Hoe oud wordt hij eigenlijk?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:47 schreef gers het volgende:
[..]
als hij niet jarig is maakt hij ook kuttopics hoor
OMG WTFquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:49 schreef Myraela het volgende:
Trauma als je de badkamer deur opendoet en je exstiefvader zit op de wc. Te bellen zelfs. Waarom belt iemand op de wc.
als je wordt gebeld neem je toch gewoon op zeker als je thuis zit te kakkenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:49 schreef Myraela het volgende:
Trauma als je de badkamer deur opendoet en je exstiefvader zit op de wc. Te bellen zelfs. Waarom belt iemand op de wc.
Hij is al uren aan het bellen met zijn sletje.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:51 schreef gers het volgende:
[..]
als je wordt gebeld neem je toch gewoon op zeker als je thuis zit te kakken
Maar nu zijn er ook nog gekken die kuttopics voor hem makenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:47 schreef gers het volgende:
[..]
als hij niet jarig is maakt hij ook kuttopics hoor
picsquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij is al uren aan het bellen met zijn sletje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
waarom zou je dat doenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar nu zijn er ook nog gekken die kuttopics voor hem maken
Ik zag vanochtend een beschimmelde piemel dus wedden dat mijn trauma erger isquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:49 schreef Myraela het volgende:
(ex)(stief)Vaders die bellen met hun nieuwe vriendinnen/sletjes/hoerenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij is al uren aan het bellen met zijn sletje.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:54 schreef gers het volgende:
[..]
pics
Vroeger had die naaktpics van haar op zijn bureau liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
eeuhm whutquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend een beschimmelde piemel dus wedden dat mijn trauma erger is
POSTENquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vroeger had die naaktpics van haar op zijn bureau liggen.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:54 schreef gers het volgende:
[..]
pics
Daar ben ik gelukkig aan gewend, dat herken ik nog wel van voordat ik in ONZ kwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ik werk in de thuiszorg, op vrijdags bij een man die gewoon te ranzig voor woorden is. Ik dacht dat hij nog op bed lag en ging vol goede moed de wc in om die schoon te maken. En toen zag ik hemquote:
Heul niet. We zijn niet meer zo kusjekroelerig.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:56 schreef phpmystyle het volgende:
Binnen 24 uur is de o zo machtige KLB-SC veroverd door de ONZ kliek
Zegt dus wel iets over de macht van de ONZ kliekquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:56 schreef phpmystyle het volgende:
Binnen 24 uur is de o zo machtige KLB-SC veroverd door de ONZ kliek
eerder iets over de mannetjes in het blauwquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zegt dus wel iets over de macht van de ONZ kliek
Als straks de KLB SC kliek weer paraat staat dan zijn jullie binnen enkele uren weer vertrokken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zegt dus wel iets over de macht van de ONZ kliek
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werk in de thuiszorg, op vrijdags bij een man die gewoon te ranzig voor woorden is. Ik dacht dat hij nog op bed lag en ging vol goede moed de wc in om die schoon te maken. En toen zag ik hem
Precies, integreren julliequote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heul niet. We zijn niet meer zo kusjekroelerig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |