Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Denk je ook aan visumgezeik, persoonlijke veiligheid en eventuele inentingen / medicijnen? En bereid je je voor op 3 weken wonen in een trein? Misschien een basiscursusje Russisch er tegenaan gooien? Veel plezier vast
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:40 schreef BrandX het volgende:
Reisschema van Djoser:
Echt he?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Volgens mij heeft mijn broer dit ooit ook gedaan.
Een avontuur zal het zeker zijn jaquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
Echt he?als ik zo de site van djoser doorlees is het een groot avontuur
heb er nu al zin in, moet helaas nog anderhalf jaar wachten
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb de wiki voor je gedaan BX
Beetje gemakzuchtig allemaal heurquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:40 schreef BrandX het volgende:
Reisschema van Djoser:[..]
rechtstreekse vluchten met KLM
"Voulez-vous coucher avec moi ce soir?"quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering krijg ik een mail binnen van een frans stel die willen vanavond komen als ik het goed heb begrepen met mijn koeterwaals frans![]()
ik weet alleen niet wat ik moet terugschrijven
whehehequote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Voulez-vous coucher avec moi ce soir?"En gaan met de blanke sabel
In het Engels reageren?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering krijg ik een mail binnen van een frans stel die willen vanavond komen als ik het goed heb begrepen met mijn koeterwaals frans![]()
ik weet alleen niet wat ik moet terugschrijven
Het zijn Fransozenquote:
Ik ga het ook nog doen, maar dan volledig met trein. En eigenlijk per boot naar Osaka, even treintjes kopen en dan met het vliegtuig weer terug of zoquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje gemakzuchtig allemaal heur
tweetyquote:
Ik zag voor jou een mooie reisquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wil iets simpels. Een weekje, laten we zeggen 1500 euro all in max. Zit een beetje te kijken naar het gebied rond Bayreuth (Noord-Bayern). Daar zijn nog wel een hoop leuke lijntjes af te werken. Plus dat je makkelijk even Tsjechië in kanAlleen jammer dat er niet echt een leuk meertje in de buurt is voor een boottochtje. Maar zoiets gaat het worden denk ik
Wie wat waar wanneer en vooral: Van welk geld??quote:
Ik vind die georganiseerde reizen altijd zo duurquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
Bergen moet zeker te doen zijn toch
Ik heb zitten kijken. Zou met iemand richting Thailand gaan, maar die kan niet meer. Dus ben nu aan het doorzoeken.
Zag wel een paar hele mooie op Djoser
Klopt, verder doe ik dan ook zelden aan georganiseerde reizenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind die georganiseerde reizen altijd zo duur
Meestal kun je het zelf voor veel minder regelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |