Ik vraag me toch af welke opleiding jij doet...quote:Op maandag 26 april 2010 17:50 schreef Captain_Maximum het volgende:
Deze film wil ik zeker nog zien. Ook omdat mijn scriptie over superhelden gaat.
Basisschool groep 7 gok ikquote:Op maandag 26 april 2010 18:52 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af welke opleiding jij doet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door beetotheizzo op 26-04-2010 19:26:50 ]
Dan ga je gewoon alleenquote:Op maandag 26 april 2010 16:25 schreef SinofEnvy het volgende:
Ik wil deze film ook wel graag zien! Al m'n vrienden willen helaas niet
Ik ga best vaak alleen naar de bios. Bij voorkeur op zondagochtend want dan zijn de voorstellingen goedkoop en zitten er ook geen vervelende lamzakken/rotkoters in de bios. De mensen die er wel zijn, die komen ook alleen voor de film dus dat is prettigquote:Op maandag 26 april 2010 17:55 schreef Jivis het volgende:
[..]
Alleen in de bios... dan kun je beter wachten tot die via de bekende wegen beschikbaar is :p.
quote:Op maandag 26 april 2010 19:03 schreef beetotheizzo het volgende:
Hij is foking gaaf.
Dacht eerst dat het een kinder film was.En waar haal je deze info weg? ik bedoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder zou ik het wel erg kick-ass vinden als er een vervolg komt alleen is deze moeilijk te overtreffen denk ik![]()
Maar..maar...*wijst naar plaats #121 van de imdb top 250 films aller tijden*quote:Op maandag 26 april 2010 18:55 schreef SharQueDo het volgende:
Matige film. Niet echt superslecht, maar zeker niet goed oid.
quote:Op maandag 26 april 2010 20:12 schreef turance het volgende:
[..]
En waar haal je deze info weg? ik bedoelIs dat Nederlands, "waar haal je deze info weg?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder zou ik het wel erg kick-ass vinden als er een vervolg komt alleen is deze moeilijk te overtreffen denk ik
En het staat gewoon op internet dat er een deel 2 komt dodo.
Maar het is overduidelijk een stap maar deel 2, zie ook Spiderman 1 als die Harry het pak van zijn vader vindt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:30 schreef turance het volgende:
Eh ja dat is Nederlands, "dodo"en ze hebben het over geruchten, nergens staat dat er wel degelijk een vervolg komt. Bovendien is er niks op IMDB te vinden daarover... Slimmerik
Ja precies, dat geef ik ook aan in m'n vorige post, dat het voor de hand liggend is datquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar het is overduidelijk een stap maar deel 2, zie ook Spiderman 1 als die Harry het pak van zijn vader vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in het 2e deel. Verder heb je ook nog veel elementen voor een nieuw deel zoals...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nogmaals, een tweede deel lijkt me erg leuk maar 't word moeilijk het eerste deel te overtreffen.
Eeeeh, de eer van de makers???quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:27 schreef knnth het volgende:
tweede deel wordt natuurlijk een inhoudeljke flop maar wel een boxofficesucces dus waarom zouden ze het niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |