniem lovend zijn dan moet er natuurlijk wel iets aan de hand zijn als hij slecht blijkt
Ik kan alleen maar zeggen go and see this!
Laat ze gewoon een red band (bij voorkeur die van Hit-Girl!) trailer zien en ik weet zeker dat ze dan meer dan graag mee willenquote:Op maandag 12 april 2010 14:18 schreef Maisnon het volgende:
Ik dacht dat dit echt een kinderfilm zou zijnmaar als ik zo de reviews en trailers bekijk is het totaal iets anders
Maar hoe ga ik m'n vrienden ooit overtuigen om deze film mee te kijken
quote:Op maandag 12 april 2010 14:18 schreef Maisnon het volgende:
Ik dacht dat dit echt een kinderfilm zou zijn![]()
In Nederland is ie 12 jaar en ouder, zit je met al die rotkinderen in de zaal.quote:Rated R for strong brutal violence throughout, pervasive language, sexual content, nudity and some drug use - some involving children.
Er zit er een bij die zo danig goed kan overtuigen dat de rest automatisch luisterd, en hij baseert zijn wat kijk ik keuze bijna helemaal op reviewsquote:Op maandag 12 april 2010 17:53 schreef sjorti het volgende:
[..]
Laat ze gewoon een red band (bij voorkeur die van Hit-Girl!) trailer zien en ik weet zeker dat ze dan meer dan graag mee willen
Haha dat gaat geen probleem worden dan: tot nu toe alleen nog maar reviews tussen de 4 en 5 sterrenquote:Op maandag 12 april 2010 23:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Er zit er een bij die zo danig goed kan overtuigen dat de rest automatisch luisterd, en hij baseert zijn wat kijk ik keuze bijna helemaal op reviewshaha dus wat dat betreft lukt het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |