Dude...quote:Op zondag 23 mei 2010 22:46 schreef ASSpirine het volgende:
Het muziek
Waarschijnlijk (hopelijk!) wilde hij het muziekSTUK tikkenquote:
Don't count on it.quote:Op maandag 24 mei 2010 01:57 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk (hopelijk!) wilde hij het muziekSTUK tikken
Achja, kheb nu eenmaal last met het gebruiken van de correcte lidwoorden. Ben ik wel bewust van hoor, maak van tijd tot tijd nog wel eens wat foutjes hierin...quote:
Begrijp wat je bedoelt ja, vond het vaak toch iets te heftig. Misschien omdat de scenes in tegenstelling tot veel andere scenes op een vrij serieuze manier werden gebracht, zoals het moment waarop Big daddy in die hal iedereen om zeep helpt. Maargoed, ik heb dan ook een vrij gevoelige zielquote:Op maandag 24 mei 2010 16:08 schreef Sarabi het volgende:
Op een of andere manier had ik toch een beetje een probleem met het geweld in de film.....
Niet alleen de scenes met Hit-Girl
En dan films als Kill Bill en Sin City leuk vinden. Ik vat 'm niet.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Begrijp wat je bedoelt ja, vond het vaak toch iets te heftig. Misschien omdat de scenes in tegenstelling tot veel andere scenes op een vrij serieuze manier werden gebracht, zoals het moment waarop Big daddy in die hal iedereen om zeep helpt. Maargoed, ik heb dan ook een vrij gevoelige ziel.
Ja preciesquote:Op maandag 24 mei 2010 16:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Begrijp wat je bedoelt ja, vond het vaak toch iets te heftig. Misschien omdat de scenes in tegenstelling tot veel andere scenes op een vrij serieuze manier werden gebracht, zoals het moment waarop Big daddy in die hal iedereen om zeep helpt. Maargoed, ik heb dan ook een vrij gevoelige ziel.
Tja, ik kan best tegen geweld, als het niet te realistisch gebracht wordt. In Kill Bill is het natuurlijk duidelijk over-de-top en de stripverhaalachtige vormgeving van Sin City maakt het ook veel minder reeel.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En dan films als Kill Bill en Sin City leuk vinden. Ik vat 'm niet.
Die film heb ik ook wel eens gezienquote:Op maandag 24 mei 2010 18:00 schreef Witchfynder het volgende:
Voor fans van niet al te serieuze superheldenfilms en die niet-Amerikaanse films trekken, kan ik van harte deze films aanbevelen:
[ afbeelding ]
Ik moest ook gelijk aan Zebraman (die ik 4 x gezien heb, waarvan 2 x in de bios) denken toen ik Kick-Ass zag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verder wel grappig, maar naast het gegeven dat beide films over superhelden gaat vind ik het verder niet vergelijkbaar. En naar mijn mening is Kick-Ass toch serieuzer dan Zebraman
You always knock me for a loop!quote:Op maandag 31 mei 2010 22:31 schreef Ludootje het volgende:
Net gezien. Nieuw binnen in mijn top 5 allertijden. Wat een geniale film is dat zeg!
Bij die scene dat Big Daddy aan Hit Girl vraagt wat ze voor haar verjaardag wil vloog de koffie letterlijk over mijn toetsenbord van het lachen.![]()
Maar ook de rest van de film zat super in elkaar!
Precies, maar ook met name dat stukje daar voor als Mindy zegt: I'm just fucking with you Daddy! Look, I'd love a Benchmade model 42 butterfly knife.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |