Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Denk je ook aan visumgezeik, persoonlijke veiligheid en eventuele inentingen / medicijnen? En bereid je je voor op 3 weken wonen in een trein? Misschien een basiscursusje Russisch er tegenaan gooien? Veel plezier vast
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:40 schreef BrandX het volgende:
Reisschema van Djoser:
Echt he?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Volgens mij heeft mijn broer dit ooit ook gedaan.
Een avontuur zal het zeker zijn jaquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
Echt he?als ik zo de site van djoser doorlees is het een groot avontuur
heb er nu al zin in, moet helaas nog anderhalf jaar wachten
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb de wiki voor je gedaan BX
Beetje gemakzuchtig allemaal heurquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:40 schreef BrandX het volgende:
Reisschema van Djoser:[..]
rechtstreekse vluchten met KLM
"Voulez-vous coucher avec moi ce soir?"quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering krijg ik een mail binnen van een frans stel die willen vanavond komen als ik het goed heb begrepen met mijn koeterwaals frans![]()
ik weet alleen niet wat ik moet terugschrijven
whehehequote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Voulez-vous coucher avec moi ce soir?"En gaan met de blanke sabel
In het Engels reageren?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering krijg ik een mail binnen van een frans stel die willen vanavond komen als ik het goed heb begrepen met mijn koeterwaals frans![]()
ik weet alleen niet wat ik moet terugschrijven
Het zijn Fransozenquote:
Ik ga het ook nog doen, maar dan volledig met trein. En eigenlijk per boot naar Osaka, even treintjes kopen en dan met het vliegtuig weer terug of zoquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje gemakzuchtig allemaal heur
tweetyquote:
Ik zag voor jou een mooie reisquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wil iets simpels. Een weekje, laten we zeggen 1500 euro all in max. Zit een beetje te kijken naar het gebied rond Bayreuth (Noord-Bayern). Daar zijn nog wel een hoop leuke lijntjes af te werken. Plus dat je makkelijk even Tsjechië in kanAlleen jammer dat er niet echt een leuk meertje in de buurt is voor een boottochtje. Maar zoiets gaat het worden denk ik
Wie wat waar wanneer en vooral: Van welk geld??quote:
Ik vind die georganiseerde reizen altijd zo duurquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
Bergen moet zeker te doen zijn toch
Ik heb zitten kijken. Zou met iemand richting Thailand gaan, maar die kan niet meer. Dus ben nu aan het doorzoeken.
Zag wel een paar hele mooie op Djoser
Klopt, verder doe ik dan ook zelden aan georganiseerde reizenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind die georganiseerde reizen altijd zo duur
Meestal kun je het zelf voor veel minder regelen
Nu kan je niet meer op vakantiequote:Op zondag 31 januari 2010 02:13 schreef BrandX het volgende:
Ik heb net een hond genaamd Japie geadopteerd
[ afbeelding ]
het komt door ElisaB en Greys![]()
Zie ook hier: Adopteer mee met Greys en ElisaB, deel twee!
nee, hij blijft braaf in het tehuis waar hij nu isquote:Op zondag 31 januari 2010 02:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu kan je niet meer op vakantie
Of neem je het beest mee
katten heb ik alquote:
Alle honden exporteren naar Zuid-Oost Azië maar? Daar doen ze er iig nog iets nuttigs meequote:
Ah, je hoeft er alleen maar geld aan te geven dusquote:Op zondag 31 januari 2010 02:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee, hij blijft braaf in het tehuis waar hij nu is
Tis een tehuis waar mishandelde dieren enz zitten. Zie de OP van het topic
[..]
katten heb ik al
quote:Op zondag 31 januari 2010 02:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, je hoeft er alleen maar geld aan te geven dus
quote:Op zondag 31 januari 2010 02:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alle honden exporteren naar Zuid-Oost Azië maar? Daar doen ze er iig nog iets nuttigs mee
Dus je hebt het kijkrecht van een hond gekochtquote:Op zondag 31 januari 2010 02:25 schreef BrandX het volgende:
[..]yups, en donateurs mogen elke dag langskomen om te kijken
Dus zodra ik mijn tuut bij elkaar gespaard heb lijkt me dat een leuk tourtje
Nog wel ja. Maar dat is binnenkort ook afgelopenquote:Op zondag 31 januari 2010 02:22 schreef marcb1974 het volgende:
Alle honden exporteren naar Zuid-Oost Azië maar? Daar doen ze er iig nog iets nuttigs mee
nog niet eensquote:Op zondag 31 januari 2010 02:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je hebt het kijkrecht van een hond gekocht
quote:Op zondag 31 januari 2010 02:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog wel ja. Maar dat is binnenkort ook afgelopen
Wacht maar tot de oogsten een beetje tegenvallen. Dan gaat het weer hard zat.quote:Op zondag 31 januari 2010 02:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog wel ja. Maar dat is binnenkort ook afgelopen
Nou ja, wat heeft het dan voor nut?quote:Op zondag 31 januari 2010 02:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
nog niet eens
Het geld wat binnen komt gaat ongetwijfeld evenredig op naar alle beesten die er zitten, ongeacht type (hond of kat) of eender welke
maar goed, ik krijg nu periodiek een 'persoonlijke' update van Japie, hoe het met hem gaat enzo
Ik vind het wel tofIk heb helaas geen tijd voor een echt eigen huisdier, en als je ff twee seconden terugdenkt aan mijn verleden met dieren is dat een mega gemis. En zo heb ik toch nog een beetje een 'eigen' dier
![]()
Waarom heb je geen dier dan als je dat zo graag wilt? WOon je te klein of zo? Of ben je nooit thuis?quote:Op zondag 31 januari 2010 02:30 schreef BrandX het volgende:
Ik vind het wel tofIk heb helaas geen tijd voor een echt eigen huisdier, en als je ff twee seconden terugdenkt aan mijn verleden met dieren is dat een mega gemis. En zo heb ik toch nog een beetje een 'eigen' dier
![]()
Er zijn zat mensen op de wereld die een koe nog niet eens aanraken of die geen varkensvlees eten. Maar de aaibaarheidskaart is wel een zwaktebod en een kut-argument inderdaad jaquote:Op zondag 31 januari 2010 02:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wacht maar tot de oogsten een beetje tegenvallen. Dan gaat het weer hard zat.
Ik vind het wel een rare maatregel. Waarom wel een koe of varken eten maar niet een hond
Ik ben te weinig thuis inderdaadquote:Op zondag 31 januari 2010 02:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom heb je geen dier dan als je dat zo graag wilt? WOon je te klein of zo? Of ben je nooit thuis?
Ja oke, maar is dat een reden om het te verbieden?quote:Op zondag 31 januari 2010 02:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen op de wereld die een koe nog niet eens aanraken of die geen varkensvlees eten.
ach je draagt je steentje bij in het onderhoud van dieren die anders afgemaakt moeten worden. Meer niet eigenlijk.quote:Op zondag 31 januari 2010 02:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, wat heeft het dan voor nut?
Ieder zijn dingquote:Op zondag 31 januari 2010 02:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
ach je draagt je steentje bij in het onderhoud van dieren die anders afgemaakt moeten worden. Meer niet eigenlijk.
maja ben nou eenmaal dierengek
dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 31 januari 2010 02:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wacht maar tot de oogsten een beetje tegenvallen. Dan gaat het weer hard zat.
Ik vind het wel een rare maatregel. Waarom wel een koe of varken eten maar niet een hond
Stinkende kattenbakken ftwquote:Op zondag 31 januari 2010 02:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Katten zijn kei tof, die vermaken zich prima als je er niet bent. Kunnen ook gewoon zelf naar de WC en zo. Op plekken waar je er geen last van hebt
Alles geprobeerd dusquote:Op zondag 31 januari 2010 02:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat ben ik met je eens.
Ik heb ooit eens hond gegeten
We hadden, toen ik nog heeeeel jong was en in Amsterdam woonde, een echte chinees als vriend van de familie. Die nam ons ooit eens mee letterlijk naar twee hoog achter. Alleen maar chinezen, geen bestek alleen maar stokjes. Ik moet een jaartje of 5, 6 zijn geweest.
Allerlei rare zooi gegetenTentakels van inktvis, niertjes en ook hond
Ik vond alles eigenlijk wel lekker
Die schep je toch gewoon leegquote:Op zondag 31 januari 2010 02:41 schreef BrandX het volgende:
Stinkende kattenbakken ftw
Ja ook na een dag al
quote:
Daar zal echt weinig raars inzittenquote:Op zondag 31 januari 2010 02:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ik weet ook niet wat er allemaal in een frikandel zit
Zo natuurlijk is dat ook weer niet hequote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 02:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ik weet ook niet wat er allemaal in een frikandel zit
Ik heb geen schuurquote:Op zondag 31 januari 2010 02:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die schep je toch gewoon leegBovendien staat die dan in de schuur he, niet op je nachtkastje natuurlijk. Plus dat je er niet over uitglijdt in het donker, met alle verwondingen van dien. Misschien ook wel een klein voordeel
Zelfs al ligt dat op zich meer aan de baas dan aan de hond.
Maakt ook niet echt uit, alle kroketten hebben datquote:Op zondag 31 januari 2010 02:49 schreef BrandX het volgende:
een kroket dan
[ ..]
Geen grapje, echt gebeurt. Weet het merk niet meer, maar ze kwamen bij de macro vandaan. Ze waren overigens erg lekker
Mja, ik ga het ook maar weer eens proberen. Die thuiszorg staat er ook weer om 8 uurquote:Op zondag 31 januari 2010 02:54 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga mijn bed gebruiken. Het tennis begint weer over een paar uur en wil nog wat slapen.
Truste
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 30-01-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 022 BrandX
02. 021 marcb1974
03. 019 goldfinger1963
04. 013 Dr_Flash
05. 009 indahnesia.com
06. 003 MPG
07. 002 murp
08. 002 Pheno
09. 001 DaMart
10. 001 ScarFace-
11. 001 wel.o.k
12. 001 --Tweety--
13. 001 Justout777
Reeks-statistieken!
quote:Op zondag 31 januari 2010 11:15 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie hadden gisteren de meeste koffie en thee nodig om warm te worden?
[..]
Gouden tip voor Fles:quote:Op zondag 31 januari 2010 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme wat zijn gekookte eieren toch ook een hoerig falend kutconcept![]()
![]()
Ben godver 20 minuten bezig om die kutschil er schilfertje vppr schilfertje af te krijgen, om de haverklap trek je hele stukken eiwit mee, dan nog die kledder troep die eruit drupt en dat geklooi met dat hoerige kutvliesje. En waarvoor uiteindelijk? Een eitje. Kappen met die onzin. Niet meer doen. Veel te veel geklier voor veel te weinig opbrengstOpdonderen met die paardeshit
Wat snap je niet aan "te veel geklier"?quote:Op zondag 31 januari 2010 11:30 schreef BrandX het volgende:
Herhaal deze stap een keer of vier, vijf.
alles bij elkaar nog geen minuut werkquote:Op zondag 31 januari 2010 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan "te veel geklier"?![]()
Ik koop wel een vrouw die mijn eieren gaat pellen voor me of zo. ALS ik zo nodig eieren moet eten.
Overigens heeft mn pa die eieren gewoon laten schrikken en tik ik de schil eerst los met een lepeltje. Gewoon een nog niet helemaal rijp ei of zo denk ik. en/of te kort gekookt. Zoiets. Whatever, ik hoef die zooi niet meer
Ben je jarig?quote:Op zondag 31 januari 2010 11:38 schreef marcb1974 het volgende:
* marc zet wat vlaai en drank neer voor iedereen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je had op je handen naar Veenendaal kunnen komen lopen en dat hoerending in een minuut kunnen slachten, dan was je nog sneller geweest dan ikquote:Op zondag 31 januari 2010 11:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
alles bij elkaar nog geen minuut werk
En dan zonder geklier je schil er af.
quote:Op zondag 31 januari 2010 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je had op je handen naar Veenendaal kunnen komen lopen en dat hoerending in een minuut kunnen slachten, dan was je nog sneller geweest dan ik
Van harte gefeliciteerd!quote:Op zondag 31 januari 2010 11:38 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook weer klaar.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga me even nuttig maken middels het vouwen der sokken
Ik kan wel een ei-pel-pinda (whehe) voor je regelen, ies keen problem. Pas geleden nog een leuter-aftik-vrouwtje voor bij de wc verpatst.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan "te veel geklier"?![]()
Ik koop wel een vrouw die mijn eieren gaat pellen voor me of zo. ALS ik zo nodig eieren moet eten.
Overigens heeft mn pa die eieren gewoon laten schrikken en tik ik de schil eerst los met een lepeltje. Gewoon een nog niet helemaal rijp ei of zo denk ik. en/of te kort gekookt. Zoiets. Whatever, ik hoef die zooi niet meer
limiet?quote:Op zondag 31 januari 2010 12:33 schreef indahnesia.com het volgende:
Even kijken of ik het op het nippertje van de maand nog het album van de Black Eyed Peas kan binnenhalen. Zit toch al over mijn limiet heen, dus kan er maar beter goed gebruik van maken ook.
Oh jij mensenhandelaarquote:Op zondag 31 januari 2010 12:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik kan wel een ei-pel-pinda (whehe) voor je regelen, ies keen problem. Pas geleden nog een leuter-aftik-vrouwtje voor bij de wc verpatst.
he, hij heeft iig internet daar in de rimboequote:
De limiet is 3 gig, maar pas bij 7.5 gig ging hij in het standje 'Je bent over je limiet heen', dus ik kon in alle rust behoorlijk wat downloaden in de eerste 7 dagen van dit jaar.quote:
Jeps.. maar *plaatjes*, *filmpjes*, muziek en dergelijke download ik natuurlijk in het winkelcentrum via de wifi. Als ik het al per se nodig heb. Die 3 gig is voor mijn 'internetgebeuren' voldoende. DVD'tjes met muziek en de laatste films kosten hier 35 eurocent, dus waarom downloaden?quote:
Ohw dat wist ik niet, GEFELI marc!!!quote:Op zondag 31 januari 2010 13:41 schreef Nijns het volgende:
Er is er een jarig hoera, hoera! Dat kun wel wel zien dat is maaaaarc![]()
Feli![]()
![]()
![]()
![]()
proficiat Marcquote:Op zondag 31 januari 2010 11:38 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Top 100 van vrijdag 29 januari 2010
035. 115 goldfinger1963
058. 085 Ladylike
quote:Top 100 van zaterdag 30 januari 2010
tweetyquote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 11:15 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie hadden gisteren de meeste koffie en thee nodig om warm te worden?
[..]
dan had ik op plaats 1 gestaanquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 14:07 uur
01. 023 marcb1974
02. 023 BrandX
03. 022 Dr_Flash
04. 009 indahnesia.com
05. 008 friemelaar
06. 005 goldfinger1963
07. 005 --Tweety--
08. 002 DaMart
09. 002 MPG
10. 002 Nijns
11. 001 cablegunmaster
friemelquote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 14:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Heeft Cor een goede verjaardag gehad ?
Grijp je kans?quote:Op zondag 31 januari 2010 14:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan had ik op plaats 1 gestaan
[..]
quote:
Dat zeggen we toch welquote:Op zondag 31 januari 2010 14:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zeggen ze dadelijk dat ik een spammer ben
Ja, maar daar trek jij je dan gewoon niets van aan?quote:Op zondag 31 januari 2010 14:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zeggen ze dadelijk dat ik een spammer ben
quote:
quote:
marcquote:
dat kloptquote:Op zondag 31 januari 2010 14:18 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja, maar daar trek jij je dan gewoon niets van aan?
Of je begint even een serieus gesprek met iemand?
flesquote:Op zondag 31 januari 2010 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die twittervogelt is net wakker zeker
Ik moet de maandag nadat ik thuis ben direct alweer naar school. En het begint alweer prachtig, naar school van 9:30 tot 11:30quote:Op zondag 31 januari 2010 14:19 schreef friemelaar het volgende:
Tweets.... moet jij na volgende week donderdag gelijk weer naar school, of heb je dan vakantie?
Ik was vanochtend om 7uur al wakker, maar zat niet op de tijd te lettenquote:Op zondag 31 januari 2010 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die twittervogelt is net wakker zeker
De moeite dus.. je zult wel moe zijn na zo'n lange dag ....quote:Op zondag 31 januari 2010 14:23 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik moet de maandag nadat ik thuis ben direct alweer naar school. En het begint alweer prachtig, naar school van 9:30 tot 11:30
Ja, ik ga zware tijden tegemoet:Dquote:Op zondag 31 januari 2010 14:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]
De moeite dus.. je zult wel moe zijn na zo'n lange dag ....
je hebt iig nog een lang weekendquote:Op zondag 31 januari 2010 14:23 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik moet de maandag nadat ik thuis ben direct alweer naar school. En het begint alweer prachtig, naar school van 9:30 tot 11:30
quote:Op zondag 31 januari 2010 14:28 schreef friemelaar het volgende:
Kan iemand mij , als leek, uitleggen wat het leuke is aan Twitter![]()
Daar zit je toch alleen tegen jezelf aan te lullen, of heb ik het verkeerd
quote:
Daar heb je toch personeel voorquote:Op zondag 31 januari 2010 14:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
ik heb helemaal geen zin om de zaak te gaan opruimen
Neem iemand in dienst om voor je op te ruimen?quote:Op zondag 31 januari 2010 14:33 schreef goldfinger1963 het volgende:![]()
ik heb helemaal geen zin om de zaak te gaan opruimen
Klopt jaquote:Op zondag 31 januari 2010 14:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
mij overslaan he![]()
jij zwaait ook alleen maar als ze tieten hebben
Twitter is je reinste onzin. Alleen nu even handig, maar als ik zo weer kan lopen kap ik er natuurlijk weer meequote:Op zondag 31 januari 2010 14:28 schreef friemelaar het volgende:
Kan iemand mij , als leek, uitleggen wat het leuke is aan Twitter![]()
Daar zit je toch alleen tegen jezelf aan te lullen, of heb ik het verkeerd
het was gister echt laat geworden en de vloeren dweilen doe ik altijd de dag eropquote:
weinig animo die op zondag wil komen poetsenquote:Op zondag 31 januari 2010 14:35 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Neem iemand in dienst om voor je op te ruimen?
GF heeft manboobs. En nou zwaaien met je donderquote:
whehehehequote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 14:39 schreef MPG het volgende:
[..]
GF heeft manboobs. En nou zwaaien met je donder.
Dan huur je mensen in die het op zaterdag aan het eind van de dag doen?quote:Op zondag 31 januari 2010 14:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het was gister echt laat geworden en de vloeren dweilen doe ik altijd de dag erop![]()
[..]
weinig animo die op zondag wil komen poetsen
Duidelijk, 'k dacht al zoiets.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het was gister echt laat geworden en de vloeren dweilen doe ik altijd de dag erop![]()
[..]
weinig animo die op zondag wil komen poetsen
schat wij zijn tot minimaal 4 uur s'morgens openquote:Op zondag 31 januari 2010 14:41 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Dan huur je mensen in die het op zaterdag aan het eind van de dag doen?
Das hetzelfdequote:Op zondag 31 januari 2010 14:41 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Dan huur je mensen in die het op zaterdag aan het eind van de dag doen?
verstandige beslissingquote:Op zondag 31 januari 2010 14:42 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Duidelijk, 'k dacht al zoiets.
Wij zijn beide sn**verkouden, dus.....
Waren graag erbij geweest
Wat voor bedrijf heb je ook alweer?quote:Op zondag 31 januari 2010 14:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
schat wij zijn tot minimaal 4 uur s'morgens open
horeca/entertainment zaakquote:Op zondag 31 januari 2010 14:44 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Wat voor bedrijf heb je ook alweer?
Volgens mij heb ik dat een tijd geleden ook al gevraagd, maar was het weer vergeten, (sorry)quote:Op zondag 31 januari 2010 14:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
horeca/entertainment zaak
kijk maar op mijn homepage (nsfw)![]()
quote:
Met deze kennis, wil je nu de vloeren gaan dweilen bij gf?quote:Op zondag 31 januari 2010 14:54 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat een tijd geleden ook al gevraagd, maar was het weer vergeten, (sorry)
quote:Op zondag 31 januari 2010 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Met deze kennis, wil je nu de vloeren gaan dweilen bij gf?
[..]
[..]
quote:Op zondag 31 januari 2010 14:51 schreef friemelaar het volgende:
[ afbeelding ]
* Tweets schrikt zich achterover * denk ik
Pheno, BXquote:Op zondag 31 januari 2010 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Mhh, daarnet heb ik mijn eigen vloer maar gedweild, met al diequote:Op zondag 31 januari 2010 15:00 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Pheno, BX![]()
En nee, ik weiger vloeren te dweilen, daar voel ik mij net even iets te goed voor!
Je moet als facilitie manager toch ook onderaan beginnenquote:Op zondag 31 januari 2010 15:00 schreef --Tweety-- het volgende:
En nee, ik weiger vloeren te dweilen, daar voel ik mij net even iets te goed voor!
[..]
[..]
dat klopt iddquote:Op zondag 31 januari 2010 14:59 schreef friemelaar het volgende:
De vloeren zijn daar waarschijnlijk schoner na een drukke avond dan in een doorsnee kroeg na een rustig avondje![]()
En nee, 'k heb geen aandelen ofzo .....
friemelquote:Op zondag 31 januari 2010 15:08 schreef friemelaar het volgende:
ff pleitte, ordertje pikken in de workshop
Jahoor, op stage heb ik af en toe ook een hele dag gespendeerd met dingen uitprinten en andere dingen doen voor mijn stagebegeleiders, heb ik ook gewoon gedaan!quote:Op zondag 31 januari 2010 15:07 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je moet als facilitie manager toch ook onderaan beginnen![]()
laters tweetyquote:Op zondag 31 januari 2010 15:12 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Jahoor, op stage heb ik af en toe ook een hele dag gespendeerd met dingen uitprinten en andere dingen doen voor mijn stagebegeleiders, heb ik ook gewoon gedaan!
![]()
Maar ik ga nu ff een spelletje spelen!
![]()
Laterzzz
het is idd heerlijk weer en dat na die rotzooi van gisterquote:Op zondag 31 januari 2010 15:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mhh, daarnet heb ik mijn eigen vloer maar gedweild, met al diesneeuw
die onder je schoenen komt was dat wel weer nodig. Was opgehangen, ramen open gedonderd (lekker zonnetje nu) en bezig met een trackplan. Je moet wat op zo'n zondag
whehehequote:
dat hebben wij nou ookquote:
Je gaat een bot in elkaar klussenquote:Op zondag 31 januari 2010 16:35 schreef friemelaar het volgende:
'k ga eens proberen een zelf lancerend "helpdesk-chat" te programmeren. Just for fun![]()
Kan ik later altijd nog een klant aansmeren
Yep, zoiets dan toch, maar dan meer basic.quote:
En in dat hulpschermpje komt een paperclip met ADHD?quote:Op zondag 31 januari 2010 16:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Yep, zoiets dan toch, maar dan meer basic.![]()
in grote lijnen.....
Bij treuzelen op de site (twijfel wat moet ik doen) wordt er dan een schermpje geopend "wilt u hulp", zoja komt er een chat met de helpdesk tot stand.
Ah, check, ik vat het idee alquote:Op zondag 31 januari 2010 16:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Yep, zoiets dan toch, maar dan meer basic.![]()
in grote lijnen.....
Bij treuzelen op de site (twijfel wat moet ik doen) wordt er dan een schermpje geopend "wilt u hulp", zoja komt er een chat met de helpdesk tot stand.
Moet wel mee te werken zijn voor de helpdesk, dus meerdere chatsessies tegelijk voor 1 operator...quote:Op zondag 31 januari 2010 16:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, check, ik vat het idee al. Leuk idee wel
.
Gewoon gf inhuren, die chat voor 8!quote:Op zondag 31 januari 2010 16:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Moet wel mee te werken zijn voor de helpdesk, dus meerdere chatsessies tegelijk voor 1 operator...![]()
terwijl de bezoekers daar natuurlijk niets van merken want die krijgen "unieke" aandacht van de helpdeskmedewerker.
't moet wel zinnig zijn héquote:
In de vorm van een soort office-assistant?quote:Op zondag 31 januari 2010 16:35 schreef friemelaar het volgende:
'k ga eens proberen een zelf lancerend "helpdesk-chat" te programmeren. Just for fun![]()
Kan ik later altijd nog een klant aansmeren
Ik zoek al een tijdje een goede serie weer om te kijken.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:18 schreef Pheno het volgende:
OMG. Lost gaat weer zo tof worden. Daarnet de eerste aflevering van dit seizoen gezien. De poep.
Best een korte carrierequote:
Je loopt maar vijf seizoenen achter. Geen zes gaan kijken als je de vorige vijf niet kent. Maar hell, het is de beste serie die ik tot nu toe ooit gezien heb. De tijd meer dan waardig.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:21 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik zoek al een tijdje een goede serie weer om te kijken.
Ik ga de trailer van Lost opzoeken
Ik heb nog nooit wat van lost gezien, heb dr wel reclames van gezien, maar het trok me niet zo.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je loopt maar vijf seizoenen achter. Geen zes gaan kijken als je de vorige vijf niet kent. Maar hell, het is de beste serie die ik tot nu toe ooit gezien heb. De tijd meer dan waardig.
Gewoon een moeizaam begin, niet alles is perfect op deez' aardkleaudtquote:Op zondag 31 januari 2010 18:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Best een korte carriere![]()
![]()
Haaaay stationsnaambordjesschietervoorbeeld![]()
Meer aankoop assistent, zoals in een winkel....quote:Op zondag 31 januari 2010 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In de vorm van een soort office-assistant?
Je hebt vertrouwen in mijquote:Op zondag 31 januari 2010 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon een moeizaam begin, niet alles is perfect op deez' aardkleaudt![]()
Komt wel goed met je
Je bent zo'n beetje de enige die ik nog vertrouw in Deventerquote:
Ik voel me vereerdquote:Op zondag 31 januari 2010 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent zo'n beetje de enige die ik nog vertrouw in Deventer![]()
Ik ben wel kieskeurig hoor.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je loopt maar vijf seizoenen achter. Geen zes gaan kijken als je de vorige vijf niet kent. Maar hell, het is de beste serie die ik tot nu toe ooit gezien heb. De tijd meer dan waardig.
24 eerste seizoen was tofquote:Op zondag 31 januari 2010 18:46 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik ben wel kieskeurig hoor.
24 Bijvoorbeeld vond ik niks aan wat ik ervan gezien heb.
Wat ik wel goed vind ; prisonbreak, the sopranos, jericho
24 vond ik ook niets. Lost is het enige wat ik de laatste 6 jaar heb gevolgd. Nu het eerste uur gezien van de eerste aflevering van seizoen 6 op de premiere. Die komt dinsdag op Amerikaanse tv en dan zijn het twee uur, waarom alleen het eerste uur getoond is bij de premiere weet ik niet.quote:Op zondag 31 januari 2010 18:46 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik ben wel kieskeurig hoor.
24 Bijvoorbeeld vond ik niks aan wat ik ervan gezien heb.
Wat ik wel goed vind ; prisonbreak, the sopranos, jericho
Dan is Lost helemaal niets voor je, dat blijft maar malen, vragen oproepen etc.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom wel? Ik kijk ook nooit films. Of zelden iig. Na afloop van een film ben ik altijd nog een half uur niet aanspreekbaar omdat ik over die film aan het malen ben. Heel onplezierig. Ik bepaal graag zelf waar ik aan denk namelijk.
We gaan wel een keer samen barbapappa kijkenquote:Op zondag 31 januari 2010 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom wel? Ik kijk ook nooit films. Of zelden iig. Na afloop van een film ben ik altijd nog een half uur niet aanspreekbaar omdat ik over die film aan het malen ben. Heel onplezierig. Ik bepaal graag zelf waar ik aan denk namelijk.
Ohw ja in dat geval zou ik ook geen films en series kijken,quote:Op zondag 31 januari 2010 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is dus precies de reden waarom ik heel veel films en series kijk hahaquote:Op zondag 31 januari 2010 19:12 schreef --Tweety-- het volgende:
Ohw ja in dat geval zou ik ook geen films en series kijken,
ik kijk ze juist omdat ik niet kan stoppen met nadenken over andere dingen zoals school en werk dus is het voor mij een mooi moment om me even in iets anders te verdiepen.![]()
Ik heb alleen wel eens dat ik zo in een film gezogen word (net als gister met frost/nixon) dat ik na de film soms even 5 minuten bezig ben om weer in de realiteit te komen. Maar ik kijk eigenlijk elke week wel 1 of 2 films.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is dus precies de reden waarom ik heel veel films en series kijk hahaEven ontsnappen inderdaad
heel herkenbaarquote:Op zondag 31 januari 2010 19:18 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik heb alleen wel eens dat ik zo in een film gezogen word (net als gister met frost/nixon) dat ik na de film soms even 5 minuten bezig ben om weer in de realiteit te komen. Maar ik kijk eigenlijk elke week wel 1 of 2 films.
Ah mooi, dank jequote:Op zondag 31 januari 2010 19:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan is Lost helemaal niets voor je, dat blijft maar malen, vragen oproepen etc.
Je mag het ook wel deze kant opschuiven hoorquote:Op zondag 31 januari 2010 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
NouHet was VEEL te veel, dus morgen eet ik de rest op. EN het is sowieso veel te laat om te gaan eten. Maar goed, ik heb t hier niet voor t kiezen
aardappel met ui en wortel en rode kool en hertenstoofvlees. En dat allemaal nogeens dusquote:Op zondag 31 januari 2010 20:54 schreef Fha het volgende:
Je mag het ook wel deze kant opschuiven hoorWat wassut?
Ik wil t vlees en de rode kool wel over nemenquote:Op zondag 31 januari 2010 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
aardappel met ui en wortel en rode kool en hertenstoofvlees. En dat allemaal nogeens dus
quote:
Fhaquote:
klinkt niet slecht flesquote:Op zondag 31 januari 2010 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
aardappel met ui en wortel en rode kool en hertenstoofvlees. En dat allemaal nogeens dus
quote:
Gewoon omdat vlinders enzoquote:
Jeeej samenquote:
ahquote:Op zondag 31 januari 2010 22:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Gewoon omdat vlinders enzo![]()
[..]
Jeeej samen![]()
jij hebt ook al last van vlinders enzoquote:
Je bent nog steeds jarigquote:
Aardbeiquote:Op zondag 31 januari 2010 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kies maar
doe mij de vruchten maarquote:Op zondag 31 januari 2010 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kies maar
Bengelquote:
Ja, sorry, ben een beetje vrolijk vandaag!quote:Op zondag 31 januari 2010 22:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij hebt ook al last van vlinders enzo
omdat je donderdag terug naar huis gaatquote:Op zondag 31 januari 2010 22:37 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja, sorry, ben een beetje vrolijk vandaag!
Dat is wel het laatste waar je sorry voor moet zeggenquote:Op zondag 31 januari 2010 22:37 schreef --Tweety-- het volgende:
Ja, sorry, ben een beetje vrolijk vandaag!
voor vrolijk te zijn hoef je idd geen sorry te zeggenquote:Op zondag 31 januari 2010 22:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is wel het laatste waar je sorry voor moet zeggen![]()
super weekendquote:
trusten Fhaquote:
Ja dat, en vandaag gewoon een relaxte dag gehad. Beetje mn huisgenoot leren kennen, en gewoon relaxen in huis.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
omdat je donderdag terug naar huis gaat
komt je huisgenoot ook uit nederland?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:53 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja dat, en vandaag gewoon een relaxte dag gehad. Beetje mn huisgenoot leren kennen, en gewoon relaxen in huis.
quote:Op zondag 31 januari 2010 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
T is een kwestie van geduld, voor ........
Ja, en ze zit op dezelfde school, maar doet een andere opleidingquote:Op zondag 31 januari 2010 22:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
komt je huisgenoot ook uit nederland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |