Hoe oud wordt hij eigenlijk?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:47 schreef gers het volgende:
[..]
als hij niet jarig is maakt hij ook kuttopics hoor
OMG WTFquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:49 schreef Myraela het volgende:
Trauma als je de badkamer deur opendoet en je exstiefvader zit op de wc. Te bellen zelfs. Waarom belt iemand op de wc.
als je wordt gebeld neem je toch gewoon op zeker als je thuis zit te kakkenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:49 schreef Myraela het volgende:
Trauma als je de badkamer deur opendoet en je exstiefvader zit op de wc. Te bellen zelfs. Waarom belt iemand op de wc.
Hij is al uren aan het bellen met zijn sletje.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:51 schreef gers het volgende:
[..]
als je wordt gebeld neem je toch gewoon op zeker als je thuis zit te kakken
Maar nu zijn er ook nog gekken die kuttopics voor hem makenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:47 schreef gers het volgende:
[..]
als hij niet jarig is maakt hij ook kuttopics hoor
picsquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij is al uren aan het bellen met zijn sletje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
waarom zou je dat doenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar nu zijn er ook nog gekken die kuttopics voor hem maken
Ik zag vanochtend een beschimmelde piemel dus wedden dat mijn trauma erger isquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:49 schreef Myraela het volgende:
(ex)(stief)Vaders die bellen met hun nieuwe vriendinnen/sletjes/hoerenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij is al uren aan het bellen met zijn sletje.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:54 schreef gers het volgende:
[..]
pics
Vroeger had die naaktpics van haar op zijn bureau liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
eeuhm whutquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend een beschimmelde piemel dus wedden dat mijn trauma erger is
POSTENquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vroeger had die naaktpics van haar op zijn bureau liggen.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:54 schreef gers het volgende:
[..]
pics
Daar ben ik gelukkig aan gewend, dat herken ik nog wel van voordat ik in ONZ kwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ik werk in de thuiszorg, op vrijdags bij een man die gewoon te ranzig voor woorden is. Ik dacht dat hij nog op bed lag en ging vol goede moed de wc in om die schoon te maken. En toen zag ik hemquote:
Heul niet. We zijn niet meer zo kusjekroelerig.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:56 schreef phpmystyle het volgende:
Binnen 24 uur is de o zo machtige KLB-SC veroverd door de ONZ kliek
Zegt dus wel iets over de macht van de ONZ kliekquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:56 schreef phpmystyle het volgende:
Binnen 24 uur is de o zo machtige KLB-SC veroverd door de ONZ kliek
eerder iets over de mannetjes in het blauwquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zegt dus wel iets over de macht van de ONZ kliek
Als straks de KLB SC kliek weer paraat staat dan zijn jullie binnen enkele uren weer vertrokken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zegt dus wel iets over de macht van de ONZ kliek
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werk in de thuiszorg, op vrijdags bij een man die gewoon te ranzig voor woorden is. Ik dacht dat hij nog op bed lag en ging vol goede moed de wc in om die schoon te maken. En toen zag ik hem
Precies, integreren julliequote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heul niet. We zijn niet meer zo kusjekroelerig.
Het was een vrouw in het roodquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:00 schreef gers het volgende:
[..]
eerder iets over de mannetjes in het blauw
Ik niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als straks de KLB SC kliek weer paraat staat dan zijn jullie binnen enkele uren weer vertrokken.
Heul niet want tegen die tijd hebben jullie door dat wij ook gezellig kunnen zijn enzquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als straks de KLB SC kliek weer paraat staat dan zijn jullie binnen enkele uren weer vertrokken.
Wat is dat?quote:
Jij wil ook hequote:
Moeizaam, jullie doen aardig tegen elkaar, dat hoort natuurlijk niet.quote:
Cummen? Ik kan dat niet.quote:
En ook een man in het blauw.quote:
Geen idee.quote:
Staat niet in het woordenboekquote:
Die van huppel kan jou hart niet aanquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:04 schreef gers het volgende:
maar newbies moeten hun tieten posten dat is jullie toch wel bekent he
Alweer?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:04 schreef gers het volgende:
maar newbies moeten hun tieten posten dat is jullie toch wel bekent he
WE SHALL ZIENquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die van huppel kan jou hart niet aan
Ik moet godverdomme helemaal niks. Ik trek de keutel wel weer in.quote:
nee dankje.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:08 schreef phpmystyle het volgende:
Zal ik mijn piemeltje ook gaan posten?
Maar nu is niet normaalquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen, normaal doe je dat ookwel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk en die anderen komen ook weer terug!quote:
ja in 2012 ofzoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Natuurlijk en die anderen komen ook weer terug!
Ik ben zeer verbaasd over deze postquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:13 schreef gers het volgende:
kunnen we van deze sc niet beter KLB/ONZ SC maken
Oh noesquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:14 schreef gers het volgende:
[..]
ja in 2012 ofzo
ow wacht dan zijn wij er niet meer
Doe eens!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:08 schreef phpmystyle het volgende:
Zal ik mijn piemeltje ook gaan posten?
Nee, dat is verraad!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:13 schreef gers het volgende:
kunnen we van deze sc niet beter KLB/ONZ SC maken
Zeggen we niet eens meer hoi, Luna?quote:
Maar hij is best klein zo, kan je hem wat groter maken?quote:
positief of negatiefquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben zeer verbaasd over deze post
Lukt dat met zachtjes strelen denk je?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar hij is best klein zo, kan je hem wat groter maken?
Met alleen dat?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lukt dat met zachtjes strelen denk je?
Positief, maar jij bent een KLB oldbie? Is het dan niet erg gevaarlijk om dat te roepen?quote:
Nou om zo maar op adelante af te stappen en te vragen of hij je ff keihard wil afzuigen vond ik ook zo watquote:
AAAAAAAAAAAAAAIGHT HENKquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:15 schreef aight1 het volgende:
[..]
Zeggen we niet eens meer hoi, Luna?
Hij telt niet meer mee. Ik blijf zobeetje als enigste over al zeg ik het zelfquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Positief, maar jij bent een KLB oldbie? Is het dan niet erg gevaarlijk om dat te roepen?
Zou Adelante wel willen, alhoewel is het nog een piepjong meisje?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou om zo maar op adelante af te stappen en te vragen of hij je ff keihard wil afzuigen vond ik ook zo wat
geen ideequote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Positief, maar jij bent een KLB oldbie? Is het dan niet erg gevaarlijk om dat te roepen?
Adelante staat wel open voor dat soort dingenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zou Adelante wel willen, alhoewel is het nog een piepjong meisje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Adelante staat wel open voor dat soort dingen
Dan bel ik'm zo op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
Ik vind jou erg positief en aardig enzo.quote:
Heb jij zijn nummer?quote:
ik welquote:
Nee, maar alles is te vinden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij zijn nummer?
Stiekem ben ik nu wel jaloers hoor
quote:
Ik achterhaal je adres en zorg er voor dat je nooit meer kan bellen!quote:
Adelante wil jij even zo vriendelijk zijn om php zn piemeltje een halve centimeter te laten groeien door middel van diverse hand en span diensten?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik achterhaal je adres en zorg er voor dat je nooit meer kan bellen!
Ga je persoonlijk bij mij de internetkabel doorknippen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik achterhaal je adres en zorg er voor dat je nooit meer kan bellen!
weet je hoe dat komtquote:
Mits het een lekker blondine/brunette is van maximaal 35.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Adelante wil jij even zo vriendelijk zijn om php zn piemeltje een halve centimeter te laten groeien door middel van diverse hand en span diensten?
We liggen op redelijk hoor, en ik werk ook goed mee.quote:
Hoe oud ben je zelf?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mits het een lekker blondine/brunette is van maximaal 35.
17 jaartjes.quote:
Ik heb daar mensen voor!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ga je persoonlijk bij mij de internetkabel doorknippen?
fok datequote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
php ik kom er net achter dat jij best dichtbij woont
Hij is te jongquote:
Is dit een bedreiging?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |