Maar nu is niet normaalquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen, normaal doe je dat ookwel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk en die anderen komen ook weer terug!quote:
ja in 2012 ofzoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Natuurlijk en die anderen komen ook weer terug!
Ik ben zeer verbaasd over deze postquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:13 schreef gers het volgende:
kunnen we van deze sc niet beter KLB/ONZ SC maken
Oh noesquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:14 schreef gers het volgende:
[..]
ja in 2012 ofzo
ow wacht dan zijn wij er niet meer
Doe eens!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:08 schreef phpmystyle het volgende:
Zal ik mijn piemeltje ook gaan posten?
Nee, dat is verraad!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:13 schreef gers het volgende:
kunnen we van deze sc niet beter KLB/ONZ SC maken
Zeggen we niet eens meer hoi, Luna?quote:
Maar hij is best klein zo, kan je hem wat groter maken?quote:
positief of negatiefquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben zeer verbaasd over deze post
Lukt dat met zachtjes strelen denk je?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar hij is best klein zo, kan je hem wat groter maken?
Met alleen dat?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lukt dat met zachtjes strelen denk je?
Positief, maar jij bent een KLB oldbie? Is het dan niet erg gevaarlijk om dat te roepen?quote:
Nou om zo maar op adelante af te stappen en te vragen of hij je ff keihard wil afzuigen vond ik ook zo watquote:
AAAAAAAAAAAAAAIGHT HENKquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:15 schreef aight1 het volgende:
[..]
Zeggen we niet eens meer hoi, Luna?
Hij telt niet meer mee. Ik blijf zobeetje als enigste over al zeg ik het zelfquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Positief, maar jij bent een KLB oldbie? Is het dan niet erg gevaarlijk om dat te roepen?
Zou Adelante wel willen, alhoewel is het nog een piepjong meisje?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou om zo maar op adelante af te stappen en te vragen of hij je ff keihard wil afzuigen vond ik ook zo wat
geen ideequote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Positief, maar jij bent een KLB oldbie? Is het dan niet erg gevaarlijk om dat te roepen?
Adelante staat wel open voor dat soort dingenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zou Adelante wel willen, alhoewel is het nog een piepjong meisje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |