You can say that againquote:
Mag ik nu naast jou komen te staan? Ik sta ook nog als een van de weinigen overeindquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De eckte eckte topnotch blijft gewoon overeindalleen ik dus eh, blijkbaar
!
Maar wel een PMquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:24 schreef Hoogstaande het volgende:
Hee, note voor Adelante
Jij had niet de lapo
Wat heb je met je piercing gedaan?quote:
Ik ook.. KLB is zo... negatiefquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil mijn titel als ONZ SC'er wel houden hoor![]()
Ben ik ook een ONZ SC'er? Ik heb eigenlijk langer in PUB gezeten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil mijn titel als ONZ SC'er wel houden hoor![]()
Iedereen is welkom tochquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben ik ook een ONZ SC'er? Ik heb eigenlijk langer in PUB gezeten.
Hoezo zou je het niet zijn, je hebt er al een tijd gepostquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben ik ook een ONZ SC'er? Ik heb eigenlijk langer in PUB gezeten.
Tong toch, maar ik weet niet wat er mis mee is, nu nieuw staafje en nieuwe balletjes in. Hopelijk blijft die nu wel zitten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat heb je met je piercing gedaan?
piercing waar trouwens?
Ik durf eigenlijk nog geen topic te openenquote:
Ik heb ook ooit eens 2 SC's ofzo in KLB meegedaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Iedereen is welkom toch![]()
En ik zat voor ONZ al kort in KLB SC.
Je bent het slotje vergetenquote:
Wat voor staafje en bolletjes had je eerst?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tong toch, maar ik weet niet wat er mis mee is, nu nieuw staafje en nieuwe balletjes in. Hopelijk blijft die nu wel zitten.
UI's in de OP is toch een teken van kliekjesvorming?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:28 schreef phpmystyle het volgende:
Volgens mij moet er ook drastisch gewijzigd worden in de OP, er zijn een aantal weg en een aantal bij. Tijd dat dat eens veranderd wordt! Wie kan dat? Mods?
nee dat is eeltquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat jij een beschimmelde piemel hebt. Klopt dat?
Ik durf geen piercingquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat voor staafje en bolletjes had je eerst?
Metalen staafje maar 2 plastic bolletjes en nu is alles metaal.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat voor staafje en bolletjes had je eerst?
Heb je geen goede handcreme?quote:
Ja, en ik stel voor daar een soort kaste in te doen. Zodat we het Dagdag sentiment kunnen behouden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
UI's in de OP is toch een teken van kliekjesvorming?![]()
Van mij mag het hoor, een FA dacht ik zei dat ooit eens![]()
Accepteren is eigenlijk je enige keusquote:
ik gebruik gewoon oldskool spuugquote:
Waarom niet?quote:
ONGELOFELIJK DAT DAT KAN IN NEDERLANDquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:31 schreef DeLuna het volgende:
Godsamme nog aan toe. Uri Geller En Patty Brard op bezoek bij Popstars. KAN HET NOG ERGER?
Wat een innovatief idee !!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, en ik stel voor daar een soort kaste in te doen. Zodat we het Dagdag sentiment kunnen behouden.
Die OP gebruiken we al een tijdje niet meer hoor. Heel af en toe nog.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:28 schreef phpmystyle het volgende:
Volgens mij moet er ook drastisch gewijzigd worden in de OP, er zijn een aantal weg en een aantal bij. Tijd dat dat eens veranderd wordt! Wie kan dat? Mods?
waar zijn de eckte klb heldenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Accepteren is eigenlijk je enige keus
Zap verder!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:31 schreef DeLuna het volgende:
Godsamme nog aan toe. Uri Geller en Patty Brard op bezoek bij Popstars. KAN HET NOG ERGER?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wees blij, de meeste zijn meisjes.
Wees blij dat Gerad Jolink er niet isquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:31 schreef DeLuna het volgende:
Godsamme nog aan toe. Uri Geller en Patty Brard op bezoek bij Popstars. KAN HET NOG ERGER?
Of fransquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wees blij dat Gerad Jolink er niet is
He, er is toch nog een oude....quote:
"Mindblowing!!!"quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:31 schreef gers het volgende:
[..]
ONGELOFELIJK DAT DAT KAN IN NEDERLAND
MIJN POSTRECHTEN WAT DOE JEquote:
Als je Gerard Joling bedoelt. Die presenteert hetquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wees blij dat Gerad Jolink er niet is
In MED en daarom ook de tip om het gewoon te accepterenquote:
Snel! gooi daar ook een ban op!quote:
Whaaa, dat je tv nog niet kapot isquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als je Gerard Joling bedoelt. Die presenteert het
Die is al bijna 15 jaar oud, dus dit overleeft hij ook wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Whaaa, dat je tv nog niet kapot is
Dan moet het welquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die is al bijna 15 jaar oud, dus dit overleeft hij ook wel.
Nee, die zitten in LIFquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:37 schreef gers het volgende:
maar wat is er dan gebeurt![]()
en dadelijk wordt dit een wijven sc waar jullie het gaan hebben over maandverband en chocolade
ONZ SC is gesloten. En wij hebben het nooit over maandverband, maar over seks, epic boobs en de boerenkool van Psalms.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:37 schreef gers het volgende:
en dadelijk wordt dit een wijven sc waar jullie het gaan hebben over maandverband en chocolade
Maandverband word nieuwquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:37 schreef gers het volgende:
Voorgoed gesloten?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
ONZ SC is gesloten. En wij hebben het nooit over maandverband, maar over seks, epic boobs en de boerenkool van Psalms.
Wij waren teveel een kliekje, daarom moesten we dicht. Over maandverband zullen we het niet hebben. Chocoladequote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:37 schreef gers het volgende:
Die kans is echt heel kleinquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:37 schreef gers het volgende:
Kort.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:37 schreef gers het volgende:
Seksquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij waren teveel een kliekje, daarom moesten we dicht. Over maandverband zullen we het niet hebben. Chocolade. Seks is vooral een geliefd onderwerp van de meeste.
quote:
Wat de... wat is dat nou weer voor onzin?quote:
en hier zijn jullie geen kliekje omdat de meeste klb sc'ers zijn gebandquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij waren teveel een kliekje, daarom moesten we dicht. Over maandverband zullen we het niet hebben. Chocolade. Seks is vooral een geliefd onderwerp van de meeste.
Daar gaan we het niet meer over hebben ok.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:40 schreef Gotrick het volgende:
[..]
![]()
[..]
Wat de... wat is dat nou weer voor onzin?![]()
Wat schaad het Fok! of Remlof nou?
Pfff triest figuur...
wtfquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kort.
Remlof gooit om onbekende reden onzin sc dicht
onzin kliek komt hier heen
hevig verzet van de sc kliek tegen de leiding
leiding lange tenen hebben en flink bannen
nu trilt de klb nog wat na van vanmiddag, elke prominente user is gebanned op ik en nog wat na. Tevens is niet elke ban te zien, er zijn er stuk of wat verwijderd.
Ach, of we absorberen jou in de kliekquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:41 schreef gers het volgende:
[..]
en hier zijn jullie geen kliekje omdat de meeste klb sc'ers zijn geband![]()
en jullie gaan mij waarschijnlijk haten omdat ik een eckte oldbie van de klb sc ben
Wij waren een "kliekje''. Maar wij zijn een nog grotere kliek dan KLB SC.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:40 schreef Gotrick het volgende:
[..]
![]()
[..]
Pfff triest figuur...
Korte samenvatting.quote:
Dat is juist het stomste, als er 1 SC was waar newbies met open armen werden ontvangen dan was dat wel bij onsquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:41 schreef gers het volgende:
[..]
en jullie gaan mij waarschijnlijk haten omdat ik een eckte oldbie van de klb sc ben
Pas maar op. Voor je het weet ben je ook 3 maanden wegquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:40 schreef Gotrick het volgende:
[..]
![]()
[..]
Pfff triest figuur...
Ik vind je tot nu toe best te doen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:41 schreef gers het volgende:
[..]
Mja, ik snap de oplossing ook niet helemaal, maar laten we het daar niet over hebben. Ik had het ook liever anders gezien, dan al die verbannen mensen. en jij bent wel okay.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:41 schreef gers het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar..!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar gaan we het niet meer over hebben ok.
Ik geloof de dat kalmte net weer een beetje is wedergekeerd ;')
Okey.. ik hou er over op, sex it will bequote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Het onderwerp van deze SC is dus Seks
Seksquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:44 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar..!!
[..]
Okey.. ik hou er over op, sex it will be
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Mja, ik snap de oplossing ook niet helemaal, maar laten we het daar niet over hebben. Ik had het ook liever anders gezien, dan al die verbannen mensen. en jij bent wel okay.
oeps dat ging verkeerdquote:
Goed zo, plastic is kut. Dat schroefdraad gaat altijd aan schijt bij mij.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Metalen staafje maar 2 plastic bolletjes en nu is alles metaal.
Gelukkig.. begon al te denken dat ik dubbel zagquote:
OH DAN MOETEN DE KLB SLUITEN.......quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
shit paul is morgen jarig![]()
Dat worden een hoop kuttopics dan
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:44 schreef dagdag3 het volgende:
MORGEN 13:00 R
http://forum.juicyhil.com/viewtopic.php?f=8&t=148&p=2180#p2180
als hij niet jarig is maakt hij ook kuttopics hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
shit paul is morgen jarig![]()
Dat worden een hoop kuttopics dan
Hoe oud wordt hij eigenlijk?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:47 schreef gers het volgende:
[..]
als hij niet jarig is maakt hij ook kuttopics hoor
OMG WTFquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:49 schreef Myraela het volgende:
Trauma als je de badkamer deur opendoet en je exstiefvader zit op de wc. Te bellen zelfs. Waarom belt iemand op de wc.
als je wordt gebeld neem je toch gewoon op zeker als je thuis zit te kakkenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:49 schreef Myraela het volgende:
Trauma als je de badkamer deur opendoet en je exstiefvader zit op de wc. Te bellen zelfs. Waarom belt iemand op de wc.
Hij is al uren aan het bellen met zijn sletje.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:51 schreef gers het volgende:
[..]
als je wordt gebeld neem je toch gewoon op zeker als je thuis zit te kakken
Maar nu zijn er ook nog gekken die kuttopics voor hem makenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:47 schreef gers het volgende:
[..]
als hij niet jarig is maakt hij ook kuttopics hoor
picsquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij is al uren aan het bellen met zijn sletje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
waarom zou je dat doenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar nu zijn er ook nog gekken die kuttopics voor hem maken
Ik zag vanochtend een beschimmelde piemel dus wedden dat mijn trauma erger isquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:49 schreef Myraela het volgende:
(ex)(stief)Vaders die bellen met hun nieuwe vriendinnen/sletjes/hoerenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij is al uren aan het bellen met zijn sletje.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:54 schreef gers het volgende:
[..]
pics
Vroeger had die naaktpics van haar op zijn bureau liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
eeuhm whutquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend een beschimmelde piemel dus wedden dat mijn trauma erger is
POSTENquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vroeger had die naaktpics van haar op zijn bureau liggen.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:54 schreef gers het volgende:
[..]
pics
Daar ben ik gelukkig aan gewend, dat herken ik nog wel van voordat ik in ONZ kwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ik werk in de thuiszorg, op vrijdags bij een man die gewoon te ranzig voor woorden is. Ik dacht dat hij nog op bed lag en ging vol goede moed de wc in om die schoon te maken. En toen zag ik hemquote:
Heul niet. We zijn niet meer zo kusjekroelerig.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:56 schreef phpmystyle het volgende:
Binnen 24 uur is de o zo machtige KLB-SC veroverd door de ONZ kliek
Zegt dus wel iets over de macht van de ONZ kliekquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:56 schreef phpmystyle het volgende:
Binnen 24 uur is de o zo machtige KLB-SC veroverd door de ONZ kliek
eerder iets over de mannetjes in het blauwquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zegt dus wel iets over de macht van de ONZ kliek
Als straks de KLB SC kliek weer paraat staat dan zijn jullie binnen enkele uren weer vertrokken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zegt dus wel iets over de macht van de ONZ kliek
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werk in de thuiszorg, op vrijdags bij een man die gewoon te ranzig voor woorden is. Ik dacht dat hij nog op bed lag en ging vol goede moed de wc in om die schoon te maken. En toen zag ik hem
Precies, integreren julliequote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heul niet. We zijn niet meer zo kusjekroelerig.
Het was een vrouw in het roodquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:00 schreef gers het volgende:
[..]
eerder iets over de mannetjes in het blauw
Ik niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als straks de KLB SC kliek weer paraat staat dan zijn jullie binnen enkele uren weer vertrokken.
Heul niet want tegen die tijd hebben jullie door dat wij ook gezellig kunnen zijn enzquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als straks de KLB SC kliek weer paraat staat dan zijn jullie binnen enkele uren weer vertrokken.
Wat is dat?quote:
Jij wil ook hequote:
Moeizaam, jullie doen aardig tegen elkaar, dat hoort natuurlijk niet.quote:
Cummen? Ik kan dat niet.quote:
En ook een man in het blauw.quote:
Geen idee.quote:
Staat niet in het woordenboekquote:
Die van huppel kan jou hart niet aanquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:04 schreef gers het volgende:
maar newbies moeten hun tieten posten dat is jullie toch wel bekent he
Alweer?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:04 schreef gers het volgende:
maar newbies moeten hun tieten posten dat is jullie toch wel bekent he
WE SHALL ZIENquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die van huppel kan jou hart niet aan
Ik moet godverdomme helemaal niks. Ik trek de keutel wel weer in.quote:
nee dankje.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:08 schreef phpmystyle het volgende:
Zal ik mijn piemeltje ook gaan posten?
Maar nu is niet normaalquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen, normaal doe je dat ookwel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk en die anderen komen ook weer terug!quote:
ja in 2012 ofzoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Natuurlijk en die anderen komen ook weer terug!
Ik ben zeer verbaasd over deze postquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:13 schreef gers het volgende:
kunnen we van deze sc niet beter KLB/ONZ SC maken
Oh noesquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:14 schreef gers het volgende:
[..]
ja in 2012 ofzo
ow wacht dan zijn wij er niet meer
Doe eens!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:08 schreef phpmystyle het volgende:
Zal ik mijn piemeltje ook gaan posten?
Nee, dat is verraad!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:13 schreef gers het volgende:
kunnen we van deze sc niet beter KLB/ONZ SC maken
Zeggen we niet eens meer hoi, Luna?quote:
Maar hij is best klein zo, kan je hem wat groter maken?quote:
positief of negatiefquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben zeer verbaasd over deze post
Lukt dat met zachtjes strelen denk je?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar hij is best klein zo, kan je hem wat groter maken?
Met alleen dat?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lukt dat met zachtjes strelen denk je?
Positief, maar jij bent een KLB oldbie? Is het dan niet erg gevaarlijk om dat te roepen?quote:
Nou om zo maar op adelante af te stappen en te vragen of hij je ff keihard wil afzuigen vond ik ook zo watquote:
AAAAAAAAAAAAAAIGHT HENKquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:15 schreef aight1 het volgende:
[..]
Zeggen we niet eens meer hoi, Luna?
Hij telt niet meer mee. Ik blijf zobeetje als enigste over al zeg ik het zelfquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Positief, maar jij bent een KLB oldbie? Is het dan niet erg gevaarlijk om dat te roepen?
Zou Adelante wel willen, alhoewel is het nog een piepjong meisje?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou om zo maar op adelante af te stappen en te vragen of hij je ff keihard wil afzuigen vond ik ook zo wat
geen ideequote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Positief, maar jij bent een KLB oldbie? Is het dan niet erg gevaarlijk om dat te roepen?
Adelante staat wel open voor dat soort dingenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zou Adelante wel willen, alhoewel is het nog een piepjong meisje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Adelante staat wel open voor dat soort dingen
Dan bel ik'm zo op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
Ik vind jou erg positief en aardig enzo.quote:
Heb jij zijn nummer?quote:
ik welquote:
Nee, maar alles is te vinden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij zijn nummer?
Stiekem ben ik nu wel jaloers hoor
quote:
Ik achterhaal je adres en zorg er voor dat je nooit meer kan bellen!quote:
Adelante wil jij even zo vriendelijk zijn om php zn piemeltje een halve centimeter te laten groeien door middel van diverse hand en span diensten?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik achterhaal je adres en zorg er voor dat je nooit meer kan bellen!
Ga je persoonlijk bij mij de internetkabel doorknippen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik achterhaal je adres en zorg er voor dat je nooit meer kan bellen!
weet je hoe dat komtquote:
Mits het een lekker blondine/brunette is van maximaal 35.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Adelante wil jij even zo vriendelijk zijn om php zn piemeltje een halve centimeter te laten groeien door middel van diverse hand en span diensten?
We liggen op redelijk hoor, en ik werk ook goed mee.quote:
Hoe oud ben je zelf?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mits het een lekker blondine/brunette is van maximaal 35.
17 jaartjes.quote:
Ik heb daar mensen voor!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ga je persoonlijk bij mij de internetkabel doorknippen?
fok datequote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
php ik kom er net achter dat jij best dichtbij woont
Hij is te jongquote:
Is dit een bedreiging?quote:
Omgeving ja, laat ik zeggen in een straal van 40 KM.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
php ik kom er net achter dat jij best dichtbij woont
Had je me ouder of jonger verwacht? 13 juli.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dit had ik niet verwacht![]()
Wanneer ben je jarig?
![]()
Ik zit in MMquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omgeving ja, laat ik zeggen in een straal van 40 KM.
13quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Had je me ouder of jonger verwacht? 13 juli.
jajaquote:
media marktquote:
Dit is'n teken.quote:
30quote:
en dan 17 te jong noemenquote:
milf dusquote:
Het schijntquote:
Ouder.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Had je me ouder of jonger verwacht? 13 juli.
zijn er onz sc'ers die dit kunnen bevestigingenquote:
mijn favoriete klb sc damequote:
3 maandjes, hmm, zou wat kunnen worden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ouder.Ik ben dus nog wel jonger dan jij
DW is verliefd op mij dus vraag het maar aan haarquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:32 schreef gers het volgende:
[..]
zijn er onz sc'ers die dit kunnen bevestigingen
dw is een lesboquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DW is verliefd op mij dus vraag het maar aan haar
quote:
Als jij dat nou eens wistquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:32 schreef gers het volgende:
[..]
zijn er onz sc'ers die dit kunnen bevestigingen
Kornquote:
quote:
goede serie ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:34 schreef Fascination het volgende:
[..]Survival of the fittest.
Ik kijk Disturbia.
FOK RAPE PARTYquote:
Als jij leuker bent dan mijn huidige vriend....quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
3 maandjes, hmm, zou wat kunnen worden.
Rihannaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Rum dam die dam, die dam dam da da dam.
It's joe, and me. Moo0ooOoving at the speed of s00ooOOuuNnnd.quote:
Heeft ie een petje?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als jij leuker bent dan mijn huidige vriend....![]()
![]()
![]()
Nee. Nouja, hij heeft ze wel maar hij draagt ze nooit.quote:
FIlm.quote:
Koester je nog steeds haatgevoelens voor mij, ja?quote:
sorryquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
FIlm.Hij is wel tof.
[..]
Koester je nog steeds haatgevoelens voor mij, ja?
Luistert ie rap-muziek?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee. Nouja, hij heeft ze wel maar hij draagt ze nooit.
ik begin steeds meer van jouw te houdenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Kinderen de slechtste uitvinding ooit
Kids.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Kinderen de slechtste uitvinding ooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Ik hou....van jou.....alleen....van jou.....ik kan niet leven in een wereld zonder.....jou.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:40 schreef gers het volgende:
[..]
ik begin steeds meer van jouw te houden
Ja. Maar geen 50 cent en Lil Wayne en die types. Dus ook geen Ali ABC of Yes RSTquote:
Mag dat wel van de kastequote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:40 schreef gers het volgende:
[..]
ik begin steeds meer van jouw te houden
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kids.Ik heb nog nooit zo lang naar een post zitten staren als nu, blijkbaar zie ik hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dat meen je toch niet. Katten ruleren de wereld.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Doen jullie wel aan dierenfoto's ?
In PUB zijn ze boos op me
Ik poste per ongeluk dezelfde foto van me kat
fuck de kastequote:
Joah? Die jongens daarvan zijn zo extreem kakkerig, bijna gênant gewoon.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:39 schreef gers het volgende:
[..]
sorry![]()
owja de wijven van carolus zijn echt fugly
de dames mogen hier gerust hun poes posten hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Doen jullie wel aan dierenfoto's ?
In PUB zijn ze boos op me
Ik poste per ongeluk dezelfde foto van me kat
inderdaad wat een triest volk loopt daarquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Joah? Die jongens daarvan zijn zo extreem kakkerig, bijna gênant gewoon.
Jewel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet. Katten ruleren de wereld.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kids.Lekker shoppen en chillen met je hubbie en kids.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
In dat geval moet je een nummertje trekkenquote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lekker shoppen en chillen met je hubbie en kids.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo lang naar een post zitten staren als nu, blijkbaar zie ik hem niet
okequote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In dat geval moet je een nummertje trekken
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:45 schreef gers het volgende:
[..]
de dames mogen hier gerust hun poes posten hoor
Ik loog net, want ik ben er nog even.quote:
Ah, daar is ze al.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo lang naar een post zitten staren als nu, blijkbaar zie ik hem niet
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lekker shoppen en chillen met je hubbie en kids.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:47 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik loog net, want ik ben er nog even.
Quote mij dan nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!
Als ik het tegen jou had had ik wel je gezegd.
Het zijn wel katers. En inmiddels zijn ze al 2 jaar.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:45 schreef gers het volgende:
[..]
de dames mogen hier gerust hun poes posten hoor
3quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:47 schreef gers het volgende:
[..]
oke![]()
nummertje 218756 heb ik , hoeveel wachtenden zijn er voor mij
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het zijn wel katers. En inmiddels zijn ze al 2 jaar.
[ afbeelding ]
Bedoelde ze dr zoon of dr man?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:49 schreef Fascination het volgende:
Vandaag zei iemand op m'n werk: "m'n mannetje". Ik moest een beetje huilen van binnen.
Uhuh.quote:
en terechtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:49 schreef Fascination het volgende:
Vandaag zei iemand op m'n werk: "m'n mannetje". Ik moest een beetje huilen van binnen.
Je snapt het niet, muts.quote:
Haar vriend. Ze heeft ook haar hele kledingstijl omgegooid en is zwaar aan 't lijnen voor hem.quote:
ik bedoelde een ander poesjequote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het zijn wel katers. En inmiddels zijn ze al 2 jaar.
[ afbeelding ]
Dat is erg triestquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haar vriend. Ze heeft ook haar hele kledingstijl omgegooid en is zwaar aan 't lijnen voor hem.
heeft ze ook een vlot kapselquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haar vriend. Ze heeft ook haar hele kledingstijl omgegooid en is zwaar aan 't lijnen voor hem.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:49 schreef Fascination het volgende:
Ja maar die ga ik natuurlijk niet op FOK! zetten heh!!1!?!?!?!quote:
Ik stel een bootcamp van een week voor. Dan blijft alleen de vraag over wie die bootcamp gaat leiden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je snapt het niet, muts.
An sich wel logisch aangezien je nieuw bent hier.
Is een handboek misschien iets voor hier?
Wat een discipline.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
klb sc ontrgroeningsweekquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik stel een bootcamp van een week voor. Dan blijft alleen de vraag over wie die bootcamp gaat leiden.
Iemand met kort vlot haar een moonboots.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik stel een bootcamp van een week voor. Dan blijft alleen de vraag over wie die bootcamp gaat leiden.
pm'en mag natuurlijk ookquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar die ga ik natuurlijk niet op FOK! zetten heh!!1!?!?!?!![]()
![]()
Pics van je gitaar. Nu.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn poes
WTF BOKSHANDSCHOEN GITAAR EN EEN POESquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn poes
Voor iemand anders veranderen vind ik zeer triest.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
En een speelgoedmuisquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
WTF BOKSHANDSCHOEN GITAAR EN EEN POES
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
gers staat al vooraan in de rij.
Nee, ze ziet er wel goed uit vind ik. Nou ja, ik snap wel dat je er mooi uit wilt zien voor je vriend/vriendin, maar je hele stijl omgooien.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:53 schreef gers het volgende:
[..]
heeft ze ook een vlot kapsel![]()
maarre fas zo wordt jij toch niet he als jij een vriendinnetje regelt
Nee, joh. Al kan ik dat de volgende keer weleens gaan zeggen. Ik weet zeker dat ze niet door heeft dat ik dat sarcastisch bedoel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Dus jij zo van "(PI)Ja hoe is het eigenlijk met je "mannetje"?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |