quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Adelante staat wel open voor dat soort dingen
Dan bel ik'm zo op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
Ik vind jou erg positief en aardig enzo.quote:
Heb jij zijn nummer?quote:
ik welquote:
Nee, maar alles is te vinden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij zijn nummer?
Stiekem ben ik nu wel jaloers hoor
quote:
Ik achterhaal je adres en zorg er voor dat je nooit meer kan bellen!quote:
Adelante wil jij even zo vriendelijk zijn om php zn piemeltje een halve centimeter te laten groeien door middel van diverse hand en span diensten?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik achterhaal je adres en zorg er voor dat je nooit meer kan bellen!
Ga je persoonlijk bij mij de internetkabel doorknippen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik achterhaal je adres en zorg er voor dat je nooit meer kan bellen!
weet je hoe dat komtquote:
Mits het een lekker blondine/brunette is van maximaal 35.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Adelante wil jij even zo vriendelijk zijn om php zn piemeltje een halve centimeter te laten groeien door middel van diverse hand en span diensten?
We liggen op redelijk hoor, en ik werk ook goed mee.quote:
Hoe oud ben je zelf?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mits het een lekker blondine/brunette is van maximaal 35.
17 jaartjes.quote:
Ik heb daar mensen voor!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ga je persoonlijk bij mij de internetkabel doorknippen?
fok datequote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
php ik kom er net achter dat jij best dichtbij woont
Hij is te jongquote:
Is dit een bedreiging?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |