quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 30-01-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 022 BrandX
02. 021 marcb1974
03. 019 goldfinger1963
04. 013 Dr_Flash
05. 009 indahnesia.com
06. 003 MPG
07. 002 murp
08. 002 Pheno
09. 001 DaMart
10. 001 ScarFace-
11. 001 wel.o.k
12. 001 --Tweety--
13. 001 Justout777
Reeks-statistieken!
quote:Op zondag 31 januari 2010 11:15 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie hadden gisteren de meeste koffie en thee nodig om warm te worden?
[..]
Gouden tip voor Fles:quote:Op zondag 31 januari 2010 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme wat zijn gekookte eieren toch ook een hoerig falend kutconcept![]()
![]()
Ben godver 20 minuten bezig om die kutschil er schilfertje vppr schilfertje af te krijgen, om de haverklap trek je hele stukken eiwit mee, dan nog die kledder troep die eruit drupt en dat geklooi met dat hoerige kutvliesje. En waarvoor uiteindelijk? Een eitje. Kappen met die onzin. Niet meer doen. Veel te veel geklier voor veel te weinig opbrengstOpdonderen met die paardeshit
Wat snap je niet aan "te veel geklier"?quote:Op zondag 31 januari 2010 11:30 schreef BrandX het volgende:
Herhaal deze stap een keer of vier, vijf.
alles bij elkaar nog geen minuut werkquote:Op zondag 31 januari 2010 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan "te veel geklier"?![]()
Ik koop wel een vrouw die mijn eieren gaat pellen voor me of zo. ALS ik zo nodig eieren moet eten.
Overigens heeft mn pa die eieren gewoon laten schrikken en tik ik de schil eerst los met een lepeltje. Gewoon een nog niet helemaal rijp ei of zo denk ik. en/of te kort gekookt. Zoiets. Whatever, ik hoef die zooi niet meer
Ben je jarig?quote:Op zondag 31 januari 2010 11:38 schreef marcb1974 het volgende:
* marc zet wat vlaai en drank neer voor iedereen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je had op je handen naar Veenendaal kunnen komen lopen en dat hoerending in een minuut kunnen slachten, dan was je nog sneller geweest dan ikquote:Op zondag 31 januari 2010 11:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
alles bij elkaar nog geen minuut werk
En dan zonder geklier je schil er af.
quote:Op zondag 31 januari 2010 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je had op je handen naar Veenendaal kunnen komen lopen en dat hoerending in een minuut kunnen slachten, dan was je nog sneller geweest dan ik
Van harte gefeliciteerd!quote:Op zondag 31 januari 2010 11:38 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook weer klaar.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga me even nuttig maken middels het vouwen der sokken
Ik kan wel een ei-pel-pinda (whehe) voor je regelen, ies keen problem. Pas geleden nog een leuter-aftik-vrouwtje voor bij de wc verpatst.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan "te veel geklier"?![]()
Ik koop wel een vrouw die mijn eieren gaat pellen voor me of zo. ALS ik zo nodig eieren moet eten.
Overigens heeft mn pa die eieren gewoon laten schrikken en tik ik de schil eerst los met een lepeltje. Gewoon een nog niet helemaal rijp ei of zo denk ik. en/of te kort gekookt. Zoiets. Whatever, ik hoef die zooi niet meer
limiet?quote:Op zondag 31 januari 2010 12:33 schreef indahnesia.com het volgende:
Even kijken of ik het op het nippertje van de maand nog het album van de Black Eyed Peas kan binnenhalen. Zit toch al over mijn limiet heen, dus kan er maar beter goed gebruik van maken ook.
Oh jij mensenhandelaarquote:Op zondag 31 januari 2010 12:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik kan wel een ei-pel-pinda (whehe) voor je regelen, ies keen problem. Pas geleden nog een leuter-aftik-vrouwtje voor bij de wc verpatst.
he, hij heeft iig internet daar in de rimboequote:
De limiet is 3 gig, maar pas bij 7.5 gig ging hij in het standje 'Je bent over je limiet heen', dus ik kon in alle rust behoorlijk wat downloaden in de eerste 7 dagen van dit jaar.quote:
Jeps.. maar *plaatjes*, *filmpjes*, muziek en dergelijke download ik natuurlijk in het winkelcentrum via de wifi. Als ik het al per se nodig heb. Die 3 gig is voor mijn 'internetgebeuren' voldoende. DVD'tjes met muziek en de laatste films kosten hier 35 eurocent, dus waarom downloaden?quote:
Ohw dat wist ik niet, GEFELI marc!!!quote:Op zondag 31 januari 2010 13:41 schreef Nijns het volgende:
Er is er een jarig hoera, hoera! Dat kun wel wel zien dat is maaaaarc![]()
Feli![]()
![]()
![]()
![]()
proficiat Marcquote:Op zondag 31 januari 2010 11:38 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Top 100 van vrijdag 29 januari 2010
035. 115 goldfinger1963
058. 085 Ladylike
quote:Top 100 van zaterdag 30 januari 2010
tweetyquote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 11:15 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie hadden gisteren de meeste koffie en thee nodig om warm te worden?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |