Je snapt het niet, muts.quote:
Haar vriend. Ze heeft ook haar hele kledingstijl omgegooid en is zwaar aan 't lijnen voor hem.quote:
ik bedoelde een ander poesjequote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het zijn wel katers. En inmiddels zijn ze al 2 jaar.
[ afbeelding ]
Dat is erg triestquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haar vriend. Ze heeft ook haar hele kledingstijl omgegooid en is zwaar aan 't lijnen voor hem.
heeft ze ook een vlot kapselquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haar vriend. Ze heeft ook haar hele kledingstijl omgegooid en is zwaar aan 't lijnen voor hem.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:49 schreef Fascination het volgende:
Vandaag zei iemand op m'n werk: "m'n mannetje". Ik moest een beetje huilen van binnen.
Ja maar die ga ik natuurlijk niet op FOK! zetten heh!!1!?!?!?!quote:
Ik stel een bootcamp van een week voor. Dan blijft alleen de vraag over wie die bootcamp gaat leiden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je snapt het niet, muts.
An sich wel logisch aangezien je nieuw bent hier.
Is een handboek misschien iets voor hier?
Wat een discipline.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
klb sc ontrgroeningsweekquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik stel een bootcamp van een week voor. Dan blijft alleen de vraag over wie die bootcamp gaat leiden.
Iemand met kort vlot haar een moonboots.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik stel een bootcamp van een week voor. Dan blijft alleen de vraag over wie die bootcamp gaat leiden.
pm'en mag natuurlijk ookquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar die ga ik natuurlijk niet op FOK! zetten heh!!1!?!?!?!![]()
![]()
Pics van je gitaar. Nu.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn poes
WTF BOKSHANDSCHOEN GITAAR EN EEN POESquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn poes
Voor iemand anders veranderen vind ik zeer triest.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
En een speelgoedmuisquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
WTF BOKSHANDSCHOEN GITAAR EN EEN POES
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
gers staat al vooraan in de rij.
Nee, ze ziet er wel goed uit vind ik. Nou ja, ik snap wel dat je er mooi uit wilt zien voor je vriend/vriendin, maar je hele stijl omgooien.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:53 schreef gers het volgende:
[..]
heeft ze ook een vlot kapsel![]()
maarre fas zo wordt jij toch niet he als jij een vriendinnetje regelt
Nee, joh. Al kan ik dat de volgende keer weleens gaan zeggen. Ik weet zeker dat ze niet door heeft dat ik dat sarcastisch bedoel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Dus jij zo van "(PI)Ja hoe is het eigenlijk met je "mannetje"?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |